Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uhkailevat miehet yms sekopäät  (Luettu 2554 kertaa)

Poissa Sieluunasti

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Uhkailevat miehet yms sekopäät
« : Marraskuu 17, 2024, 09:42:37 »
Kaksk erittäinvakavan häiriintyneitä miehiä ketkä laittavat sekopää viestejä on ollu nyt riesana jonkin aikaa.
Soittelevat ja laittavat viestejä "oikeudessa tavataan" yms häiriintyneitä viestejä. Toinen soittaa silti vaikka ovat estoille, näen viestit siellä(koska toisesta tein rikosilmoituksen jo sen verran häiriintynyt henkilö) ja kerroin hänelle että nyt lähti rikosilmoitus ahdistelusta yms ja siitä se vasta innostui lisää. Mutta kaikki viestit ovat ja tulee olemaan tallessa, kaikki uudetkin.
Surullista että on asiat omassa elämässä noin huonosti, nämä kaksi tarvitsisi vakavasti mun mielestä mielenterveyden kannalle isoa apua.

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uhkailevat miehet yms sekopäät
« Vastaus #1 : Joulukuu 05, 2024, 20:50:35 »
Minäkin kävin yhden tytön luona viime viikolla joka kertoi että hän oli myös saanut viestin että "oikeudessa tavataan".

Poissa Lateksi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 12, 2025, 12:09:34 »
Minäkin kävin yhden tytön luona viime viikolla joka kertoi että hän oli myös saanut viestin että "oikeudessa tavataan".
Ihan mielenkiinnosta, että mistäpä meinasi PT:n haastaa oikeuteen? :D

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : Tammikuu 12, 2025, 12:16:23 »
Minä eli itse Thor Patsas halveksun ihmisiä jotka haastavat toisia raukkamaisesti oikeuteen. Minä taas sanoisin näille raukoille miehekkäämmin että nurkan takana tavataan. 💪
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Tammikuu 12, 2025, 18:06:56 »
Tämä "oikeudessa tavataan" kaveri on tietääkseni lähes kaikkien horojen vanha tuttu joka pommittaa sähköpostilla ja uhkailee ja kirjoittelee ties mitä psykoosijuttuja. Tollaset tyypit voi ignoraa ihan täysin, ne saa vaan lisää intoa saadessaan huomiota.
❤️ Lomalla - seuraavana Helsinki 29.-30.1.❤️

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : Tammikuu 12, 2025, 19:52:51 »
Oikeuteen haastaminen vaatii ainakin Suomessa ensin kannetta, jota tapauksesta riippuen kutsutaan myös syytteeksi. En tosin hallitse terminologiaa kovin hyvin. Varsinaisen haasteenkin toimittaa tuomioistuin, eikä kukaan yksityishenkilö. Veikkaan, että valtaosa oikeudella uhkaavista ihmisistä jättää touhun sikseen, kun huomaavat, ettei sinne oikeuteen niin vaan mennä sormia napsauttamalla. Rikosilmoituksen tekeminenkin on monelle liian vaivalloinen asia toteuttaa.

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #6 : Tammikuu 15, 2025, 18:43:29 »
Tämä "oikeudessa tavataan" kaveri on tietääkseni lähes kaikkien horojen vanha tuttu joka pommittaa sähköpostilla ja uhkailee ja kirjoittelee ties mitä psykoosijuttuja. Tollaset tyypit voi ignoraa ihan täysin, ne saa vaan lisää intoa saadessaan huomiota.
No johan on kiva tyyppi, olisi paljon sanomista hänelle tekemisistään, mutta sitten poliisilla saattaisikin olla asiaa minulle.  :weightlifting: