Uutiset: Käyttökatko la-su 21.-22.12. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: KatarinaOF  (Luettu 2710 kertaa)

Poissa Repomies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
KatarinaOF
« : Marraskuu 19, 2024, 14:49:12 »
Tuli selailtua AS-sivustoa pitkästä aikaa. Joensuussa ilmoitteleva KatarinaOF pisti silmään. Onko kellään kokemusta?

Poissa Jartza

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: KatarinaOF
« Vastaus #1 : Joulukuu 03, 2024, 19:03:54 »
Käyty on kokeilee ja oli oikein miellyttävä kokemus. Kaunis neito jolla mukavasti muotoja oikeissa paikoissa. Todella puhelias ja mukava. Hyvä suikkari missä piti pyytää jo taukoa ettei kuti lähde turhan hätäseen, sitten neito päälle ja loppuhuipennus takaapäin, tiukka se ja upea näkymä teki tehtävänsä👌Ei varmasti jäänyt viimeiseksi tapaamiseksi mulla hänen kanssaan.

Poissa KatarinaOF

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Joulukuu 17, 2024, 04:40:40 »
Kiitos!😘

Poissa Savon Paroni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Joulukuu 17, 2024, 13:39:08 »
Käyty on kokeilee ja oli oikein miellyttävä kokemus. Kaunis neito jolla mukavasti muotoja oikeissa paikoissa. Todella puhelias ja mukava. Hyvä suikkari missä piti pyytää jo taukoa ettei kuti lähde turhan hätäseen, sitten neito päälle ja loppuhuipennus takaapäin, tiukka se ja upea näkymä teki tehtävänsä👌Ei varmasti jäänyt viimeiseksi tapaamiseksi mulla hänen kanssaan.
Tämä pakottaa pyytämään ja anelemaan Katalta armoa ja lisäämään joitakin kuvia vaikka tämän saitin profiilinsa..🙈🥰
Pliis pliis pliiiiis!🙏🙏🙏
Hupsujen tuki Ry.

Poissa KatarinaOF

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Joulukuu 17, 2024, 15:31:23 »
Tämä pakottaa pyytämään ja anelemaan Katalta armoa ja lisäämään joitakin kuvia vaikka tämän saitin profiilinsa..🙈🥰
Pliis pliis pliiiiis!🙏🙏🙏

Pyyntöihin on vastattu😘

Täytyy myöhemmin lisätä enemmän😊