Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Ilmoitusten tiedot paikasta ja ajoista  (Luettu 4388 kertaa)

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Ilmoitusten tiedot paikasta ja ajoista
« : Marraskuu 26, 2024, 09:25:39 »
Usein saa täällä lukea, miten paljon turhia yhteydenottoja PT:t saavat. Asiakas kysyy, eikä palaa asiaan. Ainakin omasta puolesta voin sanoa, että paljon yhteydenottoja olisi jäänyt väliin, jos ilmoituksessa olisi ollut edes jotain tietoa siitä, missä PT:n paikka sijaitsee ja minä aikoina tapaamiset ylipäätään ovat mahdollisia. Sen ymmärrän, että hintojen kertominen ei ole naapurissa mahdollista, mutta paikka ja mahdolliset ajat parantaisivat kyselyiden osumatarkkuutta paljon.

Jos joku vaikka ilmoittaa pohjois-uusimaan alueella, niin eikö siihen voi kirjoittaa, onko paikka Hyvinkäällä, Nurmijärvellä tai Keravalla. Tai jos ilmoittaa länsi-uusimaalla, onko paikka Kirkkonummella, Lohjalla vai Tammisaaressa. Ja on sillä Espoossakin väliä, että ollaanko Leppävaarassa vai Soukassa tai Vantaalla, että onko paikka Myyrmäessä vai Tikkurilassa. Ei kai siitä mitään haittaa/vaaraa ole, jos kertoo ilmoituksessa kaupungin tai kaupunginosan? Olen varma, että turhat yhteydenotot vähenisivät, kun osaisi heti kysellä niiltä, jotka ovat asiakkaan kannalta mahdollisella suunnalla.

Toinen asia on nuo ajat. Jos tapaaminen onnistuu vain iltaisin tai vain päivisin tai vain jonain tiettyinä päivinä, sekin kannattaisi ehkä kertoa. Jos itse hakee seuraa vaikka illaksi, niin ihan turhaan tulee kyseltyä PT:llä, joka tapaa vain aamupäivisin - jos sen vain tietäisi.

Tosi harvassa naapurin ilmoituksessa kerrotaan kaupunkia tai kaupunginosaa tai sopivia päiviä/vuorokaudenaikoja. Tosi paljon joutuu lähettelemään turhia kyselyitä, kun sijainti onkin jossain tosi kaukana tai esim. arki-ilta tms. ei ole ollenkaan mahdollinen. Ja niinhän siinä sitten käy, että kun vastauksen saa, ei niihin tule enää palattua.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilmoitusten tiedot paikasta ja ajoista
« Vastaus #1 : Marraskuu 26, 2024, 09:39:44 »
Siinä oli hyvä kirjoitus. :drinking:
Ihmettelin itsekin näitä samoja asioita ollessani aktiiviharrastaja.
Make Russia small again

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : Marraskuu 26, 2024, 09:56:53 »
Hyviä pointteja. Alue kannattaa tottakai kertoa mahdollisimman tarkasti. Luulisi että viimeistään ensimmäisessä vastauksessa yhteydenoton jälkeen alue tulisi ilmi ellei se näy ilmoituksessa.
Aikoja taas naapurisivulla ei saa ilmoittaa ja aikatauluttaminen saattaa johtaa ilmoituksen poistoon, sekä mahdollisesti profiilin sulkuun.
Itse olen joskus laittanut siihen että olen iltapäivällä treffattavissa ja saanut varoituksen.
Viikonpäivät ovat saaneet olla näkyvillä.
M.I.L.F.
177/XL/E -1983

ᴹᵒᵐᵐʸᴾᵉᵍˢ nimi saa pikkuhiljaa tippua pois

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #3 : Marraskuu 26, 2024, 10:00:30 »
Ymmärrän ettei ilmoitukseen laiteta tarkempaa osoitetta, mutta monilta ei saa edes meilissäkään jota suuresti ihmettelen.
Make Russia small again

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #4 : Marraskuu 26, 2024, 10:21:31 »
Aikoja taas naapurisivulla ei saa ilmoittaa ja aikatauluttaminen saattaa johtaa ilmoituksen poistoon, sekä mahdollisesti profiilin sulkuun.
Itse olen joskus laittanut siihen että olen iltapäivällä treffattavissa ja saanut varoituksen.

Tämä! Kyllä on niin ikävä vanhaa kunnon opistoa, oli ilmoittelu helppoa.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Marraskuu 26, 2024, 10:37:12 »

Juuri tätä tarkoitan, että edes viikonpäivät olisivat näkyvillä. Se auttaisi jo huomattavasti tuon kaupungin/kaupunginosan lisäksi.
Ja kyllä joissakin ilmoituksissa mielestäni näkee, että "iltaisin", "aamupäivisin", "vain viikonloppuisin" tms. Ja joissakin ilmoituksissa lukee, että "tavattavissa ensi to-pe illalla" tai esim. että "Opiskelijatyttö Punavuoressa ma 2.12". Jos vaikka ilmoitus on Espoon osiossa ja siinä lukisi, että "Viikonloppuna Soukassa", niin sitten en suotta lähettäisi kyselyä, jos etsin seuraa arkena junaradan varrelta.

Tuollaisilla suuntaa-antavilla tiedoillakin kyselyiden osumatarkkuus paranisi huomattavasti.

Palveluiden sisältö, hyvät kuvat tms. on sitten vielä oma juttunsa, mutta paljon jäisi turhia viestejä pois jo ihan sillä, kun tietäisi edes missä kaupungissa tai kaupunginosassa PT on ja minä viikonpäivinä ylipäätään on/ei ole edes teoriassa tavattavissa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2024, 10:45:15 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #6 : Marraskuu 26, 2024, 10:46:30 »
Sit on vielä sellainenkin pointti, kuin tunnistettavuus. Jos luetteloisi ilmoitukseen siviiliduunilta hupakoinnille jäävän vapaa-ajan, niin pahimmassa skenaariossa  joku duunikaveri laskeskelisi 1+1.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #7 : Marraskuu 26, 2024, 10:50:21 »
^^ Vaikka kuinka muhkea milffi on Keravalla maanantaina ja VAIN maanantaina 1.10. niin penttijorma lähettää meiliä ja kysyy olenko tavattavissa tiistaina  :sheep:
Ja "minut voi treffata illalla" tekstiin vastataan mutta olisin aamulla tulossa..

Lyhyesti, miehet eivät lue Ilmoitustekstiä. Korjaan suuri osa miehistä ei lue ajatuksella tekstiä vaikka siihen laittaisi isoilla kirjaimilla kellonajan ja osoitteen.

Ei vaan oikeasti meidän tulee olla kiitollisia että meillä on käyttäjille ilmainen alusta jossa ilmoitella ja etsiä seuraa!
Vaikkä välillä irvistyttää kun joka toinen viesti on miehiltä jotka selvästi olettavat että sivusto on täynnä ilmaisia kiimaisia naisia joilla ei ole ulkonäkövaatimuksia ja tykkäävät vain saada munaa joka suunnasta. Niin siis sivusto jossa selvästi lukee että ei saa olla maksullisia ilmoituksia. Kiitos laki <3
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2024, 10:52:00 kirjoittanut MommyPegs »
M.I.L.F.
177/XL/E -1983

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #8 : Marraskuu 26, 2024, 10:54:40 »
^Jep. Paljon jäisi turhia viestejä pois, kun luettaisiin siitä ilmoituksesta muukin kuin puhelinnumero.

Paikalla MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #9 : Marraskuu 26, 2024, 11:00:12 »
Hyviä pointteja. Alue kannattaa tottakai kertoa mahdollisimman tarkasti. Luulisi että viimeistään ensimmäisessä vastauksessa yhteydenoton jälkeen alue tulisi ilmi ellei se näy ilmoituksessa.

Kannattaa laittaa ilmoitus myös joko hieronta tai fetissiosastolle. Minulle oli uusi tieto, ettei päiviä tai kellonaikoja saa laittaa naapurin nainen etsii miestä osastolle.

Ainakin jotkut ovat oppineet tuon paikan ilmoittamisen. Aikasemmin Waltasali oli Triplan lähellä, nyt ainakin osa on tarkentanut paikkatiedoksi Alppilan. Triplasta kun voi lähteä vaikka Länsi-Pasilan suuntaan.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #10 : Marraskuu 26, 2024, 11:04:44 »
^Jep. Paljon jäisi turhia viestejä pois, kun luettaisiin siitä ilmoituksesta muukin kuin puhelinnumero.
"Naapurissa" yleinen tapa on, että sen puhelinnumeron saa ehkä sen kymmenennen viestin jälkeen jos silloinkaan. Siellä on niin monenlaista yrittäjää.
Make Russia small again

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #11 : Marraskuu 26, 2024, 11:09:03 »
"Naapurissa" yleinen tapa on, että sen puhelinnumeron saa ehkä sen kymmenennen viestin jälkeen jos silloinkaan. Siellä on niin monenlaista yrittäjää.

Kaikilla ilmoittajilla ei edes ole puhelinnumeroa jakelussa. Sinänsä hassua, koska horoluurin saa satasella.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #12 : Marraskuu 26, 2024, 11:12:05 »

Kannattaa laittaa ilmoitus myös joko hieronta tai fetissiosastolle. Minulle oli uusi tieto, ettei päiviä tai kellonaikoja saa laittaa naapurin nainen etsii miestä osastolle.

Ainakin jotkut ovat oppineet tuon paikan ilmoittamisen. Aikasemmin Waltasali oli Triplan lähellä, nyt ainakin osa on tarkentanut paikkatiedoksi Alppilan. Triplasta kun voi lähteä vaikka Länsi-Pasilan suuntaan.

Voisi tietysti harkita. Olen jotenkin ajatellut että hieronta-osiota katselevat nimenomaan hakevat jotain hieronnan tapaista niin on jäänyt.
Niin ja siellä ei saa ilmoittaa samanaikaisesti kun nainen etsii miestä osiossa.
Ei kukaan myyjä halua tahallaan olla hankala!
M.I.L.F.
177/XL/E -1983

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #13 : Marraskuu 26, 2024, 11:15:40 »
Sit on vielä sellainenkin pointti, kuin tunnistettavuus. Jos luetteloisi ilmoitukseen siviiliduunilta hupakoinnille jäävän vapaa-ajan, niin pahimmassa skenaariossa  joku duunikaveri laskeskelisi 1+1.

Itse olen kysynyt ensimmäisen tapaamisen jälkeen, onko PT:llä jotain vakioaikataulua.
Osalla on aikatauluna esimerkiksi aina perjantaisin virka-aikana. Osalla elämä on tiukasti kalenterissa, joten päivät ja kellonajat vaihtelevat. Myös tämä on asiakkaalle arvokas tieto.

Jos asiakas ei tiedä, koska myymälä on auki, asiakas tuskin tulee ostoksille. Sama koskee sitä tietoa, missä myymälä on. Aikanaan tällä eräs PT hermostui, kun kirjoitin, kannattaisi kertoa, että myymälä on Länsimetron yhden metroaseman naapurissa. Nimittäin matka-ajalla on merkitystä. Jos muuta eroa ei ole, niin valitsen paikan, jonne pääsee puolessa tunnissa, jos vaihtoehtona on tunnin matkustus.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #14 : Marraskuu 26, 2024, 11:16:23 »

Kaikilla ilmoittajilla ei edes ole puhelinnumeroa jakelussa. Sinänsä hassua, koska horoluurin saa satasella.
Älä muuta virka!
Make Russia small again

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #15 : Marraskuu 26, 2024, 11:19:19 »

Voisi tietysti harkita. Olen jotenkin ajatellut että hieronta-osiota katselevat nimenomaan hakevat jotain hieronnan tapaista niin on jäänyt.
Niin ja siellä ei saa ilmoittaa samanaikaisesti kun nainen etsii miestä osiossa.
Ei kukaan myyjä halua tahallaan olla hankala!

Tämä oli minulle uusi tieto. Naapurissa tosin on ainakin yksi ilmoittaja, jolla on ilmoitus osastossa Nainen etsii miestä sekä BDSM-osastossa.

Tosin näissä ilmoituksissa on eri yhteystiedot ja huomasin tämän täysin sattumalta, kun ilmoituksissa oli vähän samannäköisiä kuvia sekä tietoja.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #16 : Marraskuu 26, 2024, 11:23:34 »
Tuo naapurissa ilmoittelu on kyllä sinänsä oma taiteenlajinsa, koska siellä ne säännöt on ajoittain todella tiukat. Ja on niinkin että jollain saa lukea ilmoituksessa tarkemmin esim kellonaikoja sun muita, mutta toisella ei.🙄

Toinen asia on juurikin se joka mainittukkin jo, eli yllättävän moni mies ei lue sitä ilmoitusta. Itsellänikin siellä on esim numero, jonka perässä heti isoilla kirjaimilla sekä suomeksi että englanniksi, että ei puheluita. Silti tulee jatkuvasti puheluja ja/tai kyselyjä että voiko soittaa. Etenkin silloin sitä miettii että miksi siihen tekstiin sitten itse pitää jaksaa panostaa. Muutenkin kysellään vähän väliä juttuja jotka olen jo ilmoituksessa tuonut selkeästi esille että niitä en tee.

Ja mitä MikaM sanoi tuosta aikataulusta, niin itselläni esim on koulun takia todella vaihteleva aikataulu, ei ole mitään sellaista että olisi koko lukukauden samanlainen aikataulu joka viikko, vaan se vaihtelee viikoittain. Joskus jaksan laittaa kyllä otsikkoon ne viikonpäivät kun ei ole koulua eli paremmin tavattavissa.😊
Opiskelijarouva

Turku
🌹 23.-27.12. Äkäslompolo🌹

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #17 : Marraskuu 26, 2024, 11:28:51 »

Paljon jäisi turhia viestejä pois, kun ilmoittaisitte ko. toimintaan tarkoitetuilla alustoilla.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #18 : Marraskuu 26, 2024, 11:31:09 »
^^ Vaikka kuinka muhkea milffi on Keravalla maanantaina ja VAIN maanantaina 1.10. niin penttijorma lähettää meiliä ja kysyy olenko tavattavissa tiistaina  :sheep:
Ja "minut voi treffata illalla" tekstiin vastataan mutta olisin aamulla tulossa..

Lyhyesti, miehet eivät lue Ilmoitustekstiä. Korjaan suuri osa miehistä ei lue ajatuksella tekstiä vaikka siihen laittaisi isoilla kirjaimilla kellonajan ja osoitteen.

Ei vaan oikeasti meidän tulee olla kiitollisia että meillä on käyttäjille ilmainen alusta jossa ilmoitella ja etsiä seuraa!
Vaikkä välillä irvistyttää kun joka toinen viesti on miehiltä jotka selvästi olettavat että sivusto on täynnä ilmaisia kiimaisia naisia joilla ei ole ulkonäkövaatimuksia ja tykkäävät vain saada munaa joka suunnasta. Niin siis sivusto jossa selvästi lukee että ei saa olla maksullisia ilmoituksia. Kiitos laki <3
Miksi ilmoitat sivustolla jossa ei saa olla maksullisten ilmoituksia?
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #19 : Marraskuu 26, 2024, 11:45:14 »
^
-Ainoa alusta jossa voi ilmoitella paljastamatta sivustolle henkilöllisyyttä.
-Perusilmoittaminen on ilmaista ja lisänäkyvyys todella edullista.
-Kätevä sivu myös kun tekee outcallia satunnaisesti. Turha maksaa kymppejä siitä että joskus on aikaa tehdä hotellioutcall.
-Asiakkaat jotka ymmärtävät pelin hengen ovat mukavia ja päästään nopeasti tapaamiseen.
-Niin kauan kun ilmoitus muistuttaa treffi-ilmoiusta kaikki on ok eikä sivustoa voi syyttää siitä mitä ilmoittaja itse kirjoittelee alustan ulkopuolella.

Riittääkö?
M.I.L.F.
177/XL/E -1983