Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Ilmoitusten tiedot paikasta ja ajoista  (Luettu 4398 kertaa)

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilmoitusten tiedot paikasta ja ajoista
« Vastaus #40 : Marraskuu 26, 2024, 20:49:49 »
Tuolla jo taidettiinkin mainita, että palveluntarjoajat tuntuvat ajattelevan ja toimivan aikalailla minäkeskeisesti. Olen huomannut saman vastaavissa muissakin keskusteluissa. Kaukana tuntuu olevan tässä busineksessa se asiakaskeskeisyys. Eikä siinä  mitään jos kauppa käy. Tosin aina välillä joku täällä lipsauttelee että ei se oikein käy.

Minä ainakin olen ihan rehellisesti kertonut, että mun kioskilla on koulujen lomaviikoilla (lukuunottamatta kesää), joulunpyhinä sekä vesisadepäivinä hiljaista kuin huopatossutehtaalla. En usko, että mun minäkeskeisyydellä on vaikutusta juuri näihin ajankohtiin 🤔

Sen sijaan sillä minäkeskeisyydellä on mun kohdalla suuri vaikutus siihen, että koen tämän mielekkäänä. Vaikka nyt tulis saavillinen pskaa niskaan, niin sanon silti. Jos tätä pitäisi tehdä puhtaasti asiakkaiden ehdoilla, olisi tämä loppunut ennen kuin olisi kunnolla alkanutkaan. Parastahan tässä on, että voi itse määritellä milloin, minkä verran, mitä tekee ja ketä tapaa.

Tuota... nyt tässä vähän on sanoitus muuttunut. puhe oli kyllä omakohtaisuudesta, ei minäkeskeisyydestä. Ne ovat eri asioita. Vastasin tuolla aiemmin, että moni hahmottaa tätä aihetta nyt vain omakohtaisesti, siis oman henkilökohtaisen ilmoituksensa näkökulmasta. Tarkoitin sanoa sitä, että nyt ei ole kyse jonkun tietyn palveluntarjoajan ilmoituksesta eikä sen miettimisestä, miksi kaupunkia, kuntaa tms. joku tietty yksittäinen PT ei voi ilmoittaa. Tässä aihetta lähestyttiin laajemmin, ei jonkun tietyn PT:n ilmoituksen näkökulmasta.

Se, että ajatus ei sovellu jollekin tietylle yksittäiselle PT:lle (tietenkään se ei sovellu jokaiselle), ei tarkoita, ettei se soveltuisi aika moneen muuhun tapaukseen. Ja toisaalta se PT, joka ei katso voivansa ilmoittaa sijaintiaan edes kaupungin tai kunnan tarkkuudella tai aikojaan edes tasolla vaihtelevasti/päivisin/iltaisin/arkisin/viikonloppuisin, täytyy vain hyväksyä se, että paljon tulee turhia kyselyitä, kun asiakkaalla ei ole aavistustakaan, onko toivottu ajankohta ylipäätään mahdollinen tai onko sijainti järkevästi saavutettavissa.

Se, että jollakin yksittäisellä PT:llä esim. ajat vaihtelevat, ei tarkoita, että niin olisi kaikilla ja toisin päin. Se, että joku yksittäinen PT ei voi kertoa kaupunginosaa, ei tarkoita, että kukaan ei voisi niin tehdä.

Sitä täällä saitilla toivoisi, että eri aiheita ja aloituksia voitaisiin lähestyä laajemminkin kuin pelkästään  omakohtaisesta näkökulmasta. Jos kaikki ajattelevat kaiken aina vain omakohtaisesti, nämä keskustelut menevät helposti väittelyksi.

Jos nyt ajattelee, että olisi vaikka työmatkalaisena huomisiltana Helsingin keskustassa hotellissa ja etsisi maksullista seuraa jostain keskustasta, ratikkamatkan päästä tai vaikka Espoon ja Vantaan puolellakin tai vaikka kehyskunnissa, jos sinne pääsisi metrolla tai paikallisjunalla. Katsokaapa tästä näkökulmasta naapurisivuston ilmoituksia pk-seudulla, niin harvassa ovat ne ilmoitukset, joihin lähettäisi viestiä oletuksella, että ainakaan sijaintiin homma ei kaadu. Se on ihan hakuammuntaa, monta yhteydenottoa ja sitten kun saa monta vastausta, että "tapaan vain aamupäivisin Tuusulassa" tai "ainoastaan viikonloppuisin Hakunilassa", niin on se aika turhauttavaa. Tästä on kyse. Ja todennäköisimminhän asiakkaan saa se espoolainen PT, jonka ilmoituksessa luki esim., että "Leppävaarassa, junalla pääsee, yleensä päivisin mutta myös ilta-ajat voivat joinain päivinä vaihtelevasti onnistua".
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #41 : Marraskuu 26, 2024, 21:15:52 »
^ Luulet että viveca tarkoitti tuota lainaamaansa Fortyn kirjoitusta, jossa siis Firty puhuu minäkeskeisyydestä ja moitti että pt:t ei olisi asiakaskeskeisiä. 😊
Opiskelijarouva

Turku
🌹 23.-27.12. Äkäslompolo🌹

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #42 : Marraskuu 26, 2024, 21:24:24 »
^Kyllä vain 👌 Lainauksen tarkoitus on osoittaa, mihin kommentti on kohdistettu.

Ymmärrän kyllä erittäin hyvin, mitä aloittaja ajaa tässä takaa. Valitettavasti ei vaan ole asiasta jaettavaksi, kuin omakohtaisia kokemuksia. Ja nämä kunkin hupakon omakohtaiset kokemukset antaa näkökulmaa asialle, miksi joku / jotkut toimii, niin kuin toimii.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #43 : Marraskuu 26, 2024, 23:06:25 »
Kukaan tuskin voi kuitenkaan tosiaan puhua tai spekuloida muiden puolesta, että miksi he toimivat niinkuin toimivat. Siksi on mun mielestä ihan antoisaa kun tällaista kysytään tai ihmetellään, että pt:t kertovat niitä omia syitään ja kokemuksiaan miksi toimivat juuri siten. Se voi avata myös joillekkin täällä keskusteleville sitä asiaa, ja sitä kautta luoda sitä ymmärrystä.😊 Ymmärrän hyvin miksi jotkut voivat tiettyja toimintamalleja ihmetellä kun ei ole välttämättä omaa kokemusta asiasta (ilmoittelusta), mutta yhtä lailla ymmärrän että miksi jotkut pt:t toimii niinkuin toimii.☺️
Opiskelijarouva

Turku
🌹 23.-27.12. Äkäslompolo🌹

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #44 : Marraskuu 26, 2024, 23:31:17 »
Kukaan tuskin voi kuitenkaan tosiaan puhua tai spekuloida muiden puolesta, että miksi he toimivat niinkuin toimivat. Siksi on mun mielestä ihan antoisaa kun tällaista kysytään tai ihmetellään, että pt:t kertovat niitä omia syitään ja kokemuksiaan miksi toimivat juuri siten. Se voi avata myös joillekkin täällä keskusteleville sitä asiaa, ja sitä kautta luoda sitä ymmärrystä.😊

Juurikin näin.
Tämä lanka keräsi kolme sivua kommentteja 10:ssä tunnissa, sellaista ei täällä ihan joka päivä tapahdu. Aihe selvästi puhuttaa. Keskustelut ja näkökulmien sparrailut ovat tämän saitin parasta antia.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #45 : Marraskuu 26, 2024, 23:31:40 »
^Jep. Paljon jäisi turhia viestejä pois, kun luettaisiin siitä ilmoituksesta muukin kuin puhelinnumero.

Paljon jäisi turhia viestejä pois, kun ilmoittaisitte ko. toimintaan tarkoitetuilla alustoilla.

Niin kuin jo mainitsin, vanhaa kunnon sihteeriopistoa ilmoitusalustana on iso ikävä. Ilmoitus oli ilmainen ilman yhteystietoja ja maksullinen yhteystietojen kera. Tämä oli todella näppärää, kun ilmoituksesta ei tarvinut maksaa jokaiselta päivältä.
Unohdit mainita, että olitte kaikki rekisteröityneinä Workille ja sovitte yksityisviesteillä tapaamiset asiakkaiden kanssa. Tsekki-tytöt käytännössä maksoivat ilmoittelunne.
Make Russia small again

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #46 : Marraskuu 27, 2024, 08:11:19 »
^Kyllä olin rekisteröitynyt sihteeriopistolle ja sovin tapaamisia myös yksityisviesteillä, silloin kun en maksanut yhteystietojen näkymisestä ilmoituksessa. Harmi ettei enää löydy tarkempaa dataa mistään, mutta puhutaan kuitenkin 4-numeroisesta summasta, mitä vuosien aikana maksoin krediiteistä. Joten tsekkitytöt ei todellakaan olleet ainoita, jotka siitä ilmoittelusta maksoi.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #47 : Marraskuu 27, 2024, 08:18:26 »
Nimara oli ainoa joka maksoi ilmoituksistaan ja muut käyttivät "maksutonta" vaihtoehtoa. Tsekit hoitivat ilmoitustenne laskut.
Make Russia small again

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #48 : Marraskuu 27, 2024, 08:23:04 »
^Joka ikinen kerta, kun olin keikalla, maksoin numeron näkymisestä.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #49 : Marraskuu 27, 2024, 08:30:43 »
Sexwork oli kyllä erikoinen paikka mistä kertoo tämä ilmoituspolitiikkakin.
Make Russia small again

Poissa Pupu7000

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #50 : Marraskuu 27, 2024, 10:26:25 »
Kyllä niistä ilmoituksista piti Opistolla maksaa ihan itse jo 20 vuotta sitten, ainakin silloin kun siellä oli vielä iDate. Niiden viimeisten vuosien menosta en tiedä, eikä kiinnostakaan.
Stifler's mom.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #51 : Marraskuu 27, 2024, 10:34:40 »
Sitä en tiedä miten homma toimi 20 vuotta sitten eikä kiinnostakaan, mutta ainakin vuodesta 2009 finaaliin meni kuten kirjoitin ja Vivecakin vahvisti.
Suomihutsut nauttivat ilmaisista eduista ja ulkkarit, lähinnä tsekittäret maksoivat viulut.
Make Russia small again

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #52 : Marraskuu 27, 2024, 10:54:23 »
Kyllä niistä ilmoituksista piti Opistolla maksaa ihan itse jo 20 vuotta sitten, ainakin silloin kun siellä oli vielä iDate. Niiden viimeisten vuosien menosta en tiedä, eikä kiinnostakaan.

Mä rekisteröidyin Sihteeriopistolle 2007, enkä muista mitään iDatea. Ilmoitusosiossa ilmoitus oli ilmainen ilman yhteystietoja ja maksullinen yhteystietojen kanssa.

Poissa Pupu7000

• Full Member
« Vastaus #53 : Marraskuu 27, 2024, 11:10:50 »

Mä rekisteröidyin Sihteeriopistolle 2007, enkä muista mitään iDatea. Ilmoitusosiossa ilmoitus oli ilmainen ilman yhteystietoja ja maksullinen yhteystietojen kanssa.

Se oli sellainen tekstari-ilmoitusosio, rinnakkain varsinaisen isomman ilmoituspuolen kanssa. Rajoitettu merkkimäärä, ei kuvia.
Stifler's mom.

Poissa Kielitieteilijä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #54 : Marraskuu 27, 2024, 13:37:29 »
Entäs minä sitten?
Asun landella, retkeilen toisinaan ihanaisten kumpujen ja laaksojen kosteikoilla.
Minun on ensinnäkin suunniteltava ajoitus etukäteen, on niitä rajoittavia tekijöitä.
Sitten pitää koittaa kartoittaa etukäteen mihin saan auton nätisti vierailun ajaksi. Minä vaan en voi käyttää koko päivää näihin retkiini ja olen aina juurikin aamupäivällä kun tiellä on kaikki turhaan kulkevat minun lisäksi.
Kyllä minä joudun useinkin tiedustelemaan sijaintia kun ilmoitus, neitokainen minua houkuttaa.
Ja vielä, kaiki te pt.t olette ❤️
Teette tosi arvokasta ja hienoa työtä  :inlove:

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (25)
« Vastaus #55 : Marraskuu 27, 2024, 16:08:21 »

Suomihutsut nauttivat ilmaisista eduista ja ulkkarit, lähinnä tsekittäret maksoivat viulut.

Kyllähän asiaa voi noinkin katsoa, ns. tsekkinäkökulmasta 🤭 Käsittääkseni kuitenkin sekä ilmainen että maksullinen ilmoittelu oli mahdollista kansallisuudesta täysin riippumatta.
Iina Hertta ♥️ Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #56 : Marraskuu 27, 2024, 16:31:03 »
Totta, mutta olisi vaatinut tietenkin rekisteröitymistä Wörkille, että olisi pystynyt sopimaan tapaamisia ukkojen kanssa yksityisviesteillä.
Make Russia small again

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #57 : Marraskuu 27, 2024, 16:39:18 »
Ja ulkkarit ml tsekittäret useimmiten ajattelevat myynnillisesti, että mikä on asiakkaille sujuvinta

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #58 : Marraskuu 27, 2024, 18:27:25 »
Tuolla jo taidettiinkin mainita, että palveluntarjoajat tuntuvat ajattelevan ja toimivan aikalailla minäkeskeisesti. Olen huomannut saman vastaavissa muissakin keskusteluissa. Kaukana tuntuu olevan tässä busineksessa se asiakaskeskeisyys. Eikä siinä  mitään jos kauppa käy. Tosin aina välillä joku täällä lipsauttelee että ei se oikein käy.

Minä ainakin olen ihan rehellisesti kertonut, että mun kioskilla on koulujen lomaviikoilla (lukuunottamatta kesää), joulunpyhinä sekä vesisadepäivinä hiljaista kuin huopatossutehtaalla. En usko, että mun minäkeskeisyydellä on vaikutusta juuri näihin ajankohtiin 🤔

Sen sijaan sillä minäkeskeisyydellä on mun kohdalla suuri vaikutus siihen, että koen tämän mielekkäänä. Vaikka nyt tulis saavillinen pskaa niskaan, niin sanon silti. Jos tätä pitäisi tehdä puhtaasti asiakkaiden ehdoilla, olisi tämä loppunut ennen kuin olisi kunnolla alkanutkaan. Parastahan tässä on, että voi itse määritellä milloin, minkä verran, mitä tekee ja ketä tapaa.

Syy, miksi olen osallistunut tähän keskusteluun, on yksikertainen. Yritän kertoa PT:lle miten minun ostoprosessini toimii. Ensimmäinen myyntitapahtuma on usein kaikista haastavin. Siksi siihen kannattaisi panostaa. Juhannuksen jälkeen tapasin yhden herkkupalan. Tänä vuonna olen tavannut hänet kahdeksan kertaa ja ilmeisesti vielä kerran ennen joulua. Pelipaikkakin on aika optimaalinen. Lähijunalla paikaan X, juna-asemalta on noin kolmen minuutin kävelymatka ulko-ovelle.

Tällä hetkellä tilanteeni on sellainen, ettei minulla ole tarvetta etsiä uusia PT:tä. Kokemuksesta tiedän, että osa hyvistä naisista katoaa jossain vaiheessa markkinoilta. Vuoden sisällä olen kadottanut kolme hyvää kontaktia. Näistä tosin ainakin yksi on ilmoittanut, että ei ole lopettanut, mutta tarvitsee uuden pelipaikan. Toinen ei ole varsinaisesti ilmoittanut lopullisesta lopettamisesta. Hän ilmoitti ensin olevansa lomalla ja sitten ilmoitti, että pelipaikka vaihtuu. Kolmas taas on ilmeisesti lopettanut pysyvästi, koska välttelee vastaamasta viesteihini.

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (25)
« Vastaus #59 : Marraskuu 27, 2024, 20:49:24 »
Ja ulkkarit ml tsekittäret useimmiten ajattelevat myynnillisesti, että mikä on asiakkaille sujuvinta

Voi olla, että olet osittain oikeilla jäljillä. Kyllä mä siitä huolimatta aika paljon olen sitä mieltä että sujuva myynti ja myynnillinen ajattelu & -toiminta onnistuu asiakaslähtöisesti myös suomalaisilta. Asiat ja niiden taustat eivät ole niin yleistettäviä, mustavalkoisia ja yksinkertaisia miltä ne saattavat vaikuttaa 😊

En myöskään jotenkin usko, että kenenkään pt:n tarkoitus on mitenkään hankaloittaa asiakkaan toimintaa / olla sujumaton. Kerronkin yhden esimerkin. Syynä siihen, että opistoaikana on käytetty PSW-ilmoja on varmasti myös ollut mm. se, että ne auttoi karsimaan satojen yhteydenottajien joukosta pois alan varjopuolet eli valitettavasti ne pahimmat pellet, kiusanhenget, ilkeilijät, runkkarit ja sekopäät, jotka puhelu- ja viestipommittivat jatkuvalla syötöllä. Silloin kun numero ei ollut näkyvillä, pystyi yksityisviestein paljon helpommin poimimaan siitä isosta asiakasmassasta ne oikeat helmet ja herrasmiehet ja kohdistamaan kaiken kullanarvoisen ajan & kaiken hyvän heille, eli oikeille asiakkaille. Eli ts. linja pysyi auki oikeita asiakkaita ja heidän palveluaan varten.

Asiakaspalvelun lisäksi tää työ on myyntityötä ja bisnestä siinä missä muukin myyminen ja markkoinointi, kuitenkin sillä twistillä, että monet suomalaiset eivät tee näitä hommia samalla tahdilla kuin ulkkarit. Me eletään täällä eikä olla täällä vain keskittymässä työn tekemiseen. Siksi voi olla asiakasnäkökulmasta järkevääkin, ettei pidä tarkempia yhteystietoja näkyvillä jos/kun ei pysty vastaamaan kysyntään niin paljon kuin ehkä haluaisi.

Mulla olis vaikka kuinka paljon asiaa tähän, mutta jääkööt tältä erää tähän. Meni ehkä hieman myös off topic, joten kommentoin alkuperäiseenkin aiheeseen jotain. Eli, on myös turvallisuuskysymys tuo että ei tuoda paikkoja ja aikoja selkeästi esiin.

Sit vielä, että onpa kiva että täällä saitilla on myös asiallista & hyvähenkistä keskustelua eikä vaan toisten mollaamista tms. ankeaa.  :inlove:
Iina Hertta ♥️ Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947