Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Ilmoitusten tiedot paikasta ja ajoista  (Luettu 4378 kertaa)

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmoitusten tiedot paikasta ja ajoista
« Vastaus #80 : Joulukuu 02, 2024, 20:55:16 »
Itse olen huomannut että naapurisivun mobiiliversiossa menee paremmin läpi nämä kielletyt sanat, kuin selain versiossa. Syy on itsellekin täysin mysteeri.
Meri-Lapissa 😘

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #81 : Joulukuu 02, 2024, 23:31:59 »
Tässä ketjussa on kovasti huuhdeltu sen ylätason tiedon perään, eli "tavattavissa aamuisin" jne. Siellä on pakko esittää että kyseessä on treffi-ilmoitus, se ei saa näyttää myymiseltä. - -

Mainitsin sen jo kerran tässä, että sekä minä että varmasti suurin osa naapuria käyttävistä kollegoista erittäin mielellään kirjoittaisi sinne "myynnillisellä ajattelulla" ja "asiakaslähtöisesti" mm. ne kioskin aukioloajat, mutta kun siellä ei saa edes vihjaista sinne päin.

Tämä taitaa tosiaan olla jokin väärinymmärrys, kunte Iina ja Vivecacin tuolla jo mainitsivat. Treffeillä on paljon ilmoituksia, jossa ihan jo otsikossa sanotaan viikonpäivät tai esim. tuo "aamuisin"

Ei kukaan kirjoita treffi-ilmoitukseen että "olen tavattavissa arki-iltaisin ja viikonloppuisin".

Et ole tainnut katsella lainkaan muiden myyjien ilmoituksia treffeillä? Tätä kirjoittaessani siellä on 17 ilmoitusta, joissa mainitaan "aamuisin", 93 ilmoitusta maininnalla "iltaisin", 129 ilmoitusta maininnalla "arkisin" ja 79 ilmoitusta, joissa kerrotaan onnistuvan viikonloppuna...

^ Muistaakseni ihan "tavattavissa" sanakin on kielletty 🤔

129 ilmoitusta naapurissa tätä kirjoittaessani, joissa sana "tavattavissa". Ei se taida kielletty olla.

Kyllä noi jutut on jotain ihan kaupunkilegendaa tai sitten puhe on jostain ihan muista sivustoista. Hieman kummeksun sitäkin, miten vähän jotkut myyjät ilmeisesti katselee toisten ilmoituksia...

Mua nyt ehkä vähän alkoi vituttaamaan tämä vähättely.

Mä olen monta vuotta ilmoittanut naapurissa, ehkäpä mä tiedän kuitenkin jotain sanoista joita siellä ei hyväksytä? Vai kuinka monta ilmoitusta sä oot sinne tehnyt?

En vähätellyt tai ei se ainakaan ollut tarkoitukseni. Pyydän anteeksi, jos se tuntui siltä. Siinä oli vain tämän päivän tilastofaktaa siitä, miten paljon noita kielletyksi arveltuja ilmaisuja siellä kuitenkin on. Ja Iinahan tuolla jo säännöistä siteerasi, että ne eivät ole säännöissä kiellettyjä ilmaisuja.

Aktiiviharrastaja on vuosien aikana tutkinut helposti yli tuhatta ilmoitusta yli sadalta palveluntarjoajalta. Sitä kauttahan näkökulma ilmoitusten sisältöön voi olla aika laajakin, vaikka ei olisi itse ilmoituksia tehnyt. Ja pelkistä omista ilmoituksistahan ei saa näkemystä siihen, millaisia ilmoituksia saiteilla laajemmin ja yleisemmin on.

Mutta toistan vielä, että eihän tässä ketjussa ole kyse kenenkään tietyn palveluntarjoajan ilmoituksista, vaan ilmoitusten sisällöstä yleisesti ja laajemmalla tasolla ja siitä, minkävtyyppisiä tietoja ilmoituksissa on hyvä olla, että asiakkaiden kyselyjen osumatarkkuus paranisi ja turhat kyselyt vähenisivät ainakin osittain.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mielipimppaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #82 : Joulukuu 04, 2024, 10:10:45 »
Aika nihkeästi palveluntarjoajat ilmoittavat mittojaankaan, tämäkin lisää turhia yhteydenottoja.

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #83 : Joulukuu 04, 2024, 13:34:16 »
Aika nihkeästi palveluntarjoajat ilmoittavat mittojaankaan, tämäkin lisää turhia yhteydenottoja.

Jos ilmoituksessa on hyvät ajantasaiset kuvat, ei niillä mitoilla kauheasti tee. Toki pituus nyt hyvä kertoa, sitä ei kuvista voi päätellä, kuppikokokin varmaan joillekin jotain kertoo. Toki monikaan ei tunnu ymmärtävän mitä eroa on esim. 75E ja 90E kuppikoolla näin esimerkkinä.

Painoa en itse näe mitään syytä ilmoittaa. Se on niin liukuva käsite ja ei kerro todellisesta ulkomuodosta juurikaan mitään. Ennemmin peräänkuuluttaisin kuvien rehellisyyttä ja ajantasaisuutta.

Itseänikin voisi painon perusteella luulla todella lihavaksikin, mutta kuvat taas kertoo varsin muuta. Tämän vuoksi veikkaan monen jättävän juurikin painon mainitsematta.
Meri-Lapissa 😘

Paikalla AnniAuringonkukka

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #84 : Joulukuu 04, 2024, 13:53:29 »
Hyvä pointti aloittajalta. Olen aina ilmoittanut kaupunginosan, mutta koska teen hommia vähän sen mukaan mistä tuuli milloinkin puhaltaa, en ole ilmoittanut aikoja kovin selkeästi. Pitääpä kokeilla.

Voin tosin kertoa, että vaikka otsikossa ja ekassa lauseessa lukisi esim. "treffattavissa tiistai-illasta torstaihin" (noita sanoja ei ole kielletty), silti saa aina yhteydenottoja tyyliin "olisin tulossa vkl kylille, käykö silloin????" 🥲

Itseäni ei yleensä haittaa se, jos kyselijä ei palaa enää asiaan. Kohteliasta se toki on, mutta ei vastausta on myöskin vastaus. Sähköpostissa arkistoin samantien viestit, joihin olen vastannut ja unohdan koko asian ellei sieltä tule perään tapaamispyyntöä.

Ainoastaan se nyppii, jos joku kyselee parin viikon välein saatavuutta mutta ei koskaan varaa tai vastaa mitään. Siitä tulee creepyt vibat, ihan kuin joku jäljittäisi että milloin tai kuinka paljon teen töitä.
🌻 Helsingissä kivat kinkunsulattajaiset 26.-28.12.🌻

Poissa MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #85 : Joulukuu 04, 2024, 18:40:54 »
Itseäni ei yleensä haittaa se, jos kyselijä ei palaa enää asiaan. Kohteliasta se toki on, mutta ei vastausta on myöskin vastaus. Sähköpostissa arkistoin samantien viestit, joihin olen vastannut ja unohdan koko asian ellei sieltä tule perään tapaamispyyntöä.

Ainoastaan se nyppii, jos joku kyselee parin viikon välein saatavuutta mutta ei koskaan varaa tai vastaa mitään. Siitä tulee creepyt vibat, ihan kuin joku jäljittäisi että milloin tai kuinka paljon teen töitä.

Eräs PT kertoi, että uran alkuaikoina vain viisi prosenttia yhteydenotoista  johti tapaamiseen. Tosin uudelle PT:lle tulee uran alussa normaalisti enemmän yhteydenottoja, joten myös tapaamisia toteutui. Päivässä hänellä oli 4 - 7 asiakastapaamista. Tuollaiset jatkuvat kyselyt taitavat olla aika yleisiä alalla, eikä niistä kannata huolestua. Kun kokemusta kertyy, niin PT varmasti oppii tunnistamaan kyselijät, jotka ovat potentiaalisia vakkareita.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #86 : Joulukuu 04, 2024, 18:41:03 »

Itseänikin voisi painon perusteella luulla todella lihavaksikin, mutta kuvat taas kertoo varsin muuta. Tämän vuoksi veikkaan monen jättävän juurikin painon mainitsematta.

Usein ne vatsamakarat tuppaa kuvissa (en tiedä sinun kuvia) "häviämään"; harjaantunut turska vainuaa tämän eteisen hämärässä eikä käy koukkuun.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #87 : Joulukuu 04, 2024, 19:20:43 »
Aika monille suomalaisille hutsuille painosta puhuminen on ollut aina arka asia. Tiedä sitten miksi...ulkkareilla on ilmoituksissaan mainittu paino lähes aina hyvien kuvien kera.
Make Russia small again

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #88 : Joulukuu 04, 2024, 22:47:16 »
Aika monille suomalaisille hutsuille painosta puhuminen on ollut aina arka asia. Tiedä sitten miksi...ulkkareilla on ilmoituksissaan mainittu paino lähes aina hyvien kuvien kera.

No ainakin miun tapauksessa jos oltaisiin samassa huoneessa ja kertoisin miun painon, et uskoisi sitä. Ja kuvat itsellä ainakin näyrtää sen todellisuuden. Löytyy sekä naapurista että alastomasta suomesta melkoinen läjä kuvia. Pointti nyt kuitenkin on se että jos painon julkaisisin, todennäköisesti vähenisi tapaamiset ja vaihtoehtoisesti isommista tykkäävät joutuisivat kanssani pettymään. Tällä hetkellä asiakkaiden tyytyväisyys prosentti on kuitenkin korkea, niin en näe syytä muuttaa ilmoitustani millään muotoa.

Ja eikö se vaan ole bisneksille huono jos lähtee feikkaamaan? Kaikille kehotyypeille on kuitenkin tykkääjänsä. Myös niille maha makkaroille. Toki toimiihan se varmaan irtonumeroihin, mutta tuskin muodostuu mitään pitkäkantoisempaa asiakassuhdetta jos lähtee huijaamalla liikkeelle.

Pointti nyt varmaan jo tässä katosi jonnekin matkalla.
Meri-Lapissa 😘

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #89 : Joulukuu 04, 2024, 23:56:07 »
Usein ne vatsamakarat tuppaa kuvissa (en tiedä sinun kuvia) "häviämään"; harjaantunut turska vainuaa tämän eteisen hämärässä eikä käy koukkuun.

Pointti nyt kuitenkin on se että jos painon julkaisisin, todennäköisesti vähenisi tapaamiset

Tämä on ehkä syy miksi painoa ei ilmoiteta ilmoituksissa  :D

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #90 : Joulukuu 05, 2024, 00:20:20 »

En ajattele että RE:n ylläpito alkaisi mua kiristämään tai verotoimisto olisi kannoilla, vaan ihan perus tietomurtoa. Mikä tahansa taho johon on laitettava kuva passista/ajokortista, niin siinä on riskinä henkilötietojen väärinkäyttö tietomurron seurauksena ja identiteettivarkauden riski.

Tämä! Nyt olet AnnaB asian ytimessä. Jos joku myyjä ei ole vielä tullut tätä ajatelleeksi, toivottavasti huomasi tämän @AnnaB :n kirjoituksen. Riskin voi ottaa, mutta tämä pitää tiedostaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2024, 00:22:45 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #91 : Joulukuu 05, 2024, 09:09:37 »

Pointti nyt kuitenkin on se että jos painon julkaisisin, todennäköisesti vähenisi tapaamiset

Tämä on ehkä syy miksi painoa ei ilmoiteta ilmoituksissa  :D

Ainakin miun pointti oli se että en painoa Ilmoita, koska se vääristää todellista kuvaa millainen olen. En siksi että yritän sumuttaa asiakkaita luulemaan minua hoikemmaksi kuin olen. Jotkut toki tätäkin harrastaa enkä henkilökohtaisesti sitä ymmärrä.

Vaatekoon voisi toki lisätä Ilmoitukseen, mutta en tiedä auttaako sekään kun käytän vaatteita väliltä S-L :D Joten olen itse päätynyt ratkaisuun että en ilmoita painoa vaan annan kuvien puhua puolestaan. Toki kamerakin tuntuu kiloja lisäävän, tai sitten olen vain turhan itse kriittinen kuvien suhteen :D

Tosi ikävää että on tullut ostajille kokemuksia että on esitetty muuta kuin on ja piiloteltu todellisuutta.
Meri-Lapissa 😘

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #92 : Joulukuu 05, 2024, 09:28:33 »
Mun ilmoituksessa on painoa korostettu useampaankin otteeseen ehkä hieman yltiörehellisestikin 😅 Sitä mukaa tulee kiloja ilmoitukseen fiksattua, kun niitä lisää tulee.

Se mikä ihmetyttää, niin tältä forkalta useampikin läskikammoinen on pyrkinyt asiakkaaksi. Että en nyt sitten tiedä, kuinka tämä asia nyt pitäisi vieläkin selvemmin ilmaista, etten sovi hoikkuutta ihannoiville 🤔 Auttaisko, jos lisäisi että vaatekoko on Large.

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #93 : Joulukuu 05, 2024, 09:39:32 »
Mun ilmoituksessa on painoa korostettu useampaankin otteeseen ehkä hieman yltiörehellisestikin 😅 Sitä mukaa tulee kiloja ilmoitukseen fiksattua, kun niitä lisää tulee.

Se mikä ihmetyttää, niin tältä forkalta useampikin läskikammoinen on pyrkinyt asiakkaaksi. Että en nyt sitten tiedä, kuinka tämä asia nyt pitäisi vieläkin selvemmin ilmaista, etten sovi hoikkuutta ihannoiville 🤔 Auttaisko, jos lisäisi että vaatekoko on Large.

Itsellekin on näin käynyt vaikka korostin etten ole laiha tai fitness tyyppiä niin jälkikäteen tuli haukut. Kuvissakin näkee selkeästi että pikkuinen maha löytyy ja isot tissit että pylly. Kuitenkin myös tapaamisia joissa saanut yllättyneitä kommentteja että ethän sie ole yhtään lihava, on myös ollut. Joten en sitten tiedä näytänkö kuvissa isommalta kuin luonnossa vai toisinpäin. Vai onko tässäkin katsojasta kiinni miten näkee.

Mutta selkeästi huomaa että teki niin tai näin, kaikkia ei voi koskaan miellyttää :D
Meri-Lapissa 😘

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #94 : Joulukuu 05, 2024, 10:35:04 »
Tässä ketjussa on kovasti huuhdeltu sen ylätason tiedon perään, eli "tavattavissa aamuisin" jne. Siellä on pakko esittää että kyseessä on treffi-ilmoitus, se ei saa näyttää myymiseltä. - -

Mainitsin sen jo kerran tässä, että sekä minä että varmasti suurin osa naapuria käyttävistä kollegoista erittäin mielellään kirjoittaisi sinne "myynnillisellä ajattelulla" ja "asiakaslähtöisesti" mm. ne kioskin aukioloajat, mutta kun siellä ei saa edes vihjaista sinne päin.

Tämä taitaa tosiaan olla jokin väärinymmärrys, kunte Iina ja Vivecacin tuolla jo mainitsivat. Treffeillä on paljon ilmoituksia, jossa ihan jo otsikossa sanotaan viikonpäivät tai esim. tuo "aamuisin"

Ei kukaan kirjoita treffi-ilmoitukseen että "olen tavattavissa arki-iltaisin ja viikonloppuisin".

Et ole tainnut katsella lainkaan muiden myyjien ilmoituksia treffeillä? Tätä kirjoittaessani siellä on 17 ilmoitusta, joissa mainitaan "aamuisin", 93 ilmoitusta maininnalla "iltaisin", 129 ilmoitusta maininnalla "arkisin" ja 79 ilmoitusta, joissa kerrotaan onnistuvan viikonloppuna...

^ Muistaakseni ihan "tavattavissa" sanakin on kielletty 🤔

129 ilmoitusta naapurissa tätä kirjoittaessani, joissa sana "tavattavissa". Ei se taida kielletty olla.

Kyllä noi jutut on jotain ihan kaupunkilegendaa tai sitten puhe on jostain ihan muista sivustoista. Hieman kummeksun sitäkin, miten vähän jotkut myyjät ilmeisesti katselee toisten ilmoituksia...

Ei ole kyllä kaupunkilegendaa nähnytkään. Kuten kerroin niin siellä ei päde samat säännöt kaikille ja säännöissä ei luetella läheskään kaikkia kiellettyjä sanoja vaan sieltä tulee ihan omituisia kieltoja välillä vastaan. Joskus ilmo ei mene läpi, vaan kielletyt sanat flägätään. Joskus ilmo poistetaan jälkikäteen kun ylläpito on todennut että se on kelvoton vaikka meni automaattiseulasta läpi.

Montako ilmoitusta olet itse laittanut/yrittänyt laittaa naapuriin? Jos sulla ei ole omaa kokemusta siitä miten se toimii niin älä tule pliis väittämään legendaksi jotain mitä minä ja moni kollega ollaan ihan henkilökohtaisesti koettu.

Kerran tehtiin listaa kaikista ihan hölmöistä sanoista ja ilmaisuista mitkä siellä on kielletty mitä säännöissä ei luetella mutta en laittanut sitä talteen että voisin tässä siteerata.

Olen jopa kysynyt ylläpidosta miksi jotkut sanat on kielletty vaikka ei säännöissä mitään mainita, ja sieltä tuli tosi epäammattimainen vastaus jotenkin että "ei me voida listata erikseen kaikkia kiellettyjä sanoja ja ilmaisuja kun niitä on niin paljon".
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2024, 10:38:48 kirjoittanut AnnaB »
Helsinki 27.-28.12.

Poissa intohimo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #95 : Joulukuu 05, 2024, 11:01:56 »
Tätä keskustelua vähän haittaa, etteivät jotkut ole tajunneet, että miehille ja naisille on eri säännöt. Miehet voivat palttiarallaa mitä vaan kirjoitella ilmoituksiin, naiset syynätään paljon tarkemmin.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #96 : Joulukuu 05, 2024, 16:01:41 »

Neidot ei nyt ymmärrä, että kyse ei ole kiloista vaan siitä missä ne kilot on.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #97 : Joulukuu 05, 2024, 17:37:11 »

Neidot ei nyt ymmärrä, että kyse ei ole kiloista vaan siitä missä ne kilot on.

Juurikin tämän ymmärrän ja näinhän se menee. Ja siksi kuvissa näytän missä ne kilot on ja jätän painon jokaisen mielikuvituksen varaan. Tärkeämpää kuin vaa'an numerot on se mitä peilistä näkyy. Toki jos ei kunnollisia kuvia ole ilmoituksessa tai muuten tarjota voi olla haastavaa ostan päätellä yhtään mitään. Nämäkin tosin valinta kysymyksiä. Eri asia sitten saako asiakkaita millaisilla valinnoilla.
Meri-Lapissa 😘

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #98 : Joulukuu 05, 2024, 18:51:11 »
Miten suhtaudut yleensä mainoksiin ja niiden välittämiin tietoihin?
Make Russia small again

Poissa Stands

• Hero Member
« Vastaus #99 : Joulukuu 05, 2024, 19:05:21 »
Miten suhtaudut yleensä mainoksiin ja niiden välittämiin tietoihin?

En ymmärrä kysymystä.
Puhutaanhan siis pillusta..?
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"