Itse olen huomannut että naapurisivun mobiiliversiossa menee paremmin läpi nämä kielletyt sanat, kuin selain versiossa. Syy on itsellekin täysin mysteeri.
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!
Tässä ketjussa on kovasti huuhdeltu sen ylätason tiedon perään, eli "tavattavissa aamuisin" jne. Siellä on pakko esittää että kyseessä on treffi-ilmoitus, se ei saa näyttää myymiseltä. - -
Mainitsin sen jo kerran tässä, että sekä minä että varmasti suurin osa naapuria käyttävistä kollegoista erittäin mielellään kirjoittaisi sinne "myynnillisellä ajattelulla" ja "asiakaslähtöisesti" mm. ne kioskin aukioloajat, mutta kun siellä ei saa edes vihjaista sinne päin.
Tämä taitaa tosiaan olla jokin väärinymmärrys, kunte Iina ja Vivecacin tuolla jo mainitsivat. Treffeillä on paljon ilmoituksia, jossa ihan jo otsikossa sanotaan viikonpäivät tai esim. tuo "aamuisin"Ei kukaan kirjoita treffi-ilmoitukseen että "olen tavattavissa arki-iltaisin ja viikonloppuisin".
Et ole tainnut katsella lainkaan muiden myyjien ilmoituksia treffeillä? Tätä kirjoittaessani siellä on 17 ilmoitusta, joissa mainitaan "aamuisin", 93 ilmoitusta maininnalla "iltaisin", 129 ilmoitusta maininnalla "arkisin" ja 79 ilmoitusta, joissa kerrotaan onnistuvan viikonloppuna...^ Muistaakseni ihan "tavattavissa" sanakin on kielletty 🤔
129 ilmoitusta naapurissa tätä kirjoittaessani, joissa sana "tavattavissa". Ei se taida kielletty olla.
Kyllä noi jutut on jotain ihan kaupunkilegendaa tai sitten puhe on jostain ihan muista sivustoista. Hieman kummeksun sitäkin, miten vähän jotkut myyjät ilmeisesti katselee toisten ilmoituksia...
Mua nyt ehkä vähän alkoi vituttaamaan tämä vähättely.
Mä olen monta vuotta ilmoittanut naapurissa, ehkäpä mä tiedän kuitenkin jotain sanoista joita siellä ei hyväksytä? Vai kuinka monta ilmoitusta sä oot sinne tehnyt?
Aika nihkeästi palveluntarjoajat ilmoittavat mittojaankaan, tämäkin lisää turhia yhteydenottoja.
Itseäni ei yleensä haittaa se, jos kyselijä ei palaa enää asiaan. Kohteliasta se toki on, mutta ei vastausta on myöskin vastaus. Sähköpostissa arkistoin samantien viestit, joihin olen vastannut ja unohdan koko asian ellei sieltä tule perään tapaamispyyntöä.
Ainoastaan se nyppii, jos joku kyselee parin viikon välein saatavuutta mutta ei koskaan varaa tai vastaa mitään. Siitä tulee creepyt vibat, ihan kuin joku jäljittäisi että milloin tai kuinka paljon teen töitä.
Itseänikin voisi painon perusteella luulla todella lihavaksikin, mutta kuvat taas kertoo varsin muuta. Tämän vuoksi veikkaan monen jättävän juurikin painon mainitsematta.
Aika monille suomalaisille hutsuille painosta puhuminen on ollut aina arka asia. Tiedä sitten miksi...ulkkareilla on ilmoituksissaan mainittu paino lähes aina hyvien kuvien kera.
Usein ne vatsamakarat tuppaa kuvissa (en tiedä sinun kuvia) "häviämään"; harjaantunut turska vainuaa tämän eteisen hämärässä eikä käy koukkuun.
Aika monille suomalaisille hutsuille painosta puhuminen on ollut aina arka asia. Tiedä sitten miksi...ulkkareilla on ilmoituksissaan mainittu paino lähes aina hyvien kuvien kera.
Pointti nyt kuitenkin on se että jos painon julkaisisin, todennäköisesti vähenisi tapaamiset
En ajattele että RE:n ylläpito alkaisi mua kiristämään tai verotoimisto olisi kannoilla, vaan ihan perus tietomurtoa. Mikä tahansa taho johon on laitettava kuva passista/ajokortista, niin siinä on riskinä henkilötietojen väärinkäyttö tietomurron seurauksena ja identiteettivarkauden riski.
Usein ne vatsamakarat tuppaa kuvissa (en tiedä sinun kuvia) "häviämään"; harjaantunut turska vainuaa tämän eteisen hämärässä eikä käy koukkuun.Aika monille suomalaisille hutsuille painosta puhuminen on ollut aina arka asia. Tiedä sitten miksi...ulkkareilla on ilmoituksissaan mainittu paino lähes aina hyvien kuvien kera.Pointti nyt kuitenkin on se että jos painon julkaisisin, todennäköisesti vähenisi tapaamiset
Tämä on ehkä syy miksi painoa ei ilmoiteta ilmoituksissa
Mun ilmoituksessa on painoa korostettu useampaankin otteeseen ehkä hieman yltiörehellisestikin 😅 Sitä mukaa tulee kiloja ilmoitukseen fiksattua, kun niitä lisää tulee.
Se mikä ihmetyttää, niin tältä forkalta useampikin läskikammoinen on pyrkinyt asiakkaaksi. Että en nyt sitten tiedä, kuinka tämä asia nyt pitäisi vieläkin selvemmin ilmaista, etten sovi hoikkuutta ihannoiville 🤔 Auttaisko, jos lisäisi että vaatekoko on Large.
Tässä ketjussa on kovasti huuhdeltu sen ylätason tiedon perään, eli "tavattavissa aamuisin" jne. Siellä on pakko esittää että kyseessä on treffi-ilmoitus, se ei saa näyttää myymiseltä. - -
Mainitsin sen jo kerran tässä, että sekä minä että varmasti suurin osa naapuria käyttävistä kollegoista erittäin mielellään kirjoittaisi sinne "myynnillisellä ajattelulla" ja "asiakaslähtöisesti" mm. ne kioskin aukioloajat, mutta kun siellä ei saa edes vihjaista sinne päin.
Tämä taitaa tosiaan olla jokin väärinymmärrys, kunte Iina ja Vivecacin tuolla jo mainitsivat. Treffeillä on paljon ilmoituksia, jossa ihan jo otsikossa sanotaan viikonpäivät tai esim. tuo "aamuisin"Ei kukaan kirjoita treffi-ilmoitukseen että "olen tavattavissa arki-iltaisin ja viikonloppuisin".
Et ole tainnut katsella lainkaan muiden myyjien ilmoituksia treffeillä? Tätä kirjoittaessani siellä on 17 ilmoitusta, joissa mainitaan "aamuisin", 93 ilmoitusta maininnalla "iltaisin", 129 ilmoitusta maininnalla "arkisin" ja 79 ilmoitusta, joissa kerrotaan onnistuvan viikonloppuna...^ Muistaakseni ihan "tavattavissa" sanakin on kielletty 🤔
129 ilmoitusta naapurissa tätä kirjoittaessani, joissa sana "tavattavissa". Ei se taida kielletty olla.
Kyllä noi jutut on jotain ihan kaupunkilegendaa tai sitten puhe on jostain ihan muista sivustoista. Hieman kummeksun sitäkin, miten vähän jotkut myyjät ilmeisesti katselee toisten ilmoituksia...
Mun ilmoituksessa on painoa korostettu useampaankin otteeseen ehkä hieman yltiörehellisestikin 😅 Sitä mukaa tulee kiloja ilmoitukseen fiksattua, kun niitä lisää tulee.
Se mikä ihmetyttää, niin tältä forkalta useampikin läskikammoinen on pyrkinyt asiakkaaksi. Että en nyt sitten tiedä, kuinka tämä asia nyt pitäisi vieläkin selvemmin ilmaista, etten sovi hoikkuutta ihannoiville 🤔 Auttaisko, jos lisäisi että vaatekoko on Large.
Neidot ei nyt ymmärrä, että kyse ei ole kiloista vaan siitä missä ne kilot on.
Miten suhtaudut yleensä mainoksiin ja niiden välittämiin tietoihin?