Olipa hyvää ja asiallista tekstiä. https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/eb234dfb-79a1-4c87-a621-8995410308a7
Uutiset:
Avoin parisuhde ja maksullinen seksi kuulostaisi kerrassaan mainiolta yhdistelmältä.
Avoin parisuhde ja maksullinen seksi kuulostaisi kerrassaan mainiolta yhdistelmältä.
Itse ajattelen sen niin, että itselleni on vain 1% maailman naisista oikeita. Sen löytäminen n. neljästämiljardista naisesta on melkoista sattumankauppaa.
Koska olen muutenkin helevetin huono tekemään kompromisseja niin, ehket minun ei kannata haaveilla parisuhteesta ja siksi olen täällä, koska olen hyväksynyt, että nainen elämässäni on enemmän tai vähemmän maksullinen ja siihen pitää tyytyä.
Uskon siis tosi rakkauteen jossa moisia ei tarvitse sen oikean kohdalla edes miettiä, mutta tiedostan sen oikean löytymisen olevan lähes mahdotonta ihmisen elinajan puitteissa
Itse ajattelen sen niin, että itselleni on vain 1% maailman naisista oikeita. Sen löytäminen n. neljästämiljardista naisesta on melkoista sattumankauppaa.
Koska olen muutenkin helevetin huono tekemään kompromisseja niin, ehket minun ei kannata haaveilla parisuhteesta ja siksi olen täällä, koska olen hyväksynyt, että nainen elämässäni on enemmän tai vähemmän maksullinen ja siihen pitää tyytyä.
Uskon siis tosi rakkauteen jossa moisia ei tarvitse sen oikean kohdalla edes miettiä, mutta tiedostan sen oikean löytymisen olevan lähes mahdotonta ihmisen elinajan puitteissa
Hyvä kirjoitus ja paljon samoja mietteitä.
Kokemuksesta voin muistella että sen oikean kanssa kompromissit ei tunnu kompromissilta.
Ei sitä osaa oikein kuvailla.
Me oltiin vähän niiku parhaat kaverit, jotka tunsi todella vahvaa seksuaalista vetovoimaa toisiansa kohtaan ja haluttiin ihan omasta halusta tehdä toisen päivästä parempi.
Ainoa mitä minulta vaadittiin oli 100% rehellisyyttä ja mulla oli tuohon toiveena että älä hermostu.
En usko että löydän enää parempaa puoliskoani ja olihan tämä maailmankaikkeudelta aika raaka temppu että viikatemies vierailee vaan toisen luona...ja vielä raskaana ollessa. Olo on usein samanlainen kun sillä South Parkin vanhalla papalla joka istuu pyörätuolissa ja huutelee viikatemiehelle " Hei, vitun mulkku mä olen täällä"
Olen seurustellut huoran kanssa eikä minulle ollut mikään ongelma hänen duuninsa. Toisin päin ei aina sujunut. Epäili minua pettämisestä eikä ollut täysin väärässä. Toisaalta emme koskaan luvanneet olla uskollisia. Häntä se vaivasi enemmän.