Uutiset: Käyttökatko la-su 21.-22.12. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: ASMR -sessioita?  (Luettu 878 kertaa)

Poissa Footsteri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
ASMR -sessioita?
« : Marraskuu 29, 2024, 14:31:09 »
Tuolla toisessa kategoriassa oli tähän liittyen näköjään pieni keskustelu muutaman vuoden takaa, niin ajattelin herätellä tänne tätä, koska jotenkin ehkä kokisin tämän vähän erikoisempana asiana.

Nykyään tosiaan tälle hyviä kylmiä väreitä aiheuttavalle asialle on nimityskin ASMR, joka tuntuu olevan somessa pinnalla ja hyvinkin suosittu tästä nauttivien keskuudessa. Paljon on mm. tubettajia, jotka tekee videoita erilaisilla roolileikkejä lukuisilla äänitriggereillä höystettynä. Tiedän paljon niitä, joita enemmänkin ärsyttää tuollaiset äänet, mutta itse kuulun niihin, jotka nauttii ja rentoutuu kuullessaan niitä. Se voi olla hiljaa ääneen lukemista, syömisen ääniä (joskus tosin mässytys ärsyttää minuakin), päähierontaa, parturissa hiusten pesu ja leikkuu tai vaikkapa ihan jonkun vanhan ihmisen rauhallista tarinointia suu hiukan kuivuneena. ;D Useimmiten itselläni siihen liittyy myös sellainen, että samalla pitäisi vähän yrittää keskittyä johonkin asiaan, mutta nämä triggerit vievät huomiota eniten ja niistä tulee vähän väliä sellaisia kylmiä väreitä.

Tästä löytyy netissä myös aikuisille suunnattua seksuaalista ASMR -meninkiä, joka yleemsä tapahtuu jonkun fetissin yhteydessä.

Onkohan täällä sellaisia, jotka tarjoaisivat livenä ASMR -sessioita ja mielellään toki voisivat olla myös seksuaalissävytteisiä ja sisältää genitaalialueiden hierontaa loppuhuipennuksineen? Se voisi sisältää päähierontaa ja kevyttä tukistelua, kuiskuttelua korviin, jne.. Olisipas aika mahtavaa. :headphones:

Poissa Masamasa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: ASMR -sessioita?
« Vastaus #1 : Marraskuu 29, 2024, 19:27:19 »
Tuo on ihan kiinnostava idea. Itse kuuntelen aika paljon adults only tyylistä ASMRrää, ja kyllä olisi kiva joitain noita skenaarioita kokeilla ihan flesh and blood ihmisen kanssa. Tosin luulen että hirveän moni ei taida mennä niin kummallisiin hommiin mitä tykkään kuunnella; korvien syvältä nuoleminen kuulostaa hyvältä mutta jotenkin luulen että sellaisesta ei livenä nauttisi kumpikaan osapuoli. Korvien pesu sellaisilla pumpulitikuilla joka on myös yleistä ASMR:ssä saattaisi kyllä olla kivaa vaikka eihän sitä periaatteessa pitäisi tehdä.

Jos nyt vielä pari viikkoa Suomea ympäri matkustava Karolina RE:stä poikkeaa seudulle, niin häneltä ehkä kannattaisi kysyä jotain ASMR-tyylistä. Tiedän kokemuksesta että hän tykkää hyrrätä korvien ympärillä aluetta hieroen ja hieman huulillaan näykkien. Muita en tiedä.

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Marraskuu 30, 2024, 13:43:29 »
Itseäni saattaisi myös kiinnostaa tällainen, kun olen aika herkkä ja saan välillä aika helpostikin erilaisia väreitä sekä ASMR:llä että sopivalla kosketuksella.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa ladyeira

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Joulukuu 01, 2024, 10:09:49 »
Huomenta!

Nautin itse kovasti eroottisesta hypnoosista, joka on käytännössä lähellä ASMR:ää. Saan toistaiseksi vielä harvoin tehdä puhtaasti hypnoosisessioita ja luokseni saa mielellään tulla myös ASMR-sessioon. Erona näiden kahden välillä on se, että hypnoosissa on mukana enemmän henkistä vallansiirtoa kuin ASMR:ssä. Nautin molemmista suuresti. Tällä hetkellä näyttää siltä, että harva Valtiatar Suomessa lisäkseni tekee sitä. Toivon, että muutkin Valtiattaret sukeltaisivat hypnoosin ihanaan maailmaan ja sainkin viesteistänne mahtavia ideoita viedä tätä eteenpäin. Kiitos teille ja tervetuloa sessioon, jos siltä tuntuu!

Ystävällisin terveisin Eira

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Joulukuu 09, 2024, 16:14:09 »
Tosi mielenkiintoista! Voisin hyvinkin tehdä jotain tälläistä.
Espoossa tavallisesti. Helsinki 27.-28.12.

Poissa AadaKataja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Joulukuu 11, 2024, 16:56:52 »
Huomenta!

Nautin itse kovasti eroottisesta hypnoosista, joka on käytännössä lähellä ASMR:ää. Saan toistaiseksi vielä harvoin tehdä puhtaasti hypnoosisessioita ja luokseni saa mielellään tulla myös ASMR-sessioon. Erona näiden kahden välillä on se, että hypnoosissa on mukana enemmän henkistä vallansiirtoa kuin ASMR:ssä. Nautin molemmista suuresti. Tällä hetkellä näyttää siltä, että harva Valtiatar Suomessa lisäkseni tekee sitä. Toivon, että muutkin Valtiattaret sukeltaisivat hypnoosin ihanaan maailmaan ja sainkin viesteistänne mahtavia ideoita viedä tätä eteenpäin. Kiitos teille ja tervetuloa sessioon, jos siltä tuntuu!

Ystävällisin terveisin Eira

Mä oon myös alkanut tutustua eroottiseen hypnoosiin ja asmr-sessiot ovat kyllä aika lähellä! Hypnoosin osalta tätä vallansiirtoakin voi tehdä tosi monella tavalla ja aistikokemuksiin keskittyvä hypnosessio saisi varmaan tosi samanlaisia reaktioita kuin noi asmr-sessiot... Pitääpä itsekin pohtia tätä lisää!
Olen palannut tauolta ainakin toistaiseksi. Tavattavissa satunnaisesti Tampereella<3