Naapurissa ilmoittelee, onko kokemuksia??
Uutiset:
Näyttäisi olevan Oulussa tämän viikon! Kokemuksia kuulisi mielellään lisää. Etenkin onko yllätyksiä mahdollisuus saada jos paljaallakin todella antaa!Käväise polkaisemassa paljaalla ja raportoi sitten tänne tuliko hämyä hepin päähän, sillä se selviää.
Näyttäisi olevan Oulussa tämän viikon! Kokemuksia kuulisi mielellään lisää. Etenkin onko yllätyksiä mahdollisuus saada jos paljaallakin todella antaa!
Näyttäisi olevan Oulussa tämän viikon! Kokemuksia kuulisi mielellään lisää. Etenkin onko yllätyksiä mahdollisuus saada jos paljaallakin todella antaa!
Eipä näihin aiempiin kerrottuihin mitään lisättävää ole. Halpa, ilmoitustaan vanhempi, pyöreä nainen. Asenne kohdillaan ja tuntuu tekevän seksityötä ihan puhtaasti harrastuksena rakkaudesta lajiin.
Itse tämän tapasin ensimmäisen kerran ehkä joskus 2019 paikkeilla. Silloin ilmoitti iäksensä muistaakseni 45 tai 46. Nyt ilmoituksessa ikä 50, mutta habituksen perusteella veikkaisin iän olevan lähempänä 60 kuin 50. Ikävä sanoa, mutta jos rehellisiä ollaan niin kyseessä on aika karun pubiruusun näköinen nainen. Parempi sekin nyt todeta ettei tule pettymyksiä ja turhia ovelta kääntymisiä. Tää nainen on ulkonäöltään yhdistelmä Kiti Kokkosta ja Virve Rostia Kotkan Meripäivien jälkeen.
Puitteet on myös aika kämäset. Suihkuun kyllä pääsee tullessa ja lähtiessä, kuivia pyyhkeitä on ja cokista juotavaksi, mutta muuten vastaanottopiste on parhaat päivänsä nähnyt, ainakin jos vertaa keskustan uusii airbnb asuntoihin joissa valtaosa Oulun hupakoista toimii. Autolla kumminkin pääsee melkein oven eteen ja parkkipaikka on ilmainen.
Ite oon kuitenkin käynyt useamman kerran. Hyvä saatavuus, sujuvat järjestelyt, halpa hinta, erinomaiset palvelut ja seksitaidot ovat saaneet palaamaan asiakkaaksi muista puutteista huolimatta. Tää on ollut kiihkeimpiä ja halukkaimpia hupakoita mitä on vastaan tullut. Kelloa ei ole katseltu ja tosiaan aikoja on ollut hyvin saatavilla ja ajanvaraus helppoa. Luotettava ja turvallinen vaihtoehto. Suuhoito on parasta mitä oon saanu ja pillu tiukka. Tykkää tosissaan siitä mitä tekee. Joskus oon käyny ihan vaan suihinotoilla rouvan luona.
Ja tosiaan tuo suojaamaton seksi pitää tän kohdalla paikkaansa. Sitä on halutessaan tarjolla ilman lisämaksua ja suihinotoilla rouva suorastaan sitä kumittomuutta vaatii ja lasteja suuhun.
Tuo kumitta paneminen on asia mikä itseänikin epäilyttää, mutta löytyy rouvalta myös kortonkeja niin ei tartte omia tuoda. On tosin kertonut käyvänsä testeissä, mutta jokainen tehkööt sen suhteen omat valintansa uskaltaako siltikään paljaalla...
Siinäpä omia kokemuksia.