Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sähköposti-ilmoittelijat  (Luettu 7729 kertaa)

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #20 : Tammikuu 26, 2020, 15:41:56 »
Koska naapurin säännöt nyt tiedetään, ovat ilmoitukset lähtökohtaisesti epäsuoria tulkinnaltaan. Jos sanamuoto sattuu olemaan tyyliin "kerro mulle sun fantasia ja katsotaan yhdessä voitaisko me se toteuttaa" niin silloin näyttääkseni luetunymmärtämiseni, olen pakotettu vastaamaan tyyliin



josta sitten graduaalisesti palautan ilmaisuni asialliseen ja luottamusta herättävään huolettoman älylliseen kirjakieleen.

_
dijon on sinappi

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #21 : Tammikuu 26, 2020, 15:53:16 »
En vastaa kaikkiin sähköpostiviesteihin. Syyt samat kuten edellä kirjoitettu.

Vastauksen saa 100% jos kieliasu on huolellista, otsikko asiallinen eikä itse viesti ole tekstiä, missä on vain kaksi tai kolme sanaa tyyliin; pillua? Mispäin?
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5271
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #22 : Tammikuu 26, 2020, 19:18:32 »
Ja sitten se mistä muistaakseni Venlakin kerran mainitsi, tarkistaa että laittaa oman sähköpostiosoitteen oikein kun vastaa ilmoitukseen.

Mulla ainakin tulee viikottain vastaan, että mun vastausta ei voida toimittaa, koska vastaanottajan sähköpostiosoite on väärin (tai täynnä).
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #23 : Tammikuu 26, 2020, 19:42:17 »
Lainaus
Aloittajan viesti on hyvä, pidän itse siitä että asiat tuodaan selkeästi esille jo ekassa viestissä, mitä halutaan ja koska.. Mutta... Tuo jos sinulla on tietty päivä ja kellonaika viestissä saattaa olla se syy miksi et saa vastausta, ihan vaan sillä et se ei sovi tytölle..

Ps. Minäkin olen yksi naapurissa ilmoittelevista, olisi kiva tietää jos olet laittanut minulle viestiä ja et ole saanut vastausta?! 🙄🤔

Olen tiettyjä päiviä tarjonnut joina olen kaupungissa, sekä vuorokaudenaikoja.  Ei siis mitää kovin suurta tarkkuutta.
Haasteena on ettei vastauksia tosiaan tule lainkaan.

Olkoot.

En tiettävästi sinulle ole laittanut viestiä.

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #24 : Tammikuu 26, 2020, 19:43:07 »
Ja sitten se mistä muistaakseni Venlakin kerran mainitsi, tarkistaa että laittaa oman sähköpostiosoitteen oikein kun vastaa ilmoitukseen.

Mulla ainakin tulee viikottain vastaan, että mun vastausta ei voida toimittaa, koska vastaanottajan sähköpostiosoite on väärin (tai täynnä).

Näistä haasteista ei kohdallani ole tosiaankaan ollut kysymys.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #25 : Tammikuu 27, 2020, 06:23:45 »
Mulle on tullut ajoittain niin paljon viestejä, että osalle on jäänyt vastaamatta epähuomiossa, osalle tarkoituksella. Oleellisimmat asiat tulikin jo muiden viesteissä, mutta tällainen tuli vielä mieleen. Jos multa on kysytty ihan pelkkiä käsihommia, niin en ole välttämättä vastannut. Näiden kyselijöillä on usein oletus, että saisivat silloin palvelua edullisemmin ja mieluummin otan sille ajalle enemmän maksavan asiakkaan. Eli raha ratkaisee tässä tapauksessa, vaikka olisihan se toki kiva antaa ilmaiseksi kaikille.  ;D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2020, 06:30:09 kirjoittanut Anniina »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #26 : Tammikuu 27, 2020, 18:59:23 »
Tänään otin vaihteeksi yhteyttä pariin ilmoittajaan ja nyt sitten odotellaan mahdollisia vastauksia pääsenkö lähemmin tutustumaan 23 ja 28-vuotiaan hupsukan antimiin :)Kyllä jänskättää nyt.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #27 : Tammikuu 27, 2020, 19:05:56 »
Ja nyt tuli jo vastaus 23-vuotiaalta .Tästä on vielä tietenkin pitkä matka punkkaan ;)
Alku on kuitenkin lupaava.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2020, 19:08:04 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4043
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #28 : Tammikuu 27, 2020, 20:00:35 »
Niin, selkeyttääkseni aiemmin kertomaani:
nuo yhteydenotot joista aiemmin puhuin (10/1), olivat tosiaan tuonne opiskelija-/amatööriosastolle tehtyjä.
"Oikeisiin" hupakoihin olen aina saanut yhteyden.
Ja niihin taidankin tästedes pitääkin yhteyttä.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #29 : Tammikuu 27, 2020, 20:06:22 »
Tää etenee nyt kyllä vauhdikkaasti sillä ajankohta ja paikka on jo tiedossa, mutta silti olen kyyninen ja epäileväinen ::)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2020, 20:08:24 kirjoittanut DeeDee »

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #30 : Tammikuu 28, 2020, 20:27:56 »
Pitäisikö minun siis maksaa siitä, että hankalan sähköpostittelun päälle voin tuurilla saada pillua. Ei pojat, ei näin !

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #31 : Tammikuu 28, 2020, 21:07:13 »
Pitäisikö minun siis maksaa siitä, että hankalan sähköpostittelun päälle voin tuurilla saada pillua. Ei pojat, ei näin !

Sehän on se GFE-kokemus, kun viestittelee eka nelkyt kertaa sähköpostia 🙄

_
dijon on sinappi

Poissa Annie

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #32 : Tammikuu 29, 2020, 01:13:26 »
^^^ Tämä, mitä Sini kirjoitti.  :)

Mulla saattaa olla sähköpostissa viivettä, koska arkena on ihan täysi muu elämä ja keikalla on keikkakiireet. Pyrin kuitenkin vastaamaan vaikka sitten jälkikäteen kaikkiin asiallisiin yhteydenottoihin. Toki joskus joku saattaa epähuomiossa jäädä, ja välillä sähköposti on tuupannut viestin roskapostikansioon, mistä sen huomaa vasta viikkojen päästä.

Sitten jos viestittely menee jankkaamiseksi, etsitään palvelua, jota mulla ei ole tarjolla, tms, eikä ymmärretä kieltävää vastausta, niin lakkaan kyllä vastailemasta, kun ei kiinnosta olla kenenkään ilmainen kirjekaveri ja runkkumatskun tuottaja. Ja tällaisen jälkeen saman ihmisen uusiin yhteydenottoihin en enää vastaa mitään.

Mutta kyllä siis asiallisiin yhteydenottoihin varmasti kaikki oikeasti alalla toimivat tyypit pyrkivät parhaansa mukaan vastaamaan. En sitten tiedä, kuinka moni vaikkapa naapurin ilmoittelija on jotain muuta kuin antaa ymmärtää.

Ja sama homma se on myös näin palveluntarjoajan näkökulmasta: tulleista viesteistä, joihin vastaan, iso osa ei koskaan enää palaa asiaan, kourallinen on vain vailla sähköpostitteluseuraa, osa on jo ehtinyt deletoita osoitteen, josta tunti sitten kirjoitti.... pieni murto-osa kaikesta viestittelystä johtaa oikeasti tapaamiseen. Ja kaikkeen tähän kuluu hurjasti aikaa.

Allekirjoitan, siis täsmälleen samaa mieltä kaikesta tästä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #33 : Tammikuu 29, 2020, 16:10:57 »
Tää etenee nyt kyllä vauhdikkaasti sillä ajankohta ja paikka on jo tiedossa, mutta silti olen kyyninen ja epäileväinen ::)
Ja tämä tapahtuikin ihan aikuisten oikeasti. Oli oikein mainio tapaaminen 23-vuotiaan blondin kanssa ja pantiin sitten meinaan hiki hatussa. Neiti oli oli oikein hyvin messissä ja juttuun tultiin. Jatkoa seuraa ;)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #34 : Tammikuu 29, 2020, 20:03:18 »
Ekana tuli naristua ettei vastauksia tule ja nyt on taas jo sovittuna tapaaminen huomiseksi.Tosin ei Hellsingissä ;)

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #35 : Tammikuu 29, 2020, 20:16:26 »
Tää etenee nyt kyllä vauhdikkaasti sillä ajankohta ja paikka on jo tiedossa, mutta silti olen kyyninen ja epäileväinen ::)
Ja tämä tapahtuikin ihan aikuisten oikeasti. Oli oikein mainio tapaaminen 23-vuotiaan blondin kanssa ja pantiin sitten meinaan hiki hatussa. Neiti oli oli oikein hyvin messissä ja juttuun tultiin. Jatkoa seuraa ;)

Ja rapsan toki kirjoitat eikös niin?

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #36 : Tammikuu 29, 2020, 20:33:01 »
En tietenkään.

Poissa Tulppu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #37 : Helmikuu 16, 2020, 22:49:53 »
Mulla on ainakin ollut niin, että tytöllä on jäänyt ilmoitus voimaan ja sitten hän vastaa joskus kuukausi myöhemmin, että sori en ollu maisemissa.
Lopulta saatiin kuitenkin sovittua tapaaminen joka oli ihan ok... turhan kallis tasoon nähden.