Uutiset: Käyttökatko la-su 21.-22.12. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: Suomalainen milf etsii  (Luettu 3485 kertaa)

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Suomalainen milf etsii
« : Joulukuu 07, 2024, 15:56:44 »
Onko joku käynyt kokeilemassa suomalainen milf etsii leikkikaveria otsikolla olevaa hupakkoa. Olin yhteydessä ja hinta vaikutti vähän korkealle ikäluokkaan ja ilmoituksessa oleviin kuviin nähden. Ikä ei tietenkään välttämättä laske hintaa mutta jos vertaan esim scarletin kuviin niin tätä neitiä.oli mielestäni ajan hammas syönyt reippaasti. Jos joku käynyt niin rapsaa saatan olla väärässä.

Poissa keravankolli

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suomalainen milf etsii
« Vastaus #1 : Joulukuu 07, 2024, 16:27:16 »
Onks tästä nyt tullu joku kirppis tai autokauppa  :laught:. Jotenki hassua alkaa vertailemaan hintoja iän saatikka "ajokilometrien" perusteella. Eiks jokainen ota haluamansa summan, ja jokainen ostaja tekee itsenäisen valinnan suostuuko sitte myyntiaktiin. Eka kertahan on aina riskibisnes tässä skenessä, ja se riski on otettava. Toki ymmärrystä löytyy aloituksellesi.

En ole tavannu kyseistä milfiä, mutta hän on aktiivinen tällä saitilla. Ja Scarletin olen saattanut tavata, mikäli nyt puhutaan samaan formaattiin menevästä milfistä.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Joulukuu 07, 2024, 18:30:22 »
Turun osiossa tämä ihan uusi.

Poissa Mea_xx

• Newbie
  • Galleria (6)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Joulukuu 09, 2024, 05:09:20 »
Saikos täällä vastailla...  ;)

Ajokilometrejä löytyy, mutta tervetuloa koeajolle kuitenkin! Tielle tämä ei ole vielä jättänyt. ;D

Hinnat ehkä ovat yläkanttiin, ihan totta. Siinä painaa vähän se että paikan kulut pitää kattaa jotta päästään edes plussalle. Voi olla aiheellista pohtia niitä toki. Olen mallia XL ja milf, eli eri kategoriassa kuin nuoret/hoikat/ulkomaiset, mutta uskoisin että tällekin tyypille on ottajansa.  ;)

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Joulukuu 12, 2024, 08:06:39 »
Saikos täällä vastailla...  ;)

Ajokilometrejä löytyy, mutta tervetuloa koeajolle kuitenkin! Tielle tämä ei ole vielä jättänyt. ;D

Hinnat ehkä ovat yläkanttiin, ihan totta. Siinä painaa vähän se että paikan kulut pitää kattaa jotta päästään edes plussalle. Voi olla aiheellista pohtia niitä toki. Olen mallia XL ja milf, eli eri kategoriassa kuin nuoret/hoikat/ulkomaiset, mutta uskoisin että tällekin tyypille on ottajansa.  ;)

On kyllä, tervetuloa!

Paikalla reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Joulukuu 12, 2024, 11:46:36 »
No joo eihän tämä seuranhaku tosiaan mitään tinkaamisalekauppaa ole.Kyllähän jokainen pt. hinnoittelee sen mukaan mitä katsoo tarpeelliseksi. Itse en ole koskaan tinkimistä yrittänyt, joko menen sillä hintaa tai nostan kytkintä.Muistaakseni kahdessa tapauksessa olen joutunut nostamaan kytkintä.Olen huomannut että noin samanikäisiin naisiin olen useimmiten joutunut tyytymään sexihaussa. toki reilusti nuoremmat tytöt kuitenkin ovat eniten mun mieleen silloin kun  ovat saatavilla

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Joulukuu 12, 2024, 18:30:15 »
Kuka on tinkinyt hinnasta ?

Paikalla reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Joulukuu 12, 2024, 21:25:53 »
Tiettävästi joku on voinut yrittää kun palvelntarjoajat ovat maininneet jossain yhteydessä että tinkaajat menevät estoon ja ei enää heille asiaa.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Joulukuu 14, 2024, 14:24:02 »
Kuka on tinkinyt hinnasta ?

Mistä tällainen ajatus

Kyllä kai uusikin pt estää tinkaajat

Paikalla reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Joulukuu 14, 2024, 16:29:01 »
Ei ole ajatus vaan palveluntarjoajien kertomaa aivan samalla tavalla kuin sekin kun mulle mainittu että turskatkin valehtelee ikänsä jos on ikätoivomus ettei kovin vanhaa.Mutta ei huolta huomisesta parikymmentävuotta kun mennään eteenpäin niin me nelikymppiset ukot ollaan silloin sen aikaisten parikymppisten tyttöjen mielestä aivan varmasti harmaita vanhoja ukkoja.Sitten sopii vain toivoa ettei ilman jäätäis että meidän ikäluokan mimmit vielä jatkais silloin.Tai sitten ne jää ilman kun saattaa joiltain ukoilta silloin potenssi laskea.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Joulukuu 16, 2024, 01:07:00 »
Taas lähti aiheen vierestä  ::) :laught:

Paikalla reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Joulukuu 16, 2024, 13:50:30 »
Ei aiheen vierestä ainakaan kovin paljon mutta siinä oli tulevaisuuden faktaa silloin olemassa olevaa tilannetta. No eihän ne mimmit silloiset kuuskymppiset kokonaan toki ilman jää jos meidän sen aikaisten ukkojen kyky heikkenee niin löytyyhän heilleparikymppisiä kalu tanakassa olevia poikia.

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #12 : Joulukuu 16, 2024, 19:55:14 »
Taas lähti aiheen vierestä  ::) :laught:

Ja kukakohan oli asialla(taas)  :laught:

Paikalla reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Joulukuu 16, 2024, 22:25:38 »
Asialla oli omatoiminen harrastaja filosofi joka pohtii myös tulevaa aikakautta. Jatketaan nyt jatkossa kuitenkin ketjun aiheessa.