Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Turkulaisille kysymystä..  (Luettu 5573 kertaa)

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turkulaisille kysymystä..
« Vastaus #40 : Lokakuu 20, 2024, 12:39:00 »
No jos toivetta on kovasti niin ehkä mä voisin tulla :)

Tervetuloa joku kerta kun ehdit  :inlove:

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Lokakuu 20, 2024, 15:59:28 »
Kyllähän tänne aina uudet viehättävät palveluntuottajat aina tervetulleita on ja myös tulee käytettyä. Mutta joitain aikaisempiakin kaivattais takasin. Esim. nimimerkkiä Jonna eli Jonnankosketus työ ilmossa. Yhtä äkkiä hävisi kuin tuhka tuuleen ja sen jälkeen ei ole enää kuulunut. Taisi olla viimeksi reilut kolmevuotta sitten hieman ennen kuin pahin koronabuumi alkoi. Siinä olikyllä viehättävä nuori mimmi. Arvaus voisi olla että löytyi vakituinen poikakaveri ja muutti pois..

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Marraskuu 07, 2024, 17:54:50 »
Taisitte säikäyttää Selenen pois kun ei ole edelleen näkynyt

Poissa Lady Selene

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #43 : Marraskuu 08, 2024, 07:37:01 »
Ei mua kukaan ole säikäyttänyt :) en vaan ole ehtinyt nyt tulemaan vielä sinne Turkuun.
Pirkanmaan alueella pyörin💋enimmäkseen Tampereella

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : Joulukuu 07, 2024, 23:06:50 »
Tässä voisi heittää pari kysymystä,ehkä kyseessä olevat palveluntarjoajat ovat parhaimpia vastaamaan tähän.Toki tämä juttu ei nyt minua koske mutta mielenkiinnosta olis hyvä kuulla perusteita. Muistaakseni oliko se deligate nimimerkki hakee seuraa max. 50 vuotiaista miehistä ja tatuoitu sexikäs nainen noin 60v yläraja miehiltä. Itse mimmit ovat kolmenkympin kieppeillä. Jutun ihmeellisyys on se kun seuran haku on vain hetken huumaa panolla täydennettynä eikä haeta mitään elämäntoveria niin mitä se ikä vaikuttaa tuohon hommaan? Tärkeintä luulis olevan se että palveluntarjoaja saa rahat ja asiakas nautintonsa.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #45 : Joulukuu 07, 2024, 23:44:19 »
^ Jollakin voi olla isä/sukulaismiehiä/tuttuja/esimies sitä ikäluokkaa ja haluaa minimoida riskitekijät.
Kaikki kun kuitenkin käyttää tekaistua nimeä.
M.I.L.F.
177/XL/E -1983

ᴹᵒᵐᵐʸᴾᵉᵍˢ nimi saa pikkuhiljaa tippua pois

Paikalla Merkonomi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : Joulukuu 08, 2024, 00:04:08 »
^^ No ajattele jos olisit itse vaikkapa 28v pt ja ovesta sisään tallustaa oman isän tai ukin ikäinen harmaahapsi. Ei varmasti olisi palveluhalukkuus korkeimillaan. Jos on varaa valikoida asiakkaitaan, on kai aivan luonnolista tehdä niin.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : Joulukuu 08, 2024, 12:26:48 »
Itse kun olen nelikymppinen niin ei kaikki palveluntarjoajat noin parinkymmenen molemmin puolin halua tämän ikäistäkään petipuuhiin. Kun oman ikäiset miehet sopii heille isäksi. Mutta aika monelle minunkin ikäiset kelpaa. Viimeksi Vivekaniini ja Naapurin Anna.Mutta he ovatkin jonkin verran yli tuon parinkymmenen iän.Olen huomannut että aika usein tulee käytettyä noin oman iän kieppeillä olevia tyttöjä. Ehkä siinä on helppo yhteyden saantiEi tarvii niin kovin paljon selitellä etukäteenMutta kuitenkin ne reilusti nuoremmat tytöt toki hehkeimpiä on.

Poissa TaijaFin

• Jr. Member
« Vastaus #48 : Joulukuu 08, 2024, 16:13:26 »
^^ Joku sen vois ääneen sanoo. Mitä hittoa te ootte poltellu ;) Ai että 20 kymppiset eivät huolis 40 kymppisiä pokia ja 28v ei ottas isänsä ikästä ja se on "ymmärrettävää" höpöhöpö ainaki toivottavasti! Mitä kollegoitani tiedän ei niitä ikä kiinnosta.Poikkeuksia varmasti on muttei ne kauan jaksa.

Ooks mä ymmärtänyt jotain ihan hemmetin väärin :laught: Ihan sama onko poka just sellanen mun unelma miehen näkönen vai yli 70v sen näköinen johon en haluais koskee. Saman kohtelun saavat. Minä en syrji enkä suosi ketään.

Kiitos taas Turkuun hyvästä keikasta.
Kun turska ei luota omiin vaistoihinsa se uskoo kaiken/lähes kaiken mitä täällä lukee.

Paikalla Merkonomi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : Joulukuu 08, 2024, 16:42:09 »
^ Sulle ehkä ihan sama minkä ikäinen ja näköinen poka on. Näköjään on kuitenkin myös niitä jotka pystyvät ja haluavat valikoida asiakkaitaan. Ei kaikkien tarvitse ihan jokaisen seteliä tarjoavan takia laittaa itseään likoon. En ainakaan itse tekisi niin jos sattuisin olemaan seuraa myyvä nainen.

Poissa TaijaFin

• Jr. Member
« Vastaus #50 : Joulukuu 08, 2024, 17:26:57 »
^ Väitätkö tosiaan että minä en pysty valikoimaan asiakkaitani? Ja että otan vastaan kaikki mahdolliset setelin heiluttajat?

Jos poka kuulostaa vähänkin tylyltä puhelimessa estoon menee ja monet vakkaritkin on menny jos suusta tulee typerää juttua.

Pointtini oli etten syrji iän ja ulkonäön perusteella, niin aika tylyjä väitteitä. Perustele!!
Kun turska ei luota omiin vaistoihinsa se uskoo kaiken/lähes kaiken mitä täällä lukee.

Paikalla Merkonomi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #51 : Joulukuu 08, 2024, 17:55:02 »
^ No en tietenkään väitä, en minä sitä tarkoittanut. Halusin vain sanoa että jotkut tytöt syrjivät ihan avoimesti, oli syy sitten ikä, alkuperä, ihonväri tai mikä tahansa. Ja se heille sallitakoon, vaikka joku voi mielensä pahoittaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2024, 17:57:38 kirjoittanut Merkonomi »

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #52 : Joulukuu 08, 2024, 18:02:00 »
En ole huomannut mitään ikä rasismia joskus jopa päin vastoin joku pt sanonut että yli 4 kymppiset käyttäytyy kypsemmin ja tätä ei tietenkään voi yleistää. Ymmärrän kyllä hyvin jos pari kymppinen ei halua tai koe luontevaksi tavata niin sanottua vanhempaa Herraa. Itse suosin yleensä 30 ja siitä 10v ylöspäin olevia neitoja.

Paikalla Merkonomi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #53 : Joulukuu 08, 2024, 18:17:23 »
No tuossahan vähän ylempänä Reperento mainitsee kaksi, joilla on ikäyliraja

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #54 : Joulukuu 08, 2024, 18:46:16 »
No en varmaan ole ollut noihin kyseisiin neitoihin yhteydessä tai sitten en ole huomannut ilmoituksia. Toisaalta olen ollut 30v jo yli kymmenen vuotta kun otan yhteyttä neiteihin. Käytän samaa kuin osa ilmoittelijoista joiden ikä ei ole samassa ajassa muuttunut. On tasapuolista kun ostaja ja myyjä pettyy ilmoitettuun ikään. Kummallakin sama oikeus kääntyä ovelta. 🤣

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #55 : Joulukuu 08, 2024, 20:49:17 »
No en varmaan ole ollut noihin kyseisiin neitoihin yhteydessä tai sitten en ole huomannut ilmoituksia. Toisaalta olen ollut 30v jo yli kymmenen vuotta kun otan yhteyttä neiteihin. Käytän samaa kuin osa ilmoittelijoista joiden ikä ei ole samassa ajassa muuttunut. On tasapuolista kun ostaja ja myyjä pettyy ilmoitettuun ikään. Kummallakin sama oikeus kääntyä ovelta. 🤣

Tämä siis selittää sen miksi joskus mietin, että "Nyt ei kyllä vuodet ole kohdellut armollisesti" 😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #56 : Joulukuu 08, 2024, 21:17:59 »
Joskus on täällä tai jossain muualla tullut esiin, että yläikäraja on koska vanhemmilla äijillä on ongelmia seisokin tai mällin lähtemisen kanssa

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #57 : Joulukuu 08, 2024, 21:44:41 »
Kyllä sillä fiksulla käytöksellä pärjää hyvin kaikenikäisten neitojen kanssa, mutta paikkansa pitää että joillakin neidoilla olen huomannut yläikärajatoiveen. Saattaa olla että joillakin vanhemmillä miehillä ei niin helpolla enää seiso, mutta saahan palveluntuottaja silti heiltäkin sovitusta ajasta korvauksen. Muistaakseni kerran hieroja Sanna kertoi mulle kun tiedustelin minkä ikäisiä vanhimmat kävijät on, että hänellä jotkut kävijät vanhimmillaan ovat olleet ihan kahdeksakymppisiä. Silloin ei enää fyysinen sexi ole heillä pääasia vaan he käyttävät Sannan kanssa sen ajan juttelemalla ja lähekkäin hyvänä pitämällä vaikka käsikädessä ja Sanna saa sovitun korvauksen siitä ajasta ja kumpikin ovat lopputulokseen tyytyväisiä. Yhtä hyvin voisivat ne muutamat muutkin palveluntarjoajat toimia jotka ikärajoja asettavat.Eli riittävän vanhoilla miehillä käy vain se että saavat tietyn ajan nuoren naisen kanssa jutella lähekkäin.Itse voin vielä pistää omaa ikää hieman nuoremmaksi jos tarvetta parikymppisten neitojen palveluun. Ei ole vielä tarvinnut.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #58 : Joulukuu 09, 2024, 14:05:22 »
Ei mua kukaan ole säikäyttänyt :) en vaan ole ehtinyt nyt tulemaan vielä sinne Turkuun.

Hyvä! Tervetuloa kun ehdit! Ja hyvää joulun aikaa sinne toivottavasti näemme viimeistään ensi vuonna  :)