Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Annatko huoralle joululahjan?  (Luettu 1929 kertaa)

Poissa palvelunostaja

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Annatko huoralle joululahjan?
« Vastaus #40 : Joulukuu 13, 2024, 19:51:55 »
Miten tämä homma toimii jos on useita vakkareita? Pitääkö kaikkia tavata joulun tienoilla jotta lahjan saa annettua?

Itse olen tosiaan vain kerran ollut luonnostaan tilanteessa, jossa oli tapaaminen joulukuussa henkilön kanssa, jota olin tapaillut ahkerasti edeltävän syksyn aikana. Olisi siinä kai jotain pientä symbolista voinut viedä jos olisi tullut mieleen, mutta olisi tuntunut tosi oudolta antaa jotain kotiin vietävää, kun tiesin että siellä on ukko ja lapset.

Jos löydän itseni kelaamassa millaisesta lahjasta joku tietty pt tykkäisi, yms. juttuja, niin otan sen merkkinä siitä että kannattaa ehkä lopettaa yhteydenpito. Tää on joskus todella, todella ihanaa leikkiä, mutta varhaisen puuttumisen malli ja semmosta.

Poissa äRHäkkä

• Hero Member
« Vastaus #41 : Joulukuu 13, 2024, 20:14:01 »
Annan ilman muuta. Sillä muuten jouluaaton lahjojen jakamisen hetki voi muuttua meidän perheessä ikäväksi....

^Sama homma❤️

Ihan kuin suhde olisi kohdillaan, joka on aina ❤️ arvoinen. Hyvää joulua teille, olkoon lahjanne osuvia.

Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa äRHäkkä

• Hero Member
« Vastaus #42 : Joulukuu 13, 2024, 20:52:37 »
Palvelunostajalla validi pointti. Tässä harrastuksesta voi tehdä itselleen vaikeuksia kuten monessa muussakin. Addiktoitua voi ihanan vakkarin seurasta, kuten pelaamisesta tai päihteistä. Ja minähän pidän kaikista edellä mainituista.

Myönnän olevani ihastunut vakkariini, mutta pidän sitä vain positiivisena asiana. Ihastuminen tuottaa paljon hyvää elämääni. Olen ihastunut, mutta ei se määrää tekemisiäni. Vaikka vakkarini on aivan ihana ihminen ja tuottaa minulle paljon nautintoa, niin silti hän on ”vain” vakkarini. En odota suhteelta muuta kuin järisyttäviä nautinnon hetkiä silloin kun minä niitä haluan. En odota enkä halua kiinteämpää suhdetta. Treffailemme myös laskutuksen ulkopuolella ihan vain koska viihdymme toistemme seurassa ja meillä on yhteneviä mielenkiinnon kohteita.

Jos minulle iskisi tunne että haluaisin muuta kuin maksuseksiä, niin pistäisin itseni jäähylle. Jos en itse pystyisi, niin vakkarini tekisi sen. Myös maksuseksiscenessä ihmiset voi kohdata toisensa ihmisinä, ei pelkästään huorina ja vain maksusta pillua saavina loosereina. Pun intended both ways. 😁❤️
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Peetu

• Newbie
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #43 : Joulukuu 15, 2024, 22:24:21 »
Itse vein pari kertaa joululahjan jo lopettaneelle vakkarille. Ja sain paketin takaisinkin. Minusta se oli pieni kiva juttu joulun yhteydessä. Tapaamisten aikana puhuttiin monenlaista ja paketti osoitti että toinen oli kuunnellut  :inlove: Tuntui kivalta muun yhteisen puuhastelun yhteydessä.

Joo ja itse olen lahjaihmisiä. Joulun alla muistan sekä duunissa että harrastuksissa henkilöitä, joiden kanssa on tullut enemmän asioita yhdessä tehtyä. Huomaa kyllä miten monessa firmassa viralliset lahjat menevät pomoille.

Hmm.. nykyisen vakkarin kanssa keskustelut ovat olleet vähän erilaisia. Mutta keksisiköhän sitä jotakin kun vielä ennen joulua ollaan tapaamassa. Ja ei, en todellakaan odota lahjaa vastavuoroisesti. Sellainen ei olisi mielestäni joulun hengen mukaista :headbang:

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #44 : Joulukuu 16, 2024, 08:47:13 »
On asiakkaita, jotka huomioi lahjoilla ja niitä, jotka ei.Molemmat saa multa samanlaisen palvelun, siihen ei ole mitään vaikutusta.

Juuri näin ammattilaisen kuuluukin suhtautua. Silti rohkenen sanoa, että kaikissa asiakassuhteissa sillä on kuitenkin aina hieman vaikutusta palvelun laatuun ja tasoon, miten asiakas myyjää huomioi ja kohtelee. Lahjan antaminen silloin kun se on tilanteeseen sopivaa ja asiaan kuuluvaa, on yksi osa tätä. Se että asiakas ilmaisee tyytyväisyytensä ja arvostuksensa, yleensä motivoi myyjää antamaan perusstandardia parempaa palvelua. Ja sehän on luonnollista - kun myyjä kokee, että asiakas on tyytyväinen palveluun, on luonnollista, että se motivoi myyjää enemmän mikä taas näkyy palvelussa. Oli kyse tarjoilijasta, vaatemyyjästä, hierojasta, parturista tai tämän alan myyjästä. Ainakin oma kokemukseni on tämä ja tämä ei rajoitu nyt pelkästään tämän saitin käsittelemään lajiin.

Hieno homma, että sinulla on kokemusta, että olet saanut lahjoilla parempaa palvelua. Minä puhuin kanssa omasta kokemuksestani ja minä en ole saanut yhtään normaalia parempaa palvelua, vaikka olen kiikutellut milloin mitäkin lahjaksi. Enkä myöskään itse nosta palveluni tasoa lahjoilla. Ihan sitä samaa settiä saa lahjoilla tai ilman.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #45 : Joulukuu 16, 2024, 09:07:43 »
Itseasiassa mua kiinnostaisi ne kokemukset, millaista se normaalia parempi palvelu on, mitä saa lahjoilla?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2024, 09:10:08 kirjoittanut Viveca »

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #46 : Joulukuu 16, 2024, 13:45:29 »
Tässä täytyy nyt selventää, että saadaanko lahjoilla sovituissa palveluissa parempaa tasoa vai jotain extraa?

Tippi on eri asia. Mikäli saan tavallisuudesta poikkeavan hyvää palvelua, saatan antaa tippiä jälkikäteen. Ei ennakkoon. On ammattimaisuutta tarjota sovitulla palkkiolla aina hyvää palvelua. Ja käyttämäni palveluntarjoajat suhtautuvat yleensä kuten Viveca tuossa kertoi.

Ajattelen tätä tosin vain seksipalvelujen ostamisena, en tyttöystäväpalveluna tai jonkinlaisena muuna ihmissuhteena.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #47 : Joulukuu 16, 2024, 14:14:19 »
Olen joskus saanut asiakkaalta joululahjoja ja muitakin lahjoja. Ovat kaikki olleet mieluisia yllätyksiä mutta en todellakaan odota mitään ylimääräistä.
Yksi mieleen jäänyt lahja oli leffaliput kahdelle, kun antaja sanoi että voin viedä kenet haluan tai mennä kaksi kertaa yksin. Hän ei odottanut treffejä. Tiesi että olen elokuvafani.
Kävin sitten kaverin kanssa ja lähetin kuvan kiitostekstillä meidän sääristä elokuvateatterissa. Oli ilahduttanut että liput eivät jääneet pölyttymään.
Muutenkin siviilissä arvostan yhdessäoloa, kahvittelua tai pienellä retkellä käymistä yhtä paljon kun sitä kallista korua. En sanonut enemmän koska onhan se koru kuitenkin ihana muahaha.

Mitä palveluun tulee, tarjoan aina ensiluokkaista sydämellistä GFE-palvelua tai mitä nyt halutaan, eikä lahja vaikuta palvelun tasoon ainakaan tietoisesti.
Pyrin luonnollisesti tarjoamaan ikimuistoisen hetken oli se sitten 60€ nopea suikkari tai pitkän illan elämys. Niih  :headbang:
M.I.L.F.
177/XL/E -1983

ᴹᵒᵐᵐʸᴾᵉᵍˢ nimi saa pikkuhiljaa tippua pois

Poissa palvelunostaja

• Full Member
« Vastaus #48 : Joulukuu 16, 2024, 16:52:28 »
Vahva mutu: pienellä lahjalla saa jonkinlaisen aidon positiivisen reaktion. Sitten riittää kunhan pt ei aktiivisesti pilaa sitä vaikutelmaa, niin koko lopun tapaamisen ajan ja jälkeen päin muistellessa sisäiselle lannistavalle äänelle voi sanoa turpa kiinni, näithän säkin miten pt ilahtui ja oli iloinen koko tapaamisen.

Maksoin itse hiljattain eräälle 450/tunti ja toiselle 600/1,5 tuntia ihan koska näin heidän ilmoituksistaan, että kivaa aitoa fiilistä saa pelkällä läpänheitolla yhteisistä harrastuksista. Tai oikeastaan se oli koko syy että vieraassa kaupungissa kyselin aikoja juuri heiltä, enkä siltä keneltä saisi anaalia halvimmalla tms. helvetin tärkeetä.