Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Annatko huoralle joululahjan?  (Luettu 1932 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Annatko huoralle joululahjan?
« Vastaus #20 : Joulukuu 12, 2024, 08:19:59 »
^ No kun ei tämä ole ihan pelkkää normibisnestä monelle. Ymmärän toki että jos aikomusta ei ole toiste tavata, niin lahjojen antaminen on aika yhdentekevää. Mutta jos näkee vähän vaivaa, ja yrittää olla mukava herrasmies, voi olla että se palkitaan tulevilla käynneillä moninkertaisesti.

Mä käyn vain sellaisilla hupakoilla, ketkä panevat parastaan (pun intended) jo sovitulla maksulla muutenkin. 

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #21 : Joulukuu 12, 2024, 08:27:28 »
Palveluita voi ostaa monella tapaa, vaikkapa sokerilla tai ilman.

Itse käyn naisten luona, joilta saa sileillä seteleillä hyvää palvelua.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Joulukuu 12, 2024, 09:13:26 »
Mä rakastan huomioimista ja teen sitä myös itse paljon. Kiikuttelen mun hierojalle, kampaajalle, kosmetologille ja ripsien huoltajalle milloin mitäkin. Eikä tarvitse edes olla mikään juhlapäivä. Esim. kesällä vein monesti mansikoita mennessäni.

Treffikumppanit ovat saaneet myös ensitreffeillä osansa mun huomion osoituksista, jos olen mennyt treffeille kotiin, mökille, veneelle. Aina oon tehnyt jonkun ihanan tuliaiskorin viemisiksi. Tää kuuluu mulla peruskohteliaisiin käytöstapoihin, että kun mennään kylään, niin viedään jotain mennessä.

On asiakkaita, jotka huomioi lahjoilla ja niitä, jotka ei.Molemmat saa multa samanlaisen palvelun, siihen ei ole mitään vaikutusta.

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
« Vastaus #23 : Joulukuu 12, 2024, 11:27:55 »
En ole koskaan antanut hutsuille lahjoja, vaikka en ajatusta vastustakaan. Jollekin tarpeeksi mieluisalle pitkän ajan tutulle voisin joskus jonkin lahjan antaa. Vaan en ainakaan tänä jouluna, sillä tuskin vierailen kenenkään hutsun luona enää tämän vuoden puolella.

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Joulukuu 12, 2024, 17:37:41 »
Hyvin vähän tulee ylipäätänsä annettua lahjoja kenellekään, käytännössä vain muutamalle merkityksellisimmälle henkilölle. Pelkkä asiakassuhde ei siihen riitä.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Ribbeli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #25 : Joulukuu 12, 2024, 17:54:44 »

Noh,lähinnä haluttua munaani tarjoan lahjaksi..😉 :behind:

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Joulukuu 12, 2024, 19:11:13 »
Mietin vielä annanko kullia vai annanko horon odotella vuodenvaihteen yli. Kiimassaan pommittaa viesteillä joka päivä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Merkonomi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : Joulukuu 12, 2024, 19:38:25 »
^ Annat tietysti kiimaisen horon odottaa vuodenvaihteen yli. Tulee varmasti hulluksi kun ei saa sulta munaa ja fyrkkaa. Näin ainakin tuo sinun esikuva Alex menettelisi.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #28 : Joulukuu 13, 2024, 10:00:24 »
Pro tip - huoralle kannattaa antaa joku sellainen lahja jonka huora voi antaa poikaystävälleen. Säästät sillä huoran joulustressiltä.
KäteenHeiluttaja

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #29 : Joulukuu 13, 2024, 11:33:49 »
On asiakkaita, jotka huomioi lahjoilla ja niitä, jotka ei.Molemmat saa multa samanlaisen palvelun, siihen ei ole mitään vaikutusta.

Juuri näin ammattilaisen kuuluukin suhtautua. Silti rohkenen sanoa, että kaikissa asiakassuhteissa sillä on kuitenkin aina hieman vaikutusta palvelun laatuun ja tasoon, miten asiakas myyjää huomioi ja kohtelee. Lahjan antaminen silloin kun se on tilanteeseen sopivaa ja asiaan kuuluvaa, on yksi osa tätä. Se että asiakas ilmaisee tyytyväisyytensä ja arvostuksensa, yleensä motivoi myyjää antamaan perusstandardia parempaa palvelua. Ja sehän on luonnollista - kun myyjä kokee, että asiakas on tyytyväinen palveluun, on luonnollista, että se motivoi myyjää enemmän mikä taas näkyy palvelussa. Oli kyse tarjoilijasta, vaatemyyjästä, hierojasta, parturista tai tämän alan myyjästä. Ainakin oma kokemukseni on tämä ja tämä ei rajoitu nyt pelkästään tämän saitin käsittelemään lajiin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Tonava

• Sr. Member
« Vastaus #30 : Joulukuu 13, 2024, 11:45:39 »
Annan joululahjoja vain läheisilleni. Heihin ei tätä nykyä kuulu yhtään huoraa.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #31 : Joulukuu 13, 2024, 12:09:45 »
Annan joululahjoja vain läheisilleni. Heihin ei tätä nykyä kuulu yhtään huoraa.

^ Läheiset ennen kaikkea, mutta henkilökohtaisen elämän lisäksi tapanani on huomioida toisia lahjoin myös muilla elämän osa-alueilla ja rooleissa, joihin itsellä lukeutuu työelämä ja harrastukset. Siellä olevat ihmiset eivät lukeudu läheisiini, mutta ovat kuitenkin tärkeitä ihmisiä minulle omalla tavallaan. Itse annan vuoden lopussa muistamisia ja kiitoslahjoja töissä asiakkaille ja muille yhteistyökumppaneille. Omia alaisia olen muistanut myös jollakin henkilökohtaisella lahjalla. Sama pätee harrastusten puolella, sielläkin muistan loppuvuonna henkilöitä, joiden kanssa on ollut hyvää yhteistyötä ja mukavia yhteisiä kokemuksia vuoden mittaan. Myös parturiani ja hierojaani muistan vuoden vaihtuessa. Tänä vuonna taidan muistaa myös isännöitsijää, koska hän hoiteli erityisen taitavalla tavalla yhtä hankalaa juttua talossa ja huomioi siinä minunkin toiveitani enemmän kuin olisi ollut pakollista.

Hyvää kannattaa jakaa ja levittää ja toisia huomioida kaikilla elämän osa-alueilla ja erityisesti loppuvuosi tarjoaa toisten huomioimiseen luontevan hetken. Parempi mieli, hyvä suhteet toisiin ja kun antaa, saa itsekin (enkä tarkoita vastalahjoja).

Pieni opettava tarina: kouluissa on tapana (tai ainakin oli minun lapsuudessani) muistaa opettajia lahjoilla lukuvuoden päättyessä. Yhtenä talvena äitini kehotti minua viemään kevätjuhlan jälkeen paketin myös koulun terveydenhoitajalle, joka oli vuoden aikana paikannut minulta useammankin kolhun  ;D. Kouluterveydenhoitajat hoitavat ja auttavat muita, mutta heitä ei kukaan yleensä lahjoilla muista. Tältä hoitajalta tuli kesällä oikein kiitoskortti (silloin ei ollut tekstiviestejä) ja hän muisti paketin vielä seuraavinakin vuosina, jotka siinä koulussa olin. Muisti aina mainita sen, kun myöhemminkin kävin siellä paikkailtavana. Oli puhunut siitä kaikille opettajille ja rehtorillekin. Se lahja tuli seuraavina vuosina monellakin tavalla minulle takaisin. Opetti vain sen, että toisia kannattaa huomioida ja pienet lahjat ovat aika toimiva tapa siihen. Ja lahjat saattavat kirittää ihmisiä seuraavana vuonna entistäkin parempiin suorituksiin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2024, 12:14:30 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kössi

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #32 : Joulukuu 13, 2024, 12:16:03 »
Pro tip - huoralle kannattaa antaa joku sellainen lahja jonka huora voi antaa poikaystävälleen. Säästät sillä huoran joulustressiltä.

Persettä?

Poissa äRHäkkä

• Hero Member
« Vastaus #33 : Joulukuu 13, 2024, 13:45:06 »

Persettä?

Sukupuolitaudin? 😆
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa äRHäkkä

• Hero Member
« Vastaus #34 : Joulukuu 13, 2024, 14:18:54 »
Olen antanut vakkarilleni edellisinä jouluina ja meinaan pysyä valitsemallani linjalla. Lahjat on ollut harkittuja ja itse keksittyjä, hyvinvointiin liittyviä. Exän kanssa oli helpompaa, hän aina ilmoitti toiveensa, ei tarvinnut miettiä itse ja hän sai haluamansa, ellei ollut muuttanut mieltään aattoon mennessä.🤪

Olen mattssonnin kanssa samoilla linjoilla hyvän levittämisen suhteen. Mielummin sitä, kuin paskaa, jota maailmassa riittää muutoinkin. Huomioin vakkariani muulloinkin kuin jouluna, ihan vain koska minusta tuntuu siltä. Koenko velvollisuudeksi lahjoa vakkariani, en, hän saa haluamansa korvauksen palveluistaan. Lahjonko häntä mielelläni, kyllä, huomioiminen saa hänet niin hyvälle mielelle, ettei se voi olla tarttumatta. Välillisesti lahjonkin siis itseäni, itsekäs paskiainen kun olen.😁

Odotanko lahjonnan vaikuttavan saamaani palveluun? En, jos haluaisin jotain enemmän, sisällyttäisin sen palvelusopimukseen. Vaikuttaako lahjominen saamaani palveluun? En tiedä, priimaa ollut koko vakkarisuhteen ajan, siksi siihen päädyinkin.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #35 : Joulukuu 13, 2024, 15:03:52 »
Lahjonko häntä mielelläni, kyllä, huomioiminen saa hänet niin hyvälle mielelle, ettei se voi olla tarttumatta.

Juuri tästä on kyse  :headbang:

Poissa STT

• Full Member
« Vastaus #36 : Joulukuu 13, 2024, 17:21:32 »

Persettä?

Aika kuivaa on, jos ainoa kerta kun saa persettä on joulu.

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #37 : Joulukuu 13, 2024, 17:31:20 »
Lahjonko häntä mielelläni, kyllä, huomioiminen saa hänet niin hyvälle mielelle, ettei se voi olla tarttumatta.

Juuri tästä on kyse  :headbang:
Periaatteenani on ollut:"Kun vien piparia, saan piparia."
Saitin Bud Spencer

Poissa JulianMiesNokia

• Full Member
  • Galleria (56)
« Vastaus #38 : Joulukuu 13, 2024, 17:50:16 »
Annan ilman muuta. Sillä muuten jouluaaton lahjojen jakamisen hetki voi muuttua meidän perheessä ikäväksi....
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #39 : Joulukuu 13, 2024, 18:19:16 »
^Sama homma❤️
Nokialla