Olen antanut vakkarilleni edellisinä jouluina ja meinaan pysyä valitsemallani linjalla. Lahjat on ollut harkittuja ja itse keksittyjä, hyvinvointiin liittyviä. Exän kanssa oli helpompaa, hän aina ilmoitti toiveensa, ei tarvinnut miettiä itse ja hän sai haluamansa, ellei ollut muuttanut mieltään aattoon mennessä.🤪
Olen mattssonnin kanssa samoilla linjoilla hyvän levittämisen suhteen. Mielummin sitä, kuin paskaa, jota maailmassa riittää muutoinkin. Huomioin vakkariani muulloinkin kuin jouluna, ihan vain koska minusta tuntuu siltä. Koenko velvollisuudeksi lahjoa vakkariani, en, hän saa haluamansa korvauksen palveluistaan. Lahjonko häntä mielelläni, kyllä, huomioiminen saa hänet niin hyvälle mielelle, ettei se voi olla tarttumatta. Välillisesti lahjonkin siis itseäni, itsekäs paskiainen kun olen.😁
Odotanko lahjonnan vaikuttavan saamaani palveluun? En, jos haluaisin jotain enemmän, sisällyttäisin sen palvelusopimukseen. Vaikuttaako lahjominen saamaani palveluun? En tiedä, priimaa ollut koko vakkarisuhteen ajan, siksi siihen päädyinkin.