Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Myyjä, annatko asiakkaille joululahjoja?  (Luettu 1904 kertaa)

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Myyjä, annatko asiakkaille joululahjoja?
« : Joulukuu 13, 2024, 15:11:41 »
Kahden muun asiakkaille suunnatun vastaavan langan innoittamana laitetaanpa myyjillekin oma lanka kolmantena näkökulmana, eli:
Myyjät, huomioitteko asiakkaita (mahdollisesti vakkareita) jollain lahjalla näin vuoden päättyessä?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa TuhmaMyy

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Myyjä, annatko asiakkaille joululahjoja?
« Vastaus #1 : Joulukuu 14, 2024, 10:10:59 »
Mä olen jo ihan viittä vaille joululomalla, eikä tänä vuonna tullut annettua joululahjoja vakkareille (yhtä lukuunottamatta, joka oli kyllä oikeastaan syntymäpäivälahja, sattui vain osumaan tähän joulun alle😌).

Joululahjojen antamisen ja keikkailun yhdistäminen on hieman haastavaa, sillä ainakin minun pitäisi ostaa lahjat jo hyvissä ajoin ennen keikalle lähtöä, koska mulla ei kiertueella ollessani yleensä ole aikaa irrota työkämpältä tunneiksi shoppailemaan.

Siitä taas seuraa se ongelma, että en kuitenkaan koskaan tiedä 100% varmuudella, kuka asiakas sillä reissulla tulee lopulta käymään. Kaikki eivät käy joka kerta kun olen kaupungissa ja näin joulun alla ehkä vielä epätodenäköisemmin, kun joulun menot syövät monella huvittelubudjetista. Lisäksi ihan sairastapauksien vuoksi treffien perumisia tulee tähän vuodenaikaan enemmän kuin esim. kesäkuukausina.

Tämä ja aikaisemmat aloitukset aiheesta on saaneet mulle kuitenkin pienen inspiraation aloittaa joku vakkareiden joululahjominen ainakin täällä Tampereella, jossa voin huoletta jättää lahjat omalle työasunnolle, eikä niitä tarvitse raahata matkalaukussa edestakaisin. Ehkä ensi vuonna kilteille vakkareille on jotain kivaa tiedossa 🎁😉

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2 : Joulukuu 14, 2024, 13:42:47 »
Mähän olen itse hurmaavalla persoonallani yhtä lahjaa saajalle!  :whipping:

Lahjoissa on se riski, jos ei tiedä vaikka asiakkaan parisuhdestatusta, niin eipä nuo mitä tahansa voi kotiin viedä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa palvelunostaja

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Joulukuu 14, 2024, 14:43:46 »
Mäkin mietin toisessa keskustelussa, että joku salainen taskuliinalahjoittaja joka saa ukon hykertelemään ei ehkä ole paras mahdollinen jokaiseen elämäntilanteeseen  ;D Mutta siinä varmaan muutenkin on tiedetty lahjan saajan elämästä, eihän kaikilla edes ole mitään käyttöä taskuliinalle.

Turvallisempi lahja vaikka sellainen jonka voi hotkia matkalla.

Poissa AnnaB

• Full Member
« Vastaus #4 : Joulukuu 14, 2024, 23:29:20 »
Vakkareille voisinpa vaikka antaakin! Tämä on ensimmäinen kunnon jouluni hupakkona, sillä vaikka aloitin nää bisnekset viime vuonna juuri joulukuussa niin silloin kaikki asiakkaat olivat uusia eikä mitään pidempiä asiakassuhteita vielä ollut muodostunut.
Espoossa tavallisesti. Helsinki 27.-28.12.

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : Joulukuu 15, 2024, 01:32:12 »
Kyllä ilmainen anaalipano olisi ihan kiva joululahja.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Joulukuu 16, 2024, 13:58:01 »
Lahjoissa on se riski, jos ei tiedä vaikka asiakkaan parisuhdestatusta, niin eipä nuo mitä tahansa voi kotiin viedä.

En näkisi suurta riskiä tuossa. On paljon ns. neutraaleja lahjoja joita voi viedä kotiin, odotti siellä kuka tahansa. Sellaisia joita yleisesti annellaan lahjoiksi. Eikä sen tarvitse mitään ihmeellistä eikä kallista olla. Pienikin huomioiminen myyjän puolelta tekee varmasti joka asiakkaaseen suuren vaikutuksen ja hyvä asiakassuhteen jatkuvuudelle ja säännöllisyydelle.

Mä olen jo ihan viittä vaille joululomalla, eikä tänä vuonna tullut annettua joululahjoja vakkareille - -
Siitä taas seuraa se ongelma, että en kuitenkaan koskaan tiedä 100% varmuudella, kuka asiakas sillä reissulla tulee lopulta käymään.

Tämä ja aikaisemmat aloitukset aiheesta on saaneet mulle kuitenkin pienen inspiraation aloittaa joku vakkareiden joululahjominen ainakin täällä Tampereella, jossa voin huoletta jättää lahjat omalle työasunnolle, eikä niitä tarvitse raahata matkalaukussa edestakaisin. Ehkä ensi vuonna kilteille vakkareille on jotain kivaa tiedossa 🎁😉

Lahjan ei välttämätät tarvitse olla sellaista mikä on pakko antaa käteen. Sähköinen joulukortti, kenties jouluinen kuva itsestä (vaikka ilman kasvoja) vakkariasiakkaalle kera kiitosten kuluneesta vuodesta, tekee varmasti suuren vaikutuksen.

Hienoa jos tämä useammassakin ketjussa virinnyt keskustelu on inspiroinut  :headbang:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Lumijuliia

• Full Member
  • Galleria (27)
« Vastaus #7 : Joulukuu 17, 2024, 11:10:26 »
Mun oli tarkoitus laittaa joulualet pystyyn, mutta en ehtinyt joulukiireiden keskellä tälle viikolle incall keikkapaikkaa hankkia, joten outcallissa sitä ei kuitenkaan tullut tehtyä. Mulla kuitenkin outcallissa ei ole ollut muutenkaan matkakuluja, eli se on jo valmiiksi edullinen 🤭
Petite seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #8 : Joulukuu 17, 2024, 21:35:32 »
^Kiitos vinkistä! Otin oitis loppuviikoksi joululahja-alen käytäntöön 🤩👌

Poissa palvelunostaja

• Full Member
« Vastaus #9 : Joulukuu 17, 2024, 22:25:27 »

En näkisi suurta riskiä tuossa. On paljon ns. neutraaleja lahjoja joita voi viedä kotiin, odotti siellä kuka tahansa. Sellaisia joita yleisesti annellaan lahjoiksi.

Puhun ehkä vain omasta puolestani, mutta ei tulisi mieleenikään valehdella puolisolleni vain jotta voisin tuoda kotiimme lahjan seksityöntekijältä. Ei ole yhtään kyse siitä kuinka helppoa jostain lahjasta olisi valehdella.

Poissa BunnyRose

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #10 : Joulukuu 17, 2024, 22:40:04 »
Täällä myös otettu joulualet käyttöön loppuviikoksi ennen lomia. Kiitos ideasta!
 :blowjob:

Poissa Herra015

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Joulukuu 18, 2024, 09:43:13 »

Kiinnostus heti heräsi, minkähän arvoinen mahtaa olla ? Piparia glögillä ? vai ihankohan jotain muuta lämmintä piirakkaa... kun toi vilukin kapajaa

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #12 : Joulukuu 18, 2024, 09:58:18 »
Ketjun vastauksista tuli hyvä mieli. Yrittäjän yksi menestystekijä on kyky soveltaa ympäristön signaaleja ja kehittää niistä omia toimintatapoja.  :inlove:

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #13 : Joulukuu 18, 2024, 09:58:44 »

Kiinnostus heti heräsi, minkähän arvoinen mahtaa olla ? Piparia glögillä ? vai ihankohan jotain muuta lämmintä piirakkaa... kun toi vilukin kapajaa

Ylivuotista päiväysvanhaa piparia 20/50€ halvennuksella tänä vuonna käyneille 👌😅

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14 : Joulukuu 18, 2024, 23:42:03 »
Ketjun vastauksista tuli hyvä mieli. Yrittäjän yksi menestystekijä on kyky soveltaa ympäristön signaaleja ja kehittää niistä omia toimintatapoja.  :inlove:

Ihan samaa mietin. Myös toisen ketjun, jossa käsiteltiin ilmoitusten tietoja jälkeen panin merkille, että joidenkin saitilla kirjoittelevien myyjien ilmoituksiin naapurissa oli ilmestynyt ketjussa kaivattuja tietoja.

Olen täysin samaa mieltä siitä mitä FortySexN tuossa kirjoittaa, että mikä on joka alalla perustra yrittäjän menestykselle.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #15 : Joulukuu 18, 2024, 23:57:34 »
Puhun ehkä vain omasta puolestani, mutta ei tulisi mieleenikään valehdella puolisolleni vain jotta voisin tuoda kotiimme lahjan seksityöntekijältä. Ei ole yhtään kyse siitä kuinka helppoa jostain lahjasta olisi valehdella.

Jos puoliso tietää ja hyväksyy ulkopuolisen palveluntarjoajan luona käymisen, varmaan juuri noin. Tosin jos se ei ole hänelle ongelma, niin ehkä joulun aikaan saatu neutraali joululahjakaan ei olisi? Toisaalta jos käynnit palveluntarjoajalla täytyy tehdä salaa puolisolta, niin ehkä saadun lahjan alkuperän salaaminen menee sitten siihen samaan settiin tai ei ainakaan siinä konkurssissa tunne enää lisää...?

Poissa palvelunostaja

• Full Member
« Vastaus #16 : Joulukuu 19, 2024, 07:40:09 »
Tämä pohdiskelu menee ohi aiheen eikä oikeastaan huvita käydä sitä täällä, mutta allekirjoituksesi perusteella olettaisin, että kykenet erottamaan salaa seksityöntekijöissäkäynnin siitä, että ei pidä minään valehdella puolisolleen päin naamaa esim. koska pitää vieraan naisen antamaa lahjaa niin tärkeänä että pitää tuoda se kotiin.

Voi pohdiskella eri asioiden itselle tuoman lisäarvon vs kiinnijäämisriskin kautta, tai vaikka mieluummin petoksen laajuus vs keskinäinen kunnioitus ja sitoutuminen omaan parisuhteeseen.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #17 : Joulukuu 19, 2024, 08:17:30 »
Mä niin mielelläni antaisin jotain itse tehtyä joululahjaksi, esim. sinappia tai piparkakkuja. Mutta mun asiakkaista 99.9% on varattuja, joten lahjat löytyisivät tod.näk. lähimmästä roskiksesta. Ei ole tarkoitus aiheuttaa lahjalla stressiä kenellekään.

Extroja mulla ei ole erikseen tarjolla, joten niitä ei voi antaa lahjaksi. Kaikki mitä tarjolla on, kuuluu hintaan. Yliaikakin on enemmän sääntö, kuin poikkeus, niin sekään ei oikein käy lahjasta.