Tuli tossa kanssa itse ynnäiltyä. Oon aika tuore turska, aloitin asioinnin viime syksynä ja olen keskittynyt puhtaasti valteleikkejä tarjoaviin palveluntarjoajiin. Keskiarvo asettui hieman alle 200€/kk.
Budjettia en ole sen ihmeemmin miettinyt. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Kaipa se keskiarvollinen kipuraja jossain tonnin paremmmalla puolella menee, lähinnä kysymys itsellä on että laitanko rahat tuottamaan lisää rahaa, vai suonko itselleni oikeuden viettää hauskaa aikaa.
Paljon enemmänkin voisin talouden ja halujen puolesta käydä, mutta kun oma lokaatio vaihtelee kuukausittain ympäri ämpäri maailman, ja parasta palvelua olen kokenut saavani ihmisiltä, jotka puhuvat suomea äidinkielenään, niin luontevaa on ollut keskittää omat kohtaamiset Härmään. Luulen kyllä, että äidinkielenään englantia puhuvien kanssa voisi kommunikaatio pelata yhtä hyvin kuin kotimaisten kanssa. Ehkä tulee kokeiltua vielä jossain välissä. Toki kun Suomessa olen virallisesti kirjoilla, niin helpompi täältä on vakkareita löytää, ja ainakin itsellä nautinto on kasvanut niin näissä hommissa kuin siviilinkin puolella kanssakäymisten määrän kasvaessa.