Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Aidosti tiukkaa pillua?  (Luettu 4644 kertaa)

Poissa Sowhat

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aidosti tiukkaa pillua?
« Vastaus #20 : Joulukuu 31, 2024, 12:19:11 »
yksi asiakas kyl kerran totesi turhautuneesti, kun yritti työntää semmosta ei-ihan-niin-kivikovaa munaa sisään, että "voi hemmetti kun sulla on niin tiukka pillu", mutta en tiedä onko se ihan nyt sitä, mitä aloittaja etsii.

Muistaakseni erään toisen tamperelaisen eduskuntavaalislogan oli:
"Veltto sisään"

Taisi joskus joku tamperelainen gynegologi pyrkiä valtustoon sloganilla "sormituntuma Tampereen naisiin". Ei päässyt sisään
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa physiomama

• Jr. Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : Tammikuu 06, 2025, 09:42:53 »
Aika harvassa on naiset jotka lantionpohjalihaksiaan kunnolla käyttävät. Yksi PT jota siviilissä tuli pantua, oli aivan mestari tässä ja olenkin siviilipuolella hänen oppejaan jakanut eteenpäin. Yllättävän moni ei ole edes tajunnut supistella niitä lihaksia ennenkuin on kertonut kuinka se vaikuttaa tuntumaan.

Itsellä on ihan ammatillinen koulutuskin siihen liittyen siviilielämästä. EMG mittarilla ja ultraäänelläkin todettu et voimaa löytyy ;)
Absoluuttisella tiukkuudella en voi kilpailla enää kaksi lasta synnyttäneenä MUTTA kun osaa niitä lihaksia supistaa niin siitä saa tarvittaessa tiukempaa. Ja sit voi asiakkaan ja tilanteen mukaan vaihdella sitä tuntumaa. Rentouden ja voimakkuuden vaihtelu tuntuu kuulemma tosi hyvältä. (:
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses. (En reissaa.)
OFssä paljon matskua myös 🎥💃🤸‍♀️

Poissa Seepeli

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : Tammikuu 06, 2025, 11:00:12 »
...Ja sit voi asiakkaan ja tilanteen mukaan vaihdella sitä tuntumaa. Rentouden ja voimakkuuden vaihtelu tuntuu kuulemma tosi hyvältä. (:

On muuten just noin, että kun neito vaihtelee sitä puristusta niin syntyy tosi kutkuttava, suorastaan pakottavan räjähtävä tunne 🤩
Amator

Poissa Lumijuliia

• Full Member
  • Galleria (27)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #23 : Tammikuu 06, 2025, 11:23:39 »
Mulla on sen verran pieni, että jos alan liikaa puristella, sinne ei saada edes yhtä sormea mahtumaan 🙈 Kahden sormen sormetuksesta en edes pidä, on liian väkisin tunkemista, jolloin ei tunnu hyvältä. Penis on kuitenkin vaan jotenkin aina sormea hellempi ja tuntuu paremmalta. Asiakkaille joudunkin muistuttaa jo ehdoissa, että sormetus hellästi vaikka muuten kestän kovempaakin kyytiä 🤭
Petite seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa AuroraElomaa

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Tammikuu 06, 2025, 11:26:28 »
Mulla 😉 Ja vahvat lihakset päälle, ihan parasta kiusata miestä vaan pumppaamalla niillä 😉😂  Oon Tampereella joka viikko, ja ympäri Suomen.
Keikkakalenteri, lisää infoa ja kuvia nettisivuiltani 😊

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Tammikuu 06, 2025, 11:43:47 »
Olen ainakin kuullut useammalta, että minulla on tiukka pillu. Joskus mies ei pääse sisään tai kestä sisällä varsinkin jos ei ole ihan koko komeudessaan.
En silti tiedä onko tämä sitä mitä aloittaja haki.
Ja pitäisi jaksaa treenata lantionpohjan lihaksia.