Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Asiakas, saatko huoralta joululahjan?  (Luettu 1346 kertaa)

Poissa Pertti Ström

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Asiakas, saatko huoralta joululahjan?
« : Joulukuu 12, 2024, 11:21:50 »
Olen harrastanut maksullista seksiä satojen huorien kanssa, mutta joululahjat ovat jääneet aika olemattomiksi.

Olen nauttinut unkarilaisen hutsun keittämää gulassikeittoa ja päälle pillua. Vai oliko toisinpäin. Italialaiselta sain joulukalenterin.

Paras "lahja" kaikista on se, että minulla on hyvä ystävä Prahassa jonka kanssa touhuillaan kaikenlaista, mutta ei seksiä.
Make Russia small again

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas, saatko huoralta joululahjan?
« Vastaus #1 : Joulukuu 12, 2024, 17:47:44 »
Aika harvinaista se lahjojen saaminen on ollut, mutta muutama poikkeuskin on osunut kohdalleni, vaikka yleensä joulukuussa tulee ehkä vähiten käytettyä näitä palveluita.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #2 : Joulukuu 12, 2024, 18:00:30 »
En joululahjaa,mutta joitakin vuosia sitten sain eräältä vuosittain synttärilahjaksi ilmaisen tunnin tapaamisen! Harmi kun ei ole enää aktiivinen! 🤷‍♂️

Poissa Kössi

• Jr. Member
« Vastaus #3 : Joulukuu 12, 2024, 19:55:07 »
Ninni ja Hattis tarjosi aikoinaan pillujoulu-kimpan lopuksi joulutorttua ja pullaa.

Ja kerran sain kotimatkalle kaljaa mukaan, mutta silloin ei ollut joulu  :drinking:

Poissa Stan

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : Joulukuu 12, 2024, 20:10:35 »
Ninni ja Hattis tarjosi aikoinaan pillujoulu-kimpan lopuksi joulutorttua ja pullaa.

Ja kerran sain kotimatkalle kaljaa mukaan, mutta silloin ei ollut joulu  :drinking:

Tämä! Oli kyllä Tarunhohtoinen ja hilpeä 🥳tapaaminen kun tarjolla oli sekä p?ll?a ja p?ll?a😊 Kaiholla muistelen ja 🙏 vielä 🥰

Poissa Julia

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : Joulukuu 12, 2024, 21:13:36 »
Jaa, multa saa kyl bissen tai vichyn tai pari juliakarkkia messiin :D
Helsingissä tavattavissa :)

Poissa velihopea

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Joulukuu 12, 2024, 21:28:44 »

Voi juma. Nyt oon vähän kade 😁 Molemmat tapasin aikoinaan monesti niin erikseen kuin kimpassakin, mut tortut oli kyl eri sorttia ja niistä piti maksaa. Kosteita toki onneksi ::)

Lainaus

No pari kaljaa sain mäkin nauttia neidon kämpillä, kun autoin häntä kamerahommissa. Mut ei se nyt lahja oikein ollut, lähinnä virvoketta puuhastelun ohessa.

Paikalla äRHäkkä

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #7 : Joulukuu 12, 2024, 22:45:47 »
En tiedä, toivottavasti. Vime jouluna sain. Ja sain. Ja sain ja sain. Mieleen painuva joululahja, vetää vertoja 8v saamalleni autoradalle.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #8 : Joulukuu 12, 2024, 23:22:26 »
Olimme kerran erään hupakon kanssa ”siviilikaljalla” ja meillä oli niin hauskaa, että hän sanoi, että saat ilmaiseksi, pillua lahjaksi. Silloin oli tosin kesä, notta tuo ei täysin sovi tähän joululahjateemaan.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : Joulukuu 13, 2024, 11:12:46 »
Tämä ala on lahjakulttuurin(kin) suhteen hieman poikkeuksellinen bisnes. Liike-elämässä lahjojen antamisen tapakulttuuri menee niin, että lähtökohtaisesti myyjä antaa lahjat. Tässä bisneksessä se menee yleensä toisinpäin. Eikä siinä mitään, olen aina mielelläni ostanut vuoden lopussa lahjat niille, joiden kanssa on vuoden aikana ollut useampia erityisen mukavia tapaamisia.

Mutta kyllä minä olen joka joulu joltakin vakkarilta aina jotakin myös saanut. Pitkäaikaisin ykkösvakkarini on joka joulu lähettänyt sähköisen joulukortin - sellaisen kuvan itsestään, josta hän erityisesti tietää minun tykkäävän :). Se on tuntunut hyvinkin henkilökohtaiselta lahjalta ja ollut oikeastaan joka joulu paras saamani lahja. Uskon, että tänäkin jouluna se sieltä aattona tulee. Toissa jouluna yksi silloinen vakkarini antoi jouluna lahjaksi happy socksit :-) Tuntui kivalta saada ne  :inlove:, vaikka happy sockist eivät ehkä  minun ykkösjuttuni olekaan  ;D. Mutta ne ovatkin olleet tosi kivat: koska ne ovat hauskat ja niihin liittyy mukava hymyn huulille tuova muisto, vaihdan ne jalkaan joskus vapaailtana, kun täytyy saada vaihdettua mieli työ -mindsetistä rennompiin tunnelmiin. Terveellisempi vaihtoehto Ardbergille :)

Viime jouluna sain toiselta vakkarilta lahjaksi taskuliinan. Tosin kyse oli samalla läksiäistapaamisesta, kun hän oli lopettamassa hommat ja muuttamassa ulkomaille, joten se oli ehkä enemmän läksiäis- kuin joululahja, vaikkakin ihan joulun kynnyksellä. Kiva lahja kuitenkin, se taskuliina on ollut säännöllisessä käytössä. Se on oikein tyylikäs liina ja on nyt useammissa tämän kokkari-kauden tilaisuuksissa kerännyt kehuja sekä miehiltä että naisilta. Olen aina vastannut, että olen saanut sen lahjaksi. Sitten kysytään, että keneltä. "Liian ihmeellinen tarina kerrottavaksi", olen vastannut hymyillen ja samalla hykerrellyt mielessäni samalla viime vuoden seikkauluja muistellen  :)

Loppuun haluan vielä sanoa, että itse en käytä myyjistä koskaan sanaa huora ja erityisesti juuri tämän kysymyksen yhteydessä se tuntuu minusta huonolta sanavalinnalta. Hyvät asiakassuhteet kun ovat aina perustuneet siihen, että tapaamiset ovat olleet molemminpuolin toista kunnioittavia ja arvostavia tasavertaisia kohtaamisia, vaikkakin maksullisesta palvelusta puhutaankin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2024, 11:19:55 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #10 : Joulukuu 13, 2024, 12:06:26 »
Huora sanana sopii kysymykseen oikein mainiosti, sillä huora tarjoaa seksiä rahaa vastaan. Turha tätä on mitenkään kaunistella vaan bisnes is bisnes.
Make Russia small again

Poissa Tonava

• Sr. Member
« Vastaus #11 : Joulukuu 13, 2024, 12:37:51 »
Aikoinaan eräs huora vaati, että häntä huoritellaan. "Sehän mä oon", oli vastaus miksi-kysymyksiin. Minussa tuo jos mikä herätti kunnioitusta. Joululahjaa en häneltäkään saanut.

Poissa Ukulelele

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Joulukuu 13, 2024, 13:04:00 »
Voihan poliisejakin sanoa paskalakiksi tai siaksi

Lääkäreitä puoskareiksi

Psykiatreja kallonkutistajiksi

Autoasentajia rasva-apinoiksi

Ja aina voi sanoa että puhuu vain oikeilla nimillä.

Minusta huora sanassa on vain stigma minkä takia en sitä käytä. Moni pthän ei siitä välitä, mutta harva vaatii että häntä kutsuttaisi huoraksi

Ei taida olla nimisuojattu ammatti niinkuin vaikka lääkäri tai lähihoitaja.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Joulukuu 13, 2024, 15:06:44 »
Pyydän anteeksi koko porukalta, että pieni sivuhuomioni ylempänä näemmä käänsi nyt keskustelun sivuraiteelle :(
Mutta palataan mieluummin langan otsikkoon, koska tämä lanka oli hyvä avaus aiheesta, jota saitilla ei ole ennen muistaakseni ollut.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.