Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Uuden hupakon kokemuksia, osa 2  (Luettu 2033 kertaa)

Poissa AnniAuringonkukka

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Uuden hupakon kokemuksia, osa 2
« : Joulukuu 09, 2024, 17:10:58 »
Koska tällä viikolla tulee täyteen puoli vuotta hupsutteluni aloittamisesta, tässä jälleen hieman katsalmusta kuluneesta kuudesta kuukaudesta.

Olen ollut kenties ensimmäisiä kertoja elämässäni duunissa, jossa varsin nopeasti tauon tai loman aikana alan aidosti kaivata takaisin töihin. Koska pidän säännöllisesti taukoa asiakastapaamisista muun elämän takia, on into ja tasapaino pysynyt hyvin päällä. Tämä on pitemmän ajan työssäjaksamisen kannalta ollut vahva alku.

Jo edellisessä kirjoituksessa mainitsin ystävien tuen tärkeydestä itselleni näin erityislaatuisella alalla. Tämä on onneksi vain jatkunut. Viimeisimpänä eräs kaverini, jolle asiasta kerroin, sanoi "Mä oon niin iloinen sun ja Lapin miesten puolesta" . Nauraa hörötettiin yhdessä päälle.

Olen aivan viime aikoina löytänyt myös itselleni hyvin skarpin ja ymmärtäväisen oloisen terapeutin, joka on itsekin tehnyt seksityötä. Tapaamisia on ollut vasta yksi, mutta tämä on ollut kultaakin kalliimpi apu vertaistuen ohella.  Valitettavasti kollegoilta olen kuullut tarinoita terapeuteista tai hoiva-alan ammattilaisista, jotka triggeröityvät kuullessaan maksuseksistä, että tapaamiset ovat menneet täysin vihkoon.

Mikäli joku kollega pohtii siirtymistä pois näistä hommista, mutta haluaa silti pysyä tässä maailmassa ja hyödyntää kokemustaan tavalla, jota todella tarvitaan, ainakin seuraavia ammattilaisia kaivataan kipeästi lisää: seksityömyönteinen työnohjaaja, terapeutti, kirjanpitäjä tai majoituspalveluiden tarjoaja. Tuo viimeinen on toki nykylainsäädännöllä hieman hähmäistä.

Jo lyhyen alalla olon jälkeen haaveilen kuitenkin itsekin vaikka 10v päästä pyörittäväni tai olevani ainakin osakkaana kauniissa ja viihtyissä kelobordellissa mieluiten Tunturi-Lapissa. Tässä unelmieni paikassa voisi nautiskella vaikka takkatulen äärellä revontulten alla. Työntekijöille (mitä sukupuolta hyvänsä) tämä olisi turvallinen ja miellyttävä työympäristö sekä asiakkaille (myöskin mitä sukupuolta hyvänsä) todellinen hemmottelukokemus, jonne kannattaisi saapua pitkänkin matkan takaa. Liittäisin tälläiseen paikkaan myös ehdottomasti erillisiä seksuaalineuvonta ja -terapiaa (vaatteet päällä) saman katon alle. Sekä lisäksi perisuomalaista ammattia ja palvelua, kylvetystä ja vihtomista 😍 Mutta koska Oikeus työhön -aloitekin kaatui, toistaiseksi tyydyn lempimään ja lumputtelemaan poronnahkavaljaat päällä pääosin täällä Rovaniemellä.

Nyt ymmärrän kuitenkin omakohtaisesti, miksi seksityön dekriminalisointi kunnolla on niin tärkeää. Kaikki nykytilanteessa kikkailuun käytetty aika on pois kullin imuttelusta.

🎄🎄🎄🎄🎄

Hieman asiakkaista:

Kiitos Pyhä Nikolaus (mm. seksityöntekijöiden, kalastajien ja merenkävijöiden suojeluspyhimys), että on kai olemassa seuraava horoilun laki: jokaista hankalaa tai ikävää asiakaskohtaamista seuraa yleensä joku aivan ihana vieras. Asiakkaani ovat joskus palauttaneet hymyn huulille tai pelastaneet päiviäni pelkästään olemalla omana itsensä oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Onneksi aidosti epämiellyttäviä tärskyjä on ollut itselläni vain ihan muutama, ja minulla on resursseja purkaa niitä varsin hyvin. Itse olen säästynyt sinänsä vähällä, mutta turvallisuusaspektia ei voi eikä pidä ikinä aliarvioida näin intiimissä hommassa.

Kohtaan huonoa käytöstä varsinkin yhteydenotoissa. Osa menee kokemattomuuden piikkiin, osa... en edes tiedä minkä. Kiimakaan ei ihan kaikkea aina selitä 😅

Sitä kuitenkin tasapainottaa, että etenkin livenä näen myös paljon miesten kypsempiä ja parhaita puolia, kuten ongelmanratkaisukeskeisyyden, halun olla tarpeen ja avuksi sekä luonnollisen suojelusvaiston.

Olen itse päättänyt joitain vuosia sitten laskea aseeni sukupuolten välisessä sodassa, koska en yksinkertaisesti jaksanut tai halunnut sitä enää. Sekin oli yksi osasyy burnoutiini. Tässä on ollut se hyvä puoli, että nainen, joka ei ole itse sotajalalla ja oleta olevansa automaattisesti uhri ja (julmasti ja epäreilusti) kaikkien miesten olevan automaattisesti täysiä ihmisperseitä, elää paremmin omassa voimassaan ja tuo myös muissa esiin heidän parhaita puoliaan. Kukapa olisi arvannut?

Näen tästä myös todisteita elämässäni ja tässä työssä koko ajan.

Niistä asiakkaista, joiden kanssa on tullut juteltua työstäni enemmän, oikeastaan joka ikinen on halunnut ENSIMMÄISENÄ tietää, että kohdellaanhan mua hyvin ja että olenhan turvassa. Näen tai kuulen joskus, miten turvallisuudelleni tai hyvinvoinnilleni on alettu miettiä parannusehdotuksia tai on tarjottu, että voin ottaa yhteyttä, mikäli tarvitsen apua.

Pidän tätä koskettavana. Se tuo itsessäni esiin rentoutta. Se auttaa jaksamaan sitä aitoa naisvihaa ja miesvihaa, joka valitettavasti näkyy edelleen kaikkialla.

Paras asia, jonka suojelunhaluiset miehet voivat tehdä on kitkeä omassa elämänpiirissään naisia ja ihan kaikkia epäkunnioittavaa käytöstä ja asenteita, kasvattaa lapsensa tavoilla joita itse olisivat aikoinaan tarvinneet, ajaa meille hupakoille turvallisia työoloja sekä raportoida myös poliisille näkemänsä tai epäilemänsä epäkohdat, kuten parituksen tai ihmiskaupan. Sen lisäksi tietenkin, että kohtelee jokaista kohtaamaansa pt:tä ja ihmistä ylipäätään hyvin.

Kuluneet kuusi kuukautta ovat syventäneet ja laajentaneet ymmärrystäni ihmisistä, ihmissuhteista ja miehistä (naisia, avoimen muusuja tai pariskuntia kun ei ole vielä asiakkaiksi sattunut).

Joka ikistä ihmistä on kohdeltava tässä työssä yksilönä, vaikka toki hyvin samanlaisia toiveita, perushaluja ja kaavoja esiintyy. Mieltymyksiä on aivan valtava kirjo enkä voi tehdä oletuksia kenestäkään. Usein olen saanut heti jonkinlaisen näpäytyksen, jos olen koittanut vetää minkäänlaista kaavaa esimerkiksi tarjoamalla jotain identtistä tai olettaen, että koska edellinen asiakas piti jostain niin seuraavakin varmasti tykkää. Tämä ei yksinkertaisesti toimi, ja hyvä niin.

🎄🎄🎄🎄🎄

On kuitenkin yksi asia, joka on yhdistänyt aivan joka ikistä kanssani peuhannutta, oli kyseessä kokematon nuorukainen tai hopeakettu paljon kilometrejä allaan: ikään tai luonteeseen katsomatta joka ikinen heistä JANOAA naisellista energiaa.

Naisen läsnäolo, leikkisyys, pehmeys, hyväksyvä asenne ja ennen kaikkea kunnioitus sille millainen juuri hän on miehenä ja *yksilönä* on naisista pitävälle miehelle hyvin ravitsevaa. Kaikki eivät aina halua pillua, mutta joka ikinen haluaa minusta pehmeän paikan, jossa unohtaa hetkeksi päivän taistelut.

En ole ehkä nuorempana ehkä ymmärtänytkään, miten elintärkeää tämä kaikki on fyysisen kosketuksen lisäksi. Pelkkä vetävä ulkomuoto ei riitä ainakaan uusintavisiittejä varten, jos meininki on kylmää, palveluasenne paskaa tai kemiat eivät vain toimi.

Tykkään seksityöstä senkin takia, että se on mahdollistanut mulle pysyttelyä enemmän tässä mun luontaisessa slow girl -meiningissä, ilman tarvetta palata oravanpyörään. Ehdin liihotela ja toteuttaa omia mielenkiinnon kohteitani (kuten kirjoittaminen) ja myös viettää enemmän aikaa toisten naisten seurassa ja sisarmaisessa molemminpuolisessa hoivassa ja hauskuuttelussa.

Naisellisen energian pahin vihollinen on liiallinen stressi sekä tämän sallivan, pehmeän energian hyväksikäyttö rajoja venyttämällä. Ottaminen ilman lupaa ruokkiakseen jotain sisäistä nääntynyttä oliotaan, joka ei kuitenkaan ole tällä tavalla ruokittuna koskaan kylläinen.

Itsekin menen hyväntuulisesta ilolinnusta sekunneissa paljon jäykempään ja kylmempään suojelumoodiin, kun joku esimerkiksi ehdottelee kesken leikkien kumitta jatkamista tai yrittää tehdä asioita, joista ei olla sovittu.

Silloin ajattelen PELKÄSTÄÄN turvallisuutta ja selviytymistä. Alan hienovaraisesti kytätä kelloa ja vahtia asioita, että koittaako hän toteuttaa halunsa esimerkiksi poistamalla kumin... eli suomeksi sanottuna raiskaamalla. Nautintoon keskittyminen, pehmeys ja leikkisyys on tipotiessään, kun joudun arvuuttelemaan, että kuinka vaarallinen tarkalleen juuri tämä tuntematon ihminen lopulta sattuukin olemaan.

Mutta kuten sanottua, onneksi näitäkin on polulle osunut hyvin vähän ja toivottavasti pysyy jatkossakin. Tarkoituksena kun on kuitenkin edelleen jatkaa, niin kauan kuin tämä tuntuu kivalta ja oikealta.

🎄🎄🎄🎄🎄

Kaiken kaikkiaan tämä vuodenpuolikas on ollut mielenkiintoinen, hauska ja opettavainen. Kiitän kaikkia, niin asiakkaita kuin kollegoita, joiden kanssa olen saanut sitä jakaa. Toivon kaikille tällä foorumilla rattoisia juhlapäiviä sekä iloista loppuvuotta 2024.

Halein,
Anni 🌻
🌻 Helsingissä kivat kinkunsulattajaiset 26.-28.12.🌻

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Uuden hupakon kokemuksia, osa 2
« Vastaus #1 : Joulukuu 09, 2024, 18:00:50 »
Annilta pitkä kirjoitus joka sisälsi moniakin kommentoinnin arvoisia asioita mutta kommentoin nyt vain tätä:
En ole ehkä nuorempana ehkä ymmärtänytkään, miten elintärkeää tämä kaikki on fyysisen kosketuksen lisäksi. Pelkkä vetävä ulkomuoto ei riitä ainakaan uusintavisiittejä varten, jos meininki on kylmää, palveluasenne paskaa tai kemiat eivät vain toimi.
Olen vieraillut Annin luona asiakkaana kahdesti, suht lyhyen ajan sisällä. Sitaatissa oleva sanomasi pitää varmastikin paikkaansa mutta luomasi kokemuksen ja "kylmän meiningin sekä paskan palvelun" välissä on tilaa muunkinlaiselle kuten "ihan ok oli mutta..." tyyliselle kokemukselle.

Noin yleensä tuo "ihan ok mutta" ei riitä syyksi uusintavierailuun mutta sun tapauksessa jo sekin saattaisi riittää, kiitos juurikin vetävän ulkomuotosi. No, sinä olet kuitenkin antanut tapaamisissa myös niitä muita lisäsyitä uusintavisiitteihin.  :inlove:

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Joulukuu 09, 2024, 21:06:20 »
Voi Anni kuinka ihana teksti, melkein tuli turskalle kyynel silmäkulmaan mutta se olikin vain hikeä. ;D

Voisin kertoa jotain asiasta turskan näkökulmasta.
Koen että olen se ihan tavallisin kadulla vastaan tuleva tyyppi, en mikään kreikkalainen veistos mutta ei kuitenkaan satu katsoakkaan. Eli täysin hajuton, mauton ja väritön.
Pitkään ajattelin että voin harrastaa ainoastaan "parisuhde seksiä" tai irtosuhteita mutta ns. PT tapaamisia pidin jotenkin kliseisesti... no ei minulle sopivana asiana.

Olen ollut pitkässä parisuhteessa ja rakastan ihanaa turvallista toista arvostavaa ja huomioon ottavaa avioseksiä.
 :inlove:

En ole koskaan pitänyt baari kohtaamisista, yleensä tulee oltua humalassa, seuraavana päivänä ei oikein muista mitään. Ei tiedä tuliko käytettyä kumia vai ei, ja mitä ylipäätään tapahtui. Käteen on jäänyt ainoastaan epävarmuus..

Kun ensimmäisen hairahduksen jälkeisestä häpeästä pääsee yli, tilalle tulee oivallus.
Ahaa, voin rakastaa puolisoani mutta silti myös nauttia muista naisista ja saada siitä ihanan euforisen hyvänolon tunteen joka parhaimmassa tapauksessa kestää viikkoja.

Hyvä pt tapaaminen sisältää mielestäni molemmille turvallisen, luotettavan kohtaamisen johon on ihanan helppo heittäytyä ja antaa tilanteen viedä. Parhaimmillaan molemmat saa kohtaamisesta hyvän mielen ja on ihana jäädä odottamaan mahdollista seuraavaa kohtaamista.
 :kiss:

Arvostan ja kunnioitan suuresti jokaista pt:tä jotka tätä työtä tekee. Ei ole helppoa heittäytyä henkisesti ja kirjaimellisesti alasti arvostelun alttarille.

Yritin tässä ilmaista että omat kokemukset PT käynneistä on ollut ihanan, kutkuttavan tavallisia kohtaamisia normaalien ihmisen kanssa. Vastaan on usein tullut juuri se tavallinen "naapurintyttö" jonka syleilyyn on ollut helppo heittäytyä, mutta kuitenkin on löytynyt se toivottu mauste joukkoon joka tuo elämään makua.
Nämä tapaamiset saavat itsestäni paremman ihmisen itselleni ja muille.
Kiitos!

Poissa velihopea

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Joulukuu 09, 2024, 22:10:06 »

Olen itse päättänyt joitain vuosia sitten laskea aseeni sukupuolten välisessä sodassa, koska en yksinkertaisesti jaksanut tai halunnut sitä enää. Sekin oli yksi osasyy burnoutiini. Tässä on ollut se hyvä puoli, että nainen, joka ei ole itse sotajalalla ja oleta olevansa automaattisesti uhri ja (julmasti ja epäreilusti) kaikkien miesten olevan automaattisesti täysiä ihmisperseitä, elää paremmin omassa voimassaan ja tuo myös muissa esiin heidän parhaita puoliaan. Kukapa olisi arvannut?

Näen tästä myös todisteita elämässäni ja tässä työssä koko ajan.

Kuluneet kuusi kuukautta ovat syventäneet ja laajentaneet ymmärrystäni ihmisistä, ihmissuhteista ja miehistä (naisia, avoimen muusuja tai pariskuntia kun ei ole vielä asiakkaiksi sattunut).
….

On kuitenkin yksi asia, joka on yhdistänyt aivan joka ikistä kanssani peuhannutta, oli kyseessä kokematon nuorukainen tai hopeakettu paljon kilometrejä allaan: ikään tai luonteeseen katsomatta joka ikinen heistä JANOAA naisellista energiaa.

Naisen läsnäolo, leikkisyys, pehmeys, hyväksyvä asenne ja ennen kaikkea kunnioitus sille millainen juuri hän on miehenä ja *yksilönä* on naisista pitävälle miehelle hyvin ravitsevaa. Kaikki eivät aina halua pillua, mutta joka ikinen haluaa minusta pehmeän paikan, jossa unohtaa hetkeksi päivän taistelut.

Halein,
Anni 🌻

Anni, olet ymmärtänyt todella hienosti ne perimmäiset syyt, miksi miehet (ehkä muutkin) seksipalveluja ostavat. Maksullisissa ei tarvitse käydä sitä sukupuolten välistä sotaa, joka valitettavasti tuntuu olevan joka ikisen parisuhteen lähtökohta ainakin suomalaisten (siviili)naisten kanssa. Miestä ei monessa parisuhteessa juurikaan arvosteta, vaikka hän mitä tekisi ja millainen olisi.

Samoin olet ymmärtänyt hyvin tuon muun kuin fyysisen kosketuksen (lue raa’an panemisen) merkityksen. Ainakin iän pikkuhiljaa karttuessa tuo muu naisellinen läsnäolo ja energia tulevat entistä tärkeämmiksi. Siis se positiivinen naisellinen energia, joka saa miehen tuntemaan itsensä mieheksi eikä hiireksi, jota se samassa kämpässä asuva saatanallinen noita-akka luudalla jahtaa ;D

On se Rovaniemi aika kaukana, mutta kyllä muuten tekis mieli kokeilla asiakkuutta Annin luona :)

Poissa AnniAuringonkukka

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : Joulukuu 15, 2024, 23:41:08 »
Kiitos teidän kauniista kommenteista. Toivon, että jokainen tulee huomatuksi ja arvostetuksi suhteissaan ja elämässään muutenkin tavoilla, jotka ansaitsee  :kiss:
🌻 Helsingissä kivat kinkunsulattajaiset 26.-28.12.🌻

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Joulukuu 16, 2024, 09:38:56 »
Sie kyllä kirjoitat tosi tärkeää asiaa näin toisen pt:n näkökulmasta myös. Itse en kirjoittamisen jalossa taidossa niin loista, mutta osa siun jutuista on kyllä kuin omia ajatuksia puettuna sanoiksi. Niitä on kiva lukea jo ihan vertaistuki mielessäkin :)
Meri-Lapissa 😘

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Joulukuu 17, 2024, 16:16:48 »
Pystyn samaistumaan lähes kaikkeen tässä tekstissä.. Vain muutaman kuukauden alalla olleena.

Tää on muuttanu mun käsityksen miehistä, tinder hyväkskäyttäjistä aitoihin ihmisiin jotka kykenee olemaan alastomina fyysisesti ja henkisesti mun edessä, tasavertasesti, alistettunakin. Monen kanssa on saanut jutella tosi syvällisestikkin asioista ja oon ollu tosi kiitollinen jokaisesta kohtaamisesta, en pelkästään siitä miten heidän kohtaamiset auttaa mua kasvamaan henkisesti, vaan myös niin, että koen että maailmasta tulee turvallisempi paikka elää, kun uskalletaan kommunikoida, olla avoimia ja välittää toisistamme edes sen hetken.

Toki mukaan mahtuu huonojakin kokemuksia, mutta nekin kasvattaa, kunhan ne uskaltaa kohdata sellaisenaan.

Ainut harmitus ehkä tässä vaiheessa on se, että miksi en aloittanut tätä jo kymmenen vuotta sitten. Mikään monoagaaminen seurustelu tms ei oo koskaan kuitenkaan ollut mun juttu, ja oravanpyörä uuvuttaa päivässä. En oo osikeestaan koskaan sopinut yhteiskunnam muotteihin. Jotenkin ehkä tän myötä toivonkin että seksuaalikasvatus ja tietoisuus erilaisista parisuhde yms malleista tavottaa enemmän ja laajemmin ihmisiä.

Toivottavasti tulevaisuudessa pääsee opiskelemaan ihan seksuaalikasvatusta.
Cerebral, bewitching, and heartless.
-Friedrich Nietzsche