Voisiko rapsaamattomuus tai ylipäätään saitilla esiintymättömyys toimia myös markkinointina. Salaperäisyys. Jotta saa tietää perusrapsojen, antaako persettä, ottaako meisselin keuhkoon asti, onko liukas ja tiukka pillu, käykö kielarit, saako nuolla paljasta, sekä tietty owo, on käytävä itse katsastamassa. Varsinkaan jos ei hae massoja, vaan mukavia maksukykyisiä setämiehiä vakkaririnkiin. Voisi toimia osa-aikaisilla, jotka haluavat valikoidumman asiakaskunnan.
Palveluvalikoima ja hinnatkin voi vaihdella asiakkaan mukaan. Kaikille ei haluta tarjota esim. anaalia tai face fuckia, mutta joillekin nekin onnistuu. Ei haluta no mutku noikin on saanut -tilanteeseen, koska jokainen asiakashan on se ihanin paras asiakas. Tai ainakin moni asiakas haluaa sen kokemuksen.
Rapsoja on kiva lueskella. Itsellä pääpaino selvästi luotettavuuden ja helppouden puolella. Oharit, toistuvat peruutukset ja ajan siirtämiset, sekä kaikenlainen säätäminen on mulle no no. Monet muut asiat taas on makuasioita, joissa vain mun kokemuksella on mulle merkitystä. Jos vaivalla järjestelen työpäivän keskelle muutaman tunnin omaa aikaa ja mielessä iloluonteinen stressin purku, niin mikään ei vituta niin paljon kuin matkalla tuleva viesti.
Pt: Sori, oon vähän myöhässä, aloitellaanko tuntia sovittua myöhemmin, kun mummo kuoli ja piti käydä vaihtamassa talvirenkaat, että saan hänet lääkäriin.
Mä: Ei sovi aikatauluun.
Pt: No lyhennetään tapaamista.
Mä: Ei ole sitä mitä olen hakemassa.
Pt: No voi, siirretään huomiselle.
Mä: En saa mahdutettua huomiseen aikatauluuni. Palaan asiaan tarvittaessa, kiitos!
Kaikkea äkillistä voi tapahtua ja sen hyväksyn. Jos vaikuttaa elämän iskemältä, niin annan toisen mahdollisuuden. Jos kuullostaa paikkailevalta paskapuheelta, niin en. Arvostan omaa aikaani, kuten myös pt:n ja odotan sitä myös vastavuoroisesti. Pidän siitä, että asiat menee sovitusti ilman säätöjä.