Totta. Ja juuri siksi itse en välttämättä tykkäisi jos kovin yksityiskohtaisesti edes rapsattaisiin. Välillä kerrotaan vähän turhankin yksityiskohtaisesti, mitä on saatu selville esimerkiksi kotoaan toimivan pt:n yksityiselämästä tai kommentoidaan todella ilkeästi vaikka pt:n ulkomuotoa tai pillun tiukkuutta. Asiat voisi ilmaista kauniimminkin.
Mie olen myös huomannut että tällä saitilla tuntuu olevan ilmapiiri, jossa ajatellaan rapsaamattomien palveluntarjoajien olevan jotenkin huonoja työssään. Tuntuu myös yleinen mielipide olevan, että on vain yksi oikea tapa tehdä tätä hommaa ja jos joitakin juttuja rajaat pois, olet heti jotenkin alempiarvoisempi tekijä.
Tottakai jos jonkun pt:n tarjonta ei miellytä, ei kenenkään ole pakko palveluita ostaa. Samalla on kuitenkin hyvä pitää mielessä että Makuja on monia ja uskon että kaikenlaisille pt:lle on varmasti omat asiakaskuntansa. Ja näistä asiakas kunnista hyvin pieni prosentti taasen tietää tämän saitin, saati haluaa tänne edes kirjoitella mitään.
Se mihin sävyyn täällä kirjoitellaan on erillinen ongelma, johon en nyt jaksa reagoida kuin sanomalla että en itsekään siitä nauti.
Itse asiasta, sä et ehkä ole ihan osannut kuvitella itseäsi turskan asemaan. Jos mä näen rapsaamattoman ilmoituksen niin en mä mieti että se on varmaan huono panemaan. Mä mietin onko se oikeasti seksipalveluita myyvä nainen vai joku runkkarimies, onlyfans-kusettaja, turskia ryöstävä jengi vai mitä. Ja jos ensimmäinen niin onko luotettava ammattilainen vai amatööri joka ei osaa edes sopia aikaa. Onko narkkari, juoppo tai muuten ihan liian jännittävä tapaus. ”ihan ok mutta kerta riitti” on toki vaihtoehtona muiden joukossa, kuten myös että kyseessä on joku niistä salaisista satasella joka reikään niin kauan kuin jaksaa -vakkareista joita kovilla panomiehillä on.
Rapsojen ei ole tarkoitus antaa tilastokelpoista dataa siitä onko joku hyvä. Kirjoittajalleen rapsa voi olla vain tapa huutaa toreilla saaneensa pillua. Mutta rapsa myös vastaa noihin kysymyksiin mitä tuossa yllä esitin, vaikka rapsan kirjoittaisi vain yksi tuhannesta asiakkaasta.
Lisäksi käy ilmi tekikö pt hommia hyvällä asenteella ja vastasiko tapaaminen ilmoituksen luomia odotuksia. Koska näistähän ne negatiiviset asiakaskokemukset tulee: jotain ihan perustavanlaatuista menee pieleen tai ero ilmoituksen luoman mielikuvan ja todellisuuden välillä on liian suuri. (Ja joo on myös sekaisin olevia asiakkaita, mutta ne tuppaa jäämään kiinni siitä koska ei ne itse tajua miten sekaisin ne on.)