Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsat  (Luettu 1719 kertaa)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rapsat
« Vastaus #20 : Tammikuu 24, 2025, 02:06:38 »
Totta. Ja juuri siksi itse en välttämättä tykkäisi jos kovin yksityiskohtaisesti edes rapsattaisiin. Välillä kerrotaan vähän turhankin yksityiskohtaisesti, mitä on saatu selville esimerkiksi kotoaan toimivan pt:n yksityiselämästä tai kommentoidaan todella ilkeästi vaikka pt:n ulkomuotoa tai pillun tiukkuutta. Asiat voisi ilmaista kauniimminkin.

Mie olen myös huomannut että tällä saitilla tuntuu olevan ilmapiiri, jossa ajatellaan rapsaamattomien palveluntarjoajien olevan jotenkin huonoja työssään. Tuntuu myös yleinen mielipide olevan, että on vain yksi oikea tapa tehdä tätä hommaa ja jos joitakin juttuja rajaat pois, olet heti jotenkin alempiarvoisempi tekijä.

Tottakai jos jonkun pt:n tarjonta ei miellytä, ei kenenkään ole pakko palveluita ostaa. Samalla on kuitenkin hyvä pitää mielessä että Makuja on monia ja uskon että kaikenlaisille pt:lle on varmasti omat asiakaskuntansa. Ja näistä asiakas kunnista hyvin pieni prosentti taasen tietää tämän saitin, saati haluaa tänne edes kirjoitella mitään.

Se mihin sävyyn täällä kirjoitellaan on erillinen ongelma, johon en nyt jaksa reagoida kuin sanomalla että en itsekään siitä nauti.

Itse asiasta, sä et ehkä ole ihan osannut kuvitella itseäsi turskan asemaan. Jos mä näen rapsaamattoman ilmoituksen niin en mä mieti että se on varmaan huono panemaan. Mä mietin onko se oikeasti seksipalveluita myyvä nainen vai joku runkkarimies, onlyfans-kusettaja, turskia ryöstävä jengi vai mitä. Ja jos ensimmäinen niin onko luotettava ammattilainen vai amatööri joka ei osaa edes sopia aikaa. Onko narkkari, juoppo tai muuten ihan liian jännittävä tapaus. ”ihan ok mutta kerta riitti” on toki vaihtoehtona muiden joukossa, kuten myös että kyseessä on joku niistä salaisista satasella joka reikään niin kauan kuin jaksaa -vakkareista joita kovilla panomiehillä on.

Rapsojen ei ole tarkoitus antaa tilastokelpoista dataa siitä onko joku hyvä. Kirjoittajalleen rapsa voi olla vain tapa huutaa toreilla saaneensa pillua. Mutta rapsa myös vastaa noihin kysymyksiin mitä tuossa yllä esitin, vaikka rapsan kirjoittaisi vain yksi tuhannesta asiakkaasta.

Lisäksi käy ilmi tekikö pt hommia hyvällä asenteella ja vastasiko tapaaminen ilmoituksen luomia odotuksia. Koska näistähän ne negatiiviset asiakaskokemukset tulee: jotain ihan perustavanlaatuista menee pieleen tai ero ilmoituksen luoman mielikuvan ja todellisuuden välillä on liian suuri. (Ja joo on myös sekaisin olevia asiakkaita, mutta ne tuppaa jäämään kiinni siitä koska ei ne itse tajua miten sekaisin ne on.)

Poissa Livya

• Jr. Member
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Tammikuu 24, 2025, 11:40:26 »
Totta. Ja juuri siksi itse en välttämättä tykkäisi jos kovin yksityiskohtaisesti edes rapsattaisiin. Välillä kerrotaan vähän turhankin yksityiskohtaisesti, mitä on saatu selville esimerkiksi kotoaan toimivan pt:n yksityiselämästä tai kommentoidaan todella ilkeästi vaikka pt:n ulkomuotoa tai pillun tiukkuutta. Asiat voisi ilmaista kauniimminkin.

Mie olen myös huomannut että tällä saitilla tuntuu olevan ilmapiiri, jossa ajatellaan rapsaamattomien palveluntarjoajien olevan jotenkin huonoja työssään. Tuntuu myös yleinen mielipide olevan, että on vain yksi oikea tapa tehdä tätä hommaa ja jos joitakin juttuja rajaat pois, olet heti jotenkin alempiarvoisempi tekijä.

Tottakai jos jonkun pt:n tarjonta ei miellytä, ei kenenkään ole pakko palveluita ostaa. Samalla on kuitenkin hyvä pitää mielessä että Makuja on monia ja uskon että kaikenlaisille pt:lle on varmasti omat asiakaskuntansa. Ja näistä asiakas kunnista hyvin pieni prosentti taasen tietää tämän saitin, saati haluaa tänne edes kirjoitella mitään.

Se mihin sävyyn täällä kirjoitellaan on erillinen ongelma, johon en nyt jaksa reagoida kuin sanomalla että en itsekään siitä nauti.

Itse asiasta, sä et ehkä ole ihan osannut kuvitella itseäsi turskan asemaan. Jos mä näen rapsaamattoman ilmoituksen niin en mä mieti että se on varmaan huono panemaan. Mä mietin onko se oikeasti seksipalveluita myyvä nainen vai joku runkkarimies, onlyfans-kusettaja, turskia ryöstävä jengi vai mitä. Ja jos ensimmäinen niin onko luotettava ammattilainen vai amatööri joka ei osaa edes sopia aikaa. Onko narkkari, juoppo tai muuten ihan liian jännittävä tapaus. ”ihan ok mutta kerta riitti” on toki vaihtoehtona muiden joukossa, kuten myös että kyseessä on joku niistä salaisista satasella joka reikään niin kauan kuin jaksaa -vakkareista joita kovilla panomiehillä on.

Rapsojen ei ole tarkoitus antaa tilastokelpoista dataa siitä onko joku hyvä. Kirjoittajalleen rapsa voi olla vain tapa huutaa toreilla saaneensa pillua. Mutta rapsa myös vastaa noihin kysymyksiin mitä tuossa yllä esitin, vaikka rapsan kirjoittaisi vain yksi tuhannesta asiakkaasta.

Lisäksi käy ilmi tekikö pt hommia hyvällä asenteella ja vastasiko tapaaminen ilmoituksen luomia odotuksia. Koska näistähän ne negatiiviset asiakaskokemukset tulee: jotain ihan perustavanlaatuista menee pieleen tai ero ilmoituksen luoman mielikuvan ja todellisuuden välillä on liian suuri. (Ja joo on myös sekaisin olevia asiakkaita, mutta ne tuppaa jäämään kiinni siitä koska ei ne itse tajua miten sekaisin ne on.)

Hyviä pointteja ja kiva saada erilaista näkökulmaa :) Mutta kuten jo aiemmin korostin, tää saitti on vaan pienen pieni pisara suuressa meressä, joten rapsaamattomuudelle on yleensä aivan muut syyt, kuin nuo siun mainitsemat. Ja rehellisesti sanoen, se että miulla esimerkiksi on täällä yksi rapsa, ei ole tuonut miulle yhden ainutta asiakasta tältä saitilta. Tää saitti edustaa niin pientä otantaa asiakaskunnassa, että rapsat ei lopun viimein merkkaa edes niin paljon, kuin niitä kirjoittavat ja lukevat henkilöt ehkä ajattelevat.

Toki rapsoja on kiva lukea, palautetta on myös kiva lukea. Ja ymmärrän kyllä pointin, jotta rapsat auttaa valinnan tekemisessä kun on ostohousut jalassa.
Oulussa 28.-30.1 😘

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Tammikuu 24, 2025, 14:06:15 »
Tähän vielä kaksi kommenttia.

Mullahan kiinnostuksen kohteena on vain saada tietoa omien päätösten tueksi. Mä yleensä käytän todella paljon aikaa miettiessäni keneltä kysyn aikaa vai kysynkö ollenkaan. Vaihtoehto on myös odotella kunnes joku hyväksi tietämäni on saatavilla. Tai maakuntamatkaillessa valita pysähdyspaikka pt-tarjonnan mukaan. Mutta rapsojen tai saitin kokonaisvaikutus pt:n kassavirtaan ei ole mun kannalta relevanttia.

Mä en yleensä ota saittia puheeksi tai sovi tätä kautta tapaamisia. 3-5 pt:tä voi teoriassa yhdistää tämän nimimerkin naamaani, mutta osalta heistäkin vaatisi jonkin verran salapoliisityötä. Ja 1-2 voisi yhdistää naamani saitin lukijoihin, mutta ei tiedä mahdollisesta nimimerkistä.

Globaalisti katsoen tämmöiset sivustothan on yleensä sitä että turskat jakaa tietoa esim. rapsojen muodossa. Saitin erikoispiirteenä on seksityöntekijöiden aktiivinen osallistuminen, mikä on erittäin merkittävä syy sille että jaksan täällä olla. Saitin identiteetin ja elinvoimaisuuden kannalta täällä pitäisi mielestäni joko ylläpitää sellaista ilmapiiriä että seksityöntekijätkin viihtyvät, tai sitten kannustaa turskia rapsaamaan. Mieluiten molempia.

Poissa Kunnollinen Tullimies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Tammikuu 25, 2025, 09:59:49 »
Rapsoissa kiinnostaa 2+1 asiaa, suunnilleen tässä järjestyksessä.

1. Onko palveluntarjoaja edes olemassa vai onko kyseessä huijaus. Joutuuko paikan päällä näkemään epäsiistissä asunnossa päihteiden turruttaman rakkauden ammattilaisen. Onko samassa asunnossa muita palveluntarjoajia, aviomiehiä, lapsia tai tuliko rappusissa edellinen turska vastaan. Soitteleeko tai viestitteleekö kysymättä perään. Jne.

2. Miten saada helpoiten yhteys palveluntarjoajaan (onko soittaminen ainoa mahdollisuus tavoittaa, vastaako mieluummin Whatsappiin kuin sähköpostiin). Pitääkö varautua lyhyeen sytytyslankaan (yksikin väärä kysymys tai yksikin kysymys liikaa niin saat punaista luuria tai viesteihisi ei enää vastata) tai erilaiseen säätöön ajanvarauksen kanssa (viime hetken ohaririski, ajan vaihtuminen lennosta). Jne.

3. Pienet vinkit mitä palveluita kannattaa ottaa. Jonkun palveluntarjoajan vahvuus on yhdynnän sijasta hieronnassa. Toinen on innokas tulemaan ennen/jälkeen tapaamisen turskan kanssa suihkuun. Jne. (Ilman tätä kohtaa pärjätään, tämä on vain bonusta)

Perusjutut ovat ne mitä rapsoista etsitään (onko turvallista tulla, miten päästä helpoiten tapaamaan). Vähemmän usein kuorrutteena kakun päällä sitten pienempiä yksityiskohtia, muttei ole pakko olla. Ilmankin pärjätään.

Noloimpia rapsoja on liian yksityiskohtaiset rapsat joissa paljastetaan aivan liikaa ja samalla haukutaan palveluntarjoajaa. Kerrotaan turhan tarkasti missä palveluntarjoaja ottaa vastaan, paljastetaan jotain perhe-elämään viittaavaa, läähätetään miten nussittiin sadassa eri asennossa ja annettiin palveluntarjoajalle elämänsä orgasmit ja lopuksi vielä valitetaan löysää pillua tai pientä ylipainoa (etenkin jos se paino on jo tullut ilmi kuvista).

Nykyään ei tule asioitua enää rapsaamattomien luona, mutta lyhytkin suosittelu riittää.

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Tammikuu 25, 2025, 10:44:16 »
^ Kivan avartava ja ajatuksella kirjoitettu kommentti, jollaisia tästä ketjusta löytyy myös aiemmin.

Myönnän ihan suoraan eläväni sen verran omassa kuplani sisällä ja ei-päihdeongelmaisen, vapaasta tahdosta tätä tekevän kotimaisen pt:n näkökulmassa, että vaikka miten koitan asettaa itseni (mies)asiakkaan asemaan, on se vaan parhaimmillaan arvailua. Ennen kuin varmaan aidosti menen itse asiakkaaksi, monet mitä joku muu pitää "perusjuttuina" ei sitä välttämättä tänne puolelle ole.

Sama on varmasti toisinpäin. Moni asiakas ei tunnu tajuavan monia pt:iden varovaisuuskäytäntöjä, jotka meille taas on ihan duh-tason peruskauraa.

Sitä ei tiedä mitä ei tiedä.

Joten siksikin arvostan tälläistä dialogia ja että puolin ja toisin avataan, että millaista siellä toisella puolella on.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2025, 10:49:56 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.