Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsat  (Luettu 3559 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rapsat
« Vastaus #40 : Maaliskuu 29, 2025, 00:13:39 »
Jokainen hupakko kokee ja tekee omalla tavallaan asiat, mutta markkinat ja asiakkaat tekevät käsityksensä palveluntarjoajasta ostopäätöstä kehitellessään. Tässä kuten muissakin busineksissa joissain tapauksissa voidaan mennä täysin myyjän ehdoilla/näkemyksillä ja joissain tapauksissa pitää mennä ostajakuntaa kuunnellen. Pääasia kuitenkin varmaan että kauppa käy.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #41 : Maaliskuu 29, 2025, 00:26:01 »
Ei hetkauta jonkun jo kuopatun foorumin tapakulttuuri, varsinkin jos mitä FortySexN2 sanoo pitää paikkaansa ja siellä työtään tekeviä ihmisiä jopa kiristettiin rapsoilla. Vaikka se ei oo oma tapa ollut (tästä lisää kohta), en näe mitään väärää pyytää rapsaa, jos sen asiasisältöä ei peukaloida tai määrätä pt:n puolelta. Arvioita nykybisnekset pyytää melkein alalla kuin alalla. Asiakasta ei kuitenkaan pitäisi ikinä rangaista sen kirjoittamatta jättämisestä. Suostumuksen periaatteen mukaan itsenäiset aikuiset ihmiset saavat itse päättää mitä he haluavat toisilleen antaa eikä heitä kuulu painostaa, kummaltakaan suunnalta.

Sattumoisin kysyin elämäni ekaa kertaa rapsaa duoparini Annan kanssa kuluneella viikolla. Kuten hän tuossa yllä kirjoitti, hän on niitä pyytänyt aiemmin (mun kehotuksesta, mind you). Minä en tätä ennen koska oon halunnut antaa niiden tulla jos on tullakseen. Sitä ennen kaikki mua koskevat rapsat on luotu asiakkaan omasta aloitteesta, pidempien kohdalla on yleensä kysytty multa lupaa mutta sisältöön en oo puuttunut mitenkään.

En puhu Annan puolesta, mutta tällä kertaa oma motivaatio pyytää rapsaamaan (saatesanoilla "ei tarvi jos et halua") oli duosta muille tiedottamisen lisäksi aito uteliaisuus juuri tämän asiakkaan kokemusta kohtaan. Oon aina pitänyt hänen ajatuksia arvossa ja halusin kuulla ne tästä kyseisestä vierailusta. Sori, oliko tää nyt asiakasrapsa? 😏

En usko, että jatkan tätä suoraan pyytämisen tapaa ainakaan mun soolojuttuihin. Oon siihen liian nössö :-D

Tälläkin kertaa jännitin kuten aina että sieltä tulisi jotain rapaa niskaan. Tää kertoo vain ja ainoastaan mun peloista, ei missään nimessä tästä asiakkaasta.

Nautin rapsoista, mutta samalla mun sydän jättää edelleen aina lyönnin välistä ja kädet tärisee kun näen arvion itsestäni. En tiedä tajuaako ei-horot miten kuumottavaa on lukea julkiselta foorumilta omaa kehoaan, ulkonäköään, seksityyliään ja muita todella intiimejä asioita koskevia kirjoituksia, hitto soikoon ARVIOITA? Tämäkin psykologinen paine voi olla yksi syy jollekin kieltää ne itsestään. Taiteilijanimen käyttö onneksi henkisesti etäännyttää muiden arvioita itsestäni, mutta sama fyysinen tomumaja ja pääkoppa mulla on siviilissäkin. Onneksi nahka paksuuntuu kokemuksen myötä tälläkin saralla koko ajan.

Ja mua sentään on kohdeltu rapsoissa silkkihansikkain toisin kuin varsinkin monia ulkomaalaisia kollegoita, joista kirjoitetaan välillä tajuttoman rumasti ja esineellistävästi, kuin he ei olisi ihmisiä lainkaan. Heitäkin, jotka selkeästi tekevät työnsä hyvin. Musta rapsoissakin hyvä periaate olis, että kirjoita nettiin vain asioita joita kehtaisit sanoa henkilölle itselleen päin naamaa.

Tajuan silti, että rapsat on pelin henki, sallin ja jopa toisaalta pidän niistä. Ne kun on myös mielenkiintoisia ja voivat antaa paljon tietoa siitä mikä omassa toiminnassa toimii ja mitä kehittää. Ne ovat myös muistoja.

Mutta pointtini, että rapsaus voi täällä pt:n puolella olla monella tavalla sykettä nostattavaa eikä mikään automaattisesti 100% autuaaksi tekevä asia.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #42 : Maaliskuu 29, 2025, 04:12:13 »

Monet ei uskalla omin päin suomalaisia rapsata niin mitenkä niitä rapsoja sitten olisi tarkoitus saada? Manifestoimallako kenties?

Miksi pitäisi saada?
En ymmärrä logiikka.

Parempi työrauha jos ei tarvitse miettiä kuka kirjoittaa ja mitä.
Saa toki kirjoittaa mutta ei tarvitse jos ei halua.

Olla pt on oma kuplansa ja ammatti siinä missä joku muukin palveluammatti.
Kun oma asenne työhön on kohdallaan ja tekee parhaansa, se näkyy vakkareissa jotka varaavat ajan uudestaan ja uudestaan. Vaikka eivät ole lukeneet mistään mitään rapsoja.
Kemioiden toimivuus onkin sitten ihan eri asia. Siihen ei auta hyvätkään arvostelut. Joidenkin kanssa asiat vain toimii ja joidenkin kanssa ei.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #43 : Maaliskuu 29, 2025, 04:49:04 »

Ja mua sentään on kohdeltu rapsoissa silkkihansikkain toisin kuin varsinkin monia ulkomaalaisia kollegoita, joista kirjoitetaan välillä tajuttoman rumasti ja esineellistävästi, kuin he ei olisi ihmisiä lainkaan.
Hienoa, että otat tämän esille.Näin tämä on ollut aina, että ulkkareita on saanut herjata mielin määrin kotimaisten huorien vielä säestäessä taustalla.
Is she really going out with him?

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #44 : Maaliskuu 29, 2025, 07:29:46 »
Mä tarkoitin että jos rapsa tehdään palveluntarjoajan vaatimalla sisällöllä ja tarkastamana kyseessä on tarkoittamani tilausrapsa. Sen lisäksi SW:llä oli maineikkaita ja hyviä kirjoittajia, jotka käyttivät asemaansa rapsaajana vaatien maksuttomia lisäpalveluita ylistävästä rapsasta mikä toi aina lisäasiakkaita, ja jotka eivät suostuneet lisäpalveluihin saivat paskan rapsan. Kolmantena on palveluntarjoajat jotka aliaksilla kehuvat itseään. SW:llä vittumaiset modet narauttivat tällaiset.

Mulla on ilmeisesti ollut Sexworkin aikoina laput silmillä ja oon ollut niin naivi, etten ole tuollaisesta rapsakulttuurista ollut edes tietoinen.

Mun mielestä rapsan pyytäminen on noloa, enkä niitä kehtaisi pyydellä. No, en niitä kyllä haluakaan tätä nykyä. Toki saa mainita, mikäli ilmoituksen tiedot ei pitäisi paikkaansa. Mutta kahden keskisten tapaamisten sisältö ei kuulu julkiseksi.

Violalta loistava kommentti 🤩👌
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2025, 07:36:25 kirjoittanut Viveca »
*pikkuPullea mature*

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #45 : Maaliskuu 29, 2025, 11:53:21 »

Monet ei uskalla omin päin suomalaisia rapsata niin mitenkä niitä rapsoja sitten olisi tarkoitus saada? Manifestoimallako kenties?

Miksi pitäisi saada?
En ymmärrä logiikka.

Ajattelen, että kun on rapsoja niin potentiaaliset asiakkaat uskaltaa helpommin mun luokse kun on jotain todistusaineistoa siitä, että olen sitä mitä sanon olevani.

Mulle on suoraan kerrottu, että jopa mun saittikirjoittelun todenperäisyyttä on epäilty, ja että olen varmasti huijari kun olen ollut "jo vuoden" alalla mutta ainuttakaan rapsaa ei missään ole.

Mulle rapsat on keino todentaa että ei ole viisikymppinen kuten ikäni 40 ilmoituksessa joillekin tarkoittaa, tai kulahtanut venäläinen, että en ole narkkari tai muu huijari.

En tiedä keikkailetko sä, mutta vakkareita ei ole tarjolla silloin kun menee ekoja kertoja uusiin kaupunkeihin, eikä mulla muutenkaan ole niin paljon vakkareita, että pelkästään heidän käynneillä itseni elättäisin.

Mulle rapsat kuitenkin olikin sitten odottamaton sudenkuoppa kun en tajunnut, että eihän tuntemattomien uusien käyttäjien rapsat olekaan käypää valuuttaa jos kukaan tunnettu saittilainen ei niitä vahvista, ja siitä en osaa sanoa muuta kuin että on tämäkin yksi suo tarvottavaksi.
💎 Oulussa synttärihuumaa 1.-3.4. 💎

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #46 : Maaliskuu 29, 2025, 12:23:45 »
Mä tarkoitin että jos rapsa tehdään palveluntarjoajan vaatimalla sisällöllä ja tarkastamana kyseessä on tarkoittamani tilausrapsa. Sen lisäksi SW:llä oli maineikkaita ja hyviä kirjoittajia, jotka käyttivät asemaansa rapsaajana vaatien maksuttomia lisäpalveluita ylistävästä rapsasta mikä toi aina lisäasiakkaita, ja jotka eivät suostuneet lisäpalveluihin saivat paskan rapsan. Kolmantena on palveluntarjoajat jotka aliaksilla kehuvat itseään. SW:llä vittumaiset modet narauttivat tällaiset.

Ninahan sai myös feikkirapsan kilpailijoiltaan ja huomasi tämä siitä että ei ollut saunonut asiakkaan kanssa kuten rapsaaja(t) kirjoitti(vat).  ;D

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #47 : Maaliskuu 29, 2025, 12:27:16 »
Sexworkin aikoina jo pelkkä epäily tilausrapsasta sai aikaan pahennusta ja saavillisen pskaa niskaan. Niin ne ajat muuttuu, nykyään ilmeisen ok niitä pyydellä..

Mut itse asiaan, tuollainen kuluttaja-arviointi tietojen paikkansapitävyydestä todellakin ok 👌

Siis hetkinen. Minä kun luulin että rapsaa nimenomaan pitää pyytää tai sitä ei saa. Ainakaan kukaan ei kehdannut mua rapsata vuoteen ennen kuin ekan kerran sanoin asiakkaalle että olis kiva saada rapsaa, jos hänestä tuntuu luontevalta sellaista kirjoittaa.

Paskamyrskyhän siitä tuli, liian hyviä, liian ylistäviä, ilmiselviä feikkejä jne kun eivät olleet tunnetuilta saittilaisilta.

Ihme showta, toiset sanoo että ei voi mennä kun ei oo rapsaa ja toiset sanoo että ei saa pyytää rapsaa kun sitten ei ole aitoa. Monet ei uskalla omin päin suomalaisia rapsata niin mitenkä niitä rapsoja sitten olisi tarkoitus saada? Manifestoimallako kenties?

^Mä kyllä tarkoitin tilausrapsalla rapsaa, joka pyydetään ihan ilman mitään vaikuttamisia ja etuja.

Ja kommentillani tarkoitin, että ajat muuttuu uusien hupakko- ja turskasukupolvien myötä. Mikä joskus ennen ei ollut niin hyväksyttävää, nykyään on.

Jos hupakko pyytää kirjoittamaan itsestään rapsan niin miksi asiakkaan pitäisi kirjoittaa tämä ilmaiseksi?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2025, 12:28:59 kirjoittanut thorath »

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #48 : Maaliskuu 29, 2025, 12:48:08 »

Jos hupakko pyytää kirjoittamaan itsestään rapsan niin miksi asiakkaan pitäisi kirjoittaa tämä ilmaiseksi?

Eihän sitä pakko ole. Mä olen sanonut, että tykkään rapsoista ja tulen iloiseksi jos asiakas sellaisen haluaa kirjoittaa. En kuitenkaan vaadi sitä tai Kohtele mitenkään huonosti jos asiakas ei sitä halua tehdä.

Mutta jos tarjoaisin rapsasta maksua, tai palveluksia sitä vastaan, niin silloinhan se ei olisi asiakkaan aito näkemys minusta ja tapaamisesta vaan juurikin epäaito tilausrapsa kuten tässä on puhuttu.

Toiset jättää netissä arvosteluja yrityksille joiden palveluihin on ollut tyytymätön tai tyytyväinen, toiset eivät. Suurin osa ei tee kumpaakaan. Sama koskee varmasti myös hupakoiden asikkaita.
💎 Oulussa synttärihuumaa 1.-3.4. 💎

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #49 : Maaliskuu 29, 2025, 13:01:04 »

Eihän sitä pakko ole. Mä olen sanonut, että tykkään rapsoista ja tulen iloiseksi jos asiakas sellaisen haluaa kirjoittaa. En kuitenkaan vaadi sitä tai Kohtele mitenkään huonosti jos asiakas ei sitä halua tehdä.

Mutta jos tarjoaisin rapsasta maksua, tai palveluksia sitä vastaan, niin silloinhan se ei olisi asiakkaan aito näkemys minusta ja tapaamisesta vaan juurikin epäaito tilausrapsa kuten tässä on puhuttu.

Toiset jättää netissä arvosteluja yrityksille joiden palveluihin on ollut tyytymätön tai tyytyväinen, toiset eivät. Suurin osa ei tee kumpaakaan. Sama koskee varmasti myös hupakoiden asikkaita.

Entä jos hupakolla on alkujaan vain tarkoitus saada hyvä rapsa?
Hupakko palvelee enemmän mitä yleensä, aikakin on pidempi kuin pitäisi ja lopuksi pyytää raporttia. Asiakas tekee ylistävän rapsan ja todellisuudessa tuli positiivisesti huijatuksi ja tekee tietämättään tilausrapsan.
Tämän vuoksi en kovin pyydetyistä rapsoista perusta koska eivät kerro totuutta.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #50 : Maaliskuu 29, 2025, 13:01:50 »
Voin vain omalta osalta kommentoida, mutta en ikinä rapsaa kirjoittaisi pt mieltymyksen mukaan vaan nimenomaan mulle se tavallaan tapa elää uudelleen kohtaaminen.  :kiss:

Olennainen huomio, nyt kun sanoit, niin tämähän taitaa olla minullekin ehkä se tärkein syy rapsan kirjoittamiseen.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #51 : Maaliskuu 29, 2025, 13:05:34 »

Hupakko palvelee enemmän mitä yleensä, aikakin on pidempi kuin pitäisi ja lopuksi pyytää raporttia. Asiakas tekee ylistävän rapsan ja todellisuudessa tuli positiivisesti huijatuksi ja tekee tietämättään tilausrapsan.

Eikö tällöin kyse ole vain erinomaisesta asiakaspalvelusta PT:n osalta?
Millä logiikalla "palvelee paremmin mitä yleensä" olisi huijausta?

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #52 : Maaliskuu 29, 2025, 13:16:40 »

Eikö tällöin kyse ole vain erinomaisesta asiakaspalvelusta PT:n osalta?
Millä logiikalla "palvelee paremmin mitä yleensä" olisi huijausta?

Jos sen jälkeen kun mieleiset rapsat on saatu niin ei tehdä muille enää kuten rapsoista voi lukea.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #53 : Maaliskuu 29, 2025, 14:11:52 »
^ Öö... Eiköhän tuollainen kieroilu ja palvelutason nopea laskeminen tulisi sitten aika nopeasti selville seuraavista rapsoista? Musta tuntuu, että täälläkin helpommin rapsataan paskaa kuin hyvää palvelua.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #54 : Maaliskuu 29, 2025, 17:02:32 »
Oikeastihan se vääristymä tulisi ihan sillä että pyytää rapsoja vain kaikkein ihastuneimmilta vaikuttavilta asiakkailta. 💆‍♂️

Mutta onneksi brothers of turskan on helppo taistella tällaista kataluutta vastaan kirjoittamalla aktiivisesti rapsoja vaikkei olisi pyydettykään.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #55 : Maaliskuu 29, 2025, 17:39:17 »
^Hyvä pointti.

Sen takia monipuoliset ja monen ihmisen kirjottamt rapsat on se The juttu, mistä täällä nyt väitellään. Kyllähän se hyvä pillu ja aivot yhdistelmä sulattaa kivisemmänkin sielun ja se näkyy rapsoissa.

Tai sitten vaan vanha kunnon alkukantanen vitutus siitä, että naiset (vaikka kyllä miehetkin) voi tehdä rahaa perseellä.

Tiedä häntä. Mutta täälläkään ei kannattais näitä trolleja ruokkia. Toki hyvään kommunikaatioon ja käytökseen kannattaa tukea, se sijaan.
💌 12-13.4 Turku, Mmeoww & Emilia

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #56 : Maaliskuu 29, 2025, 17:51:06 »
^^...jolla saisi aikaiseksi sen, että B.O.T. tulee kuorossa mylvimään (pulputtamaan?) että liian ylistävää, en usko.

Ei ole voittamista tässä lajissa :-D

Pitäis varmaan ottaa ihan asiakseen tehdä kokeilu, jossa uudella aliaksella, peruukki ja vappunaamari päässä (älä kinksheimaa) toteuttaisi kaiken tuon ketkuilun josta horojakin täällä epäillään ja julkaisis vaikka 2kk jälkeen raportin tuloksista. Tähän kokeiluun voisi sisällyttää kaikki mahdolliset omarapsat, tilausrapsat, asiakkaan lahjonnan, uhkailun, kiristyksen ja humalaan juottamisen, netistä lainatut kuvat, noituuden, jne.

Jotenkin on sellainen kutina, että siltikin helpompaa ja tuottavampaa horona on vaan panostaa hyvään aspaan, asiakkaan toiveiden kysymiseen ja neljä lisäsekuntia sen pohtimiseen, että miten itse haluaisi tulla hellityksi/kidutetuksi toisen ihmisen toimesta ja tekemällä just sen 🤷‍♀️ En tiiä, ajattelen ehkä liian yksinkertaisesti tästä työstä.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #57 : tänään kello 11:35:50 »
Vielä alleviivausta tähän. En huomannut, että täälläkin tästä vielä keskusteltu.

Rapsa kirjoitetaan ainakin omasta puolestani aina ensisijaisesti ajatellen muita asiakkaita. Muita asiakkaita siksi, että itse en juurikaan rapsaamattomia tapaa ja siksi koen myös itseni velvolliseksi niitä kirjoittamaan.

Luvan rapsaan kysyn, jos se tulisi olemaan positiivinen, koska tiedän, että jotkut haluavat pitää matalampaa profiilia ja sitä tulee kunnioittaa.

Feikeistä ja muista huijauksista toki rapsataan lupaa kyselemättä.

En näe, että pt olisi näin ollen velvollinen mitenkään korvaamaan rapsasta. Jos hyvää palvelua tarjonnut pt jotenkin hyötyy rapsastani, on hän sen varmasti ansainnut. Olkoon se vaikka tippi asiakkaalta, joka on tyytyväinen.

Viola taisi mainita kemian. Se pitää paikkansa, että paljonkin rapsoissa kehuttu pt ei välttämättä toimi satasella itselle. Näinkin on käynyt, mutta koskaan ei ole käynti ollut kuitenkaan aivan surkea ja on saattanut nähdä sen, miksi muut ovat hehkuttaneet. Tämän kaltaisissa tapauksissa en ala negatiivista rapsaa kasaamaan, koska kemiaa joko on tai sitä ei ole. Ei pt sille mitään voi, jos kuitenkin on huomannut, että palvelu sinällään on yhtä hyvää kuin rapsoissa on ollut. Tämän kaltaisissa tilanteissa saatan jättää rapsaamatta tai kirjoittaa niukemmin keskittyen esim pt:n ilmon todenperäisyyteen jne. Niitä Jallun tarinoita ei noista visiiteistä tule.

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #58 : tänään kello 14:02:05 »
Rapsa kirjoitetaan ainakin omasta puolestani aina ensisijaisesti ajatellen muita asiakkaita. Muita asiakkaita siksi, että itse en juurikaan rapsaamattomia tapaa ja siksi koen myös itseni velvolliseksi niitä kirjoittamaan.

Luvan rapsaan kysyn, jos se tulisi olemaan positiivinen, koska tiedän, että jotkut haluavat pitää matalampaa profiilia ja sitä tulee kunnioittaa.

Feikeistä ja muista huijauksista toki rapsataan lupaa kyselemättä.

Asiakaspalaute on rapsan serkku. Ero on toki siinä, että PT täysin kontrolloi miten, missä ja milloin asiakaspalaute julkaistaan.

Pari kertaa olen lukenut tutun PT:n julkaisemia asiakaspalautteita. Hieman ihmettelin sitä, että molemmat asiakaspalautteet sisälsivät ilmaisia bonuksia ajallisesti ja palvelun suhteen. Sitä jäin ihmettelemään, oliko palautteissa mukana Lapin lisää. Samalla jäi hieman ontto olo siitä, että ensikertalaiset näköjään saivat parempaa palvelua kuin kanta-asiakas.

Itse olen antanut usein kirjallista asiakaspalautetta tapaamisen jälkeen. Sikäli hassua, ettei tässä yhteydessä ole koskaan pyydetty julkaisemaan osia palautteesta tällä sivustolla. Tosin yksi ei edes tiennyt aluksi Seksisaitin olemassaolosta. Mainitsin, että hänestä oli täällä lyhyt maininta yleisellä tasossa. Minulta kysyttiin, mikä ihmeen Seksisaitti? 

Poissa Paroni

• Full Member
« Vastaus #59 : tänään kello 17:18:32 »
Itse en kirjoita oikeastaan kuin positiivisia rapsoja, koska mul o aika hyvin etukäteen vetattu PTt joita tapaan ja jos kohtaaminen jääkin kädenlämpöiseksi, niin jätän vaan rapsaamatta. Kyseessä on enemmänkin kemioiden kohtaamisesta riippuvainen homma, ellei paikassa ole ollut jotain tosi pahasti pielessä esim asunnossa haisee tms.

Jos PTstä ei ole aikaisempaa rapsaa, kysyn kyllä myös luvan haluaako se tänne rapsan vai ei.