Ilmoitus naapurisivustolla lupaa hyvää vai lupaako? Onko Emmasta kokemuksia suuntaan tai toiseen?
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!
Tuli käytyä! Ihan on nätti nainen kyseessä. Joku kuitenkin hänessä vähän tökki? En osaa sanoa että mikä!? En varmaan menis uudestaan käymään!?
Ilma kylmä kun vielä torin lähettyvillä kävin vinkka mereltä.
-14c
Tuli käytyä! Ihan on nätti nainen kyseessä. Joku kuitenkin hänessä vähän tökki? En osaa sanoa että mikä!? En varmaan menis uudestaan käymään!?
-14c
-14c
Uusi tyyppi saitilla kysyy: mikä/missä on tuo "naapurisivusto"?
-14c
Noo voinhan minä tietenkin sen kertoakin, että mikä minua tässä tapauksessa tökki! Jopa meinasi suorastaan oksettaa!
Hän mainitsee ilmoituksessaan mahdollisuudesta nuolla posliini pinppiä. Ajattelin että jospas sitä sitten vähän lipaisis. Ensin kuitenkin sormetin vähän ja laitoin sormea vähän syvemmällekin niin huomasin että hetkinen! Täällähän on jotakin?? En ihan heti uskonut tuntemustani sormessa niin kokeilin uudestaan niin kyyllä siellä pinpissä jotain on!?? Kysyinkin sitten asiasta että mitähän siellä mahtaa olla? Noo sielä oli kuulemma tamppooni kun oli sellainen mahdollisuus, että menkat on just alkamassa! Oli jo jotain vähän tullutkin. Siinä vaihessa ainakin meikäläisellä tunnelma laski (veitikka myös) aika alas! Ajattelin että jos olisin mennyt nuolemaan ja tampoonista huolimatta olisi jotain menkkaeritettä tullut kieleen niin takuulla olisin oksentanut!
Meinasin jo lähteä pois, mutta sitten ajattelin kun kerran oli maksettukin niin suikkarilla sitten loppuun! Lopulta sanoin että hyppää vaan ratsastaankin eritteiden mahdollisuudesta huolimatta!
Sitä minä vaan, että olisikohan hupakon kannattanut heti alkuunsa vaikka jo viestissä kertoa menkkojen mahdollisuudesta??? Ite en ainakaan tykkää harrastaa seksiä menkkojen aikaan! Kerran sattui niin että hupakolla menkat sattui just alkamaan ja aikas runsaastikin vielä niin siinä oli lakana ja mun alakerta aikas verisessä tilassa! Ja itellä pelko persiissä, että jos kondomista huolimatta saa jonkun taudin veren mukana!?
Ei onneksi saanut tuli käytyä testeissä parikin kertaa muutaman kuukauden sisällä!
Juu siis toki on normaali asia alalla. Oon vaan jotenkin olettanut että se sieni tamppooni olis tosi huomaamaton.Jaa...että on siis normaalia kaupata menkkapillua niin ettei pt siitä sanallakaan mainitse ilmoituksessaan? Fetissinähän tuosta varmaan jotkut turskat maksavat jopa ekstraa, mutta ainakin itse oletan että tapaamisella en joudu vahingossakaan vetelemään "päin punaisia".
Juu siis toki on normaali asia alalla. Oon vaan jotenkin olettanut että se sieni tamppooni olis tosi huomaamaton.Jaa...että on siis normaalia kaupata menkkapillua niin ettei pt siitä sanallakaan mainitse ilmoituksessaan? Fetissinähän tuosta varmaan jotkut turskat maksavat jopa ekstraa, mutta ainakin itse oletan että tapaamisella en joudu vahingossakaan vetelemään "päin punaisia".