Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Seuranhaku varatuille  (Luettu 2527 kertaa)

Poissa Breye

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Seuranhaku varatuille
« : Elokuu 06, 2024, 15:57:08 »
Ashley Madison on tuttu ja sisällöltään mitä on.
Onko muita keinoja otsikon mukaiseen tuhmailuun tiedossa netin tyyppisesti anonyymiyden säilyessä tapaamisvaiheeseen saakka vähintään?
Madisonin myötä tuli taannoin turhautuminen koko aiheeseen, vaikka kohtuu hyvin sieltä tuli tapaamiseen johtaneitakin yhteyksiä.
Mikä on tämän päivän tilanne siis tässä genressä touhuilla?

Poissa Sugarb

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuranhaku varatuille
« Vastaus #1 : Joulukuu 07, 2024, 14:43:07 »
Hello

Poissa Stiku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Joulukuu 14, 2024, 14:19:51 »
tämä se minuakin kiinnostaa. Toki maksullinen seksi yksi varteenotettava vaihtoehto, mutta jotenkin sitä kaipaa myös jotain muutakin kodin ulkopuolella. Lupa löytyy, mutta seuranhaku esim. baarista on melko kuluttavaa.

Osaisiko joku vinkata hyviä kanavia tai sitten paikkoja, mistä varattu mies voisi löytää kaltaistansa seuraa ja/tai sellaista, joka ei halua miestä 'kahlita'?

Poissa palvelunostaja

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Joulukuu 14, 2024, 14:32:25 »
Osaisiko joku vinkata hyviä kanavia tai sitten paikkoja, mistä varattu mies voisi löytää kaltaistansa seuraa
Eiks naapurin mies etsii miestä ole just tällainen?

Poissa Stiku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Joulukuu 14, 2024, 14:35:31 »
ööh... tarkennus, ettei mene laukalle kaltaistaan naispuoleista seuraa.  :headbang:

Poissa Houdini

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Joulukuu 16, 2024, 13:27:07 »
Suosittelen Experience United -sivustoa. Itse tein sinne tilin, koska rahanmeno maksullisiin alkoi lähteä käsistä. Alastonsuomessa liikaa käyttäjiä, jotka spämmäävät naisten profiilit täyteen, joten erittäin vaikea saada huomiota. XU:n maksullisuus ja muut ominaisuudet tekevät siitä laadukkaamaan ja myös OnlyFans-markkinoijat poissa. Itse olen ollut sivustolla 3kk ja ihan ok ollut tarjontaa vaikka olen kertonut avoimesti olevani varattu. Toki sanottakoon että olen erittäin timmi ja osaan ottaa kohtuullisia kuvia. Panostaisin ehdottomasti edustavien kuvien ottamiseen ja järkevään profiilitekstiin.