Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksityö ja parisuhde  (Luettu 8341 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Seksityö ja parisuhde
« : Helmikuu 19, 2020, 20:36:17 »
Olen ymmärtänyt että vaikka miehet käyttävät enemmän maksullisia seksipalveluita kuin naiset, he eivät kovin helposti ala parisuhteeseen maksullisia palveluita tarjoavan naisen kanssa. Käsittääkseni parisuhteessa olevan seksityöläisen kumppani on itsekin alalla tai ei ole ainakaan perusinsinööri.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mielestäni yksi syy on se että miehet ovat tässä asiassa naisia konservatiivisempia. Toinen syy on mielestäni siinä että miehellä on oltava erityisen hyvä itsetunto. Vaikka järvi ei varsinaisesti kulu soutamalla, miehelle saattaa olla henkisesti kova paikka että järvellä on muitakin soutajia.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #1 : Helmikuu 19, 2020, 20:49:09 »
Itseäni ei haittaisi se, että järvellä on muitakin soutajia kuin minä. Tuohan on vain sopimusasia.

Sensijaan mahdollinen sosiaalinen stigma saattaisi jollain tasolla häiritä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #2 : Helmikuu 19, 2020, 21:04:17 »
Itseäni taas haittaisi suuresti enkä kykenisi tuollaisessa suhteessa olemaan hetkeäkään.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #3 : Helmikuu 19, 2020, 22:53:47 »
Olen seurustellut huoran kanssa. En ole alalla. Tosin vain sen takia, että en usko kenenkään maksavan minulle.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #4 : Helmikuu 20, 2020, 10:23:17 »
Kyllä valtaosalla miehistä taitaa olla se periaate tiukassa, että mikä on minun, on minun. Oli kyseessä sitten raivaus saha, auto tai emäntä. Suurin ongelma taitaa silti olla jonkunlainen ennakkoasenne? Paljon pallotellut asiaa itsekseni ja todennut, että tuskin se haittaisi jos ammattilainen kanssa alkaisi seuruatelemaan,kunhan asia olisi tiedossa hyvissä ajoin eikä vasta 10v kuluttua yllättäisi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #5 : Helmikuu 20, 2020, 10:30:15 »
Joillekin asiakkaille tuntuu olevan tosi tärkeää, että hupakko on sinkku. En ole koskaan ymmärtänyt että miksi... Kysyttäessä vastaan tilanteesta riippuen joko rehellisesti, tai sitten sen toisen vastauksen. Riippuu siitä, millä oletuksella kysymys esitetään :D
Siksi en tässä omaa parisuhdestatustani avaa, vaan jääköön se salaisuudeksi.

Mutta miksi siis joillekin turskille on elämää tärkeämpää, että hupakko on sinkku?
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #6 : Helmikuu 20, 2020, 10:36:13 »
^Olisiko sen täydellisen GFE:n takia? :D Ei kyllä ole kertaakaan tullut edes mieleen kysellä niin henkilökohtaista asiaa ???
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #7 : Helmikuu 20, 2020, 10:43:14 »


Mutta miksi siis joillekin turskille on elämää tärkeämpää, että hupakko on sinkku?
Eräitä kertoja olen saanut kertoa olenko naimisissa, eronnut, vanha poika vai muuten vain kateissa, että kyllä tätä tapahtuu myöskin hupsukoilta. Luulisi olevan se ja sama kun asiakas on rahoissaan ja muuten asiallinen.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #8 : Helmikuu 20, 2020, 10:45:42 »
Gentlemanin kanssa samoilla linjoilla.En koskaan kysy enkä myöskään halua kuulla sihteerin parisuhde statusta,oletuksena  aina sinkku 😊.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #9 : Helmikuu 20, 2020, 11:35:06 »
Oon itsekin miettinyt, että miksi pitää kysyä asioita, joiden vastaus ei ns. kelpaa. Mutta joo ymmärrän ns. täydellisen gfe.kokemuksen mut senkin sais, vain kun olettaisi olevan sinkku eikä kyselisi ns. "typeriä."

Mut sitä en ymmärrä, mitä se hupakkoa kiinnostaa onko turska sinkku vai ei :D Mulle sillä ei oo sillain väliä, mutta jos turskalla on ollut tarve puhua parisuhteestaan tai muista ongelmista, niin oon sillon kyllä ottanut kantaa ja jutellut asiasta :D Mut ei mull kyll tulis mieleen kysellä asiakkaan parisuhteesta välttämättä :D
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #10 : Helmikuu 20, 2020, 11:59:22 »
Minua ei lähtökohtaisesti kiinnosta hupakon yksityiselämä ja oletan ettei hupakkoa kiinnosta minun.

Olen silti huomannut, että small talkkia vääntäessä keskustelut saattavat ajautua sellaisille raiteille, että yhtäkkiä jompikumpi erehtyy kysäisemään jotain jolla ei ainakaan pitäisi olla mitään merkitystä itse tapaamisen aiheeseen.

Joskus minulta kyselty onko minulla lapsia ja samalla hupakko on kertonut omista lapsihaaveistaan ja poikaystävästään.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2020, 12:09:07 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #11 : Helmikuu 20, 2020, 12:39:11 »
Olen jutellut useasti hupakon avioelämästä. En itse aloita keskustelua tällaisesta aiheesta, mutta joskus vain jutut kääntyvät suhteisiin.

Yhden venäläisen hupakon kanssa päätimme milloin hänen kannattaa alkaa tekemään toista lasta miehensä kanssa. Hupakko myöhemmin sanoi, että minut olisi pitänyt kutsua kummiksi, mutta tähän en ehkä sentään olisi suostunut.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1647
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #12 : Helmikuu 20, 2020, 13:26:10 »
selvästikään me miehet emme kelpuuta tätä työtä (jota niin kovin arvostamme) työksi muiden töiden joukkoon. Puoliso saa olla parturi, hieroja, psykologi, lääkäri, hoitaja, kirjastotäti ja mitä niitä nyt onkaan, mutta ei rakkauden ammattilainen.....
hmmm
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #13 : Helmikuu 20, 2020, 13:42:09 »
Tässä tulee selvästi esille ero eri maiden keskustelukulttuureissa. Kotimaisten kanssa parisuhdeasioista ei juurikaan ole tullut puhetta, mutta ulkkareilta parisuhteeseen tai lapsiin liittyvät kysymykset eivät ole mitään harvinaisuuksia.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2199
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #14 : Helmikuu 21, 2020, 14:04:06 »
Käsittääkseni parisuhteessa olevan seksityöläisen kumppani on itsekin alalla tai ei ole ainakaan perusinsinööri.


Seksipalveluja ostava asiakas ymmärtää, että seksiä voi harrastaa ilman sitoumuksia, yhteisestä sopimuksesta, korvausta (rahaa) vastaan, ja se on parhaimmillaan tosi kivaa, mutta päättyy kun maksettu aika päättyy.

Seksipalveluja myyvä palveluntarjoaja ymmärtää, että seksiä voi harrastaa ilman sitoumuksia, yhteisestä sopimuksesta, korvausta (rahaa) vastaan, ja se voi olla tosi kivaa, mutta päättyy kun maksettu aika päättyy.

Saattaisiko olla niin, että ainoa supervoima, jota seksipalveluja myyvän henkilön kumppanilta/kumppaneilta vaaditaan, on, että ymmärtää, että seksiä voi harrastaa ilman sitoumuksia, yhteisestä sopimuksesta, korvausta (rahaa) vastaan, ja välillä puolisolla saattaa olla töissä tosi kivaa, mutta se päättyy kun maksettu aika päättyy. Tähän uskoisin, että muutama perusinsinöörikin kykenee. :)

*

Joskus mietin, että kun toisinaan asiakas saattaa kysyä juurikin sillä nuotilla, että "ei kai sulla ole poikaystävää?!", olisiko parempi sanoa, että kyllä on (riippumatta siitä, onko). Koska kokemukseni mukaan ne, jotka tätä alkavat tinkaamaan, ovat taipuvaisia muuhunkin mustasukkaisuus-härdelliin, joka hirveän huonosti toimii maksuseksin kanssa yhteen.

Fiksut ei kysele (tai tinkaamatta hyväksyvät "En keskustele siviiliseksielämästäni tapaamisilla" -vastauksen), ja heidän kanssa juurikin on mahdollista viettää se "täydellinen-gfe-hetki" rauhassa, jonka aikana mulla ainakaan ei koskaan ole mitään siviilipanoja, saatikka muita asiakkaita, ollutkaan, vaan se fyysisesti läsnäoleva asiakas on ainoani.  ;)

(Paitsi jos asiakkaan fetissi on panna moneen kertaan käytettyä huoraa, jolloin toki voidaan mässäillä niillä kymmenillä tyypeillä, jotka kaikki just hetki sitten kävi mua panemassa.... ;D )
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #15 : Helmikuu 21, 2020, 14:09:34 »
Olen ymmärtänyt että vaikka miehet käyttävät enemmän maksullisia seksipalveluita kuin naiset, he eivät kovin helposti ala parisuhteeseen maksullisia palveluita tarjoavan naisen kanssa. Käsittääkseni parisuhteessa olevan seksityöläisen kumppani on itsekin alalla tai ei ole ainakaan perusinsinööri.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mielestäni yksi syy on se että miehet ovat tässä asiassa naisia konservatiivisempia. Toinen syy on mielestäni siinä että miehellä on oltava erityisen hyvä itsetunto. Vaikka järvi ei varsinaisesti kulu soutamalla, miehelle saattaa olla henkisesti kova paikka että järvellä on muitakin soutajia.

Mun miehelle ei ole koskaan ollut ongelma, että olen jatkanut seksityötä naimisiin menon jälkeenkin.

Ei ole alan miehiä enää, mutta on ostanut joskus seksiä aiemmin. En itseasiassa edes tiedä varmaksi, ei kiinnosta jos suoraan sanon. Ei olla mustasukkaisia eikä vainoharhaisia kumpikaan.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 21, 2020, 14:14:27 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #16 : Helmikuu 21, 2020, 15:57:57 »
Minulle on kerran käynyt niin että palveluntuottajan mies oli tulossa kaupasta kotiin, kun olin vielä tytön luona. Hänelle oli kyllä kerrottu tapaamisen kesto, mutta koskas miehet naisiaan ovat kuunnelleet. Uskon että minä olin enemmän vaivaantunut kuin hänen miesystävänsä.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #17 : Helmikuu 21, 2020, 19:11:24 »
Minulle on kerran käynyt niin että palveluntuottajan mies oli tulossa kaupasta kotiin, kun olin vielä tytön luona. Hänelle oli kyllä kerrottu tapaamisen kesto, mutta koskas miehet naisiaan ovat kuunnelleet. Uskon että minä olin enemmän vaivaantunut kuin hänen miesystävänsä.

Olishan tuo surkeeta jos miesystävä tulis tulis just kun meinaa laueta... En taitais saada enää uuteen nousuun vaan kledjut päälle ja ovesta ulos..  ::)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #18 : Helmikuu 21, 2020, 20:09:14 »
Olen aika omistushaluinen tyyppi, eikä mulla ei ole niin hyvää itsetuntoa etteikö seksityö olisi ongelma.

Tapaamisella en edes halua miettiä toisen suhdestatusta, palveluntarjoaja on mielessäni aina sinkku :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö ja parisuhde
« Vastaus #19 : Maaliskuu 15, 2020, 03:13:57 »
Joillekin asiakkaille tuntuu olevan tosi tärkeää, että hupakko on sinkku. En ole koskaan ymmärtänyt että miksi... Kysyttäessä vastaan tilanteesta riippuen joko rehellisesti, tai sitten sen toisen vastauksen. Riippuu siitä, millä oletuksella kysymys esitetään :D
Siksi en tässä omaa parisuhdestatustani avaa, vaan jääköön se salaisuudeksi.

Mutta miksi siis joillekin turskille on elämää tärkeämpää, että hupakko on sinkku?
Onko miehellä lupa tapaamisen ajan helliä ajatusta, että tuottaa hupakolle tajunnan räjäyttäviä orgasmeja ja tyttö jää koukkuun seksiin meikäläisen kanssa? Jatkotapaamiset sitten spesiaaliehdoin...
Omatunto kolkuttaisi, jos olen osapuoli pettämisessä. Vai ehkä se hupakon mies ”hyväksyy seksityön”? Tällöin se toinen äijä on joko sutenööri tai cuckold.