Seksipalvelujen käyttö on power trip. Mikäpä sen enempää hyväilisi egoa kuin jos tyttö suorastaan kerjää parisuhdetta mun kanssa? Esim. ulkomailla olen kysynyt, saako panna paljaalla ja voiko tyttö tulla raskaaksi jos jysäytän spermat sisälle. Ja joo, sain suostuvan vastauksen häneltä mutten omasta itsesuojeluvaistosta käyttänyt sitä mahdollisuutta.
”Will you marry me? Can we live in Finland in a big house?” Tällaistakin on kuultu.
Saako joku kickseja, jos panee toisen miehen tyttöystävää parilla satasella? Mä en saa, kun en ole niin mulkku...
Tulis mieleen kysymyksiä, kuten että saanko siltä jonkun taudin tai käveleekö se hotellihuoneesta pois mun matkalaukun kanssa sillä välin kun nukun.
”Will you marry me? Can we live in Finland in a big house?” Tällaistakin on kuultu.
Saako joku kickseja, jos panee toisen miehen tyttöystävää parilla satasella? Mä en saa, kun en ole niin mulkku...
Tulis mieleen kysymyksiä, kuten että saanko siltä jonkun taudin tai käveleekö se hotellihuoneesta pois mun matkalaukun kanssa sillä välin kun nukun.