Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: BBW/SSBBW-naisia Uudellamaalla?  (Luettu 1109 kertaa)

Poissa Commodore94

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
BBW/SSBBW-naisia Uudellamaalla?
« : Elokuu 15, 2024, 16:40:41 »
Moi kaikille!
Täällä kirjottelee 29-vuotias mies. Mussa on semmonen erikoisuus että oon sokea, mutta se on siinä hyvä että tuntoaisti on parempi. Ehkä siksi oon aina pitänyt enemmän isokokoisista naisista.
Asustelen itse Helsingissä ja pystyn liikkumaan Uudellamaalla hyvin. Ollaan yhteyksissä jos kiinnostuit!

Poissa rautak

• Newbie
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
Vs: BBW/SSBBW-naisia Uudellamaalla?
« Vastaus #1 : Joulukuu 15, 2024, 12:09:18 »
Myös itsellä parhaat seksikokemukset juuri BBW/SSBBW-naisten kanssa. 50-kiloisen tyttösen nainti on kuin makaisi rankakasan päällä... Etsin mukavaa BBW/SSBBW-naista palvottavaksi, mutta PK-seudulla sellaisia näyttää olevan kovin vähän.

Poissa Sointu Sulotar BBW

• Newbie
  • Galleria (8)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 15:58:19 »
Täällä on BBW, joka aktivoituu hupakoimaan pyhien jälkeen. Oon hyvin pehmeä ja mulla on I-kupin rinnat. Rakastan kun mun muotoja hyväillään ja ihaillaan. Olen Helsingissä.

Luulen että meidän kannattaisi tutustua, rautak ja Commodore 94. ;)
Uutena tutkiskelemassa mitä kaikkea mielenkiintoista ja antoisaa täälä on. Lämmin, mukaansatempaava, avoin ja hurmaava sinkku. 40 v., Helsinki. Aktivoidun vuoden alussa - uusi vuosi, uudet seikkailut!

Poissa rautak

• Newbie
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 16:20:23 »
Ehdottomasti ;) - vaikutat uskomattoman upealta...

Poissa Sointu Sulotar BBW

• Newbie
  • Galleria (8)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 16:26:54 »
Kiitos!  :inlove:
Uutena tutkiskelemassa mitä kaikkea mielenkiintoista ja antoisaa täälä on. Lämmin, mukaansatempaava, avoin ja hurmaava sinkku. 40 v., Helsinki. Aktivoidun vuoden alussa - uusi vuosi, uudet seikkailut!