Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Privaattien käytännöt  (Luettu 5500 kertaa)

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Privaattien käytännöt
« Vastaus #80 : Tammikuu 01, 2025, 17:36:39 »
Joo ei ihan kaikkea kannata kirjoitella täälläkään.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #81 : Tammikuu 01, 2025, 20:50:14 »
Waykee ja Thorath meinaatteko ettei viranomaiset ole näitä sivuja seurannut ennen minun kommentteja. Viranomaisilla on keinot halutessa saada jokaisen kommentoijan henkilöllisyyden halutessa vaikka sähköpostiosoitteenkautta. Sekä tarvittaessa myös palveluntuottajien henkilöllisyyden.Sivuston ylläpitäjä joutuu lain niin vaatiessa luovuttamaan kaikkien sähköpostiosoitteet. Mikä on  väärin mun mielestä.On olemassa myös lähdesuoja vai koskeeko toi lehtien toimittajien juttuja, Niin tai näin olkoot viranomaiset lakineen mitä mieltä ovat, mutta minä en edelleenkään miellä kaikkia privaattityttöjä parituksen kohteena.Jos vapaaehtoisesti työskentelevät niin tiettyjä lakipykäliä ei heidän toimiintaansa voi soveltaa.

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #82 : Tammikuu 01, 2025, 20:54:41 »
On ne seurannut näitä sivuja.

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #83 : Tammikuu 01, 2025, 21:02:09 »
Ja varmaan myös mahdollinen parittaja voi seurata sivustoa.

Poissa Kirppu69

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #84 : Tammikuu 02, 2025, 01:42:15 »
Waykee ja Thorath meinaatteko ettei viranomaiset ole näitä sivuja seurannut ennen minun kommentteja. Viranomaisilla on keinot halutessa saada jokaisen kommentoijan henkilöllisyyden halutessa vaikka sähköpostiosoitteenkautta. Sekä tarvittaessa myös palveluntuottajien henkilöllisyyden.Sivuston ylläpitäjä joutuu lain niin vaatiessa luovuttamaan kaikkien sähköpostiosoitteet. Mikä on  väärin mun mielestä.On olemassa myös lähdesuoja vai koskeeko toi lehtien toimittajien juttuja, Niin tai näin olkoot viranomaiset lakineen mitä mieltä ovat, mutta minä en edelleenkään miellä kaikkia privaattityttöjä parituksen kohteena.Jos vapaaehtoisesti työskentelevät niin tiettyjä lakipykäliä ei heidän toimiintaansa voi soveltaa.

Pointtihan oli se, mistä jo kerran aikaisemminkin sulle on sanottu, että älä huutele noita paikkoja ja tyttöjen nimiä täällä kun tiedät että saattaa olla lain mukaan paritushommia, vaikket itse sitä sellaiseksi mielläkään. Mutta sähän asetat itsesi lain yläpuolelle jatkuvasti vaikka konkreettisia tapauksia on vaikka kuinka monta joista on tuomioitakin tullut. Mut hei, vaikka viranomaiset seuraakin tätä sivustoa, niin ei niille kannata ihan suoraan huudella mihin kannattaa ratsia tehdä…

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #85 : Tammikuu 02, 2025, 23:07:25 »
Kuuleppas kirppu. Pointti on se että tuon asiat omana mielipiteenä vaikka laki sanois mitä sanois.Mitäs sillä väliä vaikka vapaastikin huutelen .Tulkitkoot viranomaiset mitä tulkitsevat.Ei ne tyttöjen nimien julkaisu nyt viranomaisia rankaistavuuteen saakka kiinnosta , Olettaisin että jos jotain täysin laitonta täällä olis julkaistu niin heidän taholtaan olis jo perästä kuulunut.Mutta tosta parituksesta edelleen että ei ne privaatin pitäjät syyllisty siihen jos omatoimitytöt niissä työskentelee.Lakiakin voi jotkut kiertää tai tulkita omankantansa mukaan. Esim.oikeuden tuomarit ja myös minä.Joten mielipidettäni en muuta.