Uutiset: Käyttökatko la-su 21.-22.12. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: Privaattien käytännöt  (Luettu 1033 kertaa)

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Privaattien käytännöt
« : eilen kello 21:04:47 »
Tässä on ollut väittelyä puolin ja toisin täyttyykö paritus niissä vai ei.Mieltä on monia. mun mielestä ei siellä ketään pariteta. Jos vapaaehtoisesti työskentelee niin turhaa on väittää paritukseksi.Jos se oikeasti sitä olisi niin kyllä viranomaiset sen olisi jo lopettanut.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:27:03 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Privaattien käytännöt
« Vastaus #1 : eilen kello 21:16:10 »

Tokihan liikkeet myy ns priva-aikaa joka ei sisällä seksiä ym.
Se mitä suljettujen ovien takana pt:n kanssa tapahtuu on eri asia.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:27:24 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 21:45:58 »
Tiedän ainakin yhden privaattipaikan siltä pidemmältä kadulta josta tosiaan ei saa panoa ja käsihoitokin kuulemma riippuu siitä paikallaolevasta tytöstä.Paritukseksi tosiaan miellän vain sen jossa rahat kerää sutenööri suurimmilta osin viron tytöiltä. mutta Marialta ja muiltakin omatoimisesti privaattipaikoissa työskentelevät paikan pitäjä ottaa vain korvauksen tilojen käytöstä jos se sitten lain mukaan tulkiten on paritusta mutta tuota yhtälöä on vaikea mieltää maalaisjärjellä. Mutta kommentoidaan kuitenkin aihetta asiallisesti ettei sivun pitäjä katso ketjua parhaimmaksi poistaa.

Poissa Walter

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 00:11:34 »
Mikäli tytön palkkiosta, jonka asiakas maksaa menee senttikin tilan tarjoajalle, jossa "haureutta" harjoitetaan, on kyseessä paritus. Kansalaisuutta tai tytön tahtotilaa katsomatta.

Siinä ei käräjillä maalaisjärjet, eikä muutkaan "mun mielestä asiat on näin" mielipiteet auta. Ei edes mr.repen.

Peace and love ❤️

T: Better call Saul

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : tänään kello 02:28:38 »
Se on just näin kuin Walter (white) sanoikin. Se että joku on henkilökohtaisesti sitä mieltä että se ei ole paritusta, ei poista sitä faktaa että ko toiminta ON paritusta lain näkökulmasta. Seksityöntekijän kansalaisuus, sukupuoli tai se, että tekeekö sitä vapaaehtoisesti vai ei, ei vaikuta siihen millään tavalla.

Näistä syistä asiasta on aivan turha vääntää. Voisinhan minäkin sanoa vaikka että sen perusteella, että huumeiden käyttäjä osti huumeita vapaaehtoisesti, niiin huumeiden myyminen ei ole rikos, mutta koska se lain mukaan on, niin mun henkilökohtaisella mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Tämä nyt tuli näin äkkiseltään mieleen tapauksena joka voisi edes vähän vastata tuota parituslakia.
Opiskelijarouva

Turku
🌹 23.-27.12. Äkäslompolo🌹

Poissa Sepillussa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : tänään kello 06:42:03 »
Tytöt maksaa liikkeelle vuokraa 200-300€ per viikko,tai sitten ovat"kassalla"ja maksavat liikkelle 20-30€ per priva asiakas,näin tämä toimii.Tästä voi kaikki tulkita mitä tämä on.Onko vai eikö ole.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 06:44:47 kirjoittanut Sepillussa »

Poissa Blain

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : tänään kello 07:03:12 »
"Paritukseksi miellän..."
😂

By repe.

Mä miellän ylinopeuden vasta, kun ylitän sallitun nopeuden sadalla.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 07:07:01 kirjoittanut Blain »

Poissa Fäkboy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : tänään kello 07:06:59 »
"Paritukseksi miellän..."
😂

By repe.

Mä miellän ylinopeuden vasta, kun ylitän sallitin nopeuden sadalla.
Repellä on menneet käsitteet paritus ja ihmiskauppa sekaisin.

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : tänään kello 08:24:26 »
Se on just näin kuin Walter (white) sanoikin. Se että joku on henkilökohtaisesti sitä mieltä että se ei ole paritusta, ei poista sitä faktaa että ko toiminta ON paritusta lain näkökulmasta. Seksityöntekijän kansalaisuus, sukupuoli tai se, että tekeekö sitä vapaaehtoisesti vai ei, ei vaikuta siihen millään tavalla.

Näistä syistä asiasta on aivan turha vääntää. Voisinhan minäkin sanoa vaikka että sen perusteella, että huumeiden käyttäjä osti huumeita vapaaehtoisesti, niiin huumeiden myyminen ei ole rikos, mutta koska se lain mukaan on, niin mun henkilökohtaisella mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Tämä nyt tuli näin äkkiseltään mieleen tapauksena joka voisi edes vähän vastata tuota parituslakia.
Sinullakin oli tässä taannoin haastetta ymmärtää ja eihän tämä ihan yksinkertaista ole. 😌
« Viimeksi muokattu: tänään kello 08:29:51 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa Kirppu69

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : tänään kello 08:30:04 »
tuota yhtälöä on vaikea mieltää maalaisjärjellä.

Justhan sä toisessa ketjussa väitit olevasi kaupunkilainen???

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #10 : tänään kello 08:54:33 »

Sinullakin oli tässä taannoin haastetta ymmärtää ja eihän tämä ihan yksinkertaista ole. 😌

Jos meinaat sitä ravintolajuttua, niin eihän mulla ollut vaikeuksia ymmärtää että sekin on lain määritelmän mukaan paritusta🤔 Mutta joo se tapaus nyt ei edes liity näihin privaattipaikkojen käytäntöihin, joten eihän sotketa tähän ketjuun jonkun toisen aiheen keskusteluja.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : tänään kello 09:27:32 »
Tilan vuokraaminen tietoisesti prostituutioon on paritusta oikeuden tulkinnan mukaan annettujen tuomioiden perusteella. Huom tietoinen. Samoin ostajan kohdalla korostuu tietoisuus onko ostaminen ollut rangaistavaa. Privaatti paikoissa liikutaan raja pinnassa koska niissä vedotaan että paikan omistaja ei tiedä mitä asiakkaat ja tytöt sopii tai tekee keskenään. Keski suomen käräjä oikeus katsoi paritukseksi kun asuntoauto oli vuokrattu ja vuokraaja tiesi käyttö tarkoituksen ja korvaukseksi oli katsottu kun seksityöntekijä antoi palvelujaan auton omistajalle ilman veloitusta. Tämä siis oikeuden päätös.

Poissa thorath

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #12 : tänään kello 10:14:43 »

Jos meinaat sitä ravintolajuttua, niin eihän mulla ollut vaikeuksia ymmärtää että sekin on lain määritelmän mukaan paritusta🤔 Mutta joo se tapaus nyt ei edes liity näihin privaattipaikkojen käytäntöihin, joten eihän sotketa tähän ketjuun jonkun toisen aiheen keskusteluja.😊

Ja myönnettäköön, että itseltäni oli ajattelematonta olettaa että aloituksen tapauksessa olisi kyse parituksen kohteista. Enhän minä voi tietää ovatko parituksen, seksikaupan vai ihmiskaupan kohteita.

:laught:

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #13 : tänään kello 10:57:22 »

Ja myönnettäköön, että itseltäni oli ajattelematonta olettaa että aloituksen tapauksessa olisi kyse parituksen kohteista. Enhän minä voi tietää ovatko parituksen, seksikaupan vai ihmiskaupan kohteita.

Niin?🤔 Tuossa puhutaan ihan eri tapauksesta, ja jos tuon kommentin nyt tähän liitit niin et selkeästi tajunnut tuota kommenttia ollenkaan.🤔 Ei siis kannata jatkaa tuota juttua jos on mun tekstin viesti mennyt täysin ohi. Ei siinä, ihanaa kun joku jaksaa nähdä vaivaa kaivaakseen kirjotuksia toisista ketjuista, ja sitten menee vielä ihan metsään kun ei liity asiaan tai ei ole ymmärretty alkuperäistä kommenttia :laught:
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:04:20 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa thorath

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #14 : tänään kello 11:10:20 »

Niin?🤔 Tuossa puhutaan ihan eri tapauksesta, ja jos tuon kommentin nyt tähän liitit niin et selkeästi tajunnut tuota kommenttia ollenkaan.🤔 Ei siis kannata jatkaa tuota juttua jos on mun tekstin viesti mennyt täysin ohi.

Oletko vieläkään ymmärtänyt eroa parituksesta ja ihmiskaupausta?
Niitähän olet kirjoittanut useassa ketjussa

Muutama lakikurssi koulussa ei tarkoita että ymmärtäisit lukemaasi.  8)

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #15 : tänään kello 11:38:47 »
^ Muistathan että olen naimissa, vaikka kuinka haluatkin huomiotani ja kirjoitukseni ja sitä myöten minä olen sinulle pakkomielle, niin nyt ei oikeen onnaa😘 Eihän tässä nyt muustakaan voi olla kyse kun jatkuvasti jaksat tarttua sanomisiini…🤔 Ja mikä muistikin vielä kun noin paljon minun kirjotuksiani muistaa, VAU!😳😁
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:40:51 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : tänään kello 14:09:27 »
Eiköhän lopeteta riitely. turhaa se on. Jos Turuntyttö lakipykälät on löytänyt niin kai siinä laki on takarajana. Mutta se ero sutenöörien värkkäämillä tytöillä privaattipaikoissa on että tytöille ei jää itse siitä muuta kuin luu käteen. Taas omatoimisesti työskentelevät tytöt privaattipaikoissa joissa paikan pitäjä ottaa korvauksen tilojen käytöstä niin siitä sentään tytöilllekin jää reilu korvaus sutenööreihin nähden. Siksi en ihan lain kirjainta tulkitsisi jälkimmäisessä tapauksessa. Kirppu voi ottaa oppia viisaammilta vaikka sitten maalta.Kyllä privaattien pitäjät tietävät mitä takahuoneissa tapahtuu mutta ei ne siihen viitsi puuttua jos järki ja järjestys säilyy että sillai.

Poissa jagge

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : tänään kello 16:38:51 »
Jos on liiketila, jota vuokrataan tytöille, jotka tekevät liiketilassa seksityötä niin vuokraaja syyllistyy paritukseen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Jos liiketilassa tyttö harjoittaa vaan stripteasea tai hierontaa ilman lisäpalveluja niin vuokranantaja ei syyllisty paritukseen. Siksi näillä palstoilla ei pitäisi koskaan puhua mahdollisesta lisäpalveluista.

Ohessa pari uutisleikettä maksumuurien takaa, mutta kyllä noistakin jo näkee asian:

https://www.kaleva.fi/thaihierontapaikassa-myytiin-seksia-kajaanissa-vuo/5104209
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/syyte-seksikauppa-moi-vahan-enemman/b4889aa1-4506-3f47-8182-b856b3d9feae

Poissa Sepillussa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : tänään kello 17:35:02 »
Näin se lain mukaan menee.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #19 : tänään kello 17:38:26 »
Ei näistä koskaan yhteisymmärrystä löydy. Jokainen on omasta mielestään oikeassa kuten minäkin joiltakin osin . Sitä tarkoittaen että tilojen vuokraaja ei syyllisty paritukseen jos antaa omatoimisille tytöille tilat käyttöön. Tietty osittain harmaalla alueella siinä liikutaan mutta sen ainakin minä hyväksyn.