Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Käsihoito maskussa  (Luettu 3276 kertaa)

Poissa thorath

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Käsihoito maskussa
« Vastaus #60 : eilen kello 22:05:54 »
Vaan mitäs ongelmaa siinä on jos pt:n kanssa hieman tietoa  mikä on suosittu ja minkä jättää väliin. Ja mikä ihmeen vaitiolovelvollisuus palveluntuottajilla voi olla. Jokainen kotimainen kuitenkin työskentelee itsekseen. Silloin on eri juttu jos on työnantaja takana valvomassa hommia ja jos sääntöjä rikkoo niin purkavat työsuhteen.Noissa hommissa sellaista ylempää viskaalia ei ole.

Voitko reperento kertoa kenen kaikkien PT:n kanssa olet keskustellut muista tapaamisten aikana?

Paikalla Juupatiju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : eilen kello 23:08:54 »
Minä arvostan ainakin hyvää rapsaa että tiedän kenen pt:n luo en ainakaan mene.Siksi rekisteröidyin tälle sivustolle,ja huonon pt:n ansiosta.Kaikenlaisia palveluja tarvitaan,toiset haluaa toista,ja toiset toista.Vaihtoehtoja pitää olla,asiakas sitten valitsee sopivimman.Huonot pt:t putoavat kyllä pelistä pois.En ole Turusta mutta mielenkiinnosta seurannut.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #62 : eilen kello 23:17:35 »
Vielä tässä molopään kommenttiin.Eise mitään kuulopuhetta ole jos palveluntuottajat varoittavat kysyttäessä noista ylempänä mainituista huonoista nimellä. He ovat itse joko joskus työskennelleet samassa paikassa tai työskentelevät vieläkin.Ja tiedän että toisetkin asiakkaat ovat heille maininneet, ja juttu on sillai että kun ne huonoksi havaitut ovat työvuorossa niin ovi ei käy tiuhaan kun sana on kiirinyt asiakkaiden tietoon.Viestittely on myös hyvä keino tiputtaa huonoksi havaitut pois kuvioista. Vai onko sullla molopää tuotavastaan että huonot saadaan tavalla tai toisella pois kuvioista?Tunnut välillä olevan järkeviä toimenpiteitä vastaan?.Mulla ei ole vaitiolovelvollisuutta mutta en nyt silti viitsi niitä  muutamia tyttöjä mainita keiltä olen kuullut. Yhden olen maininnut.Se siitä-

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #63 : eilen kello 23:26:05 »
No eipä noi aurinko tai mikä sexilady onkaan, tunnu mihinkään katoavan.
Kyllä varmasti jo kaikki tänne rekisteröityneet turskat jo pikkuhiljaa tietää ne huonoiksi.
Mutta kun kaikki ei ole täällä ja joillekin kun riittää, että saa vaan pikaisesti tyhjentää pussit, niin huonoillekin tuntuu riittävän asiakkaita.
Vai meinaatko että ne kiertää paikoissa ilman asiakkaita?
Kerro ihmeessä jos sulla on joku konsti karsia ne huonot kokonaan pois...

Niin ja älä todellakaan mainitse enää ketään "juttukaveria" nimeltä.
Se tekisi tytöille enemmän hallaa kuin luuletkaan.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:37:44 kirjoittanut molopää »

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #64 : eilen kello 23:39:19 »
Vielä tässä molopään kommenttiin.Eise mitään kuulopuhetta ole jos palveluntuottajat varoittavat kysyttäessä noista ylempänä mainituista huonoista nimellä. He ovat itse joko joskus työskennelleet samassa paikassa tai työskentelevät vieläkin.Ja tiedän että toisetkin asiakkaat ovat heille maininneet, ja juttu on sillai että kun ne huonoksi havaitut ovat työvuorossa niin ovi ei käy tiuhaan kun sana on kiirinyt asiakkaiden tietoon.Viestittely on myös hyvä keino tiputtaa huonoksi havaitut pois kuvioista. Vai onko sullla molopää tuotavastaan että huonot saadaan tavalla tai toisella pois kuvioista?Tunnut välillä olevan järkeviä toimenpiteitä vastaan?.Mulla ei ole vaitiolovelvollisuutta mutta en nyt silti viitsi niitä  muutamia tyttöjä mainita keiltä olen kuullut. Yhden olen maininnut.Se siitä-

En olisi ollenkaan yllättynyt että bordellissa tai privaatissa naiset kertoisivat toisistaan myös keksittyjä asioita koska voivat saada tällöin itselleen lisää asiakkaita ja vähentävät kilpailua. Naiset taitavat repe viedä sinua kuin litran mittaa.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:43:29 kirjoittanut thorath »

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : eilen kello 23:43:21 »
Kyllä on konsti olemassa jota olen tuossa maininnut joissakin kommenteissa. Usko nyt tai ei niin kyllä ne saadaan pois kuvioista juuri hyvien privaattityttöjen kertomina kun ovat nähneet kyseisest naiset ja toiset asiakkaat heille kertoneetOlen kuullut yhdeltä privaattitytöltä hiljattain että Sexi Leidi sai exotixesta potkut aineiden vaikutuksena työskentelystä ja lisänä huono asiakaspalvelu päälle.Ajan kysymysmilloin sama käy Auringolle ja muutamille muille vastaaville. Asiakkaat ja muut privaattitytöt kun ilmoittavat suorin sanoin privaatin pitäjälle miten kyseessä olevien tyttöjen toiminta on niin varmasti jossain vaiheessa työsuhde puretaan. Toki voivat sen jälkeen siirtyä yksityisvastaanottoa kokeilemaan mutta ei siinäkään kauan menestystä tule. Näin on.

Paikalla Juupatiju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #66 : eilen kello 23:51:51 »
No eipä noi aurinko tai mikä sexilady onkaan, tunnu mihinkään katoavan.
Kyllä varmasti jo kaikki tänne rekisteröityneet turskat jo pikkuhiljaa tietää ne huonoiksi.
Mutta kun kaikki ei ole täällä ja joillekin kun riittää, että saa vaan pikaisesti tyhjentää pussit, niin huonoillekin tuntuu riittävän asiakkaita.
Vai meinaatko että ne kiertää paikoissa ilman asiakkaita?
Kerro ihmeessä jos sulla on joku konsti karsia ne huonot kokonaan pois...

Niin ja älä todellakaan mainitse enää ketään "juttukaveria" nimeltä.
Se tekisi tytöille enemmän hallaa kuin luuletkaan.
Saadaan ainakin täällä foorumilla tietoa eteenpäin,eihän tätä kaikki käyttäjät lue.En ainakaan itse käyttäisi Sexi Ladyn tai Auringon palveluja,osin omien kokemusten perusteella.

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #67 : eilen kello 23:56:49 »
Kyllä on konsti olemassa jota olen tuossa maininnut joissakin kommenteissa. Usko nyt tai ei niin kyllä ne saadaan pois kuvioista juuri hyvien privaattityttöjen kertomina kun ovat nähneet kyseisest naiset ja toiset asiakkaat heille kertoneetOlen kuullut yhdeltä privaattitytöltä hiljattain että Sexi Leidi sai exotixesta potkut aineiden vaikutuksena työskentelystä ja lisänä huono asiakaspalvelu päälle.Ajan kysymysmilloin sama käy Auringolle ja muutamille muille vastaaville. Asiakkaat ja muut privaattitytöt kun ilmoittavat suorin sanoin privaatin pitäjälle miten kyseessä olevien tyttöjen toiminta on niin varmasti jossain vaiheessa työsuhde puretaan. Toki voivat sen jälkeen siirtyä yksityisvastaanottoa kokeilemaan mutta ei siinäkään kauan menestystä tule. Näin on.

Kovin hitaasti tuntuu toimivan sun konsti.
Esim. Aurinko on rapsattu huonoksi jo vuosia ennenkuin olet kirjautunut forkalle.
Ja edelleen vaan jatkaa.
Samoin se toinen.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #68 : tänään kello 13:10:39 »
Voi toimia hitaasti mutta ei noi heidän palveluasennetyyli kyllä loputtomiin privaateissa jatku. Stoppi tulee jossain vaiheessa alkua nähtävillä kun sexi leidi sai lähtöpassit exotixsesta.

Poissa tuska76

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #69 : tänään kello 16:33:53 »
Minä arvostan ainakin hyvää rapsaa että tiedän kenen pt:n luo en ainakaan mene.Siksi rekisteröidyin tälle sivustolle,ja huonon pt:n ansiosta.Kaikenlaisia palveluja tarvitaan,toiset haluaa toista,ja toiset toista.Vaihtoehtoja pitää olla,asiakas sitten valitsee sopivimman.Huonot pt:t putoavat kyllä pelistä pois.En ole Turusta mutta mielenkiinnosta seurannut.

Tämän vuoksi minäkin täällä olen, mutta viime aikoina tämä turun osio on viime aikoina loistanut aivan jollain muulla, kuin informatiivisilla rapsoilla.. Tai sitten ne ovat jääneet kaiken offtopicin jalkoihin.. Virttaan vedessä täytyy todellakin olla jotain vikaa.. Toki popcorn ja viihde ajoittain maistuu.

Poissa Wiima

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #70 : tänään kello 21:15:47 »
Työni puolesta käyn Turussa silloin tällöin.Olen siksi sen takia ollut myös aktiivinen Turun keskusteluissa,koska täälä toimivat pt:t kiinnostaa.Rapsojen takia,minäkin olen tänne liittynyt,ja välillä tämä on hyvää viihdettä🙂

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #71 : tänään kello 21:28:32 »
Ihan hyvä että hieman ollaan samaa mieltä huonojen palveluntuottajien toiminnasta  tälläfoorumilla. Mutta Aurinko ja Sexileidi ei suinkaan ainoat ole jotka todetaan huonoiksi,piankos tähän saisi muutaman nimimerkin heidän lisäkseen mitkä työskentelevät privaattipaikoissa.Mutta jos nyt koetetaan edes jotenkin pysyä ketjun alkuperäisaihetta lähellä niin tässä oma kokemus tampereeltaTässä joitakin päiviä taaksepäin kävin kyseisessä kaupungissa ja naapurin sivuilla tampereen osiossa ilmoitti hyvin nuori tyttö ,ilmoitti iäkseen 19. No viestittelin hänen kanssaan tapaamisen sopimiseksija kysyin hintaa ja hän sanoi hinnan ja sexi kuuluusiihen. Hinta kuulosti ikään nähden edulliselta ja sovitusti menin käymään. Mutta kuinka ollkkaam tyttö sanoi että hän eitee muuta kuin käsihoitoja koska omakin kaveri on. Ihmettelin mitä se oma kaveri niin vaikuttaa että pidemmälle ei voi mennä. Ihan haluttavan näköinen tyttö mutta totesin hänelle että mulla oli sexistä käsityksenä jotain muuta kuin käsihoito ja olisi voinut tuon ennen tapaamista ilmoittaa. En suostunut siihen ja toivottelin tytölle sopivia asiakkaita joille tuo kelpaa. Toki mulla oli muutakin asiaa tampereelle niin ei tuo sillä lailla harmittanut kun en pelkästään sen asian vuoksi ajamaan lähtenyt. Eli tuosta vois joidenkin palveluntuottajien kohdalla olla että selkeästi ilmoittaa asiakkaalle mitä oikein on tarjolla.Nyt en enää sen tytön ilmoitusta nähnyt

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #72 : tänään kello 21:42:50 »
Ihan hyvä että hieman ollaan samaa mieltä huonojen palveluntuottajien toiminnasta  tälläfoorumilla. Mutta Aurinko ja Sexileidi ei suinkaan ainoat ole jotka todetaan huonoiksi,piankos tähän saisi muutaman nimimerkin heidän lisäkseen mitkä työskentelevät privaattipaikoissa.Mutta jos nyt koetetaan edes jotenkin pysyä ketjun alkuperäisaihetta lähellä niin tässä oma kokemus tampereeltaTässä joitakin päiviä taaksepäin kävin kyseisessä kaupungissa ja naapurin sivuilla tampereen osiossa ilmoitti hyvin nuori tyttö ,ilmoitti iäkseen 19. No viestittelin hänen kanssaan tapaamisen sopimiseksija kysyin hintaa ja hän sanoi hinnan ja sexi kuuluusiihen. Hinta kuulosti ikään nähden edulliselta ja sovitusti menin käymään. Mutta kuinka ollkkaam tyttö sanoi että hän eitee muuta kuin käsihoitoja koska omakin kaveri on. Ihmettelin mitä se oma kaveri niin vaikuttaa että pidemmälle ei voi mennä. Ihan haluttavan näköinen tyttö mutta totesin hänelle että mulla oli sexistä käsityksenä jotain muuta kuin käsihoito ja olisi voinut tuon ennen tapaamista ilmoittaa. En suostunut siihen ja toivottelin tytölle sopivia asiakkaita joille tuo kelpaa. Toki mulla oli muutakin asiaa tampereelle niin ei tuo sillä lailla harmittanut kun en pelkästään sen asian vuoksi ajamaan lähtenyt. Eli tuosta vois joidenkin palveluntuottajien kohdalla olla että selkeästi ilmoittaa asiakkaalle mitä oikein on tarjolla.Nyt en enää sen tytön ilmoitusta nähnyt

Miten tampere liittyy mitenkään maskuun?

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #73 : tänään kello 21:46:09 »
Täytyy varmaan lopettaa sienien syönti. Lopeta sinä myös Repe.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #74 : tänään kello 21:57:35 »
Hetkinen hetkinen. Hetken poissa ja jo on Tampere mainittu! Maskun käsihoito käy kokoajan mielenkiintoisemmaksi 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #75 : tänään kello 22:00:18 »
Ei tampere liitykkään maskuun mitenkään, mutta mainitsinkin että kokemus nyt kuitenkin lähellä kyseessä olevaa foorumia eli käsihoito aiheena.Vaikkei nyt ollutkaan maskun tytön käsihoidosta kysymys.

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #76 : tänään kello 22:13:23 »
Eikös Tampereellakin ole Masku?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Wiima

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri