Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa  (Luettu 1042 kertaa)

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Lupa rapsaan on asianosaiselta itseltään!

Kerron ensin taustaa:
Halusin ostaa itselleni eroottisen hieronnan etukäteisjoululahjaksi sitä varten, että voin huollattaa työn rasitukset pois kropasta ennen joululomaa. Halusin olla maksava asiakas joka vastaanottaa palvelun ilman minkäänlaisia odotuksia vastavuoroisuudesta tapaamisen aikana.

Kyselin täällä ja somessa löytyykö sellaista palvelua naisille ja sain nopeasti erittäin asiallisen ja informatiivisen yhteydenoton täällä saitilla herrasmieheltä joka käyttää nimimerkkiä Jämeräpartaineninsinööri. Hän kertoi itsestään ja taustastaan ja palveluista mitä on aiemmin tehnyt naisille. Kiinnostuin tottakai heti ja vastasin hänelle.

Seuraavassa viestissä sain tarkemman ehdotuksen hoidon sisällöstä ja kestosta, keskustelimme hinnasta ja kerroin, että turvallisuus tässä asiassa huolettaa itseäni jonkin verran. Sain yhteystiedot ja tapasimme lyhyesti kahvilla, minulle muodostui kuva hyvin asiallisesta ja pätevästä miehestä joka tietää mitä on tekemässä. Hän on merkittävästi itseäni vanhempi ja sellaista tyyppiä, että ei ollut pelkoa siitä, että alkaisin hoidon aikana himoita häntä muillakin tavoilla - sellainen himoitseminen kun ei tässä tapauksessa ollut se tarkoitus.

Erittäin isona plussana hän kertoi minulle tunnetusta PT:stä jonka kanssa hän on ollut tekemisissä, ja tämä PT vielä antoi sitä kysyttyäni hänestä vahvan suosituksen myös.

En näköjään osaa kertoa mitään lyhyesti, mutta tuossa nyt taustaa joka on oleellista tietoa varmasti useimmille naisoletetuille, jotka mahdollisesti tälläisen palvelun hankkimista harkitsevat, sillä kyllä meillä kaikilla päällimmäisenä on mielessä oma fyysinen turvallisuus.

Itse tapaaminen toteutettiin hotellissa, sillä halusin tämän tapahtuvan neutraalissa ympäristössä. Hän kertoi tekevänsä myös kotikäyntejä mutta juuri tällä kertaa en halunnut, että mielessä pyörii kodin asiat samalla kun pitäisi keskittyä vastaanottamaan hierontaa.

Tämä suunnilleen kaksimetrinen herra, parraton btw nimimerkistään huolimatta (mikä kuitenkaan ei mitenkään vähennä hänen charmiaan), toi mukanaan led-kynttilöitä (koska emme halunneet aiheuttaa palohälytyksen laukeamista oikeilla kynttilöillä), bt-kaiuttimen ja muita tarvikkeita. Huoneen tunnelma säädettiin rennoksi ja sain asettua sängylle makaamaan ensin vaatteet päällä rauhoittavan musiikin saattelemana.

Hoito kesti kolme tuntia, josta ensimmäinen sisälsi mindfulness kehotietousuusharjoituksia ja parimeditaatiota. Se oli tosi rentouttavaa ja koko keho kyllä todella rauhoittui, ja aiemmin samana päivänä kuulemani ikävät uutiset, joiden pelkäsin pilaavan fiilikseni kokonaan, kaikkosivat täysin mielestä.

Seuraavaksi oli aika riisua vaatteet. Huoneessa oli harmillisen viileää, eikä lämpötilaa voinut säätää, joten minut peiteltiin pyyhkeillä niistä kohdin joita ei juuri sillä hetkellä hierottu. Itselleni olisi ollut täysin ok loikoilla siinä kokonaan paljaana, mutta paleleminen ei ole rentouttavaa joten näin oli pakko siksi tehdä.

Seuraavan tunnin ajan sain nauttia klassisesta kokovartalohieronnasta jossa hierottiin varpaista alkaen joka ikinen kohta kehossa niskasta alas päin. Kun käännyin selälleen pyysin, että voisin olla ylävartalo peiton alla, sillä huoneen viileys alkoi hiipiä pyyhkeiden alle. Siinä kun sitten pötkötin peittoburritona hämärästi valaistussa huoneessa, tuntui kuin olisin leijunut pehmeässä pumpulipilvessä. Siis siihen asti kunnes kipeitä lihaksia alkoi löytyä. Kipeiden lihasten hierominen aiheuttaa onneksi ihanaa kipua, eikä pelkästään tuskaa.

Kolmas tunti keskittyi yoni-hierontaan. Tähän aiheeseen voi kiinnostuneet tutustua omin päin, tästä nyt jo esseen mittaisesta rapsasta tulee muuten romaani jos alan siitä vielä kertomaan. Olin etukäteen ajatellut, että se ehkä aiheuttaisi itselleni orgasmeja, sillä saan niitä yleensä herkästi, mutta näin ei kuitenkaan käynyt ja se oli täysin ok sillä se ei myöskään ole yoni-hieronnan tarkoitus. Lähellä kyllä käytiin muutama kerta ja sen varmasti myös huomasi insinöörikin sillä hänen asiallisesti suojatut ja liukastetut sormensa olivat hyvin keskeisissä paikoissa samaan aikaan.

Oli tosi mielenkiintoinen kokemus olla ylävartalo lämpimästi paketoituna ja jalat levällään polvillaan jalkojeni välissä istuvan miehen reisien päällä. Voin sanoa, että siinä tuli tämän horon paras työväline erittäin hyvin hoidettua.

Koska olin toivonut hoidolleni onnellisen lopun, esitteli insinööri minulle seuraavaksi Magic Wandin (kuulema se oli kopio eikä alkuperäinen mutta ajoi saman asian) joka oli itselleni uusi tuttavuus. Olen nähnyt lukuisia videoita joista saa kyllä selkeän käsityksen siitä, minkälaisia tuntemuksia nämä wandit naisille aiheuttavat, mutta jotenkin olin sivuuttanut ne ajatellen, että ei se nyt noin kivaa voi olla oikeasti. Olin ollut väärässä.

Magic Wand meni samantien omalle ostoslistalle ja vienosti pyysin, että insinööri ei ihan vielä lopettaisi sen käyttöä. Tyytyväisyyteni varmastikin kantautui myös käytävällä mahdollisesti ohi kulkevien korviin ja olisin voinut hyvin jäädä siihen vielä pitkäksi aikaa kidutettavaksi, mutta en tietenkään alkanut mankumaan lisäaikaa, kun tietystä ajasta on maksettu. Ymmärrettävästi kolmen tunnin sessio on palveluntarjoajalle myös hyvinkin raskasta, joten arvostan onnellista loppuani erittäin paljon.

Voin suositella tätä varmoin, reippain ja asiantuntevin ottein hierovaa insinööriä muillekin pillun omaaville henkilöille, jotka ovat vailla asiallista ja kokonaisvaltaisesti rentouttavaa palvelua. Kyseessä on rajoja kunnioittava, kohtelias ja mukava herrasmies jonka käsiin uskalsin luottavaisin mielin mennä saatuani myös hyvät suositukset luotettavana pitämältäni kollegalta.

Insinöörillä ei tietääkseni ole tällä hetkellä mitään ilmoitusta tai markkinointikanavaa, mutta saitilta hänet tavoittanee varsin helposti.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:46:02 kirjoittanut AnnaB »
Espoossa tavallisesti. Helsinki 27.-28.12.

Poissa Stands

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa
« Vastaus #1 : eilen kello 20:49:19 »
Täytyy kyllä sanoa etten jaksanut lukea kaikkea liirum laarumia.

Itse kun käyn maksullisen palvelun tarjoajan luona, niin menen nussimaan. Se on aika yksinkertaista.

"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 21:10:21 »
"sellaista tyyppiä, että ei ollut pelkoa siitä, että alkaisin hoidon aikana himoita häntä muillakin tavoilla"

AUTS!  ;)

Mutta, kahvilla minäkin kerroin sinulle, että et ole minun tyyppiäni, joten molemminpuolinen rehellisyys on tässä täysin OK! (Ja oli kivaa  :inlove:)

Poissa Stands

• Hero Member
« Vastaus #3 : eilen kello 21:21:26 »
"sellaista tyyppiä, että ei ollut pelkoa siitä, että alkaisin hoidon aikana himoita häntä muillakin tavoilla"

AUTS!  ;)

Mutta, kahvilla minäkin kerroin sinulle, että et ole minun tyyppiäni, joten molemminpuolinen rehellisyys on tässä täysin OK! (Ja oli kivaa  :inlove:)

Loukkaannuit Annan rapsasta😁
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : eilen kello 21:22:47 »

Itse kun käyn maksullisen palvelun tarjoajan luona, niin menen nussimaan. Se on aika yksinkertaista.

Tätä rapsaa ei olekaan kirjoitettu sinulle, eikä muutenkaan niille jotka menevät vain nussimaan.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : eilen kello 21:24:10 »

AUTS!  ;)

Olennaistahan tässä olikin se, että tunne oli molemminpuolinen ja kuitenkin oli tosi mukavaa ja rentoa.

Poissa Stands

• Hero Member
« Vastaus #6 : eilen kello 21:26:58 »

Tätä rapsaa ei olekaan kirjoitettu sinulle, eikä muutenkaan niille jotka menevät vain nussimaan.

Älä😁.

Kenelle kirjoitit sen..?

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : eilen kello 21:29:30 »

En, se on oikein hyvä rapsa. Arvostan rehellisyyttä kaikessa, se toimii loppupeleissä parhaiten! (Mutta piti vähän kommentoida - ja se että joku PT ei ole minun tyyppiäni, ei ole mikään huono asia, tai tarkoita että he eivät olisi äärimmäisen haluttavia  ... oma seksuaalisuus on jostain syystä niin spesifinen, että vain hyvin harvat naiset ovat minulle kiihottavia).

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #8 : eilen kello 21:48:50 »
Aika erikoinen rapsa.

Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin kahvikupillisen merkeissä ja muodostaa siinä mielikuvaa onko pt "minun tyyppiäni" ja/tai haluanko maksaa hänelle palvelusta. Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?

Varmastikin on niin että jos tarjottaisiin tuollaista kahvittelu ensin -mahdollisuuutta, osa tapaamisista olisi jäänyt tekemättä. Tästä huolimatta en viitsisi rapsassa kertoa että pt ei ollut minun tyyppiäni mikäki hän kuitenkin olisi selkeästi rehellinen eikä valehdellut jollakin oleellisella tavalla taikka ollut selkeästi "rahat pois ja ukko pihalle mahdollisimman pian".

Poissa DeiDei

• Full Member
« Vastaus #9 : eilen kello 21:54:56 »
Aika erikoinen rapsa.

Markkinointi on tänä päivänä jokseenkin erikoista.

Poissa Merkonomi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : eilen kello 22:03:24 »

Se on kuules niin että ei tämä saitti ole tarkoitettu ainoastaan yksinkertaisille miehille

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : eilen kello 22:05:18 »
Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin kahvikupillisen merkeissä ja muodostaa siinä mielikuvaa onko pt "minun tyyppiäni" ja/tai haluanko maksaa hänelle palvelusta. Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?

Ihan evoluution määräämistä syistä, kaikilla lajeilla, se sukupuoli (yleensä mutta ei aina naaras), joka sijoittaa enemmän resursseja, aikaa, kaloreita jälkikasvuun, on "nirso" potentiaalisten kumppaneiden suhteen. Tämä pitää paikkansa myös ihmisillä, joilla tyypillinen lisääntymiskäytös, erittäin kalliiden ja hitaasti kehittyvien jälkeläisten takia, on parisuhde, jossa uros osallistuu jälkeläisten ylläpitoon.

Niinpä, se että nainen haluaa arvioida miehen etukäteen, on todellakin täysin normaalia. Olipa kyseessä seksi, tai muunsorttinen palvelu. Ja vastaavasti, se että uros tarjoaa resursseja naaraalle (esimerkiksi rahaa...) vastineeksi seksistä, on myöskin täysin normaalia.

Poissa Ollin kuppi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : eilen kello 22:10:20 »
Olen iloinen Annan puolesta upeasta kokemuksesta!

Mutta onko niin, että Nainen määrittelee aina reunaehdot tapaamiselle, olipa palvelun tarjoajana tai asiakkaana?

Emme tietenkään tiedä, kuinka paljon tuo tuplatapaaminen jäi asiakkaalle maksamaan. Lienee toki mahdollista sopia tuollaisesta käytännöstä myös ns. tavanomaisissakin tapaamisissa, aikaisemmilta asiakkailta kyseltyjen suositusten kera.

Kyseisestä sessiosta ei siis mitään kielteistä sanottavaa, mietin vain mikä erottaa miehen ostamat palvelut naisten ostamista.

Poissa Fäkboy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : eilen kello 22:14:32 »

En, se on oikein hyvä rapsa. Arvostan rehellisyyttä kaikessa, se toimii loppupeleissä parhaiten! (Mutta piti vähän kommentoida - ja se että joku PT ei ole minun tyyppiäni, ei ole mikään huono asia, tai tarkoita että he eivät olisi äärimmäisen haluttavia  ... oma seksuaalisuus on jostain syystä niin spesifinen, että vain hyvin harvat naiset ovat minulle kiihottavia).
Oli tuo silti ehkä vähän hassu ja tarpeeton kommentti sinulta (tässä kohtaa siltä palveluntarjoajalta). Väkisinkin tulee mieleen, että meni vähän ihon alle.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #14 : eilen kello 22:15:58 »
Kiitos Anna hyvästä ja mielenkiintoisesta rapsasta  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : eilen kello 22:17:21 »

Oli tuo silti ehkä vähän hassu ja tarpeeton kommentti sinulta (tässä kohtaa siltä palveluntarjoajalta). Väkisinkin tulee mieleen, että meni vähän ihon alle.

Myönnetään  :) -- halusin osallistua keskusteluun, ja se oli hyvä täky johon vastata  ;D

Poissa Fäkboy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : eilen kello 22:26:38 »

Myönnetään  :) -- halusin osallistua keskusteluun, ja se oli hyvä täky johon vastata  ;D
Kommentti vain oli huono.

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : eilen kello 22:33:52 »
Kommentti vain oli huono.

Aina ei osaa kommentoida parhaalla mahdollisella tavalla  :'(

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #18 : eilen kello 22:35:00 »

Älä😁.

Kenelle kirjoitit sen..?

Voitko kuvitella, että kuten kirjoitin rapsassa, niin tämä rapsa on suunnattu naisille jotka haluavat mahdollisesti ostaa vastaavaa palvelua kuin mitä itse ostin tässä.

Ei täällä saitilla ole missään määrätty että ainoastaan naisia saavat miehet rapsata. Että vain naiset ovat rapsatravia ja vain miehet ovat ostajia.

Naiset ostavat hyvin erilaisia asioita kuin miehet, ja syistä joita sinä et seökeästikään ymmärrä, arvostavat myös *rapsassa* vähän muutakin kuin tissien kokoa ja pillun tiukkuutta tai kurkun syvyyttä.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #19 : eilen kello 22:38:56 »
Aika erikoinen rapsa.

Varmastikin on niin että jos tarjottaisiin tuollaista kahvittelu ensin -mahdollisuuutta, osa tapaamisista olisi jäänyt tekemättä. Tästä huolimatta en viitsisi rapsassa kertoa että pt ei ollut minun tyyppiäni mikäki hän kuitenkin olisi selkeästi rehellinen eikä valehdellut jollakin oleellisella tavalla taikka ollut selkeästi "rahat pois ja ukko pihalle mahdollisimman pian".

Kuultaako tässä nyt kateus kenties siitä, että naiset ovat jollain kapealla osa-alueella elämässä kerrankin paremmassa asemassa jossain asiassa kuin miehet?

Ehkä puuttuu ymmärrys siitä ketkä tässä asetelmassa pitävät käsissään sitä todellista valtaa kun puhutaan hengestä ja terveydestä? Se ei suinkaan ole nimittäin nainen, yleensä.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:41:25 kirjoittanut AnnaB »