Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa  (Luettu 1025 kertaa)

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa
« Vastaus #20 : eilen kello 22:40:26 »
Voisko ton rapsan tiivistää pariin ranskalaiseen viivaan? MUlla on just nyt menossa yks toinen romaani niin ei jaksa aloittaa toista samaan aikaan.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : eilen kello 22:57:22 »
Tästä huolimatta en viitsisi rapsassa kertoa että pt ei ollut minun tyyppiäni mikäki hän kuitenkin olisi selkeästi rehellinen eikä valehdellut jollakin oleellisella tavalla taikka ollut selkeästi "rahat pois ja ukko pihalle mahdollisimman pian".

Siis tässähän sulla meni nyt koko mun pointti ohi täysin. Tässä nimenomaisessa tilanteessa oli tärkeää että ei "ole mun tyyppiä" koska en halunnut joutua tilanteeseen missä alankin haluta ja himoita jotakin mikä ei kuulu siihen tapaamiseen.

Mulle oli myös hyvä asia se, että insinööri sanoi mulle että en ole "hänen tyyppiä" koska se tarkoittaa mulle sitä että on vähemmän todennäköistä että hän haluaisi venyttää rajoja tai jopa raiskata mut kun makaan siinä jalat levällään hänen edessä. Sitä varten myös tämä kahvittelu oli mulle tärkeää, jotta pystyin varmistumaan siitä että mulle ei kirjoittele anonyymisti joku creepy raiskaaja joka esiintyy hierojana.

Ostin palvelun jonka ei ollut tarkoituskaan johtaa seksiin vaikka se olikin seksipalvelu tavallaan. Olisit nyt edes lukenut ajatuksella ennen kuin kommentoit tollee.
Espoossa tavallisesti. Helsinki 27.-28.12.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : eilen kello 22:59:18 »
Voisko ton rapsan tiivistää pariin ranskalaiseen viivaan? MUlla on just nyt menossa yks toinen romaani niin ei jaksa aloittaa toista samaan aikaan.

- ostin hieronnan joka sisälsi erogeenisen alueen hierontaa
- sain mitä halusin, olen tyytyväinen
- koen että oli turvallista ja uskallan suositella myös muille joille oma turvallisuus ( teille jotka ette tajua mitä turvallisuus tässä tarkoittaa: että ei tule pahoinpidellyksi ja raiskatuksi) on tärkeää.
- PS. Et ole kohderyhmää

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : eilen kello 23:15:38 »

- pariskunta
- markkinointi

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24 : eilen kello 23:21:17 »
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : eilen kello 23:24:15 »

- pariskunta
- markkinointi

Mitä aktuaalista ***tua nyt oikeesti?

Mä halusin kirjoittaa rehellisen rapsan niille kenelle näillä asioilla on väliä: NAISILLE

Mä yritän nyt vääntää rautalangasta: vaikka nainen olisi ostaja, ja mies myyjä, niin nainen on se joka on vaarassa. Nainen on aina se joka on alisteisessa asemassa ja joutuu pelkäämään oman turvallisuuden puolesta.

Sen takia jotkut PT:t haluaa ennakkomaksun, sen takia monet vaatii puhelinnumeron, turvallisuuden takia. Miehet ei tajua, että joka ikinen nainen joutuu miettimään raiskatuksi tulemisen todennäköisyyttä harmillisen usein ja erityisesti tälläisessä tilanteessa sen riski on erittäin korkea.

Tällä ei ole mitään tekemistä markkinoinnin kanssa, kyseinen mies on minulle täysin ennalta tuntematon ihminen jolta ostin palvelun. Rapsasin palvelun siitä näkökulmasta, mistä NAINEN katsoo OSTAJANA.

Tottakai naisen kirjoittama rapsa on aivan totaalisen erilainen kuin miehen, koska naisten lähtökohdat on aivan jotain muuta kuin miesten!

Poissa BunnyRose

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #26 : eilen kello 23:27:44 »
Kiitos Anna tästä, itseäni alkoi kiinnostamaan mitä kaikkia palveluita kyseisellä herralla on naisten hyvinvoinnin edistämiseksi 😍

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : eilen kello 23:37:06 »

- pariskunta
- markkinointi

What the actual vittua!?

En todellakaan ole parisuhteessa AnnaB:n kanssa, vaan täysin onnellisesti naimisissa oman ikäiseni kanssa. (Ja hän tietää harrastuksistani, myös tästä tapaamisesta).

Ostan palveluita, tarjoan palveluita, ... olen paljon enemmän turska kuin PT, vaikka kyllä minulle kelpaa tarjota palveluita sellaisille, jotka niistä haluavat maksaa. Ja silloin kun tarjoan, mennään täysin asiakkaan ehdoilla.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #28 : eilen kello 23:56:31 »
Täytyy kyllä sanoa etten jaksanut lukea kaikkea liirum laarumia.

Itse kun käyn maksullisen palvelun tarjoajan luona, niin menen nussimaan. Se on aika yksinkertaista.
Siellä hierottiin aika paljon mutta ei niin hirveästi paneskeltu.

Tuohivirsupersu
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #29 : eilen kello 23:59:26 »
Aika erikoinen rapsa.

Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin kahvikupillisen merkeissä ja muodostaa siinä mielikuvaa onko pt "minun tyyppiäni" ja/tai haluanko maksaa hänelle palvelusta. Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?

Varmastikin on niin että jos tarjottaisiin tuollaista kahvittelu ensin -mahdollisuuutta, osa tapaamisista olisi jäänyt tekemättä. Tästä huolimatta en viitsisi rapsassa kertoa että pt ei ollut minun tyyppiäni mikäki hän kuitenkin olisi selkeästi rehellinen eikä valehdellut jollakin oleellisella tavalla taikka ollut selkeästi "rahat pois ja ukko pihalle mahdollisimman pian".

Kuultaako tässä nyt kateus kenties siitä, että naiset ovat jollain kapealla osa-alueella elämässä kerrankin paremmassa asemassa jossain asiassa kuin miehet?

Ehkä puuttuu ymmärrys siitä ketkä tässä asetelmassa pitävät käsissään sitä todellista valtaa kun puhutaan hengestä ja terveydestä? Se ei suinkaan ole nimittäin nainen, yleensä.
Sellaista tässä ei kuulla.

Nykyisin tasa-arvo on mediassa isosti edellä. Kaikki asiat joissa sukupuolten välinen tasa-arvoisuus toteutuu entistä paremmin nähdään yleisesti ottaen hyvinä asioina. Mulla on sellainen käsitys että kaikista mahdollisista elämän alueista maksuseksi lienee juttu jossa sukupuolien välinen tasa-arvo toteutuu kaikkein huonoiten ja tasa-arvoisuuden puuttuminen lienee itseasiassa ehtona maksuseksin olemassaololle.

Tämä rapsa alleviivaa tätä käsitystä ja todellisuutta. Nainen kertoo miten etuoikeutetussa asemassa hän on palveluja ostavaan mieheen.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #30 : tänään kello 00:29:13 »

Tämä rapsa alleviivaa tätä käsitystä ja todellisuutta. Nainen kertoo miten etuoikeutetussa asemassa hän on palveluja ostavaan mieheen.

Voi kuinka etuoikeutetussa asemassa olenkaan, kun joudun erikseen käyttämään aikaa siihen, että varmistan että olen antautumassa turvallisen ihmisen käsiin. Kun joudun kysymään kollegalta, että hei onko tää ihminen oikeesti legit vai pitääkö pelätä että se hakkaa/raiskaa mut.

Miehet kävelevät sisään PT:n luokse oli se koti, keikkakämppä tai hotelli, pelkäämättä sekuntiakaan, ei ehkä käväise mielessäkään, että mitä jos mut hakataan/raiskataan/ryöstetään tässä tilanteessa, tai mitä jos toi PT tunkee jotain mun perseeseen vaikka en halua.

Kuinka niin kovin etuoikeutettu olen, kun saan sekä työssäni miettiä joka ikisen asiakkaan kohdalla nämä kysymykset, ja vielä lisäksi samat silloin kun olen maksava asiakas.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : tänään kello 00:39:19 »
"Miehet kävelevät sisään PT:n luokse oli se koti, keikkakämppä tai hotelli, pelkäämättä sekuntiakaan"

Vaikkakin riski on PT:lle todella paljon korkeampi, myös miehille uuden PT:n tapaaminen on jossain määrin riskialtis kokemus -- ei PT:n takia, vaan sen takia, että koskaan ei voi olla varma siitä, että onko paikalla oikeasti PT, vai joku narkkijengi, seurue, kaappiin kätkeytynut Igor, tai jotain vastaavaa. Onhan jopa uutisissa ollut kuinka hyväuskoinen turska on päätynyt ryöstetyksi ja patteriin sidotuksi jengiläisten toimesta, ja tälläkin saitilla rapsoja siitä miten vastassa onkin ollut ryöstöä yrittänyt joukko, johon PT on myös kuulunut.

Mutta, tottakai, jos puhutaan riskistä oikealle PT naiselle vs Turskalle, riski on naiselle noin 98% verrattuna turskan 2%:iin ... tjsp, heitin prosentit ihan stetsonista.

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #32 : tänään kello 00:42:17 »
^^
Miehet kävelevät sisään PT:n luokse oli se koti, keikkakämppä tai hotelli, pelkäämättä sekuntiakaan, ei ehkä käväise mielessäkään, että mitä jos mut hakataan/raiskataan/ryöstetään tässä tilanteessa, tai mitä jos toi PT tunkee jotain mun perseeseen vaikka en halua.

Kuinka niin kovin etuoikeutettu olen, kun saan sekä työssäni miettiä joka ikisen asiakkaan kohdalla nämä kysymykset, ja vielä lisäksi samat silloin kun olen maksava asiakas.

Word, AnnaB.
Tää on se bottom line, viisastellaan aiheesta sitten miten päin tahansa.
Saamiset ja saamatta jättämiset, rahat ja rakkaudentunteet voi suhteuttaa tähän.

edit:
Prosenttiluvut insinöörin stetsonista: se on juurikin näin.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 00:43:55 kirjoittanut antero pee »
You and me, part-time lovers

Poissa velihopea

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #33 : tänään kello 01:42:02 »

Ihan näin helppoa ei ole miesasiakkaallakaan. Itse joskus väkivaltatilanteisiin joutuneena (en toki hupakointiharrastuksessa) ja muuten jännittäjäluonteena tulee katseltua ympärilleen, onko nurkissa joku narkkipoikaystävä, naapurin kyylämummo (jos on ns. sosiaalisesti menetettävää) ja onko pt selvä vai sekaisin kuin seinäkello 🤪

Jos on ollut jotain pohjastressiä ja kiirettä, menee em. tarkistusten jälkeen vielä joku aika saada autonominen hermostonsa rauhoitettua ja uskoteltua itselleen, että on turvallista rentoutua varuillaanolomoodista seksimoodiin ja antaa veren pakkautua lihasten sijaan peniksen paisuvaiskudoksiin.

Ei mieskään mikään kone ole, edes tunnetasolla. Kokeneet ja parhaat huorat tämän ovat jo oppineet. He, jotka osaavat asiakkaan jännitystilan nopeimmin laukaista, saavat asiakkaan palaamaan uudestaankin ja käärivät suurimmat hillot tässä bisneksessä.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #34 : tänään kello 06:50:38 »

Voi kuinka etuoikeutetussa asemassa olenkaan, kun joudun erikseen käyttämään aikaa siihen, että varmistan että olen antautumassa turvallisen ihmisen käsiin. Kun joudun kysymään kollegalta, että hei onko tää ihminen oikeesti legit vai pitääkö pelätä että se hakkaa/raiskaa mut.

Jos ammatinharjoittaminen tuntuu jatkuvasti tuollaiselta niin miksi edes teet sitä? Eihän tuollainen jatkuva pelossa eläminen voi tehdä hyvää kenenkään mielenterveydelle.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #35 : tänään kello 07:05:13 »

Mulle oli myös hyvä asia se, että insinööri sanoi mulle että en ole "hänen tyyppiä" koska se tarkoittaa mulle sitä että on vähemmän todennäköistä että hän haluaisi venyttää rajoja tai jopa raiskata mut kun makaan siinä jalat levällään hänen edessä. Sitä varten myös tämä kahvittelu oli mulle tärkeää, jotta pystyin varmistumaan siitä että mulle ei kirjoittele anonyymisti joku creepy raiskaaja joka esiintyy hierojana.

Jos joku nainen on mielestäni "tyyppiäni" niin  ei minulle ainakaan ensimmäisenä tule mieleen alkaa raiskaamaan tätä.
Ja minä vieläpä tykkään sellaisesta "alistuva huora"-tyyppisestä naisesta mutta se pitää olla vapaaehtoista.
Tuohivirsupersu
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #36 : tänään kello 07:06:51 »
^^ Ei tässä ole ammatinharjoittamisesta kyse, vaan ihan koko elämästä. 90% naisista on kokenut elämänsä aikana seksuaalista ahdistelua ja sitä voi tapahtua missä vaan ja minkä ikäiselle tahansa. Suurin osa naisista on oppinut varomaan miehiä jo lapsesta tai viimeistään teini-ikäisestä saakka.
Tiesin kyllä, että miehillä on keskimäärin aika vähän ymmärrystä tästä asiasta, mutta aika pettynyt olen tähän viestiketjuun. Ei voi kuin ihmetellä, että mikä helvetti näitä miehiä vaivaa.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #37 : tänään kello 07:40:29 »
^^ Ei tässä ole ammatinharjoittamisesta kyse, vaan ihan koko elämästä. 90% naisista on kokenut elämänsä aikana seksuaalista ahdistelua ja sitä voi tapahtua missä vaan ja minkä ikäiselle tahansa. Suurin osa naisista on oppinut varomaan miehiä jo lapsesta tai viimeistään teini-ikäisestä saakka.
Tiesin kyllä, että miehillä on keskimäärin aika vähän ymmärrystä tästä asiasta, mutta aika pettynyt olen tähän viestiketjuun. Ei voi kuin ihmetellä, että mikä helvetti näitä miehiä vaivaa.
Tuntuu että tämä alkaa poiketa aika lailla ketjun alkuperäisestä aiheesta mutta kaipa sillä tarttumapintaa kuitenkin on.

En tiedä mihin tilastoon tuo 90% ahdistelluista naisista perustuu ja minkälaisista tapauksista niissä on kyse mutta jos koko väestöltä kysyttäisiin että onko sinua joskus kiusattu ja kaikki vastaisivat rehellisesti, prosenttilukema taitaisi olla aika suuri joskaan siitä ei hirveän paljon voisi päätellä.

Tämä ei tarkoita sitä että hyväksyisin naisen kokemaa seksuaalista ahdistelua taikka kenen tahansa kokemaa kiusaamiseksi tulemista millään muotoa. Puhdas pulmunen en itsekään väitä olevani, käsittääkseni en ole ahdistellut seksuaalisesti ketään ikinä (siis ilman lupaa) mutten voi väittää etteikö joku olisi voinut kokea minun ahdistelleen häntä koska on olemassa kertomuksia siitä että jotkut naiset ovat kokeneet olonsa ahdistuneeksi jo vain siitä kun joku mies on katsellut rintojaan liian pitkään. Kiusaamiseen liittyen olen tuskin täysin syytön siihenkään koska olenhan minäkin kiistellyt eri ihmisten kanssa eri tilanteissa ja se vastapuoli on pitänyt toimintaani kiusaamisena. Tällaisia kokemuksia oletan olleen lähes kaikilla, mikään koulukiusaaja en kuitenkaan ole ollut.

Poissa Vanhaholvikirkko

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #38 : tänään kello 07:43:54 »
Hyvä rapsa. Kiitos AnnaB ja Jämeräpartainen insinööri. Hienoa lukea näin hierontojen ystävänä myös naisten rapsoja samasta aiheesta. Älkää antako typerien vittuilukommenttien mennä ihon alle. Kyllä näille rapsoille aidosti kiinnostuneita löytyy.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #39 : tänään kello 08:52:27 »

Jos ammatinharjoittaminen tuntuu jatkuvasti tuollaiselta niin miksi edes teet sitä? Eihän tuollainen jatkuva pelossa eläminen voi tehdä hyvää kenenkään mielenterveydelle.

Saatoin hieman kärjistää sanojani saadakseni pointtini korostettua kun täällä pitää alkaa kateellisena uselisemaan siitä miten etuoikeutettu seksipalveln ostaja nainen on kun tapaa potentiaalisen PT:n ennen ostopäätöksen tekemistä varmistaakseen oman turvallisuutensa.

Siltä huolimatta että käyn nuo ajatukset läpi joka kerta kun otan uuden asiakkaan vastaan, nautin työstäni enkä elä jatkuvassa pelossa. Se ei poista sitä faktaa että jokainen nainen on viimeistään teini-ikään tullessa tiedostanut olevansa seksirikollisen potentiaalinen kohde pelkästään sukupuolensa vuoksi ja varmasti se käy useimmilla meistä mielessä enemmän tai vähemmän joka kerta kävellessä yksin kaupungilla illalla.

Myönnän että suutuin kyllä ihan tosissani siitä, että naisille suunnattuun rapsaani tulivat miehet ulisemaan ties mistä yksityiskohdasta miettimättä ensin asiaa kunnolla kirjoittajan näkökulmasta. Ihan oikeasti kyllä turhauttaa miten ei selkeästi tajuta pätkääkään asia joka on päivän selvä joka ikäiselle naiselle joka tätä aihetta miettii.

Miettikää nyt vähän miltä teidän omat rapsaketjut näyttäisi jos naiset tulisivat sinne kertomaan kaiken maailmna mielipiteitään aiheista joihin teidän rapsat usein keskittyy ja veisivät niitä oikein usean viestin voimalla sivuraiteille per kirjoittaja.

Tässä rapsassa keskityin kertomaan niitä asioita jotka ovat tärkeitä naisille kun he harkitsevat tämän tyyppisen palvelun ostamista tuntemattomalta ihmiseltä, etenkin kun tällä ei ole yritystä ja/tai omassa hallussa olevia toimitiloja. Ei tässä ole kyse mistään etuoikeuksista tai siitä oliko joku jonkun tyyppiä vai ei, miksi helvetissä tartutte pelkkiin lillukan varsiin ketjussa joka ei koske teitä mitenkään?