Voisko ton rapsan tiivistää pariin ranskalaiseen viivaan? MUlla on just nyt menossa yks toinen romaani niin ei jaksa aloittaa toista samaan aikaan.
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!
Tästä huolimatta en viitsisi rapsassa kertoa että pt ei ollut minun tyyppiäni mikäki hän kuitenkin olisi selkeästi rehellinen eikä valehdellut jollakin oleellisella tavalla taikka ollut selkeästi "rahat pois ja ukko pihalle mahdollisimman pian".
Voisko ton rapsan tiivistää pariin ranskalaiseen viivaan? MUlla on just nyt menossa yks toinen romaani niin ei jaksa aloittaa toista samaan aikaan.
- pariskunta
- markkinointi
- pariskunta
- markkinointi
Täytyy kyllä sanoa etten jaksanut lukea kaikkea liirum laarumia.
Itse kun käyn maksullisen palvelun tarjoajan luona, niin menen nussimaan. Se on aika yksinkertaista.
Voisko ton rapsan tiivistää pariin ranskalaiseen viivaan? MUlla on just nyt menossa yks toinen romaani niin ei jaksa aloittaa toista samaan aikaan.Siellä hierottiin aika paljon mutta ei niin hirveästi paneskeltu.
Sellaista tässä ei kuulla.Aika erikoinen rapsa.
Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin kahvikupillisen merkeissä ja muodostaa siinä mielikuvaa onko pt "minun tyyppiäni" ja/tai haluanko maksaa hänelle palvelusta. Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?
Varmastikin on niin että jos tarjottaisiin tuollaista kahvittelu ensin -mahdollisuuutta, osa tapaamisista olisi jäänyt tekemättä. Tästä huolimatta en viitsisi rapsassa kertoa että pt ei ollut minun tyyppiäni mikäki hän kuitenkin olisi selkeästi rehellinen eikä valehdellut jollakin oleellisella tavalla taikka ollut selkeästi "rahat pois ja ukko pihalle mahdollisimman pian".
Kuultaako tässä nyt kateus kenties siitä, että naiset ovat jollain kapealla osa-alueella elämässä kerrankin paremmassa asemassa jossain asiassa kuin miehet?
Ehkä puuttuu ymmärrys siitä ketkä tässä asetelmassa pitävät käsissään sitä todellista valtaa kun puhutaan hengestä ja terveydestä? Se ei suinkaan ole nimittäin nainen, yleensä.
Tämä rapsa alleviivaa tätä käsitystä ja todellisuutta. Nainen kertoo miten etuoikeutetussa asemassa hän on palveluja ostavaan mieheen.
Miehet kävelevät sisään PT:n luokse oli se koti, keikkakämppä tai hotelli, pelkäämättä sekuntiakaan, ei ehkä käväise mielessäkään, että mitä jos mut hakataan/raiskataan/ryöstetään tässä tilanteessa, tai mitä jos toi PT tunkee jotain mun perseeseen vaikka en halua.
Kuinka niin kovin etuoikeutettu olen, kun saan sekä työssäni miettiä joka ikisen asiakkaan kohdalla nämä kysymykset, ja vielä lisäksi samat silloin kun olen maksava asiakas.
Miehet kävelevät sisään PT:n luokse oli se koti, keikkakämppä tai hotelli, pelkäämättä sekuntiakaan, ei ehkä käväise mielessäkään, että mitä jos mut hakataan/raiskataan/ryöstetään tässä tilanteessa, tai mitä jos toi PT tunkee jotain mun perseeseen vaikka en halua.
Tämä rapsa alleviivaa tätä käsitystä ja todellisuutta. Nainen kertoo miten etuoikeutetussa asemassa hän on palveluja ostavaan mieheen.
Jos ammatinharjoittaminen tuntuu jatkuvasti tuollaiselta niin miksi edes teet sitä? Eihän tuollainen jatkuva pelossa eläminen voi tehdä hyvää kenenkään mielenterveydelle.
Voi kuinka etuoikeutetussa asemassa olenkaan, kun joudun erikseen käyttämään aikaa siihen, että varmistan että olen antautumassa turvallisen ihmisen käsiin. Kun joudun kysymään kollegalta, että hei onko tää ihminen oikeesti legit vai pitääkö pelätä että se hakkaa/raiskaa mut.
Kuinka niin kovin etuoikeutettu olen, kun saan sekä työssäni miettiä joka ikisen asiakkaan kohdalla nämä kysymykset, ja vielä lisäksi samat silloin kun olen maksava asiakas.
Mulle oli myös hyvä asia se, että insinööri sanoi mulle että en ole "hänen tyyppiä" koska se tarkoittaa mulle sitä että on vähemmän todennäköistä että hän haluaisi venyttää rajoja tai jopa raiskata mut kun makaan siinä jalat levällään hänen edessä. Sitä varten myös tämä kahvittelu oli mulle tärkeää, jotta pystyin varmistumaan siitä että mulle ei kirjoittele anonyymisti joku creepy raiskaaja joka esiintyy hierojana.
^^ Ei tässä ole ammatinharjoittamisesta kyse, vaan ihan koko elämästä. 90% naisista on kokenut elämänsä aikana seksuaalista ahdistelua ja sitä voi tapahtua missä vaan ja minkä ikäiselle tahansa. Suurin osa naisista on oppinut varomaan miehiä jo lapsesta tai viimeistään teini-ikäisestä saakka.Tuntuu että tämä alkaa poiketa aika lailla ketjun alkuperäisestä aiheesta mutta kaipa sillä tarttumapintaa kuitenkin on.
Tiesin kyllä, että miehillä on keskimäärin aika vähän ymmärrystä tästä asiasta, mutta aika pettynyt olen tähän viestiketjuun. Ei voi kuin ihmetellä, että mikä helvetti näitä miehiä vaivaa.
Jos ammatinharjoittaminen tuntuu jatkuvasti tuollaiselta niin miksi edes teet sitä? Eihän tuollainen jatkuva pelossa eläminen voi tehdä hyvää kenenkään mielenterveydelle.
Voi kuinka etuoikeutetussa asemassa olenkaan, kun joudun erikseen käyttämään aikaa siihen, että varmistan että olen antautumassa turvallisen ihmisen käsiin. Kun joudun kysymään kollegalta, että hei onko tää ihminen oikeesti legit vai pitääkö pelätä että se hakkaa/raiskaa mut.