Upea rapsa!
Kerrakin näinpäin, näitä lisää🤗
Miehet herätkää, itse ainakin olisin valmis toteuttamaan tälläisen, kädet jo syyhyää😁
Miehet herätkää, itse ainakin olisin valmis toteuttamaan tälläisen, kädet jo syyhyää😁
Uutiset:
Upea rapsa!
Oli tuo silti ehkä vähän hassu ja tarpeeton kommentti sinulta (tässä kohtaa siltä palveluntarjoajalta). Väkisinkin tulee mieleen, että meni vähän ihon alle.Loukkaannuit Annan rapsasta😁
En, se on oikein hyvä rapsa. Arvostan rehellisyyttä kaikessa, se toimii loppupeleissä parhaiten! (Mutta piti vähän kommentoida - ja se että joku PT ei ole minun tyyppiäni, ei ole mikään huono asia, tai tarkoita että he eivät olisi äärimmäisen haluttavia ... oma seksuaalisuus on jostain syystä niin spesifinen, että vain hyvin harvat naiset ovat minulle kiihottavia).
Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin kahvikupillisen merkeissä ja muodostaa siinä mielikuvaa onko pt "minun tyyppiäni" ja/tai haluanko maksaa hänelle palvelusta. Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?