"Aika erikoinen rapsa.
Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin --- Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?"
"Mutta onko niin, että Nainen määrittelee aina reunaehdot tapaamiselle, olipa palvelun tarjoajana tai asiakkaana?
Emme tietenkään tiedä, kuinka paljon tuo tuplatapaaminen jäi asiakkaalle maksamaan. Lienee toki mahdollista sopia tuollaisesta käytännöstä myös ns. tavanomaisissakin tapaamisissa, aikaisemmilta asiakkailta kyseltyjen suositusten kera."
---
Kommentoinpa nyt näitä kahta lainausta vielä tuolta ketjun varrelta.
Kyllä, jos asiakas on ostamassa kolmen tunnin palvelua, joka vaatii multa jatkuvaa syvällistä läsnäoloa, niin haluan tavata tämän asiakkaan ensin. En ota tuntematonta noin pitkään tapaamiseen jo ihan siksi, että haluan tietää synkkaako meillä edes sen verran, että jaksan olla läsnä hänelle koko tuon ajan ja pystynkö tarjoamaan hänelle laadukasta palvelua sen pituisen tapaamisen hinnan edestä.
Kuten joku sanoi, en ollut menossa vain nussimaan, olin ostamassa pitkää sessiota jonka tarkoitus on paljon laajempi ja kokonaisvaltaisesempi.
Mitä reunaehtoihon tulee, niin ihanko tosissaan meinaat että miehet eivät määrittele mitään ehtoja tapaamisille? Miehet eivät katso kuvia, lue rapsoja, valikoi palveluntarjoajaa omien mieltymysten ja tarpeiden mukaan saatavilla olevan tiedon perusteella?
Tässä unohtui nyt teilltä että tällä PT:llä, jolta ostin palvelun ei ollut omia nettisivuja, someja ja/tai ilmoitusta seksipalveluiden ostamiseen suunnatuilla sivustoilla kuvineen ja palvelukuvauksineen. Mulla oli vain hänen sanansa. Kuinka moni teistä ostaisi seksipalvelun tutkimatta millään tavalla myyjän taustaa tai uskottavuutta? Vähintäänkin kysymättä joltain että ootko muuten nähnyt tota tyyppiä, onko se edes nainen?
Itselläni on nuo kaikki (paitsi rapsat, niitä kukaan ei vielä ole minusta kirjoittanut. En ole kieltänyt.) ja minulta palvelun ostamista harkitsevat ihmiset voivat tutustua niihin rauhassa ja tehdä ainakin alustavaa ostopäätöstä ja harkita sen perusteella mun uskottavuutta palveluntarjoajana, sekä sitä vastaako mun ominaisuudet sitä mitä he ovat hakemassa.