Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Pussailupolitiikka  (Luettu 697 kertaa)

Poissa antmanupyourstinky

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Pussailupolitiikka
« : tänään kello 00:39:55 »
Vaikka palveluntarjoajien peruspalveluissa ei muuten ole kovin isoja eroja niin suhtautuminen suukontaktiin kyllä selvästi jakaa ihmisiä.

Joillain suutelu ei kuulu valikoimaan, joillain maksaa ylimääräistä, joillain onnistuu periaatteessa mutta on aika kylmäkiskoista ja jotkut käyvät huulet töröllään kimppuun heti kun on päässyt ovesta sisään.

Onko tämä asia jota mietit palveluntarjoajaa valitessa tai asia josta olet valmis maksamaan ekstraa? Tai mikäli olet myyntipuolella niin miten olet valinnut oman linjasi?

Paikalla Timo Hississä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pussailupolitiikka
« Vastaus #1 : tänään kello 05:46:49 »
Pussailu on oleellinen osa seksiä. Ilman jää pahasti vajaaksi.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : tänään kello 06:38:42 »
Näin on. Ja vielä mieluummin oikein kielisuudelmia katsekontaktin kera. Ei ole mitään sen parempaa.
Tuohivirsupersu
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : tänään kello 07:14:09 »
Pussailu on oleellinen osa seksiä. Ilman jää pahasti vajaaksi.

Tämä! ☝️

Paikalla Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : tänään kello 07:45:59 »
Pussailu/suutelu kuuluu mulla pakettiin, tykkään siitä itsekkin!☺️ Toki jos toisella on suuhygieniassa puutteita, niin eihän se silloin kovin kivaa ole, ja silloin en välttämättä suutele. Minkä kyllä varmaan jokainen hyvin ymmärtää.😊
Opiskelijarouva

Turku
🌹 23.-27.12. Äkäslompolo🌹

Poissa Blain

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : tänään kello 09:07:54 »
Mulla on hiukan muuttunut linja pussailun suhteen.

Vakkareiden kanssa tunnetaan tunnetaan toisemme, joten heidän kanssa pussailu on mukavaa ja oikeasti antoisaa.

Uuden pt:n kanssa en pidä huulikontaktia mitenkään tärkeänä.
Uusi ihminen on uusi, sen mukaan mennään.

Poissa samuel

• Full Member
« Vastaus #6 : tänään kello 09:30:21 »
Pussailu on kyllä niin kivaa, että välillä siihen on mennyt ihan liikaakin aikaa, jos on sattunut hyvä pussailu-pt kohdalle. Monet näistä onkin tullut tavattua myös uudelleen. Ei se silti välttämättömyys ole ollut onnistuneelle tapaamiselle. Tämä omalla kohdallani ehkä siksi, että ei ihan perusseksin perässä tule mentyä. Siinä tapauksessa, jos ihan vaniljainen meininki olisi kyseessä, niin vaikea voisi olla päästä parhaaseen tunnelmaan ilman pussailua. Parrakkaana olen muuten huomannut kahtiajaon naisissa. Toisia se häiritsee ja toiset tykkää. Itselläni ei mikään pitkä parta ole, mutta parta kuitenkin. Ehkä se on sama kuin suuseksissä. Toiset tykkää, että siellä alakerrassa on karvaa ja toiset eivät.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #7 : tänään kello 09:39:28 »
Aika monella kotimaisellakin on kuulunut owo kuvioihin vaikkei sitä ole missään ilmoituksessa mainittukaan. Ulkkareista nyt puhumattakaan.
En halua suudella tällaista hutsua.
Make Russia small again

Poissa Cece

• Sr. Member
  • Galleria (1)
« Vastaus #8 : tänään kello 11:35:32 »
Pussailu on kyllä kivaa puuhaa sellaisten hupakoiden kanssa jotka oikeasti tykkää suudella. Ei se nyt ihan ehdoton juttu ole, mutta aika vähän on tullut tavattua sellaisia naisia ketkä ei pussaile.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa palvelunostaja

• Full Member
« Vastaus #9 : tänään kello 11:58:53 »
Kerran meni eka tunti lähinnä vaan pussaillessa, piti ostaa puolikas päälle että sai hommat hoidettua loppuun.

Ei se kaikkien pt:iden ja kaikenlaisten tapaamisten kanssa ole pakollista, mutta kuuluu siihen kokemukseen mitä pääasiassa olen hakemassa. Jotain jää muuten puuttumaan, ja ostopäätös todennäköisesti tekemättä.

Poissa TuhmaMyy

• Jr. Member
« Vastaus #10 : tänään kello 13:02:40 »
En itse suutele asiakkaita vaikka suutelusta tykkäänkin, koska koen sen intiimimmäksi kuin seksin ja siksi haluan säästää suutelun vain ei-maksullisiin kohtaamisiin. Osatekijöinä lisäksi herpeksen välttäminen ja asiakkaiden huono suuhygienia, mutta pääsyy on se, etten halua että työseksi ja siviiliseksi sisältää kaikki samat asiat :)

Poissa Vikingo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : tänään kello 13:06:39 »
Kyllä pussailu kivaa on, vaikkei aina välttämätöntä. Yksi vakkariulkkari minulla on kenen kanssa emme suutele. Mieli kyllä tekisi, mutta näissä olen sitä mieltä että kyseessä on kuitenkin Pt:n päätös onko se mahdollista vaiko ei ja hän myös tekee aloitteen siinä. Muuten setti on sen verran hyvä että suutelun puuttuminen lähinnä on vain kiusoitteleva tekijä tässä. Suutelu toki myös pidentää tapaamisen kestoa jos on mukava partneri siihen hommaan.

Oli miten oli, mielelläni on kuitenkaan ylimääräistä maksa suutelusta varsinkin kun se monella hyväksi todetulla kuuluu pakettiin. Sen sijaan, jos PT haluaa lisää rahaa siitä että nuolen hänen pilluaan, skippaan kyseisen setin välittömästi jos se noin vastenmielistä on. Erästä ulkkaria lainatakseni tähän liittyen; I should pay you.

Poissa guuguuman

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #12 : tänään kello 14:12:02 »
Mulle toi suuteleminen on aina kuulunut jotenkin oleellisena osana seksiin, mutta nyt kun asiaa mietin niin en kyllä keksi miksi. Veikkaisin että vaikka jonkun niinkin upean PT:,n kuin Tuhma Myy tuossa yllä, treffit olisivat ilmankin ihan ikimuistoiset.

Paikalla Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : tänään kello 14:41:07 »
En itse suutele asiakkaita vaikka suutelusta tykkäänkin, koska koen sen intiimimmäksi kuin seksin ja siksi haluan säästää suutelun vain ei-maksullisiin kohtaamisiin. Osatekijöinä lisäksi herpeksen välttäminen ja asiakkaiden huono suuhygienia, mutta pääsyy on se, etten halua että työseksi ja siviiliseksi sisältää kaikki samat asiat :)

Tämä on itselläkin se syy. Ja suurimalla osalla olosta asiakkaista on hengitys haissut niin kovasti että en olisi edes pystynyt suutelemaan.
Meri-Lapissa 😘

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #14 : tänään kello 14:47:03 »
Ja suurimalla osalla olosta asiakkaista on hengitys haissut niin kovasti että en olisi edes pystynyt suutelemaan.

Hämmästyttävää kuulla.. ja pistää miettimään millaista porukkaa siellä oikein käy jos ei perushygieniasta osata pitää huolta.  :o
Livekonsertit 2024: 20

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #15 : tänään kello 14:49:43 »
Nonni, ohjeeks siis pussailunhaluisille kanssaturskille linkin mukainen hammashygienia
https://www.hammaslaakariliitto.fi/fi/yleistietoa-suunterveydesta/hampaiden-ja-suun-puhdistus/hampaiden-puhdistus

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #16 : tänään kello 15:14:36 »
Oon niin vaniljainen että musta on aika kiva laittaa kädet hellästi toisen kaulan ympärille, sivellä niskaa, poskia... Katsoa silmiin. Viedä kiusoittelevasti huulia lähemmäs. Lopulta suudella hellästi. Antaa suudelmien muuttua kiihkeämmiksi ja suudella niskaa ja kaulaa välillä. Ja sitten tiedetään mihin se johtaa 😉

MUTTA jos joku on heti alku sekunneista työntämässä kieltä mun kurkkuun niin se on itselle aika epämiellyttävää. Kestän kyllä. Kieli sopivissa määrin ja sopivassa kohti on tosi jees, mutta jos koko tunnin joudun haukkomaan happea välillä kun toinen tunkee kieltä mun kitarisoihin niin.... Yh.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #17 : tänään kello 15:26:16 »
Oon niin vaniljainen että musta on aika kiva laittaa kädet hellästi toisen kaulan ympärille, sivellä niskaa, poskia... Katsoa silmiin. Viedä kiusoittelevasti huulia lähemmäs. Lopulta suudella hellästi. Antaa suudelmien muuttua kiihkeämmiksi ja suudella niskaa ja kaulaa välillä. Ja sitten tiedetään mihin se johtaa 😉
Luulen tietäväni, mutta pitäiskö kuitenkin varmuuden vuoksi kokeilla miten siinä kävis  :kiss:

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #18 : tänään kello 15:47:48 »
Luulen tietäväni, mutta pitäiskö kuitenkin varmuuden vuoksi kokeilla miten siinä kävis  :kiss:

Vois kai sen varmistaa  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa palvelunostaja

• Full Member
« Vastaus #19 : tänään kello 16:08:22 »
Lainaan tähän pari kappaletta pöytälaatikkoon kirjoittamastani arvostelusta. Tapaamispaikkana Helsinkiä eteläisempi eurooppalainen pääkaupunki.

Lainaus
[…] Kävelin sivukaduilla kunnes sain viestin että marssi vaan sisään, ovi ei ole lukossa. Minähän marssin.

Sisällä odotti eräänlainen odotushuone. Oli sohva ja sohvapöytä, oli mielenkiintoisista artikkeleistaan tunnettu lehti, oli wifin salasana ja käärekaramelleja. Ennen kuin ehdin paneutua niihin, Ritvakin [nimi muutettu] ilmaantui keittiön ovesta. Maailmankansalaisena kävin läpi paikallisen variaation poskisuudelmarituaalista ja lätkäisin paksun setelinipun kouraan. Kävimme small talkia säästä ja seinällä näkyvistä Ritvan harrastejutuista. Tästä luontevasti tulikin tarve mennä suihkuun, jättäen vaatteet odotushuoneen sohvalle. Ritva rohkaisi käyttämään kaikkia tarjolla olevia hygieniatuotteita.

Niitä olikin varsin kattavasti: oli kippo hammasharjoille (pakkauksissaan), hammastahna (ihan tavallinen) ja suuvesipullon vieressä torni pikkuisia annostelukippoja. Ja tietysti roskis mihin heittää käytetyt. Suihkun seinälle oli huomaavaisesti kiinnitetty laminoidut pikaoppaat miehiseen peseytymiseen sekä kiusallisten kömmähdysten välttämiseen mitä Ritvan värkkien räpläämiseen tulee. Kuinka monta sormea saa laittaa minnekin yms.

Opasteiden kielen takia osan jutuista ymmärsin vain puolittain, mm. että suuvesi kantsisi lantrata vedellä. Tulkitsin tässä vaiheessa, että tämä ei ole tapaamisaikaa, joten kävin läpi huolellisen puhdistautumisen hampaita myöten. Olin tietysti hoitanut tämän kaiken jo hotellilta lähtiessä, mutta jos Ritva haluaa haistaa hengityksessäni tuoreen suuveden niin sen Ritvalle suon.