Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: -Jesssy- RE Vantaa  (Luettu 913 kertaa)

Poissa Gynther

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
-Jesssy- RE Vantaa
« : Joulukuu 27, 2024, 11:27:30 »
Olen aikaisemminkin kirjoitellut, että Jesssy`ä jos haluaa tavata, täytyy tyytyä samalla sivustolla olevan jo pitkälle mummoiän saavuttaneen Mellissaa`n kohtaamiseen.

Ai, miksikö jaksan asiasta muistutella? Menin itse miinaan vuosia sitten, niin, että olin eteisessä jo, ja lausahdin, että "et ole kuvien Jesssy, et sinne päinkään". Ja rupesin poistumaan asunnosta. Sain päälleni todella pahaa vittuilua ja vaatimuksen maksaa puolet 45min ajasta, koska olin kuulemma vienyt sen  kallisarvoista aikaa. Mihin vastasin, että PT oli vienyt minulta bensojen muodossa jo nyt n. 3 litraa ja toiset 3 takas.

Tollaset kusettaja-mummot pitäis saada vittuun täältä Suomesta. Mut ei ne pysy pois, ku aina vaan turskia piisaa ovelle. Ei voi, ku ihmetellä...

Poissa thorath

• Full Member
Vs: -Jesssy- RE Vantaa
« Vastaus #1 : Joulukuu 27, 2024, 12:09:33 »
^Nämä eivät enää muissa maissa saa asiakkaita mutta suomessa vielä pärjäävät

Poissa Gynther

• Full Member
Vs: -Jesssy- RE Vantaa
« Vastaus #2 : Joulukuu 28, 2024, 14:26:55 »
Joo, näin taitaa olla. Ja jotenkin mulla on sellanen kutina, että parinkymmenen vuoden aikana, mitä on tullu näissä harrastuksissa kierreltyä, on tyttöjen taso Suomessa laskenut. Eli paljon kiertelee nykyisin täällä ei niin säväyttäviä tapauksia.
   Toki aika kultaa muistot ja jonkun ruma on taas toisen seksipommi. Varmaan näin, koska aina noille ei-niin-säväyttävillekin taitaa turskia riittää.