Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Käsihoito maskussa  (Luettu 3888 kertaa)

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsihoito maskussa
« Vastaus #20 : Joulukuu 28, 2024, 22:04:06 »
Itse en käy keskusteluja pt kanssa muiden asiakkaiden aiheuttamista mielipahoista liittyi ne painoon tai muuhun. Maksan, hoidan homman sovitulla tavalla ja lähden pois. Jos pt arvostelisi muiden käytöstä minulle niin varmaan tekisi myös minusta eli ehdoton Red flag. Repe muista niitä kiinnostaa sinussa 3 asiaa raha,raha ja raha. Älä anna hämärän hirvittää ja huoran hurmata.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Joulukuu 28, 2024, 23:13:12 »
Ihan hyvä huomio Thomas Dundee, mutta kyllä toi asia nyt tuossa ylemmässä kirjoituksessa aika hyvin piti tulla esiin mitä tarkoitin ja myös näkyy siinä. Ei todellakaan tarvitse tuottaa sellaista palvelua mitä ei halua. Jos selvästi ilmoitetaan että palveluun kuuluu vain käsihoito eikä muuta niin turskan pitää tietää ja hyväksyä että muuta palvelua ei ole luvassa. Mutta jos selvästi tai hienosti rivien välistä ilmoitetaan että pano kuuluu kuvioihin vaikka hieronnan lisäksi eri hintaan tai pano vaan pienellä alkuhyväilyllä. Niin silloin turskalla on oikeus odottaa sitä mitä luvataan. Mutta valitettavasti ylilihavien ukkojen kohdalla heidän kannalta ajateltuna palveluntuottajat joutuvat poikkeusjärjestelyyn. Ihan heidän työn onnistumisen kannalta.Silloin tukeva asiakas ei voi vaatia pääsyä tytön päälle panon merkeissä vaikka ilmoituksessa niin luvattiinkin.Mulle itselle niin nuoremmat tytöt kuin oman ikäisetkin ovat sanoneet että vaikka mä olisin reilusti nykyisestäpainostapainavampi  niin sittenkään se ei heitä haittaisi. Eli kyllä tytöt silti voivat asiakkaanvalita ja myös hylätäjos ei miellytä. Mutta kuten olen todennut niin itse en suosi käsihoitoja.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Joulukuu 28, 2024, 23:34:48 »
Höpö höpö tuohon koko-asiaan. Olen palvellut kaikenkokoisia asiakkaita, isoimmasta päästä ovat olleet oikeasti kookkaita ja vatsakkaita miehiä. Aina on löytynyt joku asento jos mies on halunnut panoa. Useimmiten isoimmat nallekarhu-miehet eivät edes halua yrittää olla päällä ja silloin ollaan kokeiltu vaikka mies meritähtenä eli alla tai mies istuen hajareisin sängynreunalla ja minä nelinkontin edessä tai ihan mitä vaan akrobatiaa ollaan keksitty. Pitkät jalat pt:llä auttaa hehe  ;D Osa haluaa suikkaria ja osa käsihoitoa, ihan niin kuin kaikenkokoiset, oman maun ja fiiliksen mukaan.

M.I.L.F.
177/XL/E -1983

𝑶𝒍𝒅 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒉𝒖𝒕𝒔𝒖 💋

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23 : Joulukuu 28, 2024, 23:43:06 »
Samaa olin tulossa kommentoimaan mitä Vilmaliinikin kirjoitti, ainakin mun luokse ovat tervetulleita kaiken kokoiset ihanat miehet! ☺️ Aina sitä jonkinlaisen ratkaisun keksii, jos syystä tai toisesta perinteisin lähetyssaarnaaja ei asentona onnistu, löytyy niin monta muutakin asentoa mitä kokeilla🥰
Toivon todella että kukaan ei nyt ainakaan niin lähde ajattelemaan, etteikö voisi painonsa tai kokonsa vuoksi palveluntarjoajilla käydä, se on ihan höpö höpöä tosiaan!
Opiskelijarouva

Turku

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #24 : Joulukuu 29, 2024, 00:36:29 »
En usko että kovin suurena esileikkinä toimii muiden asiakkaiden painosta keskusteleminen, joten siinäkin mielessä vähän ihmettelen jos sellaisia keskusteluita on käyty 😅 Suosittelen tapaamisilla muista asiakkaista juttelemisen sijaan keskittymään vain omaan hetkeensä ja nautintoon, tuli se sitten käsillä tai panemalla tai vaikka vain halimalla.

Ja monelle asiakkaalle hieronnan yhteydessä se käsihoito on just se juttu. Ihan normaalipainoisellekin. Se hetki kun voi itse vain maata ja rentoutua tekemättä mitään. Sellaista hemmoitteluhoitoa jossa voi keskittyä olemaan vain ottavana osapuolena. Ja kukapa ei välillä tarvitsisi sellaista!  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Antsu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Joulukuu 29, 2024, 09:43:34 »
Alkoi kyllä kiinnostaa tämä Maskun tyttö,mutta en löydä mistään ilmoitusta. Haluaisin ehdottomasti käydä kokeilemassa,mistä ilmoitus löytyy?

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #26 : Joulukuu 29, 2024, 10:23:22 »
Alkoi kyllä kiinnostaa tämä Maskun tyttö,mutta en löydä mistään ilmoitusta. Haluaisin ehdottomasti käydä kokeilemassa,mistä ilmoitus löytyy?

Ilmo naapurissa, tosin juuri nyt ei ole.
Ei auta kuin odottaa..

Poissa 007 (oma)lupa naida

• Sr. Member
« Vastaus #27 : Joulukuu 29, 2024, 11:11:07 »
yhdyn Vilmaliiniin, Turuntyttöön ja MariaEnkeliin.
Käsihoito lopussa, kun saa vain olla ja katsoa kaunista alastonta naista puuhailemassa kalun kimpussa.......
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa 007 (oma)lupa naida

• Sr. Member
« Vastaus #28 : Joulukuu 29, 2024, 11:13:54 »
Ja maistuu se välillä ihan ainoanakin toimenpiteenä.....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Joulukuu 29, 2024, 11:19:09 »
Turuntyttö ja kaks muuta tyttöä, olette ihan fiksusti asialla ja noin sen pitää mennä. Mä vaan ajattelin että varmaan niitäkin tyttöjä löytyy jotka toimii toisin. Kaikki perustuu tyttöje ehtoihin ja niitä pitää kunnioittaa eikä väittää vastaa jos tyttö ei haluakkaan asiakkaa outoja mieltymyksiä.

Paikalla Blain

• Hero Member
« Vastaus #30 : Joulukuu 29, 2024, 11:25:35 »
Muuhun höpinään kantaa ottamatta, kyllä mä pitkitetystä ja rakkaudella tehdystä käsityöstä voin sen 80 € maksaa.

Ja olen maksanutkin.
25 minuuttia edgetystä ja sit loppuun tiukka ote ja hitaat, pitkät vedot niin johan ruiskuaa kuten Ballsilla konsanaan.
Ja tuntuu niin saakelin hyvältä.

Suosittelen kokeilemaan, jos on jäänyt kokematta.

Poissa jagge

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Joulukuu 29, 2024, 12:47:25 »
Kyllä mä ainakin menisin sata kertaa sadasta johonkin Maskuun tai muualle yksityiseen paikkaan käsihoitoon ennen kuin privaattipakkaan tai thaihieromoon panemaan.  :laught:

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : Joulukuu 29, 2024, 12:54:32 »
Jaggen kanssa osittain samaa mieltä thai hieromot pääpiirteittäin huonoja. Privaattipaikat riippuu siitä keitä siellä on . Hyviäkin löytyy.

Paikalla Blain

• Hero Member
« Vastaus #33 : Joulukuu 29, 2024, 13:19:19 »
Kyllä mä ainakin menisin sata kertaa sadasta johonkin Maskuun tai muualle yksityiseen paikkaan käsihoitoon ennen kuin privaattipakkaan tai thaihieromoon panemaan.  :laught:

Todellakin. Ei kahta puhetta

Poissa thorath

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #34 : Joulukuu 29, 2024, 14:18:16 »
Itse en käy keskusteluja pt kanssa muiden asiakkaiden aiheuttamista mielipahoista liittyi ne painoon tai muuhun. Maksan, hoidan homman sovitulla tavalla ja lähden pois. Jos pt arvostelisi muiden käytöstä minulle niin varmaan tekisi myös minusta eli ehdoton Red flag. Repe muista niitä kiinnostaa sinussa 3 asiaa raha,raha ja raha. Älä anna hämärän hirvittää ja huoran hurmata.

Itse en käy keskusteluja pt kanssa asiakkaista ja muista pt:stä.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #35 : Joulukuu 29, 2024, 15:53:00 »
Kyllä ainakin minä tykkään käydä keskusteluja muista palveluntuottajista jamyös asiakkaista. Useimmiten kun aikaa jää niin ihan mielelläni minä käytän loppuajan noin. Asiakkaita nyt tietenkään voi sillä lailla tuntea mutta palveluntuottajien vertailu on myösasiakkaiden etu niin tietää mihin mennä ja kenen luokse ei.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #36 : Joulukuu 29, 2024, 16:39:06 »
Voisin kuvitella, että monikaan pt ei mielellään juttele tai edes kuule juttuja muista pt:istä, eikä yhtään sen enempää asiakkaistakaan. Näin sivuhuom jos joku sellaista suunnittelee tekevänsä. Tämän homman suola on juurikin se anonyyminä olo, ja jo se että asiakas alkaa puhumaan kollegoista, voi olla erittäinkin kiusallista. Se ei mielestäni kuulu tähän skeneen. Maailmassa on miljoona muutakin asiaa joista voi hyvällä mielellä jutella jos aikaa sellaiselle on.😊
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2024, 16:46:02 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #37 : Joulukuu 29, 2024, 16:56:37 »
Kunnon risti kuulustelu ja juoruaminen on aina poikaa.
KäteenHeiluttaja

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #38 : Joulukuu 29, 2024, 17:01:11 »
Täytyy kiertää kaukaa nämä Repen käyttämät palveluntarjoajat olen Turun tytön kanssa samoilla linjoilla että näissä hommissa on kirjoittamattomat säännöt. Mutta hyvä kun tämäkin asia tuli täällä esille. Iso Kiitos Repe rehellisyydestä.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #39 : Joulukuu 29, 2024, 17:05:16 »

Todellakin. Ei kahta puhetta
itseäni ei kyllä yhtään vituta panna parikymppistä törötisua takaapäin strippitankoa vasten 60€. Ymmärrän toki jos jotain vituttaa
KäteenHeiluttaja