Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Käsihoito maskussa  (Luettu 3884 kertaa)

Poissa Heav3n

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Käsihoito maskussa
« Vastaus #40 : Joulukuu 29, 2024, 17:18:19 »
Ilmeisesti nyt ilmoitus sini ja puhdas mirri Maskussa ilmoittelevat antavansa käsihoitoa. Toi puhdas mirri taisi joskus pitää Kaarinassa vastaanottoa jos nyt sitten on sama.

Ovatko nämä ihan kivan näköisiä/taitavia? Kuvia kun ilmossa ei ole, ei mitään ennakkokäsitystä ja Puhdas mirri ei kuulosta omaan korvaan tutulta pt:ltä.

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Joulukuu 29, 2024, 17:24:05 »
Toisesta en tiedä mut jos puhdas mirri on sama kuin Kaarinan tyttö niin oli sellainen vähän runsas tyttö joka haisi tupakalle melko vahvasti.

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #42 : Joulukuu 29, 2024, 17:28:50 »
Voisin kuvitella, että monikaan pt ei mielellään juttele tai edes kuule juttuja muista pt:istä, eikä yhtään sen enempää asiakkaistakaan. Näin sivuhuom jos joku sellaista suunnittelee tekevänsä. Tämän homman suola on juurikin se anonyyminä olo, ja jo se että asiakas alkaa puhumaan kollegoista, voi olla erittäinkin kiusallista. Se ei mielestäni kuulu tähän skeneen. Maailmassa on miljoona muutakin asiaa joista voi hyvällä mielellä jutella jos aikaa sellaiselle on.😊

Kyllä ainakin minä tykkään käydä keskusteluja muista palveluntuottajista jamyös asiakkaista. Useimmiten kun aikaa jää niin ihan mielelläni minä käytän loppuajan noin. Asiakkaita nyt tietenkään voi sillä lailla tuntea mutta palveluntuottajien vertailu on myösasiakkaiden etu niin tietää mihin mennä ja kenen luokse ei.

En kyllä usko että pt:t tuntisi toisiaan niin hyvin, että niistä jutuista olisi asiakkaalle mitään hyötyä.
Tietty joku voi mollata kollegaa vähentääkseen kilpailua, mutta en usko siihenkään.
Ilmeisesti kuitenkaan Turun tytön kanssa et ole keskustellut asiakkaista ym?
Hän kuitenkin vaikuttaa oikeaoppiselta ammattilaiselta.
Marian kanssa sanoit puhuneesi sun auringosta. Ketä muita pitäisi vältellä joilla vaitiolo lipsuu?
100% vaitioloahan tällä alalla mainostetaan ja vaaditaan molempien osapuolien turvaksi.

Poissa molopää

• Hero Member
« Vastaus #43 : Joulukuu 29, 2024, 17:30:44 »
Ilmeisesti nyt ilmoitus sini ja puhdas mirri Maskussa ilmoittelevat antavansa käsihoitoa. Toi puhdas mirri taisi joskus pitää Kaarinassa vastaanottoa jos nyt sitten on sama.

Ovatko nämä ihan kivan näköisiä/taitavia? Kuvia kun ilmossa ei ole, ei mitään ennakkokäsitystä ja Puhdas mirri ei kuulosta omaan korvaan tutulta pt:ltä.

Lue ketju alusta asti, eikös heti toinen kommentoija sano tyttöä kauniiksi?

Poissa Heav3n

• Full Member
« Vastaus #44 : Joulukuu 29, 2024, 18:00:08 »

Kysymys huonosti muotoiltu, enemmän kiinnosti tämä Puhdas mirri sillä kyseinen pt ei itselle lainkaan tuttu. Toisesta tytöstä olikin enemmän juttua jo.

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #45 : Joulukuu 29, 2024, 18:05:04 »
Muuhun höpinään kantaa ottamatta, kyllä mä pitkitetystä ja rakkaudella tehdystä käsityöstä voin sen 80 € maksaa.

Ja olen maksanutkin.
25 minuuttia edgetystä ja sit loppuun tiukka ote ja hitaat, pitkät vedot niin johan ruiskuaa kuten Ballsilla konsanaan.
Ja tuntuu niin saakelin hyvältä.

Suosittelen kokeilemaan, jos on jäänyt kokematta.

En keksi syytää miksi maksaisin käsihoidosta 80 € kun 80-100 € hinnalla saa kättä, suuta ja panon.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2024, 18:09:17 kirjoittanut thorath »

Poissa sannahunaja

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #46 : Joulukuu 29, 2024, 19:06:30 »
Voisin kuvitella, että monikaan pt ei mielellään juttele tai edes kuule juttuja muista pt:istä, eikä yhtään sen enempää asiakkaistakaan. Näin sivuhuom jos joku sellaista suunnittelee tekevänsä. Tämän homman suola on juurikin se anonyyminä olo, ja jo se että asiakas alkaa puhumaan kollegoista, voi olla erittäinkin kiusallista. Se ei mielestäni kuulu tähän skeneen. Maailmassa on miljoona muutakin asiaa joista voi hyvällä mielellä jutella jos aikaa sellaiselle on.😊

Kyllä ainakin minä tykkään käydä keskusteluja muista palveluntuottajista jamyös asiakkaista. Useimmiten kun aikaa jää niin ihan mielelläni minä käytän loppuajan noin. Asiakkaita nyt tietenkään voi sillä lailla tuntea mutta palveluntuottajien vertailu on myösasiakkaiden etu niin tietää mihin mennä ja kenen luokse ei.

En kyllä usko että pt:t tuntisi toisiaan niin hyvin, että niistä jutuista olisi asiakkaalle mitään hyötyä.
Tietty joku voi mollata kollegaa vähentääkseen kilpailua, mutta en usko siihenkään.
Ilmeisesti kuitenkaan Turun tytön kanssa et ole keskustellut asiakkaista ym?
Hän kuitenkin vaikuttaa oikeaoppiselta ammattilaiselta.
Marian kanssa sanoit puhuneesi sun auringosta. Ketä muita pitäisi vältellä joilla vaitiolo lipsuu?
100% vaitioloahan tällä alalla mainostetaan ja vaaditaan molempien osapuolien turvaksi.

Kyllä omastakin mielestäni alan sääntöihin kuuluu vaitiolo. Kaikenlaista on kyllä oman hutsuilu-urani aikana yritetty udella. Joko vaihdan puheenaihetta tai vastaan puuta heinää. Siinäpähän utelias uuno luulee tietävänsä jotain ;D Tietty oma lukunsa on asiakkaat, ketkä yrittävät venyttää rajoja vedoten "kun tyttö X tekee näin." No tervemenoa vain hänen luokseen. Jos tällaista tyttöä edes on olemassa.

Itse olen aina inhonnut juoruilua, oli tilanne mikä tahansa. Kamala luonteenpiirre. Yhtäläisen inhottavan fiiliksen saa kyllä myös uteluilla tai muiden haukkumisella. Itse aina toivoisi asiakkaiden menevän palveluntarjoajan luokse hyvällä mielellä. Saadakseen kohotusta arkeensa, rentoutuakseen. Ei siihen tilanteeseen kuulu ketkään muut kuin te kaksi. En vain voi käsittää, mitä hyvää juoruilla luullaan saavutettavan. Tai noh, saa sillä jotain. Porttarin mun luo :P

Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #47 : Joulukuu 29, 2024, 19:43:58 »
Komppaan edellisiä. Toisten tyttöjen asioiden juoruilu, luuloa vai tietoa btw..? Olisi äärimmäisen kiusallista ja inhottavaa! Ja mitä ihmettä tarkoittaa palveluntuottajien vertailu? Siis asiakas ja palveluntarjoaja vertailee tyttöjä?  ::)
Onneksi olen tavannut vain herrasmiehiä jotka eivät minun tapaamisen aikana puhu muista tytöistä.
M.I.L.F.
177/XL/E -1983

𝑶𝒍𝒅 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒉𝒖𝒕𝒔𝒖 💋

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #48 : Joulukuu 29, 2024, 19:57:50 »
^^ ja ^ Onko tästä ketjusta tulossa ketju jossa (turkulaiset) naiset kertovat että eivät kerro asiakkaista tai toisista PT:stä tapaamisissa?

Poissa molopää

• Hero Member
« Vastaus #49 : Joulukuu 29, 2024, 19:59:44 »

Kysymys huonosti muotoiltu, enemmän kiinnosti tämä Puhdas mirri sillä kyseinen pt ei itselle lainkaan tuttu. Toisesta tytöstä olikin enemmän juttua jo.

No niinpä tietysti ;D
Itse muistan tämän puhtaan mirrin ilmon joskus aikaisemmin, mutta taisi silloinkin olla kuvaton.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #50 : Joulukuu 29, 2024, 20:03:57 »
^^ ja ^ Onko tästä ketjusta tulossa ketju jossa (turkulaiset) naiset kertovat että eivät kerro asiakkaista tai toisista PT:stä tapaamisissa?

Miksi ei? 🤣 Sen verran muutakin random paskaa näyttää tulevan joka ketjuun.
Turussa olen kerran käynyt  :sheep:
M.I.L.F.
177/XL/E -1983

𝑶𝒍𝒅 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒉𝒖𝒕𝒔𝒖 💋

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #51 : Joulukuu 29, 2024, 20:07:17 »
^Muutenhan kaikki turkulaiset tai siellä keikalla käyneet leimautuvat asiakkaista ja toisista PT:stä puhuviksi koska ei ole tietoa kenen kaikkien luona näistä puhutaan.  ???
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2024, 20:08:49 kirjoittanut thorath »

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #52 : Joulukuu 29, 2024, 20:25:38 »

Kerrotko kommentin jossa asia lähti kuvailemallasi tavalla? Mistä siis koko aihe lähti?
Opiskelijarouva

Turku

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #53 : Joulukuu 29, 2024, 20:36:19 »

Kerrotko kommentin jossa asia lähti kuvailemallasi tavalla? Mistä siis koko aihe lähti?

Jos lukisit molopään viestin jota Sannahunaja lainasi ja Vilmaliini komppasi.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2024, 20:41:12 kirjoittanut thorath »

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #54 : Joulukuu 29, 2024, 20:42:26 »
Onko tästä nyt tulossa ketju jossa idiootit joilla ei ole muuta tekemistä lainaavat toistensa off topic kirjoituksia todistaakseen pointtinsa?

Terkuin joku jolla iltavapaa  :sheep:
M.I.L.F.
177/XL/E -1983

𝑶𝒍𝒅 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒉𝒖𝒕𝒔𝒖 💋

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #55 : Joulukuu 29, 2024, 21:21:34 »
Näköjään täytyy vielä ottaa kantaa noihin yllä mainittuihin kommentteihin joissa joillakin jo lipsuu sitä sun tätä.Ei tarkoitus tietenkään ole juoruilla jonkun palveluntuottajan luona ja haukkua jotain toista joko asiakasta tai toista palveluntuottajaa. Täydellinen väärinymmärrys. Vaan mitäs ongelmaa siinä on jos pt:n kanssa hieman tietoa  mikä on suosittu ja minkä jättää väliin. Ja mikä ihmeen vaitiolovelvollisuus palveluntuottajilla voi olla. Jokainen kotimainen kuitenkin työskentelee itsekseen. Silloin on eri juttu jos on työnantaja takana valvomassa hommia ja jos sääntöjä rikkoo niin purkavat työsuhteen.Noissa hommissa sellaista ylempää viskaalia ei ole. Edes viron tytöillä sutenöörit tuskin ovat kiinnostuneita mitä tytöt asiakkaiden kanssa puhuvat vaan ainoastaan siitä että rahaa tulee.Onko se nyt jotenkin väärin jos jotkut palveluntuottajatvaroittavat kysyttäessä esim. Auringosta tai sexileidistä tai jostain muista sen tyylisistä? Mun mielestä ei. Sellainen toimenpide ei ole hyviltä palveluntuottajien maineelta mitenkään pois.Vaan ennemmin niin että hyville tytöille tulee lisää asiakkaita. No jokainen ajattelee tavallaan mutta minä näen asiat noin.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #56 : Joulukuu 29, 2024, 21:29:01 »
Onko tästä nyt tulossa ketju jossa idiootit joilla ei ole muuta tekemistä lainaavat toistensa off topic kirjoituksia todistaakseen pointtinsa?

Terkuin joku jolla iltavapaa  :sheep:
Mene ja tiedä. Kuunnellaan nyt ensin reperennon todistus.
KäteenHeiluttaja

Paikalla keravankolli

• Sr. Member
« Vastaus #57 : Joulukuu 29, 2024, 21:33:18 »
Onko joku käynyt naapurissa ilmoittelevan nuoren käsihoidossa. Maskussa ilmoituksen mukaan hoitola.
Ja tästähän koko ketju 27pvä lähti, ettei pääse unohtumaan...  Taitaa olla 4 viesti, ku lähti vähä OT. Nyt kolme sivua jotain aivan muuta...
Vaikka kaupungista itse tykkään, eikä o mitään paha sanottavaa, niin alkaa tuntumaan, ett onks siellä Turun juomavedessä tosiaan jotain...  :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #58 : Joulukuu 29, 2024, 21:44:25 »
Pitkästä aikaa Liftikin kuvioissa tervetuloa vaan takasin.Eipä tuossa mitään todistuksia enää tarvita. Asia tuli jo ylempänä ilmi. MUtta siitä ole Sanna-Hunajan ,Turuntytön ja näiden muidenkin mimmien kanssa yhtä mieltä siitä että totta kai hyvillä mielin asiakkaan pitää tulla tyttöjen luokse ja herrasmiehenä käyttäytyä ja lähtiessä pois kumpikin jäävät hyvillä mielin. Tästä käytännöstä on asiakkaiden hyvää pitää kiinni. Olraid ja Jees.

Poissa molopää

• Hero Member
« Vastaus #59 : Joulukuu 29, 2024, 21:48:21 »
Onko se nyt jotenkin väärin jos jotkut palveluntuottajatvaroittavat kysyttäessä esim. Auringosta tai sexileidistä tai jostain muista sen tyylisistä? Sellainen toimenpide ei ole hyviltä palveluntuottajien maineelta mitenkään pois.

No onhan se nyt aivan väärin.
Huonoista palveluntarjoajista varoittelu kuuluu turskien kontolle, etenkin jos ovat itse todenneet tason huonoksi.
Pt tuskin on kokeillut toista pt:tä, eli "varoittelu" olisi vain joko kuulopuhetta tai suorastaan valehtelua.
Ja semmoinen toiminta ei todellakaan paranna mainetta!