Moi Kaikille.
Pitkän mietiskelyn jälkeen rohkaisin mieleni ja muuttuneen elämäni takia olen päättänyt kokeilemaan maksullista naista.
Eli olen uusi tällä saitilla ja muutenkin neitsyt maksullisen seksin suhteen.
Haluaisin teiltä kokeneilta hieman ohjausta ja tietoa minkälainen nainen olisi minulle hyvä.
Olen itse reilu 50-vuotias suomalainen mies.
Olisin kiinnostunut normaalista seksistä rennon ja miehen hyvin huomioonottavan naisen kanssa.
Rakastan naisen suutelemisesta, halailemisesta ja hyväilemisestä sekä suuseksin antamista naiselle, sillä onhan nainen niin jumalainen luomus.
Pidän myös erittäin paljon suuseksin vastaanottamisesta ilman suojausta.
Myös pidän seksistä naisen kanssa.
Mielellään naisen tulisi olla tiukka, sillä omista normaalia pienemmän munan.
Liikun paljon töiden johdosta eteläisessä Suomessa.
Ehdottakaa minulle joitakin naisia, joiden kanssa voisin toteuttaa noita minun mieltymyksiäni.
Mielellään sellaisia, joista löytyisi jonkunlaista tietoa/kuvia netistä
Pitkän mietiskelyn jälkeen rohkaisin mieleni ja muuttuneen elämäni takia olen päättänyt kokeilemaan maksullista naista.
Eli olen uusi tällä saitilla ja muutenkin neitsyt maksullisen seksin suhteen.
Haluaisin teiltä kokeneilta hieman ohjausta ja tietoa minkälainen nainen olisi minulle hyvä.
Olen itse reilu 50-vuotias suomalainen mies.
Olisin kiinnostunut normaalista seksistä rennon ja miehen hyvin huomioonottavan naisen kanssa.
Rakastan naisen suutelemisesta, halailemisesta ja hyväilemisestä sekä suuseksin antamista naiselle, sillä onhan nainen niin jumalainen luomus.
Pidän myös erittäin paljon suuseksin vastaanottamisesta ilman suojausta.
Myös pidän seksistä naisen kanssa.
Mielellään naisen tulisi olla tiukka, sillä omista normaalia pienemmän munan.
Liikun paljon töiden johdosta eteläisessä Suomessa.
Ehdottakaa minulle joitakin naisia, joiden kanssa voisin toteuttaa noita minun mieltymyksiäni.
Mielellään sellaisia, joista löytyisi jonkunlaista tietoa/kuvia netistä