Olen huomannut profiilissani kohdan Maine, ja siellä on jotain kommentteja jotka ilmeisesti on yksityisiä? Vai? En ole keksinyt mistä noita lähetetään. Miten tätä ajetaan? Käytän enimmäkseen vain puhelimella.
Uutiset:
Minäkään en osaa antaa mainetta.alkaa tuntua siltä että olet inhimillisen avun ulkopuolella.... siis siinä mielessä että pari vuotta olet täällä pyörinyt ja aina tulet näihin maine ketjuihin kertomaan että et osaa antaa mainetta. Tekisi melkein mieli sanoa että opettele. Se on sinulle jokaisessa tämänkaltaisissa naruissa kerrottu.
Maine toimii niin, että kun sitä on niin saa pillua.
Maine toimii niin, että kun sitä on niin saa pillua.
Ilmankos pillua on tullutkin viime aikoina kuin ovista ja ikkunoista, johtuu vihreistä palluroista.
montako niitä vihreitä palluroita pittää olla,että onni kääntyy🤔Maine toimii niin, että kun sitä on niin saa pillua.
Ilmankos pillua on tullutkin viime aikoina kuin ovista ja ikkunoista, johtuu vihreistä palluroista.
Minäkään en osaa antaa mainetta.alkaa tuntua siltä että olet inhimillisen avun ulkopuolella.... siis siinä mielessä että pari vuotta olet täällä pyörinyt ja aina tulet näihin maine ketjuihin kertomaan että et osaa antaa mainetta. Tekisi melkein mieli sanoa että opettele. Se on sinulle jokaisessa tämänkaltaisissa naruissa kerrottu.
En tiedä muista, mutta kun tuli kuudes pallura niin muutoksen huomasi heti ja nyt kun niitä on seitsemän niini meininki on ihan mahdotonta.montako niitä vihreitä palluroita pittää olla,että onni kääntyy🤔Maine toimii niin, että kun sitä on niin saa pillua.
Mä tajusin nää vihreät pallurat vasta eilen, oon ollut vähän sokea näköjään 😅. En oo kiinnittänyt huomiota aiemmin siihen kellä niitä on tai ei ole, yhtäkkiä vaan huomasin että mulla oli niitä useita.
Eli jos on monta niin saa enemmän pillua? Mitäs sit jos PT:llä on monta, kyllähän siis mullekin pillu käy jos sitä ihan ovista ja ikkunoista alkaa tulla tarjolle, mutta onko siitä jotain muutakin iloa vai onko ne yhtä turhia kuin Plussapallot?
Mä tajusin nää vihreät pallurat vasta eilen, oon ollut vähän sokea näköjään 😅. En oo kiinnittänyt huomiota aiemmin siihen kellä niitä on tai ei ole, yhtäkkiä vaan huomasin että mulla oli niitä useita.Kukaan ei oo vielä antanut mulle pillua 😭
Eli jos on monta niin saa enemmän pillua? Mitäs sit jos PT:llä on monta, kyllähän siis mullekin pillu käy jos sitä ihan ovista ja ikkunoista alkaa tulla tarjolle, mutta onko siitä jotain muutakin iloa vai onko ne yhtä turhia kuin Plussapallot?
Niin sitä toivoisi. Mutta kyse ei ole siitä.Minäkään en osaa antaa mainetta.alkaa tuntua siltä että olet inhimillisen avun ulkopuolella.... siis siinä mielessä että pari vuotta olet täällä pyörinyt ja aina tulet näihin maine ketjuihin kertomaan että et osaa antaa mainetta. Tekisi melkein mieli sanoa että opettele. Se on sinulle jokaisessa tämänkaltaisissa naruissa kerrottu.
Eiköhän tässä ole kyse Patsaan kieroutuneesta huumorintajusta. Jotain läpändeerusta siis