Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Haluatko, että palvelun tarjojalla on meikkiä vai ei?  (Luettu 3434 kertaa)

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haluatko, että palvelun tarjojalla on meikkiä vai ei?
« Vastaus #40 : Joulukuu 30, 2024, 19:45:36 »
Ehdottomasti ilman meikkiä ja luonnollisella karvoituksella :headbang:

Komppaan tätä, pörrö on aina plussaa! 👍
Livekonsertit 2024: 20

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #41 : Joulukuu 30, 2024, 20:33:22 »
Yleensä menen pelkällä ripsarilla, mutta pyynnöstä teen vaikka pellemeikin jos jonkun palavana fantasiana on päästä juggalettea panemaan :behind:

Pistetään mieleen. Enemmänkin kiinnostaa muiden ilmeet kun keikalla saavut hotellin aulaan pellemeikissä businesslook asustuksessa. Saattaisi jäädä panemisetkin vähemmälle hihitellessä.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #42 : Joulukuu 30, 2024, 20:35:27 »
Yleensä menen pelkällä ripsarilla, mutta pyynnöstä teen vaikka pellemeikin jos jonkun palavana fantasiana on päästä juggalettea panemaan :behind:

Miksi mä jotenkin näin mielessäni tän tapahtumassa meidän keikalla  :laught:
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #43 : Joulukuu 30, 2024, 23:13:47 »
Kyllä, tykkään että on meikkiä, erityisesti punaista huulipunaa  :) Yllättävän harvoin muuten on, jos ei erikseen pyydä.
Ja yhtään ei haittaa, jos meikit leikkiessä leviävät pitkin kasvoja mukaan lukien omat kasvoni. Se on jopa toivottavaa. Levinneistä meikeistä erityisesti tulee sellainen fiilis, että vau, nyt oli kovaa menoa  :D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa häkkisen isa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : Joulukuu 31, 2024, 10:15:08 »
mä en meikkaa käytännössä ollenkaan. välillä käyn värjäyttämässä kulmat ja ripset niin ne on mintissä kuukauden kerrallaan, ja joskus saatan käyttää sellasia kevyitä lip tint -tuotteita mitkä ei tahraa tai leviä. joskus yritin käyttää enemmänkin huulipunaa, mutta voi helvetti että se sotkee.

keikkapäivinä meikki on ainakin ihan sula mahdottomuus, pitäisi koko ajan olla uusimassa, kun pesen koko kehon hiusrajasta alaspäin asiakkaiden välissä. seksin aikana on väkisinkin välillä kasvot kiinni asiakkaassa kun suudellaan tai ollaan oikein lähekkäin lähetyssaarnaajassa, molemmille voi tulla hiki ja viimeistään ronskin suihinoton aikana on kasvot kuolassa. itseäni jotenkin ällöttäisi ottaa seuraava asiakas vastaan jos ihoa ei olisi pesty kokonaan asiakkaiden välissä, enkä halua keikkapäivinä tuhlata aikaa siihen että lisään asiakkaiden väliin ylimääräiset 15-30min meikin kunnolliseen poistamiseen ja uudelleen lisäämiseen.

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #45 : Joulukuu 31, 2024, 10:43:20 »
Pistetään mieleen. Enemmänkin kiinnostaa muiden ilmeet kun keikalla saavut hotellin aulaan pellemeikissä businesslook asustuksessa. Saattaisi jäädä panemisetkin vähemmälle hihitellessä.

Mut ei sitä käytetä koko aikaa pelkkään hihittelyyn, jooko? Harva voi sanoa saaneensa Hotel Kämpissä kuolasta bloukkaa Ronald McDonadilta jakkupuvussa

🤡👠💼🫦🍆💦
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2024, 10:46:27 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #46 : Joulukuu 31, 2024, 11:35:02 »
Kyllä, tykkään että on meikkiä, erityisesti punaista huulipunaa  :) Yllättävän harvoin muuten on, jos ei erikseen pyydä.
Ja yhtään ei haittaa, jos meikit leikkiessä leviävät pitkin kasvoja mukaan lukien omat kasvoni. Se on jopa toivottavaa. Levinneistä meikeistä erityisesti tulee sellainen fiilis, että vau, nyt oli kovaa menoa  :D

Vinkki jos tykkää sellaisesta oikein likainen lunttu -lookista ja että on sen näköistä on touhuttu: monta kerrosta halpaa ei-vedenkestävää maskaraa + imuttelut oikein juurta myöten ja kakoen (jos se kuuluu palveluvalikoimaan).

Essencen ripsarit toimii tähän hyvin, ne on ihan sysipaskoja eli valuu hyvin poskia pitkin :D
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
« Vastaus #47 : Joulukuu 31, 2024, 11:55:53 »

Mut ei sitä käytetä koko aikaa pelkkään hihittelyyn, jooko? Harva voi sanoa saaneensa Hotel Kämpissä kuolasta bloukkaa Ronald McDonadilta jakkupuvussa

🤡👠💼🫦🍆💦

:inlove:

Reginald McDonald
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa finfe

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #48 : Tammikuu 01, 2025, 14:34:14 »
Meikkaan aina, tykkään huolitellusta lookista niin meikin ku hiusten osalta 🥰👸🏼
Aika mun kanssa on sijoitus sun omaan hyvinvointiin 🥰
/ Felicia 👸

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #49 : Tammikuu 01, 2025, 14:44:58 »
Sonni mainitsi huulipunan. Mun mielestä tosi seksyä kun molo uppoa punaisiksi punattujen huulien väliin  :inlove:

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #50 : Tammikuu 02, 2025, 00:52:18 »
Meikkaan aina, tykkään huolitellusta lookista niin meikin ku hiusten osalta 🥰👸🏼

Tässä pt minun makuuni  :D Tällaista asennetta arvostan  :headbang:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Turskapappa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #51 : Tammikuu 02, 2025, 11:37:41 »
Mitä vittua? Seuraavaksi varmaan kysytään, että pitääkö huoralla olla pillu vai pippeli :sheep:
Ikää on tullut vitusti lisää, mutta preferenssit eivät ole vaihtuneet. Törötisuiset parikymppiset huorat kaupungin korkeimmilla koroilla yhä mielessä.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #52 : Tammikuu 02, 2025, 11:55:50 »
Mitä vittua? Seuraavaksi varmaan kysytään, että pitääkö huoralla olla pillu vai pippeli :sheep:

Joka päivähän täällä kysytään pippeleiden perään  ;)
-𝑻𝒂𝒍𝒗𝒊𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒂-🌴

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #53 : Tammikuu 02, 2025, 12:35:04 »
^Jollain on kuulemma molemmat, olis jännä nähdä semmonen
Nokialla 10.-12.1.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #54 : Tammikuu 02, 2025, 17:45:12 »

Kyllä varmaan kysytäänkin, molemmathan on alan arkipäivää. Onhan molemmille oma myyjä- ja asiakaskuntansa. Ei kai se ketään yllätä, että makuja on monia niin meikin kuin varustuksen osalta. Itse olen tältä osin konservatiivi mutta tiedostan kyllä, että mahdollisuus hankkia omien yksilöllisten mieltymysten mukaisia kokemuksia on yksi tämän lajin jutuista eikä se ole minulle mikään ihmetyksen aihe ole.

Poissa Ribbeli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #55 : Tammikuu 02, 2025, 18:32:55 »

Kumman valitset?🤔

Poissa sannahunaja

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #56 : Tammikuu 02, 2025, 20:44:14 »
Nyt en muista oliko se Coco Chanel vai kuka, joka on todennut seuraavaa: "The best thing is to look natural, but it takes makeup to look natural."

Elikkäs juu, tykkään meikata ja huolehtia ulkonäöstäni, mutta teen sen mahdollisimman luonnollisesti, sekä mahdollisimman luonnonmukaisilla tuotteilla. Geenejä on kiittäminen mm. ihoni sävystä, näyttävistä silmistä ja korkeista poskipäistä, mutta elämäntapojen merkitystä ei sovi unohtaa. Varsinkin ihon hyvinvointiin.

Ymmärrän kyllä viehätyksen kunnon horolookkiin, mutta itse en sellaista tarjoa. Ei löydy sentin pakkelia tai karvamatoja silmissä. En myöskään harrasta ihoni ruskettamista (koska se on epäterveellistä ja vanhentaa!), vaan pyllyni on maidonvalkea keskikesälläkin. Aika moni mun luona käynyt asiakas onkin kiitellyt, kun en "näytä huoralta." Onpahan jotkut pyytäneet ottamaan vastaan täysin ilman meikkiä, mikä on mulle ihan fine.

Eiköhän se mene tämänkin asian kohdalla niin, että makuja on monia, ja niistä on turha sen enempää kiistellä :-*
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2025, 20:48:26 kirjoittanut sannahunaja »
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa ModestyB

• Newbie
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #57 : Tammikuu 04, 2025, 07:01:25 »
Itse meikkaan kohtalaisesti. Omalla kohdallani se on sitä, että haluan osoittaa, että olen nähnyt vaivaa toisen eteen ja koen itseni seksikkäämmäksi meikattuna.

Poissa Kunigazz

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #58 : Tammikuu 04, 2025, 10:19:19 »
Eipä tuolla ole minulle väliä onko meikkiä vai ei.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Paikalla keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #59 : Tammikuu 04, 2025, 10:36:42 »
Jos normaalisti siviilissä käyttää, niin joo toimii.
Mutta ei mun takia tarvii keittää....eiku meikata. Ehkä vähä jotain ehostetta, ripsarii tms.riittää vallan mainiosti.
Ei ainakaan mitään överi stereotyyppistä vosumeikkausta :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...