Mut oliks toi Sonja deittisivusto vai chatti....
Kun, deittisivustolla feikkiprofiilit tietty on ongelmallisia, mutta chatissahan koko idea onkin vaan chattailla. Toki onhan siinä harhaanjohtamista kun annetaan ymmärtää että henkilö chattailee 19 vee opiskeljatytsän kaa ja sit siellä toisessa päässä on Jartsa 45 vee. Mutta mietin jotenkin, et jos sille ns. asiakkaalle tulee hyvä mieli tuosta illuusiosta, ja chattailyssähän kyse onkin just vaan siitä chattailystä, niin mikäs siinä.
Vähän sama kuin nää puhelinseksilinjat, pääasia kai et asiakas on tyytyväinen jutuihin, vaikka toki sama dilemma noissakin, 60 vee Irmeli voi oikealla äänellä hyvin esiintyä 20 vee Janicana. Mutta taas kerran, se mielikuva kai näissä pääasia. Jotenkin mä myös luotan miesten älykkyyteen sen verran, et kyllähän enemmistö nyt tajuaa asian todennäköisen laidan. Mutta jos noi tuo hyvää fiilistä, niin tuskin hekään niin välittävät totuudesta.
On tää ihan näitä feikkiprofiileja, en tiedä mille kaikille sivustoille menee. Mutta se viestialusta, jolla kirjoitan, jota en voi tässä mainita, niin mä kirjaudun sille moderator tunnuksella ja mulla on sinne salasana. Kirjaudun sisään ja siellä aukee sellanen valikko, messages, announcements jnejne ja meen sinne viesteihin. Sit se sivu alkaa lataamaan viestejä. Ruudun oikealle puolelle tulee miehen profiili, miehen käyttäjä, kredittienmäärä, muut miehen tiedot, PROFIILITEKSTI, asuinkunta ymsymsyms jos mies on ne täyttänyt. Jos ei, niin ne tiedot kerätään ja täytetään miehen logiin. Vasemmalle puolelle tulee tytön Profiili, eli tytön käyttäjänimi, etunimi, ikä jnejne samat tiedot ku miehellä. Eli väitän, että kyse on ihan treffisivustoiden feikkikäyttäjistä tyttöjen osalta eikä chatista. Ja joka kerta tulee uusi mies ja uusiprofiili, kun edellisen viestin on lähettänyt. Eli me ei chatata välttämättä saman miehen kanssa kovin kauaa. Eli se mies chattaa saman tyttöprofiilin kanssa, tietämättä, että sen taakse voi kätkeytyä yli kymmenen viestioperaattoria.
Ja päättelen kyseessä olevan treffisivustojen koska joskus viestiketjuissa näkee viestejä, että " Käyttäjäxxx on tykännyt sinusta." "Olette saaneet osuman
" tai "sivuston xxxxxxx.comin käyttäjä on tykännyt sinusta." Ja kyn kyseisen sivuston googlaa, se on treffisivu.
100% varma en koskaan voi olla.
Ja tosiaan itse ainakin pyrin toimimaan niin, että oli kyse sitte kyse feikkiprofiilinpyörittelystä tai chatista, niin pääasia että asiakas saa siitä jotain irti. Surullista ovat ne jotka kinuvat tapaamisia ja aina joutuu vastaamaan tyyliin: "Ei tänään kulta."
plus, on harhaanjohtavaa että meitä siis esim sähköposteissa puhutellaan "firman" taholta viestioperaattoreina ja kai jos ilmoittaisi ntätä työtätekeväni, mun titteli olisi chatoperator, vaikka oikeasti oonkin vaan joku skämmääjä