Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Päihteiden käyttö ja seksityö  (Luettu 1448 kertaa)

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Päihteiden käyttö ja seksityö
« Vastaus #20 : Joulukuu 31, 2024, 07:21:11 »
Runsas alkoholinkäyttö tuo reippaasti lisäkaloreita ruokavalioon ja aiheuttaa ylimääräistä näläntunnetta, mistä seuraa vielä enemmän lisäkaloreita sapuskan kulutuksen muodossa. Ei ole ihme, että ”kuvat näyttävät hieman vanhoilta” monellakin hutsulla. Harvempi pt on hoikempi kuin vanhoissa kuvissaan.

Pitkään juopotelleena " tossa aiemmin " oma huomio kun se lähtee käsistä ihminen voi laihtua huomattavasti . kun ei ns ole nälkä niiden kaloreiden takia. ja ei enää kiinnosta/jaksa. tapajuopot erikseen jotka viimeistään krapulaan tilaa " 50e "  mättöä...
kysyvälle vastataan

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Joulukuu 31, 2024, 09:11:43 »
Runsas alkoholinkäyttö tuo reippaasti lisäkaloreita ruokavalioon ja aiheuttaa ylimääräistä näläntunnetta, mistä seuraa vielä enemmän lisäkaloreita sapuskan kulutuksen muodossa. Ei ole ihme, että ”kuvat näyttävät hieman vanhoilta” monellakin hutsulla. Harvempi pt on hoikempi kuin vanhoissa kuvissaan.

Pitkään juopotelleena " tossa aiemmin " oma huomio kun se lähtee käsistä ihminen voi laihtua huomattavasti . kun ei ns ole nälkä niiden kaloreiden takia. ja ei enää kiinnosta/jaksa. tapajuopot erikseen jotka viimeistään krapulaan tilaa " 50e "  mättöä...
Tämäkin niin yksilöllistä. Alaa aika raskaasti "empiiristä tutkimusta tehneenä" voin sanoa, että ite tuli aina syötyy vaikka korkki oli auki. Se saattoi vaikuttaa, että itse vedin aina jäykkää viinaa. Yleensä sen paremmin lantraamatta.
Kalja turvottaa, pöhöttää, ja vie sen nälän tunteen pois.
Nyt korkki ollu säpissä reilut 6 vuotta, ja sekin loppui silloin kantapään kautta...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Tammikuu 03, 2025, 18:41:36 »

Tämäkin niin yksilöllistä. Alaa aika raskaasti "empiiristä tutkimusta tehneenä" voin sanoa, että ite tuli aina syötyy vaikka korkki oli auki. Se saattoi vaikuttaa, että itse vedin aina jäykkää viinaa. Yleensä sen paremmin lantraamatta.
Nyt korkki ollu säpissä reilut 6 vuotta, ja sekin loppui silloin kantapään kautta...
Hei, onneksi olkoon, että olet saanut korkin kiinni! Se on oikeasti uskomaton juttu ja taistelu kun olen seurannut vierestä. Eikä suurimmalla osalla onnistu. Onneksi on paljon hyviä tukiryhmiä missä käydä jos tarvitsee.

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #23 : Tammikuu 03, 2025, 18:49:23 »

Itse lopetin -97 ja ikävä kyllä myös kantapään kautta tuli oppi haettua. Ja opetus oli niin kova että homma loppui kertalaakista.
Livekonsertit 2024: 20

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Tammikuu 03, 2025, 18:51:13 »

Hei, onneksi olkoon, että olet saanut korkin kiinni! Se on oikeasti uskomaton juttu ja taistelu kun olen seurannut vierestä. Eikä suurimmalla osalla onnistu. Onneksi on paljon hyviä tukiryhmiä missä käydä jos tarvitsee.
Ihan ensimäisenä se päätös pitää lähteä itsestään. Toista et voi pakottaa, on kyse sit mistä tahansa riippuvuudesta.
Tämä nyt väärä foorumi puhua aiheesta sen enempää.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa gorth

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Tammikuu 03, 2025, 19:18:21 »
Heittäisin, että todellisuudessa löytyy Suomesta niin kotimaisten ja ulkolaisten PT osalta sellaisia, jotka käyttää - se täytyy muistaa että suurin osa käyttäjistä on aivan tavallisen tennarin kuluttajan näköisiä - ei näy päällepäin, ennenku sivuluisu on jo niin jyrkkä ja pinta kalteva, eikä asianomainen enää moisesta välitä ja oikein näe tietä ulos. Toki niin on koko väestössäki vastaavat luvut.

Helsingissä oikeuslääketieteen laitos seuraa käyttöannoksia viemärivedestä ja pystyvät aika tarkkaan sanomaan että missäpäin viemäriverkostoa käytetään mitä ja milloin.