Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Päihteiden käyttö ja seksityö  (Luettu 1458 kertaa)

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
Päihteiden käyttö ja seksityö
« : Joulukuu 30, 2024, 00:45:06 »
Minua alkoi tänään kiehtoa suomen kultuurissa seksityössä onko miten tämän tason työntekijöillä käytössä jotain, vai otatko asiakkaat vastaan selvinpäin?
Tähän ei tarvitse kommentoida ettei leimaannu, toki arvostaisin rohkeita kommentteja.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2024, 02:50:25 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Päihteiden käyttö ja seksityö
« Vastaus #1 : Joulukuu 30, 2024, 00:50:55 »
Minua huolestuttaa tämän aiheen esille nostaminen ja termien tunteminen. Mitä ihmettä teet sillä tiedolla yksityisviestein?

Kaikki ok?
-𝑻𝒂𝒍𝒗𝒊𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒂-🌴

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Joulukuu 30, 2024, 00:56:53 »
Asiakkaana käyn vain selvien huorien luona, muiden luota käännyn kannoilla enkä maksa senttiäkään. Maailmalla nähnyt kaikenlaista.

Jos pt:n kanssa asiasta sovittu, pari viinilasia tai olutta on ok. Enemmästä on vain haittaa seksin nautinnollisuudelle.

Paikalla misskiki

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Joulukuu 30, 2024, 01:05:01 »
Mä koko sydämmestäni toivon, että kukaan pt ei tee mitään työtä minkään päihteen alaisena. Omalla kohdalla on nollatoleranssi kaikkiin päihteisiin.

Tapaamisilla olen aina itse selvinpäin ja samaa vaadin asiakkailtanikin. Jos haiskahtaa alkoholi tai huumeet niin samantien käännytys. Tupakan suhteen nyt ei niin tarkkaa, mutta mukavampi itselle kun ei maistu ja haise rööki asiakkaassa🤨
28-vuotias muhku bbw 💕

Kuopio

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Joulukuu 30, 2024, 01:14:29 »
Kysely on suunnattu palveluntarjoajille, mutta vastaan asiakkaan ominaisuudessa ja olen aika pitkälti samoilla linjoilla kuin Velihopea: Palveluntarjoajan raittius / päihteettömyys tapaamishetkellä on minulle ehdoton itsestäänselvyys. Jos huomaisin pt:n olevan jonkin päihdeaineen vaikutuksen alaisena niin kääntyisin ovelta.

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Joulukuu 30, 2024, 01:16:21 »
Minua huolestuttaa tämän aiheen esille nostaminen ja termien tunteminen. Mitä ihmettä teet sillä tiedolla yksityisviestein?

Kaikki ok?
Tunnen termit koska olen opiskellut. Muistan joskus aikaisemmin nähneen jonkun vanhan tutkimuksen jenkeistä ja kuinka siellä on ainakin ollut kovassa käytössä kokaiini. Tällä hetkellä suomen vesistöistä joka vuosi mitataan isompia määriä huumeita. Tarkoitin myös että minulle saa laittaa viestiä jos on ollut historiaa käytöstä tai tarvitsee tukea/on huolissaan omasta käytöstä voin pari viestiä vaihtaa ja ohjata lähimpiin ryhmiin hoitoa varten.

Aiheen näen myös sen verran mielenkiintoiseksi, että jokaisen henkilön jos yksikään laittaa viestiä, voisin anonyymisti luvan kanssa siteerata heitä ja kirjoittaa artikkelin ja laittaa siihen kyselyn tulokset. Tiedän itseään myyviä naisia joilla on päihde ongelma, heillä vain on todennäköisesti aika erillainen kertomus verrattuna siihen mitä joku täällä voisi sanoa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2024, 01:25:05 kirjoittanut Kissamainen »

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #6 : Joulukuu 30, 2024, 09:04:41 »
^Seksityöntekijät ei myy itseään, vaan seksipalveluita.

Mitä itse kysymykseen tulee, ei kävisi pienessä mielessäkään työskennellä minkäänlaisten päihteiden alaisena. Enhän mä siviiliduuniakaan kännissä tee. Huumeita en ole koskaan edes kokeillut, edes pilveä. Ja alkoholit tuppaa vanhenemaan kaappiin.
*pikkuPullea mature*

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #7 : Joulukuu 30, 2024, 09:17:23 »
Mä en ole yhdenkään ihmisen seurassa, joka on päihteiden vaikutuksen alainen.

Paikalla keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Joulukuu 30, 2024, 09:20:05 »
En nyt lähtis henkeä pidättämään odottaessani vastauksia, että rahoitan kaman käyttöni seksityöllä.
Saitin vakkarikirjoittelijatytöistä tuskin heitä siis löytyy. Mutta naapurista heitä löytyykin, eikä tarvii olla edes mikään Sherlock...
Itse en ole onneks törmänny kuin yhteen tapaukseen, johtuuko siitä että osaa olla tutka päällä vai mistä, sitä en tiedä..
 No tuurilla ne laivatkin seilaa...
Mutta itse aina selvinpäin, ja sitä odotan myös toiselta osapuolelta.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Joulukuu 30, 2024, 09:40:57 »
En nyt lähtis henkeä pidättämään odottaessani vastauksia, että rahoitan kaman käyttöni seksityöllä.
Saitin vakkarikirjoittelijatytöistä tuskin heitä siis löytyy. Mutta naapurista heitä löytyykin, eikä tarvii olla edes mikään Sherlock...
Itse en ole onneks törmänny kuin yhteen tapaukseen, johtuuko siitä että osaa olla tutka päällä vai mistä, sitä en tiedä..
 No tuurilla ne laivatkin seilaa...
Mutta itse aina selvinpäin, ja sitä odotan myös toiselta osapuolelta.
Voisipa sinne naapurisivistolle tehdä kyselyn.. Sieltä olen omaan ilmoitukseeni saanut viestejä myös, että voiko maksaa huumeilla. vastasin mitä ihmettä minä niillä tekisin 😁 ja sen jälkeen estoon. Mutta hyvältä näyttää täällä useimpien asiakkaiden asenne, että haluavat olla selvinpäin. En kadu yhtään, että liityin näille sivuille. Niin sekavia tapauksia on muualla tullut vastaan.
Mitä omaan päihteiden käyttöön tulee, tupakoin, joskus jos kovasti jännitän asiakasta kysyn häneltä, että saanko ottaa lasin tai kaksi viiniä, joskus ollaan juotu  yhdessä drinkit ennen hommia (ilman, että se on mennyt asiakkaan ajasta, paitsi kerralla kun lähdettiin etsimään lähintä baaria helsingissä).
Mutta olen himo kahvin juoja, sitä pitäisi kyllä vähentää.

Poissa Hottis puuma

• Abuela
  • Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #10 : Joulukuu 30, 2024, 10:21:47 »
Seksiä ja etenkin seksiä työkseen vain selvänä.
Kullitieteen maisteri

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #11 : Joulukuu 30, 2024, 10:43:04 »
On kyllä kohtalaisen outo ketju. Täytyy kyllä rehellisesti sanoa että en ole tällä forkalla piri pirkkoihin törmännyt.

17 vuoden aikana mitä olen huorissa käynyt...ehkä viisi ollut selvästi kamoissa ja kynnystä en ole sitten ylittänyt.

Mutta tämä on yksi tärkeimmistä syistä minkä takia suosin puhelinkeskustelua, siinä saa paremman kuvan että kannattaako vaivautua. Ja niitä on ollut jonkin verran jotka ovat selvästi kamoissa tai jurrissa.
KäteenHeiluttaja

Poissa Jomppuli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Joulukuu 30, 2024, 12:52:42 »
Joo selvänä ja on kyllä tullut aikamoisia asuntoja tullut vastaan ja kertoo kyllä elämästä.
Yleensä perun jos vaikuttaa sekavalta ja joskus taustalta kuuluu muiden puhetta.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Joulukuu 30, 2024, 12:59:52 »
Nyt jotenkin hämmentää tää koko kysely. Ei kukaan kamaaa käyttävä klikkialis tohon mitään, eikä täällä aktiivisesti kirjoittavat seksityöntekijät mitä todennäköisimmin mitään laittomia edes käytä.

Jos haluat kirjoittaa artikkelin aiheesta niin eikö silloin kannattaisi aloittaa koko kysely kertomalla juuri se?
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Joulukuu 30, 2024, 13:11:42 »
Nyt jotenkin hämmentää tää koko kysely. Ei kukaan kamaaa käyttävä klikkialis tohon mitään, eikä täällä aktiivisesti kirjoittavat seksityöntekijät mitä todennäköisimmin mitään laittomia edes käytä.

Jos haluat kirjoittaa artikkelin aiheesta niin eikö silloin kannattaisi aloittaa koko kysely kertomalla juuri se?
Totta olisi pitänyt tehdä se.

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #15 : Joulukuu 31, 2024, 01:15:57 »
Joku nikotiini on eri asia, mutta ei kuulu kuositus ja nää hommat yhteen, niin oman kuin asiakkaan turvallisuuden vuoksi. Ei minnekään muuhunkaan duuniin mennä päihtyneenä. En itsekään asiakkaana näin intiimillä alalla arvostaisi pt:tä, joka ei ole henkisesti läsnä, johtui se sitten päihteistä tai jostain muusta.

Jos kokee joutuvansa nappailemaan jotain selvitäkseen tästä työstä, on väärällä alalla ja itsetuhon polulla.
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️

Poissa Merkonomi

• Full Member
« Vastaus #16 : Joulukuu 31, 2024, 01:22:27 »
Aika moni ulkomainen pt käyttää suht runsaasti alkoholia. Ja pilveäkin poltellaan. Sen tiedän

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #17 : Joulukuu 31, 2024, 01:52:09 »
Runsas alkoholinkäyttö tuo reippaasti lisäkaloreita ruokavalioon ja aiheuttaa ylimääräistä näläntunnetta, mistä seuraa vielä enemmän lisäkaloreita sapuskan kulutuksen muodossa. Ei ole ihme, että ”kuvat näyttävät hieman vanhoilta” monellakin hutsulla. Harvempi pt on hoikempi kuin vanhoissa kuvissaan.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #18 : Joulukuu 31, 2024, 03:24:33 »
Aika moni ulkomainen pt käyttää suht runsaasti alkoholia. Ja pilveäkin poltellaan. Sen tiedän
Useamman sata ulkkaria on tullut tavattua enkä ole tällaista havainnut. Ne muutamat kännääjät ja narkit mitä vastaan on tullut ovat olleet ihan kotimaisia mikä nyt ei tietenkään yllätä.
Make Russia small again

Poissa Ribbeli

• Full Member
« Vastaus #19 : Joulukuu 31, 2024, 05:51:23 »

Se suuri joukko huoria joita olen pannut,ei ole vastaan tullut kamoissa olevaa,ei kotimaisissa eikä ulkkareissa.