Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Lea, RE Vantaa  (Luettu 1177 kertaa)

Poissa Hara

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Lea, RE Vantaa
« : Joulukuu 30, 2024, 17:02:24 »
Taustaa: Käytän palveluita harvakseltaan, muutaman kerran vuodessa ja olen valikoiva. Lea pääsi tänään harvalukuiseen joukkoon, nimittäin hupakot jotka olen tavannut useammin kuin kerran ja vieläpä saman vuoden aikana.

Ilmoituksen ikä 45 pitää todennäköisesti paikkansa, ainakin lähelle. Voisi ilmoittaa itsensä nuoremmaksikin ja hyväksyisin sen. Iho on kuin parikymppisellä, vartalo erittäin hyvässä kunnossa ja kasvoiltaan todella nätti. Ei ehkä täytä mielikuvaa riettaasta milfistä, joten jos sellaista hakee joku muu voi olla parempi vaihtoehto. Jos kolmella sanalla pitäisi kuvata, niin classy petite lady. Kääntäisi huomion itseensä takuuvarmasti vaikka missä tasokkaalla gaalaillallisella seuralaisena.

Ensimmäistä kertaa menin tapaamiseen ilmoittamatta sen erityisempiä toiveita. Meno oli varovaista, mutta miellyttävää ja seksi ihanaa. Ilmoituksessa ei ole ruksittu foot fetishiä, eikä kuvissa näy steikkareita mitkä on mulle tärkeät. Siksikin harvinaista että tällaisen valitsin. Nyt toisella kertaa kyselin mustia sukkia ja tokihan ne löytyivät, eikä Lea näyttänyt panevan pahakseen että jalat sai runsaasti huomiota. Sääret ovat upeat. Meno oli intensiivisempää nyt. Aluksi toki halailtiin ja pussailtiin aistikkaasti samalla riisuen. Sängyssä kiehnäys yltyi kiihkeäksi ja olin laueta ihan ennätysajassa, toki panetuskin oli valtava. Lopuksi jutustelua ja silittelyä.

Menen varmasti kolmannenkin kerran, tosin en (ehkä) vielä huomenna. Saturainen on ihan halpa hinta tästä. Money well spent.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lea, RE Vantaa
« Vastaus #1 : Joulukuu 30, 2024, 19:34:28 »
Kyselin Leaa äsken Hämeen suuntaan. Oli jo kuulemma tulossa, mut sairastui.
Yrittää uudelleen ensi vuonna. Sitä venatessa. Ellen itse vieraile Vantaalla ensin

Poissa Vikingo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Joulukuu 30, 2024, 21:37:03 »
Lea asettaa kyllä standardit hyvinkin korkealle vaikkapa GFE:n suhteen ja muutenkin hyvin elegantti nainen kyseessä, mutta palveluvalikoima silti mukavan laaja.

Poissa CuoreSportivo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Joulukuu 31, 2024, 13:21:14 »
Kyllä vain, Lea on upea Lady. Itsekin monta kertaa hänen luonaan vieraileenna voin vahvasti suositella häntä oikeille herrasmiehille.

5/%.