Mistä ihmeestä löytyisi aamuvirkku palveluntarjoaja, monelta kysynyt mutta on täysin hakuammuntaa saada tapaaminen aamu seitsemäksi.
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!
Itse vihaan aamuja, ja kaikki mikä tapahtuu ennen klo 11 on mulle liian aikaisin.
En välttämättä oo sun kohderyhmää muuten, mutta mä kyllä herään ajoissa. Omiin aikatauluihini sopii parhaiten aikaiset aamutapaamiset.Kohderyhmä on naiset, et kyllä sä olet ihan kohderyhmää!
En välttämättä oo sun kohderyhmää muuten, mutta mä kyllä herään ajoissa. Omiin aikatauluihini sopii parhaiten aikaiset aamutapaamiset.Kohderyhmä on naiset, et kyllä sä olet ihan kohderyhmää!
Muuten en ole niin ennakkomaksun ystävä, ymmärrän sen vaivan jne., mutta onhan tuossa riski toiseen suuntaan ja kyllä hieman harmittaisi mennä töihin ilman että sai sinä aamuna
Samaistun aloittajaan. Yleensä kellekkään ei sovi ennen 9-10 ja JOS olen joskus onnistunut sopimaan tapaamisen niin poikkeuksetta on PT perunut joko yöllä tai sit ollaan tavoittamattomissa aamulla kunnes saan viestin joskus päivällä