Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Aamuvirkkua pt:tä?  (Luettu 1805 kertaa)

Poissa jonne

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Aamuvirkkua pt:tä?
« : Joulukuu 30, 2024, 17:16:28 »
Mistä ihmeestä löytyisi aamuvirkku palveluntarjoaja, monelta kysynyt mutta on täysin hakuammuntaa saada tapaaminen aamu seitsemäksi.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aamuvirkkua pt:tä?
« Vastaus #1 : Joulukuu 30, 2024, 17:37:43 »
Itse vihaan aamuja, ja kaikki mikä tapahtuu ennen klo 11 on mulle liian aikaisin. Suostun kuitenkin sopimaan aamuaikoja jotka ovat vähintään puoli tuntia pitkiä, mutta koska niitä perutaan aivan hävyttömän paljon alle tunnin varoitusajalla suostun nykyään antamaan aamuaikoja vain varausmaksulla, jotta asiakasta varten unirytmin muuttaminen ei mene hukkaan siksi että "rengas meni puhki" tai "äitini joutui sairaalaan".

Mä voin järjestää tapaamisen vaikka aamu kolmelta jos sopiva hinta löytyy ja varausmaksun maksaminen ei ole ongelma.
Helsinki 2.-3.1. ❤️

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Joulukuu 30, 2024, 17:49:19 »
Itse vihaan aamuja, ja kaikki mikä tapahtuu ennen klo 11 on mulle liian aikaisin.

Eli et ole aloittajan etsimä aamuvirkku.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Joulukuu 30, 2024, 17:53:09 »
Se, että en ole luontaisesti aamuvirkku ei tarkoita, ettenkö voisi olla palveluntarjoaja, joka pystyy myymään sitä, mitä aloittaja etsii. Mulla on ihania vakkareita joita varten herään seiskalta, käyn ulkona koiran kanssa ja juon kahvia ollakseni pirteä ja hyväntuulinen heidän saapuessaan luokseni ennen työpäivänsä alkua.
Helsinki 2.-3.1. ❤️

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #4 : Joulukuu 30, 2024, 18:05:42 »
En välttämättä oo sun kohderyhmää muuten, mutta mä kyllä herään ajoissa. Omiin aikatauluihini sopii parhaiten aikaiset aamutapaamiset.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lumijuliia

• Full Member
  • Galleria (27)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Joulukuu 30, 2024, 19:46:37 »
Jos aika on ennen klo 7, pyytäisin ennakkomaksua, ellei ole vakkari.

Olen mä joskus treffannut klo 2 ja klo 4 kun oli tuttu tyyppi. Pääsi vain yövuoroista. Muuten en laittaisi herätystä noin aikaisin sentään 🤭
Petite seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa jonne

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Joulukuu 30, 2024, 22:09:17 »
En välttämättä oo sun kohderyhmää muuten, mutta mä kyllä herään ajoissa. Omiin aikatauluihini sopii parhaiten aikaiset aamutapaamiset.
Kohderyhmä on naiset, et kyllä sä olet ihan kohderyhmää!

Muuten en ole niin ennakkomaksun ystävä, ymmärrän sen vaivan jne., mutta onhan tuossa riski toiseen suuntaan ja kyllä hieman harmittaisi mennä töihin ilman että sai sinä aamuna

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : Joulukuu 30, 2024, 23:07:40 »
Kohderyhmä on naiset, et kyllä sä olet ihan kohderyhmää!

Muuten en ole niin ennakkomaksun ystävä, ymmärrän sen vaivan jne., mutta onhan tuossa riski toiseen suuntaan ja kyllä hieman harmittaisi mennä töihin ilman että sai sinä aamuna

Mulla ei oo ennakkomaksu käytössä. Herään jokatapauksessa aamuisin aikasin 😅
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Admirer

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Joulukuu 31, 2024, 12:57:49 »
Samaistun aloittajaan. Yleensä kellekkään ei sovi ennen 9-10 ja JOS olen joskus onnistunut sopimaan tapaamisen niin poikkeuksetta on PT perunut joko yöllä tai sit ollaan tavoittamattomissa aamulla kunnes saan viestin joskus päivällä, että väsytti aamulla ja en jaksanut herätä.

Olen suosiolla unohtanut mahdollisuuden tuollaiseen 😀 jäänyt sitten muutenkin hupakointi 😀

Poissa Noodelidude

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #9 : Joulukuu 31, 2024, 13:14:44 »
Neiti N20 (tietäjät tietäköön) pikkukunnissa keikkaillessaan tuntuu olevan melko aamuvirkku. Olen jokusen kerran käynyt aamuvarhain, eikä ole tuntunut olevan siitä moksiskaan. Usein nokittanut vieläkin varhaisemalla ehdotuksella siitä mitä itse olen alunperin kysellyt. Tähän mennessä ainoa hupsukka kuka ei ole nukkunut pommiin ja sovitut aamutapaamiset ovat toteutuneet.
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #10 : Joulukuu 31, 2024, 13:43:33 »
Nää on just näitä, mikä nyt on kellekin aikaista😅 Itsellä taitaa enkka olla klo 6.00 sunnuntaiaamuna hotellikäynnillä. Myöhäisillan ajoille olisi myös kysyntää mutta yleensä lopetan työt viimeistään klo 19.00
Nokialla 10.-12.1.

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Joulukuu 31, 2024, 23:00:39 »
Samaistun aloittajaan. Yleensä kellekkään ei sovi ennen 9-10 ja JOS olen joskus onnistunut sopimaan tapaamisen niin poikkeuksetta on PT perunut joko yöllä tai sit ollaan tavoittamattomissa aamulla kunnes saan viestin joskus päivällä

Tässä syy miksi ei kannata ennakkomaksuja maksella
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine