Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Latinabebe  (Luettu 2008 kertaa)

Poissa Aragorn

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Latinabebe
« : Syyskuu 11, 2024, 22:26:52 »
Holla!

Onko kellään kokemuksia naapurissa ilmottelevasta puoliksi latino mimmistä? Kuvat ainakin miellyttää omaa silmää ja vaikuttavat aidoilta :)

Poissa Herra50

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latinabebe
« Vastaus #1 : Tammikuu 01, 2025, 14:23:34 »
Ilmoitus esillä taas. Tämä kiinnostaisi. Itseänikin !

Poissa Asrm69

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 01, 2025, 20:35:36 »
Pitäisikö vähän tarkemmin laittaa ketä naapuria tarkoittaa.

Tarkoitatteko Brune latina 27v?

Hänet katsastin
Kaikkeen ei pidä suostua ❤️

Poissa Herra50

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2025, 00:17:48 »
Kyllä, 27v brune Latina !

Poissa Asrm69

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2025, 00:53:29 »
No rapsataan sitten.

Nainen on aito kyllä ja pohjois-helsingissä juna-asemalta kävelymatkan verran tikkarinhuoltopisteelle.
Kämppä on ok, tuollaisen sinkun kämppä tai sopiva duunailuun. Mutta sänky on pieni.

Nainen oli kyllä ihana ja höpöttäjä ja siitäkin sai toki pulittaa. Ystävällinen ainakin minulle, mutta olinhan minäkin sitä hänelle heti alusta asti vaikka ensimmäinen testi oli minun seisotus kylmässä noin 20-30 min. Olin reilusti etuajassa. Ja sisään unohti päästää ajallaan. En tiedä mitä siellä teki, mutta eipä siellä edellistä ainakaan ollut. Ts. Olkaa kärsivällisiä, sillä hänellä on varmaan 200 keskustelua käynnissä tai muu adhd kun yksin kämpässä. Kun minä siellä olin niin keskittyi kyllä minuun, ei kännykkään, plussa siitä.

Hän tykkää tapailla myöhään illalla ja pitkälle aamuyöhön. Näin olen ymmärtänyt. Omien aikataulujen puolesta harvoin pääsen myöhään tai keskellä yötä. Harmi. Voisin käydä tätä naapurin latinaa soittamassa useamminkin.
Se on haastavaa joskus joidenkin kanssa saada viestit kulkemaan samaan aikaan ja lisäksi aika sopimaan kummallekin. Tämän haasteen takia ehkä en näe uudelleen kun mä haluan helppoutta ja varata ns heti tai parisen tuntia max etukäteen. Olen liian kiireinen ja ailahteleva itse, etten pysty sopimaan pitkälle tulevaisuuteen ainakaan näihin myöhäisiin ajankohtiin.

Mutta Nainen on lämmin, ihana iho, vartalo, ok suikki ja sai laueta vartalolle mutta enpä niin tehnyt. Kumiin vaan ja vähän jatkoin sen jälkeenkin vielä fiilis jyystöä.

Kun oikeaan alkaa panettaa ja jos osuu hänen kanssa samaan aikaan linjoille, saatan hairahtua. Kuvista näkee mitä siellä on tarjolla.
Kaikkeen ei pidä suostua ❤️

Poissa Merkonomi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2025, 01:12:54 »
^ Tuo ulkona venaaminen on ehkä vittumaisinta tässä hommassa. Varsinkin nyt kun on kylmä. Yli 20 minsan odotus on muutenkin jo aivan liikaa, siinä ehtii fiilis laskea miinuksen puolelle. Toki jos saavuit reilusti etuajassa niin sehän oli odotettavissa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2025, 01:19:58 kirjoittanut Merkonomi »