Pyydän anteeksi johtopäätöksistä Anna.
Jos jopa Cece joka täällä aktiivisesti kirjoittaa on todennut Annan kuvien ja tekstin mukaiseksi kyllä mäkin uskon.
Kuten muutkin maininneet ei olisi ennenkuulumatonta hupakon rapsaavan itseään tai ostamalla rapsaa.
Ylistykset olivat vain sen verran ”hyviä” ja lyhyen ajan sisään. Heräsi epäilyksiä voiko näin olla.
Toivottavasti ketjusi pysyy hyvänä ja tämä ei vaikuta asiakaskuntaasi tai työmotivaatioosi ja vilpitön anteeksipyyntöni vielä.
Pezkun anteeksipyyntö hyväksytty. Harmi että olit kipeänä, sillä jos et olisi ollut, niin olisit näitä lukiessa tiennyt mistä puhutaan. Toivon, että jos joskus tulet mun asiakkaaksi, niin sulla on selkärankaa olla avoin siitä kuka olet. Ehkä voit sitten kirjoittaa oman rapsan joka ei ole "liian hyvä".
Okei, voihan se olla että arvioin tilanteen väärin. Voi kai tässä siitäkin olla kyse, että ihmiset ikään kuin jälkeenpäin kirjoittaa omia kokemuksiaan sellaiseen muotoon, että ostopäätös muuttuu itsellekin mahdollisimman ruusuiseksi. Vähän vaikea ihan objektiivisesti ottaa joitain tässä yllä olleita kommentteja, nimittäin. Mutta välttämättä kaikki ei pyri objektiivisuuteen, ja sallittakoon sekin.
No niin, ainakin saatiin säpinää ketjuun
Niin antero pee, tai voihan se olla, että näiden rapsojen kirjoittajat on ihan oikeasti tykänneet musta ja palvelusta jota ovat saaneet. Olet oikeassa siinä, että kaikki eivät pyri objektiivisuuteen, koska nämä kokemukset ovat aina todella subjektiivisia. Minusta näyttää, kun vertaan näitä rapsoja siihen, mitä olen henk.koht näiden asiakkaiden kanssa jutellut, että he ovat yksinkertaisesti olleet vain rehellisiä kertoessaan oman kokemuksensa ja mielipiteensä.
Täytyykö rapsassa pyrkiä objektiivisuuteen onkin hyvä kysymys, nimittäin henkilökemiat ja omat mieltymykset on jokaisella eri. Joku voi olla kokenut mut "ihan kiva seiskapuol" siinä missä joku toinen on lähtenyt mun luota täysin hurmiossa ja todennut, että parasta ikinä. Ehkä ne joiden kokemus on ollut laimea tai korkeintaan käden lämpöinen, eivät ole nähneet syytä rapsata mua, tai ehkä tässä muutaman viikon aikana, kun olen näitä rapsoja tajunnut pyytää, ei ole vielä osunut mulle niitä. Kyllä niitäkin on. Kaikilla!
Voih, miten tässä nyt näin kävi..
..
Anna on ainakin minulle aidosti aito, kiva ja luonnollinen nainen. Kaunis, fiksu, seksikäs. Oikea helmi. mutta nämä mieltymykset ovat toki hyvin henkilökohtaisia, jokainen muodostakoon itse käsityksensä.
Harmi että tämä keskustelu pääsi näin laukalle. Harkitsen onko sittenkin viisainta jatkaa hyväksi koettua matalan profiilin lähestymistapaa tämän ihanan eroottisen harrastuksen parissa ja olla sen enempää kommentoimatta.. Annan rapsapyyntö oli käsittääkseni täysin vilpitön, kuten oli rapsanikin, ensimmäinen laatuaan. Ehkä vähän ylitsevuotava joo, mutta sattui nyt vaan sellaisissa olosuhteissa että jäi aivan erityisen hyvät vibat tapaamisestamme.
Loistavaa ja kihelmöivää vuotta kaikille. Kaikkea hyvää, ihana Anna!
Kiitos KJKarl88 kauniista sanoistasi
. Arvostan suuresti sitä, että uskaltauduit tänne piraijojen joukkoon uimaan ja kirjoitit ensimmäisen rapsasi. Ymmärrän jos tämän kokemuksen jälkeen tekee mieli palata matalampaan profiiliin, mutta toivottavasti ei kuitenkaan pelkästään tämän takia.
Vielä loppukommentti: Kyllähän tämä kalabaliikki toi pari tuhatta uutta lukukertaa tälle ketjulle, että mikäs siinä. Toivon kuitenkin, että nyt riitti tästä aiheesta ja jatketaan ketjua rapsoilla.