Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anna Von B  (Luettu 6702 kertaa)

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anna Von B
« Vastaus #20 : Tammikuu 20, 2025, 16:02:13 »

Nyt tulee harvinaisen suuria ja samansuuntaisia sanoja aivan tuntemattomien saittilaisten suista!

...kerrankin olen Kellopeliappelsiinin kanssa samoilla linjoilla.

En myöskään täysin ymmärrä mikä tässä on niin kiusallista tai haiskahtaa.
Vihjaatteko, että PT olisi kirjoittanut rapsat itse tai maksanut niistä?

Eiköhän todennäköisempi selitys ole, että nämä asiakkaat ovat bonganneet Annan muualta kuin tältä saitilta, tapaamisen yhteydessä Anna on ehkä vinkannut tämän saitin olemassaolosta, että täällä on häntä koskeva rapsaketju ja että rapsat ovat tervetulleita. Ei kai tässä ole mitään väärää? Monet PT:t pyytää rapsoja.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2025, 16:06:08 kirjoittanut ThomasDundee »

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Tammikuu 20, 2025, 16:11:57 »
Mä nimenomaan olen pyytänyt kirjoittamaan rapsoja, nyt kun tajusin että niin voi tehdä. Kertonut että on tällänen sivusto ja olisi kiva lukea, jos haluaa rapsan kirjoittaa. Ennen luulin että tyytyväiset asiakkaat kyllä rapsaa, jos haluaa, mutta kun ei vuoteen kukaan rapsannut ja sitä täällä ihmettelin, niin mulle kerrottiin että rapsoja voi pyytää. Ihmisistä kenelle olen muistanut mainita asiasta, osa on sanonut että ei ole saitista koskaan kuullutkaan ja osa on sanonut että on kauan lukenut täällä mutta ei ole kommentoinut koskaan mihinkään (enkä sinänsä kyllä ihmettele pätkääkään miksi ei 🙄).
❤️ Lomalla - seuraavana Helsinki 29.-30.1.❤️

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2025, 16:41:48 »
Käykää nyt ihmeessä moikkaamassa häntä, jos tulet katuen takaisin maksan vaikka tapaamisesi :D

Nyt tulee harvinaisen suuria ja samansuuntaisia sanoja aivan tuntemattomien saittilaisten suista!

...kerrankin olen Kellopeliappelsiinin kanssa samoilla linjoilla.

Pitääkö siis jatkossa sanoa, kun pyytää rapsaamaan, että vain aktiiviset saittilaiset saavat rapsata ja muut ei?

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #23 : Tammikuu 20, 2025, 17:34:07 »
Hyvä kysymys, että voiko ekapostaus olla rapsa. Olisiko se kuitenkin ensiluokkainen aloitus? Toinen hieman hankalampi kysymys on, että onko joukko ekapostauksia samalta kirjoittajalta. Mä en osaa siihen vastata, mutta historiassa tällaisia on aika ajoin esiintynyt. En kuitenkaan usko, että AnnaB:ltä.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Tammikuu 20, 2025, 17:41:29 »
Hyvä kysymys, että voiko ekapostaus olla rapsa. Olisiko se kuitenkin ensiluokkainen aloitus? Toinen hieman hankalampi kysymys on, että onko joukko ekapostauksia samalta kirjoittajalta. Mä en osaa siihen vastata, mutta historiassa tällaisia on aika ajoin esiintynyt. En kuitenkaan usko, että AnnaB:ltä.

Osalla näistä rapsaajista on tietääkseni ollut täällä tunnukset kauemmin kuin mulla.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Tammikuu 20, 2025, 18:08:22 »
Pari ekaa rapsaa oli uskottavia. Anna kävi Turussa ja olisin aikaa varannut jos en olisi sillä viikolla ollut kipeä. Nyt tätä lukiessa hyvä etten mennyt. Näin paljon ylistystä eivät ole saaneet edes Saitin ikisuosikit esimerkkinä vaikkapa IlonaTequila. Ja kaikki yhtäkkiä kuvailee ajan kestoineen päivineen  :o

Mystistä

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #26 : Tammikuu 20, 2025, 18:25:42 »
Ja kaikki yhtäkkiä kuvailee ajan kestoineen päivineen  :o

Mystistä

Eikös tuo kesto ole aika olennainen tieto?

Ihmeen vainoharhaista sakkia.

Neljä ensimmäistä rapsaajaa ovat rekisteröityneet kauan ennen Annaa. Viideskin kuukausia ennen tätä rapsaketjua, eikä tämän viidennen ensimmäinen viesti ollut edes tähän ketjuun. Jäljelle jää ainoastaan kuudes eli tähän asti viimeisin rapsaaja, joka näyttää rekisteröityneen kirjoittaakseen rapsan.
Tästä ei voi löytää mitään epäilyttävää vaikka kuinka yrittäisi.

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #27 : Tammikuu 20, 2025, 18:29:02 »
Viime vuoden lopulla Anna ihmetteli mulle ääneen, kun rapsoja ei ole ilmestynyt lähes vuodenkaan jälkeen. Kehoitin häntä suoraan pyytämään näitä. Itse en ole koskaan rapsoja kysellyt, vaan muutama omani ovat tulleet muutenkin aktiivisilta kirjoittajilta.

Mutta olen huomannut, että suurin osa asiakkaista on aidosti niin kunnioittavia ja/tai eivät halua mahdollisesti suututtaa hupsuja rapsaamalla ilman lupaa.

Anna kävi heti toimeen ja pyysi niitä sekä täällä että suoraan asiakkailta, ja rapsaa alkoikin sataa varsin pian.

Saitilla kirjoittelee ehkä jokunen sata ihmistä silloin tällöin, mutta tätä lukee VALTAVA määrä lurkkaajia tai minimaalisen aktiivisuuden käyttäjiä joilla on tili kuvien ja kalenterin näkemistä varten. Tätäkin ketjua on luettu kohta 5000 kertaa. Mulla itselläni käy lurkkaajia paljon, ja veikkaan että Anna vetoaa tähän samaan ns. kategoriaan: hieman introvertimpeihin lukijatyyppeihin jotka eivät pidä itsestään melua... Paitsi pyydettäessä, kuten Anna teki.

Mutta ymmärrän sinänsä tuon epäilyksen, varsinkin kun nuo pari viimeisintä rapsaa ovat aika sus. Vanhemmat rapsat tässä ketjusta taas ovat tileiltä jotka ovat vanhempia kuin Annan hupakointiura, joten niissä ei pitäisi olla mitään epäselvää. Ei varmasti ole kellään hutsulla niin long game mielessä :D

Mitä tulee samanlaiseen rapsatyyliin... Kyllähän nuissa välillä aletaan kopioida edellisiä rapsaajia sanojen osalta, joilta myös inspo mennä visiitille on kenties saatu.

Ehkä joku pitempiaikainen ja aktiivisempi saittilainen joka on käynyt Annan luona haluaisi tehdä rapsantynkää tai kommentoida, että pitääkö nuo kuvatut asiat hänestä paikkaansa?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2025, 18:32:38 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #28 : Tammikuu 20, 2025, 18:35:01 »
Mutta ymmärrän sinänsä tuon epäilyksen, varsinkin kun nuo pari viimeisintä rapsaa ovat aika sus. Vanhemmat rapsat tässä ketjusta taas ovat tileiltä jotka ovat vanhempia kuin Annan hupakointiura, joten niissä ei pitäisi olla mitään epäselvää. Ei varmasti ole kellään hutsulla niin long game mielessä :

Viimeisimmän rapsan kirjoittaja ei ollut koskaan kuullutkaan saitista kun mainitsin asian hänelle, ja rekisteröiryi tänne kirjoittaakseen mulle rapsan. Mä kyllä varoitin häntä että tämä saitti ei ole aina kovin kiva paikka, mutta kyllä nyt melkein hävettää, että edes kerroin hänelle koko paikasta. Hän myös jätti rapsasta kaikki yksityiskohdat pois mikä on tässä tapauksessa varmaan hyvä asia koska jos hän olisi niistä kertonut niin sitäkään tuskin olisi täällä epäilijät uskoneet.

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #29 : Tammikuu 20, 2025, 18:43:26 »
Oon tyytyväinen, että täällä ollaan valppaina omarapsauksen ja feikkiarvioiden suhteen. Se on lähes joka alan ja monen alustan vitsaus (looking at you, TripAdvisor), ja se on hyvä saada kuriin. Kollegoiden paskat tavat sahaa myös muiden oksaa, kun kaikki saavat epäluotettavan maineen.

Mutta tässä tapauksessa tuntuu, että nyt on hampaisiin joutunut joku ennemmin henkilökohtaisten preferenssien kuin minkään muun takia. Kellopeliappelsiini ei historiansa perusteella pidä muutenkaan suomihupakoista (mikä on täysin hänen oikeutensa), ja on nyt lukenut tätä rapsaketjua kuin piru Raamattua. Olen pahoillani KPA jos olen väärässä, mutta siltä se vähän näyttäisi.
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.

Poissa Boy.boy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : Tammikuu 20, 2025, 18:47:39 »
Moikka

Se mitä kirjoitin pitää kyllä paikkaansa mielestäni, toki maku asia..
Se oli myös ensimmäinen kirjoitus tänne ( muistaakseni). Olen tavannut pt:n muutaman kerran.

Itse olen ollut jäsen muutamia vuosia ja käynyt lukemassa muiden kirjoittamia rapsoja, joten ajattelin että nyt olisi minun vuoro kirjoittaa.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #31 : Tammikuu 20, 2025, 19:01:44 »
Kiitos kaikille jotka ovat tulleet kommentoimaan asiaa. Pyydän että pidetään tämä ketju kuitenkin nyt tästä eteen päin pelkästään rapsoina ja jos halutaan jatkaa keskustelua siitä ketkä saa rapsata ja ketkä ei, niin sille voi avata oman aiheen jonnekin muualle. Jos haluaa antaa negatiivista rapsaa minusta niin se on tähän ketjuun yhtä tervetullutta kuin positiivinenkin, niiltä jotka on mut tavanneet. Muut marisijat voivat olla hiljaa ja mennä jonnekin muualle marisemaan.

Poissa Cece

• Sr. Member
  • Galleria (1)
« Vastaus #32 : Tammikuu 20, 2025, 21:00:42 »
Itse tapasin Annan hänen Turku visiitillään viime viikolla. Varasin tunnin ajan gfe - seksillä ja sitä myös sain.

Anna on mukava aikuinen nainen kenen kanssa on helppo olla, hän todellakin tykkää seksistä ja myös näyttää sen.
Mielelläni otan joskus vielä uusinnankin. :kiss:
Helläkätinen herrasmies lassie

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #33 : Tammikuu 20, 2025, 21:50:59 »
Kiitos rapsasta Cece  :inlove:. Sitä uusintaa odotellessa  :kiss:.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : eilen kello 12:57:09 »
Pyydän anteeksi johtopäätöksistä Anna.

Jos jopa Cece joka täällä aktiivisesti kirjoittaa on todennut Annan kuvien ja tekstin mukaiseksi kyllä mäkin uskon.

Kuten muutkin maininneet ei olisi ennenkuulumatonta hupakon rapsaavan itseään tai ostamalla rapsaa.

Ylistykset olivat vain sen verran ”hyviä” ja lyhyen ajan sisään. Heräsi epäilyksiä voiko näin olla.

Toivottavasti ketjusi pysyy hyvänä ja tämä ei vaikuta asiakaskuntaasi tai työmotivaatioosi ja vilpitön anteeksipyyntöni vielä.

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #35 : eilen kello 13:34:09 »
Okei, voihan se olla että arvioin tilanteen väärin. Voi kai tässä siitäkin olla kyse, että ihmiset ikään kuin jälkeenpäin kirjoittaa
omia kokemuksiaan sellaiseen muotoon, että ostopäätös muuttuu itsellekin mahdollisimman ruusuiseksi. Vähän vaikea ihan objektiivisesti
ottaa joitain tässä yllä olleita kommentteja, nimittäin. Mutta välttämättä kaikki ei pyri objektiivisuuteen, ja sallittakoon sekin.

No niin, ainakin saatiin säpinää ketjuun  ;D

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #36 : eilen kello 14:08:45 »
^ Joo, historia on opettanut täällä epäilemään ekapostauksen rapsoja, vaikka se tarkkaan ajatellen on mitä loistavin aloitus. Eikä tässä taidettu epäillä kaikkia rapsoja. Hyvä asia AnnaVonille että ketju sai näin klikkejä.

Poissa KJKarl88

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #37 : eilen kello 14:53:44 »
Voih, miten tässä nyt näin kävi..
Ekaksi, ymmärrän kyllä KPA, AP ja hh reaktioita, jos näillä palstoilla tällaista markkinointimielessä koostettua itsekehua esiintyy laajemminkin.
Taustoitusta. Olen jo jonkin aikaa, oman vakiPTn jätettyä markkinan, etsinyt vaihtelevalla menestyksellä uutta jonka kanssa heti syntyisi sellainen ihmeellinen synkkaus joka mielestäni tarvitaan jotta sessio ei olisi vain sessio muiden joukossa vaan jotain josta jää erityinen ja mieleenpainuva muisto ja hyvä fiilis, joka saa janoamaan lisää. Enkä nyt tarkoita välttämättä lisää täsmälleen samaa, vaan Annan kanssa tuntui että voisin lähteä laajemminkin tutkimaan omia ja myös hänen mielihaluja, erityisiä kiinnostuksen alueita ja kinksejä, myöskään kiireetöntä rentoutumista, vaihteleva tyyppistä kosketusta puolin ja toisin, tuhmaa kuiskailua ja miksi ei ihan "perus"hierontaa unohtamatta.
Yhdyn helposti tkm1980, Jiipee7, veijoesso, ja Doni arvioihin, oletan että ovat aitoja. Ja kiitos ThomasD kommenteista.
Anna on ainakin minulle aidosti aito, kiva ja luonnollinen nainen. Kaunis, fiksu, seksikäs. Oikea helmi. mutta nämä mieltymykset ovat toki hyvin henkilökohtaisia, jokainen muodostakoon itse käsityksensä.
Harmi että tämä keskustelu pääsi näin laukalle. Harkitsen onko sittenkin viisainta jatkaa hyväksi koettua matalan profiilin lähestymistapaa tämän ihanan eroottisen harrastuksen parissa ja olla sen enempää kommentoimatta..  Annan rapsapyyntö oli käsittääkseni täysin vilpitön, kuten oli rapsanikin, ensimmäinen laatuaan. Ehkä vähän ylitsevuotava joo, mutta sattui nyt vaan sellaisissa olosuhteissa että jäi aivan erityisen hyvät vibat tapaamisestamme.
Loistavaa ja kihelmöivää vuotta kaikille. Kaikkea hyvää, ihana Anna!

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #38 : eilen kello 17:45:05 »
Pyydän anteeksi johtopäätöksistä Anna.
Jos jopa Cece joka täällä aktiivisesti kirjoittaa on todennut Annan kuvien ja tekstin mukaiseksi kyllä mäkin uskon.
Kuten muutkin maininneet ei olisi ennenkuulumatonta hupakon rapsaavan itseään tai ostamalla rapsaa.
Ylistykset olivat vain sen verran ”hyviä” ja lyhyen ajan sisään. Heräsi epäilyksiä voiko näin olla.
Toivottavasti ketjusi pysyy hyvänä ja tämä ei vaikuta asiakaskuntaasi tai työmotivaatioosi ja vilpitön anteeksipyyntöni vielä.

Pezkun anteeksipyyntö hyväksytty. Harmi että olit kipeänä, sillä jos et olisi ollut, niin olisit näitä lukiessa tiennyt mistä puhutaan. Toivon, että jos joskus tulet mun asiakkaaksi, niin sulla on selkärankaa olla avoin siitä kuka olet. Ehkä voit sitten kirjoittaa oman rapsan joka ei ole "liian hyvä".

Okei, voihan se olla että arvioin tilanteen väärin. Voi kai tässä siitäkin olla kyse, että ihmiset ikään kuin jälkeenpäin kirjoittaa omia kokemuksiaan sellaiseen muotoon, että ostopäätös muuttuu itsellekin mahdollisimman ruusuiseksi. Vähän vaikea ihan objektiivisesti ottaa joitain tässä yllä olleita kommentteja, nimittäin. Mutta välttämättä kaikki ei pyri objektiivisuuteen, ja sallittakoon sekin.

No niin, ainakin saatiin säpinää ketjuun  ;D

Niin antero pee, tai voihan se olla, että näiden rapsojen kirjoittajat on ihan oikeasti tykänneet musta ja palvelusta jota ovat saaneet. Olet oikeassa siinä, että kaikki eivät pyri objektiivisuuteen, koska nämä kokemukset ovat aina todella subjektiivisia. Minusta näyttää, kun vertaan näitä rapsoja siihen, mitä olen henk.koht näiden asiakkaiden kanssa jutellut, että he ovat yksinkertaisesti olleet vain rehellisiä kertoessaan oman kokemuksensa ja mielipiteensä.

Täytyykö rapsassa pyrkiä objektiivisuuteen onkin hyvä kysymys, nimittäin henkilökemiat ja omat mieltymykset on jokaisella eri. Joku voi olla kokenut mut "ihan kiva seiskapuol" siinä missä joku toinen on lähtenyt mun luota täysin hurmiossa ja todennut, että parasta ikinä. Ehkä ne joiden kokemus on ollut laimea tai korkeintaan käden lämpöinen, eivät ole nähneet syytä rapsata mua, tai ehkä tässä muutaman viikon aikana, kun olen näitä rapsoja tajunnut pyytää, ei ole vielä osunut mulle niitä. Kyllä niitäkin on. Kaikilla!

Voih, miten tässä nyt näin kävi..
..
Anna on ainakin minulle aidosti aito, kiva ja luonnollinen nainen. Kaunis, fiksu, seksikäs. Oikea helmi. mutta nämä mieltymykset ovat toki hyvin henkilökohtaisia, jokainen muodostakoon itse käsityksensä.
Harmi että tämä keskustelu pääsi näin laukalle. Harkitsen onko sittenkin viisainta jatkaa hyväksi koettua matalan profiilin lähestymistapaa tämän ihanan eroottisen harrastuksen parissa ja olla sen enempää kommentoimatta..  Annan rapsapyyntö oli käsittääkseni täysin vilpitön, kuten oli rapsanikin, ensimmäinen laatuaan. Ehkä vähän ylitsevuotava joo, mutta sattui nyt vaan sellaisissa olosuhteissa että jäi aivan erityisen hyvät vibat tapaamisestamme.
Loistavaa ja kihelmöivää vuotta kaikille. Kaikkea hyvää, ihana Anna!

Kiitos KJKarl88 kauniista sanoistasi  :inlove:. Arvostan suuresti sitä, että uskaltauduit tänne piraijojen joukkoon uimaan ja kirjoitit ensimmäisen rapsasi. Ymmärrän jos tämän kokemuksen jälkeen tekee mieli palata matalampaan profiiliin, mutta toivottavasti ei kuitenkaan pelkästään tämän takia.

Vielä loppukommentti: Kyllähän tämä kalabaliikki toi pari tuhatta uutta lukukertaa tälle ketjulle, että mikäs siinä. Toivon kuitenkin, että nyt riitti tästä aiheesta ja jatketaan ketjua rapsoilla.

Poissa Doni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #39 : eilen kello 18:04:32 »
Jo on kun ei huumoria saa käyttää. Laitetaan ens kerralla sit vaan kouluarvosana.